آنی بار بین الملل

ارسال اثاثیه به کوش آداسی

ارسال اثاثیه به کوش آداسی به صورت همه روزه توسط آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . ما در کمترین زمان ممکن برای ارسال اثاثیه به کوش آداسی از طریق روش زمینی و هوایی اماده ارائه خدمات هستیم .

تیم آنی بار برای ارسال اثاثیه به کوش آداسی از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا محموله های شما با بالاترین ایمنی بارگیری و منتقل شوند . اگر قصد دارید اثاث منزل خود را به کوش آداسی ارسال کنید باید به این موضوع توجه داشته باشید که ما برای انتقال محموله های شما از طریق روش زمینی و هوایی خدمات را متناسب با نیاز شما در اختیارتان قرار میدهیم .

خدمات ارسال اثاثیه به کوش آداسی از همه نقاط ایران انجام خواهد شد و با سابقه درخشان و طولانی آنی بار ، محموله های شما در اسرع وقت منتقل می شوند . علاوه بر کوش آداسی ، ارسال اثاثیه به استانبول نیز به صورت همه روزه انجام خواهد شد.

روش های ارسال اثاثیه به کوش آداسی

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل و ارسال اثاثیه و لوازم منزل شما به کوش آداسی از روش های متنوعی استفاده می نماید تا ارزانترین و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد . 

ارسال اثاثیه به کوش آداسی به 2 روش انجام میشود :

  • روش زمینی ( جاده ای ) 
  • روش هوایی 

این 2 روش اصلی ترین روش های حمل و نقل بار و کالا به ترکیه هستند و بر اساس نوع بار و نیاز وبودجه صاحبین بار مورد استفاده قرار خواهند گرفت . 

برای ارسال بار به کوش آداسی ، به آنی بار اعتماد کنید .

کوش+آداسی
کوش+آداسکوش+آداسیی

ارسال زمینی اثاثیه به کوش آداسی 

ارسال اثاثیه منزل بصورت زمینی به ترکیه یکی از روش های مقرون به صرفه تخصصی است که انی بار با کمترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار میدهد . 

شما میتوانید با استفاده از کامیونت های مسقف و تریلی های چادری اثاثیه و لوازم خود را بصورت کاملا ایمن و در اسرع وقت با هزینه ای مقرون به صرفه به نقاط مختلف ترکیه ارسال کنید . 

حمل و نقل زمینی از هرنقطه ای از ایران شروع می شود و مستقیم به شهر مورد نظر شما ختم میشود .

انتقال اثاثیه و لوازم منزل به کوش آداسی یا هر کدام از شهر های ترکیه به هر شکلی که باشد ، بسیار استرس زا است. اولین و مهم ترین نگرانی مشتری از حمل و نقل بار و حمل و نقل اثاثیه به خارج  از کشور ، صحیح و سالم رسیدن بار و به موقع رسیدن بار به مقصد است.

دومین نگرانی در مورد انجام تشریفات گمرکی و ترخیص بار و اثاثیه است.

مجموعه آنی بار این امکان را برای شما فراهم می نماید که فرایند تشریفات گمرکی توسط مجموعه آنی بار و بدون نیاز به حضور شما در کمترین زمان ممکن با نازلترنین نرخ کرایه انجام پذیرد . 

ارسال اثاثیه به آنتالیا بصورت همه روزه و تخصصی 

ارسال هوایی اثاثیه به کوش اداسی 

یکی از روش های ارسال بار به سایر نقطا جهان مخصوصا ترکیه ، ارسال بار با خطوط هواپیمایی است . در این روش ، اثاثیه و کالا بصورت سریع و با هزینه ای نسبتا بالا به شهر مورد نظر ارسال میشوند . این روش باربری برای حمل محموله های با وزن کم بسیار مناسب است . 

برای ارسال اثاثیه بصورت هوایی به کوش آداسی باید به این نکته توجه نمایید که نزدیک ترین فرودگاه به شهر کوش آداسی در فاصله 95 کیلومتری و در شهر ازمیر قرار دارد . 

در روش حمل هوایی اثاثیه و لوازم منزل ، میبایست قبل از بارگیری بصورت کامل محموله سمپاشی و بسته بندی مخصوص چوبی برای آن تهیه شود .

حمل و نقل برای کوش آداسی
حمل و نقل برای کوش آداسی

ارسال اثاثیه به ازمیر با کمترین هزینه همراه با بهترین خدمات بیمه ای انجام میشود . 

نکات مهم برای حمل اثاثیه به کوش آداسی

برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل به کوش آداسی باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا سریعتر و راحت تر اثاثیه شما منتقل شود . 

  1. تمامی وسایل را داخل بسته های مستحکم و ایمن بسته بندی کنید 
  2. سعی کنید وسایل مربوط به هم را در بسته های جداگانه بسته بندی کنید ، مثلا وسایل آشپزخانه و  …
  3. روی هر بسته دسته بندی مربوط به کالاها را بنویسید و جعبه هایتان را با عدد گذاری مشخص کنید تا در پایان اثاث کشی مطمئن شوید که بسته ای کم نشده است 
  4. پس از رسیدن به مقصد مورد نظرتان بسته های مربوط به کالاهای لازم را اول باز کنید و بچینید و در زمان های خالی ای که دارید کم کم بسته های غیر ضروری تر را باز کنید .

با رعایت این موارد ، اثاث کشی بین المللی نیز مانند اثاث کشی داخل شهری برای شما عزیزان ساده خواهد بود . 

ارسال خرده بار به کوش آداسی با کمترین هزینه و با بهترین خدمات 

تماس
تماس

ارسال اثاث به ترکیه بصورت تخصصی و ارزان با کمترین هزینه 

ارسال اثاث از تمام نقاط ایران به کوش آداسی

برای حمل و نقل اثاثیه  و لوازم منزل شما به کوش آداسی ، مجموعه آنی بار با پوشش سراسری خدمات در تمام نقاط ایران آماده ارائه بهترین و سریعترین و راهکار و در عین حال ارزانترین آنها میباشد . 

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل تا کوش آداسی از تهران ، مشهد ، شیراز ، قزوین ، یزد ، ارومیه ، اصفهان و . . . . بصورت تخصصی و از همه شهرستان ها نیز انجام میشود . 

تخصصی ترین خدمات حمل و نقل اثاثیه منزل را می توانید بدون هزینه های اضافی از آنی بار بخواهید . 

بیمه نامه کامل برای ارسال اثاثیه به کوش آداسی

برای ارسال اثاثیه به کوش آداسی ، مجموعه آنی بار بهترین و کاملترین بیمه نامه را در نظر گرفته است . بیمه نامه آنی بار برای حمل هوایی و زمینی مورد استفاده قرار میگیرد تا در صورت بروز هرگونه حادثه امکان جبران خسارات به صورت کامل فراهم باشد .

تیم متخصص ما برای ارسال اثاثیه به کوش آداسی با بهترین بیمه نامه که کامل ترین پوشش را برای محموله ها فراهم می نماید آماده ارائه خدمات می باشد . بیمه نامه آنی بار برای خدمات ارسال اثاثیه به کوش آداسی تا 500 میلیون تومان رایگان خواهد بود .

ارسال بار به ترکیه به صورت کامل تحت پوشش خدمات بیمه نامه آنی بار است . همه شهر ها و همه نوع محموله ها با پوشش کامل بیمه همراه هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع