آنی بار بین الملل

ارسال بار از استانبول به ایران

ارزانترین خدمات باربری از استانبول به ایران

یکی از خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، باربری از استانبول به ایران است که امکان انتقال محموله های شما با کمترین هزینه را فراهم می نماید. مجموعه آنی بار به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات باربری استانبول به ایران ، همه روزه محموله ها و کالاها و خصوصا اثاثیه شما را از نقاط مختلف استانبول بارگیری و به مقصد ایران ارسال می نماید .

برای باربری استانبول به ایران ، محموله های شما مستقیما پس از بارگیری و عبور از مرز به شهر مورد نظر شما حمل خواهند شد و توقف نخواند داشت . ارسال محموله ها همه روزه انجام میشود و بدون صرف زمان محموله های شما در تهران یا شهرستان ها تحویل خواهند شد .

علاوه بر انتقال انواع بار و کالا و اثاثیه از استانبول به نقاط مختلف کشور ، ارسال بار به استانبول نیز از همه نقاط کشور با کمترین هزینه بصورت تخصصی و سریع و ارزان انجام خواهد شد . 

باربری برای استانبول

ارسال بار و کالا از تهران و سایر شهر های کشور نیز برای استانبول بصورت همه روزه انجام میشود . شما می توانید با ارزانترین نرخ کرایه و با روش های حمل و نقل مختلف اقدام به حمل و نقل محموله های خود نمایید . 

آنی بار برای ارسال انواع بار و کالای شما از ایران به ترکیه ، همه روزه روش حمل زمینی و هوایی را در اختیارتان قرار داده است . شما می توانید از هر نقطه ای از ایران برای جابجایی بار و کالا و محموله های تجاری و شخصی خود تحت پوشش بیمه نامه که محافظت کاملی را از محموله شما به عمل خواهد آورد اقدام نمایید . 

باربری از تهران به استانبول بصورت همه روزه و با بهترین خدمات ارائه می گردد .

حمل و نقل بین الملل
حمل و نقل بین الملل

ارسال زمینی از استانبول به ایران

یکی از روش های سریع و کاملا مقرون به صرفه برای باربری از استانبول به ایران ، ارسال زمینی بار است .  در این روش ، خودروهای باربری ایرانی یا ترک که در نقاط مختلف ترکیه ( علی الخصوص در استانبول ) هستند ، محموله شما را بارگیری و مستقیما به ایران انتقال میدهند . 

در روش حمل زمینی بار و کالا از استانبول به ایران ، برای کاهش هزینه های شما امکان ارسال محموله در کنار محموله دیگران ( خرده بار ) نیز فراهم است . در روش اول که حمل بصورت خصوص انجام میشود ، هزینه باربری بیشتر خواهد . 

از جمله موارد رایج ارسال بار از استانبول که توسط مسافرین و مهاجرین صورت میگیرد عبارتند از:

ارسال بار لوازم منزل از ترکیه، ارسال بار لوازم شخصی از ترکیه، ارسال بار لباس از ترکیه ، ارسال بار مجسمه از ترکیه، ارسال بار لوکس از ترکیه، ارسال بار کتاب از ترکیه،ارسال بار شکستنی از ترکیه، ارسال بار لوازم خانگی از ترکیه، ارسال بار غیر تجاری از ترکیه و . . . . . 

ارسال-بار-از-استانبول-به-ایران-با-تریلی
ارسال-بار-از-استانبول-به-ایران-با-تریلی

ارسال هوایی بار از استانبول به ایران

یکی از روش های ارسال بار از استانبول به ایران نیز حمل هوایی است . در روش حمل هوایی بار ارسال بار و کالا از طریق ایرلاین های معتبر و بین المللی ایرانی و خارجی صورت میگیرد . 

علاوه بر خدمات ارسال بار به از استانبول به ایران ، حمل هوایی برای سایر شهر های ترکیه نیز فعال است . فرودگاه های مهم ترکیه برای حمل بار از ترکیه عبارتند از :

فرودگاه بین ‌المللی اَسَن ‌بوغا در آنکارا ، فرودگاه آنتالیا ، فرودگاه بین‌المللی عدنان مِندرس در ازمیر ، فرودگاه شاکیرپاشا آدانا در شهر آدانا ، فرودگاه دالامان در شهری به همین نام و فرودگاه اوگوزلی در شهر غازی عینتاب .

برای ارسال بار از استانبول به ایران ، همه روزه مشاوره تخصصی و حرفه ای کارشناسان ما بهترین راهکار را برای حمل محموله های شما ارائه خواهد داد تا با ارزانترین قیمت انتقال بار انجام شود .

کارگو ترکیه به ایران بصورت همه روزه و از همه شهر های ترکیه انجام میشود . تنها کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید . 

آیا برای ارسال بار از استانبول نیز بیمه استفاده می شود ؟

بله ، برای ارسال بار از استانبول به ایران بر اساس میزان ارزش محموله های شما از بهترین بیمه نامه استفاده میشود . با استفاده از بیمه نامه معتبر ، محموله های شما در اسرع وقت و با بهترین ایمنی منتقل میشوند .

از آنجایی که مسافت انتقال بار از استانبول به ایران بسیار زیاد است ، عدم استفاده از بیمه توسط برخی شرکت ها تا کنون سبب بروز خسارات زیادی به هموطنان شده است . از همین جهت ، تمامی محموله هایی که توسط آنی بار از استانبول به ایران حمل میشوند به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار میگیرند .

برای باربری استانبول به ایران ، آنی بار از بیمه نامه ای کامل استفاده می نماید که همه خسارات ممکن را تحت پوش خود قرار داده است .

شرکت باربری استانبول آنی بار تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد .

تماس
تماس

ارسال لوازم خانه از استانبول به ایران

یکی از مهمترین خدمات مجموعه آنی بار ، ارسال لوازم منزل از استانبول به ایران است که به صورت همه روزه انجام میشود . برای ارسال اثاثیه از استانبول به ایران نیاز به دریافت نامه ترک خاک از کنسولگری ایران در شهر مورد نظر شما وجود دارد .

پس از اخذ نامه ، مجموعه آنی بار لوازم منزل شما را از محل منزلتان بارگیری و به صورت سریع و تخصصی به ایران انتقال خواهد داد . علاوه بر این ، خدمات تخصصی آنی بار شامل بسته بندی حرفه ای و ارسال اثاثیه به شهر مورد نظر شما در ایران نیز می باشد .

علاوه ارسال لوازم خانه از استانبول به ایران ، خدمات ارسال اثاث به ترکیه نیز به صورت همه روزه انجام خواهد شد و بهترین کیفیت خدمات با کمترین هزینه ارائه می شود.

مشاوره تخصصی برای ارسال بار از استانبول

اگر قصد دارید بار و کالا و محموله های تجاری و صنعتی و شخصی خود را از استانبول به ایران ارسال کنید یا نیاز به خدمات باربری تهران به ترکیه دارید ، آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارائه راهکار های حمل و نقل در اختیار شما قرار میدهد . 

حمل و نقل بار از استانبول به ایران با کمترین هزینه و بصورت همه روزه انجام میشود و مشاوره حرفه ای در تسریع امور ارسال بار و کاهش هزینه های شما موثر خواهد بود . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع