آنی بار بین الملل

ارسال خرده بار به آدانا ( زمینی ، هوایی )

حمل خرده بار برای آدانا از تمام نقاط کشور با کمترین هزینه 

حمل خرده بار به آدانا توسط تیم آنی بار به صورت همه روزه انجام میشود و محموله های شما را با کمترین هزینه از طریق روش های هوایی و زمینی به آدانا ارسال می نماییم . آنی بار برای ارسال خرده بار به آدانا انواع کالاها و محموله های مجاز شما را با کمترین هزینه و به صورت تخصصی انجام می دهد و برای شما عزیزان خدماتی سریع و حرفه ای را به ارمغان خواهد آورد .

تیم متخصص انی بار برای ارسال خرده بار به آدانا به صورت همه روزه اماده همکاری با شما عزیزان است و در اسرع وقت انتقال محموله های کم حجم و سبک را برای شما فراهم می نماید.

علاوه بر باربری تهران به آدانا ، همه روزه ارسال بار از همه نقاط کشور برای آدانا انجام خواهد شد .

روش های ارسال خرده بار به آدانا از ایران 

برای ارسال بار کم در تناژ و ابعاد و تعداد کم به آدانا ، آنتالیا ، استانبول و . . . ، 2 روش باربری وجود دارد که توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه می شود .  برای خدمات ارسال خرده بار از ایران به آدانا ، همه روزه تیم متخصص ما از هر دو روش زیر برای انتقال محموله های شما استفاده خواهد نمود . این روش ها هریک دارای شرایط و وضعیت خاصی هستند.

  • روش ارسال خرده بار بصورت هوایی 
  • روش ارسال خرده بار زمینی 

در ادامه این مقاله به تشریح هر یک از این روش های حمل و نقل می پردازیم و ویژگی های آنها را خدمت شما ارائه می کنیم . 

یکی از مهمترین خدمات آنی بار ، ارسال اثاث به ترکیه است که به صورت همه روزه انجام میشود و امکان انتقال محموله های اثاثیه مهاجرین برای شما فراهم خواهد شد .

حمل زمینی خرده بار به آدانا

حمل و نقل زمینی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های ارسال اثاثیه به آدانا است  که توسط انی بار به شما عزیزان ارائه می شود . 

ارسال خرده بار زمینی به این صورت است که محموله شما توسط تیم آنی بار به انبار شرکت منتقل میشود . سپس با تجمیع با سایر محموله ها که همگی لوازم خانگی یا کالای تجاری هستند پس از تکمیل ظرفیت یک خودروی باربری مانند تریلی یا کامیونت به سمت انکارا ارسال میشوند . 

در این روش ، معمولا لوازم و اثاثیه 2 تا 3 نفر در کنارهم بارگیری میشود و هزینه حمل بین این تعداد تقسیم میشود . در نتیجه ، نرخ کرایه برای ارسال بار شما تا حد زیادی کاهش خواهد یافت . 

در این روش بیمه نامه نیز برای محموله شما بصورت کامل در نظر گرفته میشود . 

خرده بار زمینی برای آنکارا
خرده بار زمینی برای آدانا

ارسال هوایی خرده بار برای آدانا

ارسال خرده بار بصورت هوایی نیز یکی دیگر از روش های باربری است که معمولا برای حمل محموله های کم و کوچک مورد استفاده قرار میگرد .  در روش حمل هوایی ، حمل و نقل محموله شما توسط ایرلاین ها انجام میشود . درنتیجه سرعت باربری و ارائه خدمات بسیار بالاخواهد بود. 

به دلیل اینکه قوانین سخت گیرانه ای در ایرلاین ها وجود دارد ، محموله شما علاوه بر سمپاشی کامل و دریافت گواهی میبایست بصورت کامل بسته بندی چوبی و طبق استاندارد ها انجام شود . همین موضوع سبب میشود که هزینه های حمل و نقل شما اندکی افزایش داشته باشید.

برای حمل خرده بار به آدانا ، تیم متخصص آنی بار با بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . ارسال بار به ترکیه توسط تیم متخصص آنی بار برای همه شهر های مختلف این کشور انجام می شود .

کالاهای ممنوعه برای ارسال به آدانا کدامند؟

وارد کردن برخی از کالاها به ترکیه ممنوع بوده و یا دارای محدودیت هایی می باشد. گمرک ترکیه جدیدا این محدودیت ها را افزایش داده است. شما میبایست بطور دقیق از محتویات چمدانهای خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید.

  • ارسال لوازم الکترونیکی 
  • ارسال خوراکی 
  • دخانیات 
  • کالاهای نو و کارنکرده 

ارسال خرده بار کم به آنتالیا یا سایر شهر های ترکیه نیز بصورت همه روزه توسط آنی بار انجام خواهد شد و خدمات محدود به آدانا نخواهد بود . تنها کافیست با ما در تماس باشید.

کدام روش برای ارسال بار کم به آدانا مناسب است ؟

شاید شما نیز در انتخاب یکی از این 2 روش تردید داشته باشید که کدام یک از این روشها مناسب محموله شما است . به موارد زیر توجه کنید :

  • از انجایی که هزینه حمل و نقل  زمینی نسبت به حمل هوایی کمتر است ، در صورت عدم اضطرار و عجله برای ارسال بار بهتر است از طریق زمینی محموله را ارسال کنید. 
  • به دلیل سرعت زیاد در تحویل خرده بار بصورت هوایی ، میبایست محموله هایی که دارای شرایط نگهداری هستند و زمان در این موارد مهم است از طریق حمل هوایی منتقل شوند . 
  • در صورتی که قصد دارید اثاثیه و لوازم منزل خود را در حجم نسبتا زیاد ( کمتر از یک کامیونت یا در حدود نیسان ) به ترکیه ارسال کنید ، هزینه های حمل هوایی برای شما بسیار بیشتر خواهد بود . پس بهتر است از طریق ارسال زمینی با زمان بیشتر اقدام نمایید. 

تمامی این موارد بستگی به نوع محموله شما ، وزن و ابعاد آن ، شرایط نگهداری ، میزان بودجه و زمان دارد . مشاوران ما پس از بررسی محموله شما در قالب یک پیشنهاد روش حمل خرده بار مناسب برای آدانا را به شما ارائه می نمایند تا با کمترین هزینه و بهترین خدمات امکان حمل بار کم را داشته باشید. 

تماس
تماس

ارسال خرده بار برای استانبول بصورت تخصصی و ارزان با آنی بار 

 

  • ارسال مبلمان به آدانا
  • ارسال یخچال و فریزر به آدانا
  • ارسال میز و صندلی به آدانا
  • ارسال لپ تاب و کالا به آدانا
  • ارسال لوازم شخصی برای آدنا

 

برای ارسال بار به آدانا ، ما همه روزه همه نوع خدمات باربری را در اختیار شما قرار میدهیم . تنها کافیست با ما در تماس باشید.

 

مشاوره تخصصی حمل گروپاژ آدانا

برای ارسال بار بصورت دربستی یا گروپاژ حتما با کارشناسان و متخصصین آنی بار در تماس باشید . مشاوران ما بهترین روش ارسال خرده بار برای انکارا یا سایر شهر های ترکیه را به شما معرفی میکنند و خدمات را با ارزانترین نرخ کرایه در اختیارتان قرار میدهند . تنها کافیست با ما در ارتباط باشید. 

مشاوران در خصوص امکان  ارسال بار و محدودیت های حمل و نقل ، ترخیص کالا و . . . . آماده ارائه کاملترین توضیحات و راهنمایی به شما عزیزان میباشند . 

ارسال خرده بار به ترکیه بصورت همه روزه انجام میشود . نه تنها آدانا ، بلکه استانبول ، ازمیر ، آنکارا و . . . . نیز بصورت کامل تحت پوشش خدمات ما هستند . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع