آنی بار بین الملل

حمل اثاث به ازمیر | اثاث کشی به ازمیر ترکیه

ارسال لوازم منزل و حمل اثاث به ازمیر ترکیه از تمام نقاط کشور با کمترین هزینه بصورت همه روزه و ارزان قیمت انجام میشود . شما می توانید اثاث و لوازم منزل خود را پس از اخذ اقامت ترکیه با کمترین هزینه به شهر ازمیر ، استانبول ، آنکارا و . . . ارسال نمایید و با کمترین نرخ کرایه اقدام انتقال اثاثیه خود کنید . 

علاوه بر حمل اثاث به ازمیر ، خدمات حمل و نقل محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی نیز انجام خواهد شد و انتقال فوری آنها با کمترین هزینه انجام میشود . برای ارسال اثاث به ترکیه ، همه روزه تیم متخصص آنی بار آماده همکاری با شما عزیزان است .

برای ارسال اثاثیه به ازمیر از روش های حمل زمینی و هوای استفاده می شود که هر یک از این روش ها امکان انتقال محموله های شما در حجم های مختلف را فراهم می نماید.

حمل و نقل اثاثیه به ازمیر

حمل اثاث به ازمیر از تخصصی ترین خدمات شرکت حمل و نقل آنی بار می باشد که بصورت خدمات صفر تا صد ارائه می گردد . حمل اثاث به ازمیر را می توان به روش های مختلف زمینی هوایی دریایی و … انجام داد

آنی بار با بیش از 35 سال سابقه درخشان در زمینه حمل اثاث به ازمیر همواره پیشگام در صنعت حمل و نقل بین المللی بوده است .

آنی بار با دارا بودن تمام گواهینامه های بین المللی معتبر و مجوز های لازم در زمینه ارسال بار به ازمیر آماده ارائه انواع خدمات صفر تا صد کارگو بار / فریت بار به صورت کاملا اصولی می باشد.

حمل اثاث به ازمیر همراه با ارائه بیمه نامه جامع باربری صورت می گیرد ؛ جهت دریافت مشاوره های رایگان و تخصصی با ما تماس حاصل نمایید .

آنی بار متخصص در ارسال بار از سراسر ایران به سراسر ترکیه می باشد 

حمل اثاث به ازمیر را از تمام شهرهای کشور با خدمات حرفه ای ما تجربه کنید

تماس

تماس

علاوه بر حمل اثاث به ازمیر ، همه روزه ارسال بار به آنکارا نیز به صورت تخصصی انجام می شود و محموله های شما با بهترین قیمت و کیفیت منتقل خواهند شد .

حمل اثاث به ازمیر بصورت زمینی

حمل اثاث به ازمیر با استفاده از خدمات حرفه ای و تخصصی ارسال بار از ایران به خارج تجربه کنید. اثاث کشی به ازمیر دارای یکسری شرایط و قوانین خاص حمل و نقل می باشد که مشاوران ما با آگاهی به تمام قواعد و قوانین باربری  اطلاعاتشان را با دوستان عزیز شریک می شوند .

یکی از مهمترین شرایط حمل اثاث به ازمیر ، همراه داشتن بیمه نامه جامع باربری می باشد .

شرط اصلی دیگر در ارسال اثاث به ازمیر استفاده از ماشین ها و خودروهای حمل و نقل می باشد. ارسال بار شما با استفاده از بروزترین تجهیزات باربری ، کامیونت ها ، تریلی های ترانزیت و تریلی 18 چرخ و …به آسانی میسر می باشد.

خودروهای اثاث کشی باید مدرن ، بروز و استاندار  باشند ؛ ایمنی در گروپاژ زمینی اثاث و کالا یکی از مهمترین شروط حمل اثاث به ازمیر می باشد. به روز بودن وسایل حمل و نقل می تواند تاثیر بسزایی در زمان رسیدن بار به مقصد و … داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمل اثاث به ازمیر و استعلام هزینه باربری و … با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

ارسال اثاثیه به مرسین نیز توسط آنی بار بصورت حرفه ای و ارزان ارائه خواهد شد . 

حمل زمینی
حمل زمینی

شرکت باربری ترکیه با بهترین خدمات 

حمل هوایی اثاثیه منزل برای ازمیر

یکی از روش های حمل اثاث به ازمیر ، استفاده از کانال هوایی است . خطوط بین المللی هواپیمایی معمولا با استفاده از هواپیما های مسافری یا مخصوص باربری انواع محموله ها را در کمترین زمان ممکن بین کشور ها جابجا می کنند.

در خصوص حمل اثاث به ازمیر نیز به همین صورت امکان حمل و نقل انواع بار و کالا از طریق خطوط هوایی معتبر وجود دارد . در این روش ، هزینه های حمل و نقل اندکی بیشتر خواهد بود . دلیل آن نیز نیاز به بسته بندی مناسب و مخصوص و همچنین سمپاشی محموله می باشد که هزینه های اضافی را شامل میشود . 

حمل اثاث به ازمیر بصورت هوایی ، در کمترین زمان و با مناسب ترین نرخ کرایه انجام میشود .

حمل هوایی

حمل هوایی

 

برای باربری تهران به ازمیر ، بهترین تیم مشاوره و کارشناسان حمل و نقل بین الملل آماده ارائه مشاوره حضوری و تلفنی به شما عزیزان هستند.

ویژگی خدمات اثاث کشی ازمیر توسط آنی بار 

از جمله خدمات ویژه آنی بار می توان به ارائه خدمات حرفه ای باربری اشاره کرد ما سعی می کنیم که تمام قدم هایمان را اصولی برداریم

  • ارائه بیمه نامه تخصصی و جامع در زمینه فریت بار به خارج از کشور
  • بهره مندی از تیم تخصصی مجرب و حرفه ای پشتیبانی که می توانند با پیگیری لحظه به لحظه بار ، شما را از وضعیت حمل اثاث به ازمیر مطلع کنند
  • کارشناسی نحوه اثاث کشی به گونه ای که بتوان با بهترین کیفیت مقرون به صرفه ترین هزینه حمل اثاث به ازمیر را اعلام کرد
  • استفاده از ماشین های باربری مدرن و مجهز در زمینه ترانزیت زمینی بار
  • داشتن نمایندگی های متعدد در شهرها و کشورهای مختلف که موجب سهولت در امر جابجایی و حمل اثاث به ازمیر می شود
  • مقرون به صرفه بودن خدمات حمل اثاث به ازمیر
  • مسلط بودن به تمامی قوانین گمرکی جهت انجام درست و اصولی تشریفات گمرکی ارسال بار
  • حمل اثاث به ازمیر با بهترین قیمت ها

شهر ازمیر (به ترکی استانبولی: İzmir) یکی از شهرهای ترکیه است. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا از لحاظ بزرگی می باشد. 

شهر ازمیر دارای موقعیت ممتاز به عنوان شهری تجاری، صنعتی و بندری در کشور ترکیه می باشد . این شهر  همه ساله میزبان تعداد زیادی نمایشگاه و کنگره‌های مختلف صنعتی، تجاری و علمی است.

شهر ازمیر همانطور که گفته شد یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است و همه ساله مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند به ویژه مسافران ایرانی که به کشور ترکیه بسیار نزدیک می باشند. همچنین خیلی از دانشجویان نیز به دلیل بالا بودن سطح دانشگاههای ترکیه برای ادامه تحصیل در رشته های خاص به آنجا مهاجرت می کنند.

از این رو همیشه نیاز دارند تا اثاث منزل و لوازم شخصی خود را به آنجا فریت کنند.

حمل اثاث به ازمیر را با خدمات بی نظیر آنی بار تجربه کنید

ما با ارائه خدمات با کیفیت حمل اثاث به ازمیر سعی در مقرون به صرفه کردن هزینه های فریت بار داریم .

ارسال بار به استانبول به صورت همه روزه برای انتقال محموله های شخصی و صنعتی شما انجام خواهد شد و با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم .

تماس
تماس

موارد ممنوعه برای ارسال اثاثیه به ازمیر

در خدمات حمل اثاث به ازمیر ، برخی محموله ها و کالاها دارای محدودیت های ورود هستند . علاوه بر این ، برخی کالاها نیز اجازه خروج از کشور را ندارند . از همین جهت این موارد باید از داخل محموله ها جداشده و باقی موارد ارسال شوند .

لیست زیر بخشی از اصلی ترین موارد ممنوعه برای حمل اثاث به ازمیر یا سایر شهر های ترکیه است .

  • مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  • مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  • میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  • عرقیجات و ترشیجات 
  • اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  • انواع دارو و یا دخانیات 
  • ….

خدمات آنی بار علاوه بر حمل اثاث به ازمیر ، شامل حمل اثاثیه به انتالیا ، بورسا ، استانبول ، ترابزون ، سامسون ، آنکارا و سایر شهر های ترکیه نیز خواهد بود.

مشاوره تخصصی برای باربری ازمیر

ما با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه حمل اثاث به ازمیر از ایران سعی در ارائه خدماتی شایسته به شما دوستان عزیز داریم. ما با بیش از 35 سال سابقه درخشان در انجام پروژه های سبک و سنگین باربری و با  اتکا بر دانش و تخصص و تجربه سعی در جلب رضایت شما دوستان عزیز داریم.

محور اصلی هدف شرکت ما ” خدمات عالی و باکیفیت در عین مقرون به صرفه ” است.

چراکه چون ما بر این باوریم که اگر بتوانیم قدمی تاثیر گذار در جلب رضایت مشتریان خود داشته باشیم می توانیم مجموعه مان را به سوی رسیدن به هدف های بزرگتر و پیشرفتی ارزشمندتر هدایت کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت استعلام قیمت حمل اثاث به ازمیر، دریافت مشاوره های رایگان و تخصصی از کارشناسان خبره و رزرو ماشین های باربری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع