آنی بار بین الملل

باربری ایران به نجف | ارسال بار مقرون به صرفه و حرفه ای

باربری ایران به نجف با کمترین هزینه

باربری ایران به نجف توسط تیم حرفه ای شرکت حمل و نقل آنی بار بصورت صفر تا صد انجام می شود .

باربری ایران به نجف با ارائه با کیفیت ترین خدمات و ارزان ترین قیمت و ارائه بیمه نامه جامع باربری انجام می گیرد. باربری ایران به نجف از شیوه های گوناگون (زمینی – هوایی ) (خرده بار – دربستی ) ( فریت بار _ کارگو بار ) امکان پذیر است.

نجف یکی از شهر های کشور عراق است که هرساله به تعداد مهاجران و مسافران به آن افزوده می شود.

جاذبه های توریستی و زیارتی این شهر موجب افزایش هرساله حمل و نقل و باربری و صادرات و واردات و تبادلات تجاری می گردد.

باربری به شهر نجف را می توانید بصورت کاملا حرفه ای با آنی بار تجربه کنید. آنی بار بیش از 30 سال است که در زمینه حمل و نقل و باربری به نجف فعالیت تخصصی و گسترده ای دارد .

ارسال بار همه روزه از سرتاسر نقاط ایران به تمام شهرهای عراق توسط آنی بار امکان پذیر می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمل بار از ایران به نجف با ما تماس حاصل نمایید .

علاوه بر نجف ، ارسال بار به کربلا نیز به صورت همه روزه انجام خواهد شد .

تماس
تماس

خدمات ویژه آنی بار در باربری ایران به نجف

باربری ایران به نجف همواره با مسائل مختلفی روبرو است.اولین و مهمترین مساله ارسال بار داشتن مجوز های لازم بین المللی و گواهینامه های معتبر حمل و نقل می باشد.

چراکه چون حتی اگر شرکتی تمام خدماتش عالی باشد اما مجوز نداشته باشد بی شک شما را در امر حمل بارتان با مشکل مواجه خواهد کرد.

ارسال بار به نجف با داشتن تمام گواهینامه های معتبر بین المللی یکی از تخصص های شرکت حمل و نقل عراق آنی بار می باشد

یکی دیگر از نکات مهم در باربری ایران به نجف مساله داشتن بیمه نامه معتبر است.

ارائه بیمه نامه ای جامع که بتواند بار شما را دربرابر خطرات پیش بینی شده و پیش بینی نشده  جاده حفظ نماید.

آنی بار با ارائه بیمه نامه حرفه ای سعی در ارائه  خدمات با کیفیت و حفظ آرامش خاطر شما می شود . مجهز بودن به وسایل مدرن و به روز حمل و نقل نیز ویژگی دیگر آنی بار در باربری ایران به نجف می باشد.

تجهیز شدن به خودروهای باربری ایمن که بتوانند بدون آسیب رساندن به بار مقصد های طولانی را طی کنند. بهره مندی از نیروهای حرفه ای رانندگی و کارگری جهت باربری و تخلیه اصولی بار نیز ویژگی دیگر شرکت خدمات حمل و نقل آنی بار می باشد.

باربری ایران به نجف
باربری ایران به نجف

گروپاژ کردن بار یا ارسال دربست در باربری ایران به نجف چه تفاوتی دارد ؟

فریت/کارگو بار به نجف به دو صورت خرده بار و دربستی صورت می پذیرد . آنی بار متخصص در امور ارسال بار از ایران به نجف می باشد.

ارائه خدمات صفر تا صد بصورت کاملا تخصصی همراه با ارائه بیمه نامه جامع باربری از ویژگی های شرکت آنی بار می باشد.

ارسال بار به چندین روش مختلف امکان پذیر می باشد:

باربری ایران به نجف به صورت خرده بار :

زمانی که بار شما و بار دیگر افراد به صورت جمعی در یک وسیله حمل و نقل قرار بگیرد به این سبک خرده بار می گویند.

این روش مزایا و معایبی دارد ، از مزایای ارسال بار به صورت خرده به کمتر بودن هزینه ارسال بار نسبت به ارسال دربست بار می توان اشاره کرد.

این روش ممکن است اندکی با تاخیر همراه باشد چون ممکن است که ماشین ترانزیت جهت تکمیل بار خود مجبور به تاخیر چند روزه در حرکت باشد تا فرایند بارگیری اش کامل شود.

باربری ایران به نجف به صورت دربست :

در این روش ترانزیت بار به صورتی است که ماشین حمل بار پس از بارگیری حتی درصورت پر نشدن کامل هم شروع به حرکت و ارسال بار شما در سریعترین زمان ممکن می کند.

از مزایای ارسال بار به صورت دربست می توان به سرعت بالاتر و انتقال خصوصی تر بار اشاره کرد. اما از معایب ارسال بار به صورت دربست می توان به بالاتر بودن هزینه فریت/کارگو بار اشاره کرد .

ارسال بار به نجف با ارزان ترین قیمت ممکن با کارشناسی های دقیق میسر می باشد. جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل نمایید.

ارسال بار به عراق را به متخصصین آن واگذار کنید . حمل و نقل حرفه ای و کم هزینه با آنی بار 

باربری ایران به نجف به صورت هوایی

یکی از روش هایی که برای باربری ایران به نجف استفاده می شود ، روش هوایی است که امکان ارسال سریع و تخصصی و ارزان را برای شما فراهم می نماید . در باربری ایران به نجف به صورت هوایی ، محموله های شما از طریق فرودگاه امام خمینی منتقل می شوند .

در این روش ، محموله های پس از تحویل به آنی بار به صورت تخصصی پالت بندی می شوند و از طریق خطوط هوایی ایرانی و خارجی به نجف ارسال می شوند .

در روش حمل هوایی ، محموله ها با سرعت بسیار بالایی منتقل می شوند . نرخ کرایه و هزینه های حمل و نقل نیز بر اساس شرایط و ابعاد و وزن حجمی محموله شما محاسبه می شوند .

علاوه بر باربری ایران به نجف ، ارسال بار به سلیمانیه نیز در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . با ما در تماس باشید .

هزینه ارسال بار به نجف چقدر می باشد ؟

باربری از ایران به نجف دارای نرخ ثابت و مشخصی نیست چرا که عوامل مختلف زیادی در نرخ و هزینه باربری آن تاثیر گذار است. نوع بار شما  ، وزن و حجم بار ، حساسیت نوع بار، شیوه ی فریت بار (زمینی/ هوایی و …) همگی در تعیین نرخ باربری به نجف تاثیر گذار می باشد.

برای مثال ارسال بار به شیوه زمینی نسبت به لجستیک هوایی از هزینه کمتر باربری برخوردار است.

البته به شرطی که زمان رسیدن بار در حفظ کیفیت بار شما تاثیر نگذارد و همینطور برای ارسال بار خود نیاز به ارسال از طریق چندین خاور و کامیون و … نباشد.

کارشناسان آنی بار با ارائه خدمات عالی و کاهش هزینه های اضافی حمل و نقل سعی در بهینه سازی و مقرون به صرفه کردن هزینه حمل و نقل به نجف دارند.

تماس
تماس

ارسال بار به بصره بصورت حرفه ای با کمترین هزینه توسط تیم متخصص آنی بار . 

ارسال بار ارزان تر را با آنی بار تجربه کنید

بیمه نامه کامل برای باربری ایران به نجف

برای باربری ایران به نجف ، محموله های شما با هر روش باربری که منتقل شوند به صورت کامل تحت پوشش بیمه خواهند بود . بیمه نامه آنی بار کاملترین بیمه نامه در حمل و نقل کشور می باشد که برای حفاظت از محموله های شما مورد استفاده قرار میگیرد .

برای حمل و نقل زمینی محموله ها از ایران به نجف تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . بیمه نامه آنی بار هرگونه خسارت کوچک و بزرگ به محموله ها را به صورت کامل جبران خواهد نمود .

خساراتی که توسط بیمه نامه پرداخت می شوند برای شکستگی ، آتش سوزی ، سرقت ، آی خوردگی و . . می باشند . از همین جهت می توانید با خیال آسوده محموله های خود را به آنی بار بسپارید .

برای ارسال بار به اربیل نیز به صورت همه روزه بهترین خدمات به شما عزیزان ارائه می شود . فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید

مشاوره حرفه ای برای باربری ایران به نجف

در خدمات باربری ایران به نجف آنی بار ، مشاوره تخصصی به صورت کاملا رایگان به شما عزیزان ارائه خواهد شد . مشاوره حرفه ای برای کاهش هزینه های حمل و نقل ، بهبود شرایط خدمات و انتقال سریع محموله های شما بسیار موثر خواهد بود .

اگر قصد ارسال بار از ایران به نجف را دارید ، مشاوره با کارشناسان ما سبب می شود که محموله های شما ایمن تر و ارزان تر منتقل شوند . مشاوره آنی بار به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد .

جهت دریافت اطلاعات کامل تر و استعلام هزینه های باربری از ایران به نجف می توانید همه روزه با مشاوران تخصصی آنی بار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع