آنی بار بین الملل

باربری تبریز به استانبول ( زمینی و هوایی )

باربری تبریز به استانبول به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل ترکیه به صورت تخصصی و همه روزه آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است . بهترین باربری تبریز به استانبول به صورت تخصصی و همه روزه برای انتقال محموله های شما در اختیارتان قرار میگیرد و امکان ارسال همه نوع کالا برای شما فراهم خواهد شد .

تیم متخصص انی بار برای باربری تبریز به استانبول با بهترین کیفیت محموله های شما را در کمترین زمان با ارزانترین قیمت بارگیری و منتقل خواهد نمود . فقط کافیست با ما در تماس باشید و بهترین خدمات را از طریق شماره های ما بخواهید .

برای باربری تبریز به استانبول ، آنی بار مشاوره تخصصی و به صورت رایگان را به شما عزیزان ارائه خواهد نمود . یک تماس با آنی بار کافیست تا بهترین خدمات را تجربه کنید .

باربری تبریز به استانبول آسیایی و اروپایی

برای حمل و نقل و باربری از تبریز به استانبول ، مجموعه آنی بار همه روزه بهترین و کاملترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد تا در اسرع وقت امکان ارسال سریع و ارزان بار را داشته باشید . 

حمل و نقل تخصصی برای اثاثیه و لوازم  منزل ، کالاهای تجاری و صنعتی ، محموله های صادراتی و سازمانی و . . . به انجام میشود و در کمترین زمان ممکن با روش های مختلف باربری انجام میگیرد . 

علاوه بر باربری از تبریز به استانبول ، خدمت ارسال بار به ترکیه برای سایر شهر های کشور نیز انجام میشود . مخصوصا برای ارسال بار از تبریز به استانبول  که یکی از تخصصی ترین خدمات ما میباشد . 

ارسال کالا از تبریز به استانبول
ارسال کالا از تبریز به استانبول

مراحل ارسال بار از تبریز به استانبول چیست ؟ 

باربری از تبریز به استانبول  مراحل خاصی دارد که ما در این مقاله شما را با برخی از مراحل حمل و نقل آشنا می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار از تبریز به ترکیه _ تهران به استانبول همه روزه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

  1. بازدید کارشناسان از بار شما جهت بررسی نوع بار
  2. مشاوره کارشناسان به شما جهت تکمیل مدارک مورد نیاز باربری تهران ترکیه ( داشتن کیملیک کارت و … )
  3. بسته بندی بار شما بصورت کاملا حرفه ای
  4. تهیه لیست اقلام بصورت دقیق و ترجمه آن جهت ارائه به گمرک کشور مقصد
  5. پلمپ بار شما در گمرک انجام می شود
  6. باربری توسط ماشین حمل بار مجهز و متناسب با وزن و حجم و حساسیت بار شما
  7. پیگیری و ردیابی اثاثتان از زمان شروع ارسال بار از ایران به ترکیه
  8. ترخیص و تخلیه حرفه ای و اصولی بار

برای باربری تبریز به استانبول ، بهترین و حرفه ای ترین تیم همراه شما عزیزان است . فقط کافیست با مشاوران ما در تماس باشید و بهترین خدمات را از ما بخواهید . شرکت باربری استانبول برای انتقال همه نوع محموله به صورت تخصصی در کنار شماست .

روش های ارسال بار از تبریز به استانبول

برای ارسال بار و کالا از تبریز به ترکیه ، روش های مختلف وجود دارد که بنا بر نیاز شما و بر اساس نوع بار و محموله می توانید مناسب ترین روش را انتخاب کنید . 

  • روش حمل ترکیبی یا دریایی 
  • حمل زمینی 
  • حمل هوایی 

این روش ها برای حمل انواع محموله های مورد استفاده قرار میگیرند و به همراه بیمه نامه کامل برای حفاظت از محموله و سرمایه شما در اختیارتان قرار خواهند داشت . 

تماس
تماس

باربری زمینی از تبریز برای استانبول 

شاید بتوان گفت یکی از بهترین روش های ارسال بار به استانبول ، روش زمینی است . این روش از نظر هزینه به صرفه است و از نظر زمانی نیز قابل قبول است . در روش زمینی ، بر اساس نوع بار و حجم و ابعاد آن باید خودروی مناسب را انتخاب نمود . 

تریلی چادری یا کامیونت مسقف عادی یا یخچالی از خودروهای مخصوص حمل و نقل زمینی برای ترکیه و استانبول میباشند .

از ویزگی ها و مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود : 

  • استفاده از شبکه وسیع مسیر های جاده ای تهران ترکیه که موجب سرعت در باربری و حمل کالا می شود
  • امنیت بالای باربری و امکان تحویل خصوصی اثاث
  • امکان ردیابی بار باربری تهران به ترکیه
  • مقرون به صرفه بودن هزینه حمل و نقل ترانزیت زمینی 
  • همراه داشتن بیمه نامه ای حرفه ای و جامع که موجب پوشش تمام اثاث و کالا شما می شود
حمل زمینی از تبریز به استانبول اروپایی و آسیایی
حمل زمینی از تبریز به استانبول اروپایی و آسیایی

باربری هوایی از تبریز به استانبول

لجستیک هوایی بار یکی از محبوب ترین روش ها جهت ارسال باراز ایران برای ترکیه می باشد.این روش جهت ارسال بارهایی که زمان حمل در کیفیت و سلامتشان تاثیر گذار است مناسب است.

آنی بار همه روزه انواع بار را به روش حمل هوایی  از سراسر ایران به تمام نقاط ترکیه ارسال می نماید.

ارسال بار توسط هواپیماهای باربری صورت می گیرد و یکی از معایب این روش هزینه بالای حمل و نقل می باشد . الزام استفاده از بسته بندی قوی و محکم و سمپاشی محموله سبب می شود هزینه حمل اندکی بالاتر باشد . علاوه بر این ، هزینه حمل و نقل هوایی بر اساس وزن محموله محاسبه خواهد شد . 

از طریق این روش می توانید انواع محموله و بار و کالا را از تبریز به استانبول ارسال کنید . البته این روش حمل اندکی هزینه بر است اما از ویژگی های آن می توان به سرعت بالا در تحویل محموله اشاره نمود .

خرده بار هوایی برای آنتالیا
خرده بار هوایی برای استانبول
تماس
تماس

باربری از اصفهان به استانبول با کمترین هزینه نیز از خدمات تخصصی انی بار است . با ما در تماس باشید . 

ارسال اسباب و لوازم منزل از تبریز به استانبول

برای حمل و نقل بار و کالا های تجاری یا اسباب و لوازم منزل از تبریز به انتالیا ، یکی از بهترین و قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل آنی بار است .  شرکت آنی بار برای حمل و نقل اسباب و لوازم منزل شما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات اثاث کشی را در اختیارتان قرار میدهد . 

حمل اثاثیه و لوازم منزل نیاز به تهیه لیست اثاث دارد که با راهنمایی های کارشناسان ما می توانید به راحتی مناسب ترین لیست را تهیه نمایید . 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل نیاز به دریافت کارت اقامت ( کیملیک ) ترکیه دارد . پس از دریافت کیملیک می توانید اثاثیه منزل خود را از تبریز به استانبول یا سایر شهر های ترکیه ارسال کنید . 

چه لوازمی را از تبریز به استانبول نمیتوان ارسال کرد ؟ 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به استانبول ، باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی اقدام و لوازم منزل را نمیتوانیم به ترکیه ارسال کنید . ممکن است محدودیت از طریف گمرک ایران و یا ترکیه اعمال شده باشد اما در هرصورت ، ارسال این موارد ممنوع است : 

  • ارسال مواد خوراکی ( میوه و سبزیجات خشک و منجمد )
  • هرگونه مواد منفجره و نظامی 
  • مواد مخدر و دخانیات
  • عرقیجات و ترشیجات 
  • اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن

این موارد در گمرک بصورت کامل مورد بررسی قرار میگیرند و در صورت کشف ، از محموله شما خارج خواهند شد. 

اقلام ممنوعه
اقلام ممنوعه

ارسال بار از مشهد به استانبول نیز بصورت حرفه ای و تخصصی با بهترین بیمه نامه و با بهترین خدمات بسته بندی انجام خواهد شد . با ما در تماس باشید . 

ارسال محموله های تجاری برای استانبول از تبریز

محموله و کالاهای تجاری نیز بخشی از صادرات ایران به ترکیه هستند . از همین جهت بخشی از فعالیت انی بار برای جابجایی اینگونه محموله های انجام میشود . آنی بار برای ارسال محموله های تجاری و صنعتی صادراتی برای ترکیه و استانبول همه روزه خدمات باربری با کمترین هزینه و با نازلترین نرخ کرایه را در اختیار شما قرار میدهد . 

ارسال بارهایی مانند مواد غذایی ، کالاهای پزشکی  و ارتوپدیک ، لوازم برقی ، لوازم دیجیتال و . . . که قابلیت ارسال آنها وجود داشته باشد و ممنوعیت گمرکی شامل آنها نشود توسط آنی بار انجام میشود . 

آنی بار علاوه بر تبریز ، از همه شهر ها و شهرستان های دیگر کشور ارسال کالا و محموله برای استانبول را انجام میدهد .  باربری تهران به استانبول یکی از مهمترین خدماتی است که در مجموعه آنی بار به شما عزیزان ارائه خواهد شد .

بهترین بیمه نامه برای باربری تبریز به استانبول

برای خدمات ارسال بار به استانبول ، بیمه نامه از مهمترین مواردی است که باید مدنظر داشت . برای خدمات باربری تبریز به استانبول نیز باید از بیمه نامه کامل استفاده نمود تا در صورت بروز هرگونه حادثه و خسارت امکان جبران هزینه ها فراهم باشد .

شرکت حمل و نقل آنی بار برای باربری تبریز به استانبول آسیایی و اروپایی از بهترین و تخصصی ترین بیمه نامه استفاده می نماید که کامل ترین پوشش بیمه را در اختیار شما قرار میدهد . بیمه نامه تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و با بهترین کیفیت محموله های شما منتقل می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع