آنی بار بین الملل

باربری ایران به آذربایجان | ارسال بار مقرون به صرفه تر

باربری ایران به آذربایجان

باربری ایران به آذربایجان را می توان با استفاده از خدمات عالی آنی بار با بهترین کیفیت تجربه کنید. باربری ایران به آذربایجان از جمله خدمات حرفه ای شرکت حمل و نقل آنی بار می باشد.

باربری ایران به آذربایجان با استفاده از بیمه نامه جامع باربری و مشاوره های حرفه ای رایگان با بالاترین کیفیت ممکن صورت می گیرد. ارسال بار  همه روزه از سراسر ایران به سراسر آذربایجان با مقرون به صرفه ترین هزینه ها صورت می گیرد .  

باربری از سراسر کشور ایران به سراسر کشور آذربایجان ، همه روزه انجام می شود . آنی بار مجهز به مدرن ترین خودروهای حمل و نقل و ارسال بار می باشد . جهت دریافت بیشتر در خصوص فریت بار و استعلام قیمت با مشاوران ما تماس حاصل نمایید .

علاوه بر باربری ایران به آذربایجان ، همه روزه برای ارسال بار به ترکیه نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می شود.

تماس
تماس

هزینه و تعرفه نرخ باربری ایران به آذربایجان

باربری ایران به آذزبایجان یکی از اموری است که دارای نرخ و تعرفه یکسانی نیست و به موارد مختلفی بستگی دارد. ارسال بار به آذربایجان را می توان وابسته به موارد زیادی دانست بعنوان مثال اینکه آیا این باربری با خودروهای ترانزیت انجام می شود یا با خودروهای دیگر باربری و اینکه آیا قصد فریت بار از مسیر هوایی را دارید یا اینکه تصمیم به باربری زمینی دارید ؟

شاید هم با توجه به نوع بار شما بهترین شیوه جهت ارسال بار شما باربری دریایی  باشد. حجم بار و اندازه و مقیاس بار شما و همینطور شیوه بسته بندی آن و ابزار های بسته بندی آن نیز تعیین کننده می باشد .

متخصصان آنی بار در تلاشند تا با برآورد های دقیق و اصولی باعث کم کردن قیمت باربری به آذربایجان شوند.این کار نیازمند بررسی های دقیق می باشد چراکه ما همواره سعی در حفظ کیفیت عالی داریم .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص باربری ایران به آذربایجان و لیست هزینه ها و تعرفه ها با ما در ارتباط باشید.

علاوه بر باربری ایران به آذربایجان ، همه روزه برای ارسال بار به عراق نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات از طریق شماره های آنی بار به شما عزیزان ارائه میشود.

باربری ایران به آذربایجان
باربری ایران به آذربایجان

شهر های تحت پوشش باربری ایران به آذربایجان

ارسال بار از ایران به آذربایجان یکی از تخصصی ترین امور و فعالیت های آنی بار می باشد. ما بصورت هرروزه باربری شما را از سراسر ایران به تمام شهرهای آذربایجان انجام می دهیم

جهت دریافت اطلاعات دقیق تر در خصوص ارسال بار هزینه باربری و نرخ آن می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید. از جمله شهر های تحت پوشش باربری ایران به آذربایجان می توان به شهرهای زیر اشاره کرد :

  • باربری ایران به باکو
  • باربری ایران به گنجه
  • باربری ایران به سومقاییت
  • باربری ایران به شیروان
  • باربری ایران به نخجوان
  • باربری ایران به یولاخ
  • باربری ایران به جلفا
  • باربری ایران به یولاخ
  • باربری ایران به …

شما دوستان عزیز می توانید همه روزه جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص باربری ایران به آذربایجان با ما تماس حاصل نمایید. با آنی بار ارسال بار را بصورت تخصصی تر و حرفه ای با ما تجربه کنید

علاوه بر آذربایجان ، ارسال بار به ارمنستان نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد .

باربری از ایران به آذربایجان به صورت زمینی

یکی از مهمترین ویژگی ها و خدمات مجموعه آنی بار ، ارسال بار و کالا از ایران به آذربایجان به صورت زمینی می باشد که امکان انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را برای شما فراهم می نماید . از آنجایی که ایران و آذربایجان دارای مرز زمینی مشترک هستند به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانید با هزینه هایی معقول محموله های خود را به آذربایجان ارسال کنید.

در روش حمل زمینی ، محموله های شما در نقاط مختلف کشور با استفاده از تریلی ترانزیت یا کامیونت های مسقف بارگیری می شوند و به پایانه مرزی مورد نظر شما ارسال می شوند . انجام فرایند ها و تشریفات گمرکی در مرز ایران و آذربایجان ممکن است کمی زمان بر باشد اما از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

حمل بار زمینی از ایران به آذربایجان به صورت تخصصی توسط مجموعه آنی بار انجام میشود و انواع محموله ها با پوشش کامل بیمه نامه منتقل خواهند شد.

ارسال بار به خارج از کشور بصورت تخصصی و ارزان قیمت

تماس
تماس

 باربری ایران به آذربایجان به صورت هوایی

یکی از بهترین و سریعترین راه ها برای خدمات باربری ایران به آذربایجان ، ارسال محموله های به صورت هوایی و با استفاده از خدمات حمل و نقل ایرلاین ها می باشد . از همین جهت ، تیم متخصص ما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه در اسرع وقت محموله های شما را بارگیری و با کمترین قیمت منتقل می نماید.

برای باربری ایران به آذربایجان با صورت هوایی می توانید از طریق خدمات آنی بار با ارزانترین تعرفه ها محموله های خود را با یک تماس منتقل کنید . انواع محموله های شخصی ، تجاری ، قطعات صنعتی و . . . . به صورت تخصصی بارگیری و از طریق فرودگاه امام خمینی منتقل خواهند شد.

ارسال بار به گرجستان نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد .

کامل ترین پوشش بیمه برای باربری ایران به آذربایجان

همانطور که گفته شد مجموعه آنی بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه برای انتقال محموله های مختلف استفاده می نماید . بیمه نامه مورد استفاده در خدمات آنی بار بر اساس روش حمل و نقل مورد استفاده شما مشخص می شود.

به عنوان مثال ، برای ارسال زمینی از ایران به آذربایجان از بیمه نامه ایران و بیمه نامه cmr استفاده می شود که امنیت کامل در ایران و خارج از خاک ایران را فراهم می نماید. علاوه بر این برای ارسال هوایی از ایران به آذربایجان نیز از بیمه نامه شرکت های هواپیمایی استفاده میشود که تمام خسارات را به صورت کامل پوشش می دهند.

برای باربری از ایران به آذربایجان تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیارتان قرار میگیرد.

مشاوره تخصصی باربری آذربایجان

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار با دارا بودن گواهینامه های معتبر بین المللی و مجوز های لازم در زمینه صنعت حمل و نقل به خارج از ایران و به داخل ایران سعی در ارائه خدماتی عالی ، با کیفیت ، دقیق و در عین حال مقرون به صرفه دارد .

ما با توجه به اصل اساسی آنی بار یعنی رضایت مشتری تمام تلاش خود را می کنیم تا با خدماتی با کیفیت بتوانیم به این هدف خود دست پیدا کنیم.

سابقه خدمات ما شامل به انجام رساندن پروژه های سبک ، سنگین و فوق سنگین موفق می باشد که ما همواره به آن می بالیم.

شما دوستان عزیز و گرامی می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت استعلام قیمت و مشاوره های تخصصی از ما همواره به صورت تمام وقت با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع