آنی بار بین الملل

باربری تهران به وان ( زمینی ، هوایی )

ارسال بار به وان از تهران

حمل و نقل بار و کالا به وان بصورت همه روزه و با کمترین هزینه و به همراه بهترین بیمه نامه انجام میشود و شما می توانید انواع کالا و اثاثیه منزل خود را از تهران بصورت حرفه ای همراه با خدمات بسته بندی تخصصی از ما بخواهید . 

حمل و نقل بار از تهران برای وان با کمترین هزینه و با بهترین خدمات توسط آنی بار به شما ارائه می گردد و علاوه بر تهران نیز سایر شهر های و شهرستان ها تحت پوشش کامل خدمات ما هستند . 

حمل بار به وان تخصص اصلی مجموعه حرفه ای انی بار است .

باربری از ایران برای انتالیا
باربری از ایران برای انتالیا

روش های ارسال بار به وان کدامند ؟

برای ارسال بار و کالا از ایران و خصوصا از تهران به وان ، 2 روش اصلی وجود دارد که برای حمل و نقل می توانید از آن استفاده کنید . 

حمل و نقل اثاثیه کالا به 2 روش زیر انجام میشود . 

  1. هوایی 
  2. زمینی 

هر یک از این 2 روش دارای مزایا و معایبی هستند که حمل و نقل با آن را یک فرایند تخصصی می کند . شما می بایست بر اساس تجربه و نیاز خود ، بهترین روش را انتخاب کنید .  البته مشاوران و متخصصین ما برای اینکه در این فرایند به مشکل بر نخورید ، بهترین و حرفه ای ترین خدمات مشاوره ای را بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند . 

آنی بار ، قدیمی ترین و حرفه ای ترین شرکت باربری تهران به ترکیه است و به صورت تخصصی و همه روزه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید . یک تماس تا ارسال محموله ها به ترکیه کافیست .

باربری بصورت زمینی از تهران برای وان

یکی از روش های حمل و نقل بار از ایران به ترکیه ، ارسال زمینی با استفاده از کامیونت و تریلی میباشد . در این روش ، حمل بار شما از مبداء مورد نظر توسط یکی از 2 خودروی نام بده شده انجام میشود و بر اساس حجم بار شما بهترین آنها در اختیارتان قرار میگیرد . 

حمل بار با استفاده از تریلی و کامیونت مسقف به دلیل امکان پلمپ محموله در گمرک به راحتی و با کمترین هزینه انجام میشود . 

شما می توانید از طریق حمل و نقل زمینی همه نوع بار و کالای مجاز را با کمترین هزینه به وان از تهران ارسال کنید . 

حمل زمینی
حمل زمینی

حمل هوایی بار از تهران به وان

یکی از محبوب ترین روش فریت بار/کارگو  بار به ترکیه استفاده از شیوه ی باربری هوایی می باشد . ارسال هوایی بار به وان بعلت سرعت بالا در ارسال بار مورد توجه افرادی است که می خواهند بارشان را در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسانند .

باربری از تهران برای وان توسط مسیر هوایی و یا استفاده از هواپیمای باربری (جهت کارگو بار) و هواپیمای مسافربری(جهت فریت بار) صورت می گیرد.

باربری هوایی از تهران به وان مزایا و معایب مختلفی دارد که لازم است به هزینه ی بیشتر این سبک ارسال بار نسبت به روش ترانزیت زمینی به وان نیز توجه کرد . البته تحویل بار نیز در این روش سریعتر خواهد بود . 

باربری تهران به آنتالیا با کمترین هزینه انجام خواهد شد و محموله های شما با بهترین بیمه نامه همراه هستند .

خرده بار هوایی برای آنتالیا
خرده بار هوایی برای وان

ارسال اثاثیه از تهران به وان

مهمترین خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، حمل و نقل اثاثیه به وان است . از این طریق می توانید پس از مهاجرت خود به ترکیه ، اثاثیه و لوازم خود را نیز به وان حمل نمایید و از پرداخت هزینه های بیشتر برای خرید لوازم منزل جلوگیری کنید . 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل از تهران به انتالیا باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که عبارتند از : 

  • حمل اثاثیه بصورت زمینی برای ترکیه حدود 10 روز زمان لازم دارد
  • در زمان ارسال اثاثیه ، میبایست بسته بندی مناسب برای لوازم انجام شود
  • هزینه ایکس ری و گمرک ایران و ترکیه بر عهده صاحب بار است
  • ارسال اقلام بهداشتی و خوراکی به ترکیه ممنوع است 

باربری تهران به سامسون نیز توسط آنی بار به صورت حرفه ای انجام خواهد شد و با بهترین کیفیت محموله های شما بارگیری و منتقل می شوند .

تماس
تماس

ارسال محموله های تجاری از تهران برای وان

محموله های تجاری و صنعتی و صادارتی سهم بیشتری نسبت به اثاثیه و ولوازم منزل در حمل و نقل بین المللی برای وان دارند . این موضوع سبب شده است که کارشناسان آنی بار بصورت تخصصی برای حمل و نقل محموله های تجاری فعالیت خود را گسترش دهند . 

محموله های در برخی موارد نیاز به مجوزات مختلف و خاص دارند . از همین جهت ارسال یک محموله تجاری ، نیاز به بررسی توسط کارشناسان آنی بار دارد. 

  • ارسال آهن آلات و تولیدات فلزی 
  • ارسال منسوجات چوبی 
  • ارسال قطعات و لوازم و دستگاه های صنعتی

ارسال بار و کالا از ایران به ترکیه و شهرهایی مانند وان ، استانبول ، ازمیر و . . . یک فرایند تخصصی است که توسط مجموعه های مجاز و متخصص باید انجام شود .

آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما نه تنها از تهران ، بلکه از همه شهر ها و شهرستان های کشور بهترین خدمات باربری را در اختیارتان قرار میدهد . 

تنها کافیست با ما در تماس باشید . 

کالای تجاری برای انتالیا
کالای تجاری برای انتالیا

باربری از تهران به استانبول بصورت همه روزه و تخصصی

بیمه نامه کامل برای باربری تهران به وان

 

برای باربری تهران به وان ، تیم متخصص آنی بار از بهترین و کامل ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا محموله های شما با ایمنی کامل منتقل شوند . بیمه نامه مورد استفاده در شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار کاملترین بیمه نامه است و بالاترین میزان پوشش خسارات را دارد .

میزان پوشش بیمه نامه در خدمات حمل زمینی و هوایی به وان بر اساس میزان ارزش محموله که توسط صاحبین بار اعلام می شود مشخص می شود . اما با این حال ، مجموعه انی بار تا 500 میلیون تومان بیمه رایگان در اختیار شما قرار میدهد .

خساراتی که در اثر حمل و نقل ، تصادفات ، آتش سوزی و . . . به وجود آیند به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار دارند .

باربری تهران به آنکارا با کمترین هزینه همراه بیمه نامه 

باربری از غرب تهران به وان

خدمات حمل و نقل شامل تمامی مناطق در غرب تهران می بشود . شما می توانید از هر منطقه ای که قابلیت تردد کامیونت ، تریلی یا نیسان وانت را داشته باشد درخواست باربری خود را ثبت کنید . 

مجموعه آنی بار با حضور در محل به سرعت پس از بسته بندی تخصصی و حرفه ای محموله های شما را بارگیری و به انبار منتقل خواهد کرد . در برخی موارد که اثاثیه با خودروی باربری بصورت مسقیم به وان ارسال میشود محموله در انبار تخلیه نخواهد شد . 

شهرک غرب ، ستارخان ، آریاشهر ، باغ فیض ، پونک ، خیابان پیامبر ، اکباتان و سایر مناطق در غرب تهران بصورت کامل تحت پوشش خدمات هستند . 

باربری از تهران به وان یک خدمات دقیق و تخصصی و ارزان است. با ما همراه باشید

ارسال بار از سایر نقاط کشور برای وان 

خدمات باربری آنی بار تنها محدود به خدمات از تهران به وان نیست . امکان ارسال انواع بار و کالا های تجاری و صنعتی و شخصی از همه نقاط کشور برای شما عزیزان فراهم میباشد و شما می توانید تنها با یک تماس محموله های خود را به وان در ترکیه ارسال کنید . 

 

باربری تهران به وان ، اصفهان به وان ، یزد به وان ، مشهد به وان و . . . . همه روزه تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه انجام میشود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع