آنی بار بین الملل

حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا | اثاث کشی آسان و ارزان به آنتالیا

حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا با کمترین قیمت

حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا را می توانید با استفاده از خدمات بی نظیر و دقیق و عالی آنی بار تجربه کنید. ما در این مقاله سعی داریم به چند پرسش اصلی شما در خصوص حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا پاسخ دهیم.

حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا را با داشتن بیمه نامه ای جامع و کامل به شیرینی تجربه کنید . آنی بار متخصص در حمل اثاثیه از ایران به آنتالیا می باشد.

  • بررسی کامل بار  جهت انتخاب بهترین شیوه باربری
  • بسته بندی عالی و با کیفیت جهت سالم و ایمن نگه داشتن بار
  • ارائه لیست کامل از اقلام و اثاث و ترجمه آن به زبان کشور مقصد جهت ارائه به گمرک
  • اثاث کشی به آنتالیا با حرفه ای ترین ماشین های حمل و نقل
  • ترخیص و تخلیه حرفه ای اثاثیه در کشور آنتالیا

حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا همه روزه از سراسر ایران صورت می گیرد . تیم متخصص آنی بار برای حمل اثاثیه به آنتالیا به صورت حرفه ای از همه شهر ها و شهرستان های کشور آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است .

فقط کافیست با ما در تماس باشید و محموله های خود را به ما بسپارید . ارسال اثاثیه به ترکیه بصورت همه روزه و با ارزانترین تعرفه های باربری بصورت زمینی و هوایی انجام میشود . 

تماس
تماس

آیا می توان حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا را به شیوه ای ارزان تر انجام داد ؟

حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا به شیوه ای ارزان تر از دغدغه های همه افرادی است که قصد فریت بار خود به آنتالیا را دارند. اما ما به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید حمل اثاث خود را ارزان تر انجام دهید.

قدم اول انتخاب شرکت حمل و نقلی معتبر است که مطمین باشید در ازای خدمات عالی مبلغ منصفانه ای را از شما دریافت می کنند .دقت کنید ، در ازای خدمات عالی

اما چرا مساله خدمات با کیفیت اینقدر با اهمیت است ؟

پاسخ در این است که اگر شرکت انتخابی شما در زمینه باربری حرفه ای نباشند و یا برای ارزان تر کردن مبلغ های دریافتی شان از کارگرهای ناشی استفاده کنند و یا از مشاوران زبده ای برخوردار نباشند شما را با مشکلاتی روبرو می کنند که شاید هزینه  حمل و نقل و اثاث کشی شما را بسیار بالا ببرد.

برای مثال فرض کنید وسایل شما در اثاث کشی بشکند آسیب ببیند یا گم شود .

تهیه ی دوباره اثاثیه کار آسانی نیست و خب چرا باید دوباره هزینه داد بابت اتفاقی که فقط بعلت ناشی بودن پرسنل اتفاق می افتد یا در قدم بعدی فرض کنید امور حمل و نقل اثاثیه شما به آنتالیا با مشکلات گمرکی مواجه شود .

علاوه بر اتلاف انرژی ممکن است با هزینه های هنگفت جریمه گمرکی مواجه شوید .

پس باید دقت کنید که شرکت های نامعتبر شما را با نام باربری ارزان تر به دام خدمات افتضاح خود نکشند !

قدم دوم مشاوره های کارشناسی و دقیق در خصوص بار و اثاثیه شما است

یعنی بررسی بهترین روش حمل و نقل اثاثیه با توجه به شهر و کشوری که قصد اثاث کشی به آن جا را دارید

اینکه چه مرزهایی بین دو کشور است و مقدار اثاث شما چقدر است و بهترین روش برای اثاث کشی شما به گونه ای که هم سلامت بار و کالاهای شما حفظ شود و هم اینکه اثاث کشی مقرون به صرفه تری را داشته باشید

حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا
حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا

ارسال اثاثیه به استانبول با کمترین هزینه بصورت همه روزه و از همه نقاط کشور به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود. 

 اثاث کشی به آنتالیا به شیوه زمینی ترانزیت زمینی

حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا توسط کامیون ها و خاور های مجهز معمولا روشی پسندیده جهت فریت کالا به ترکیه می باشد.ارسال کالا به آنتالیا توسط کامیون های مسقف و تریلی هاو تریلی های 18 چرخ و …موجب حفظ بیشتر سلامت کالا شما می گیرد.

آنی بار با استفاده از تجهیزات به روز باربری و ترانزیت همه روزه آماده ارسال بار به آنتالیا ترکیه می باشد . ترانزیت زمینی یکی از منعطف ترین روش های ارسال اثاث است که مزایای زیادی دارد.

  • مقرون به صرفه بودن ارسال بار
  • امنیت باربری به خارج
  • امکان ردیابی محموله
  • بیمه نامه قوی و حرفه ای
  • امکان تحویل خصوصی بار  و … 

ارسال اثاث به آنتالیا توسط انواع کامیون ها و ماشین های لوکس با ارزان ترین قیمت ممکن انجام می شود . ارسال بار از تمام شهرهای ایران به تمام شهرهای ترکیه و برعکس انجام می گیرد

برای باربری ترکیه به ایران نیز می توانید از خدمات حرفه ای آنی بار بهره مند شوید و با کمترین تعرفه ها انتقال کالاهای خود را انجام دهید .

ارسال هوایی اثاثیه به آنتالیا

یکی از بهترین روش ها برای ارسال اثاثیه به آنتالیا ، ارسال هوایی محموله ها می باشد . در ارسال هوایی اثاثیه به آنتالیا ، با کمترین قیمت و هزینه می توانید محموله های خود را در اسرع وقت به آنتالیا منتقل کنید . ارسال محموله های کم و کم حجم با روش فریت بار مسافری و ارسال محمول های بزرگ و سنگین با روش کارگو و هواپیماهای باری انجام خواهد شد .

  • سرعت بسیار بالای ارسال بار
  • امنیت بسیار زیاد در حمل بار به ترکیه و …

همگی از جمله ویژگی های مثبت ارسال بار به روش هوایی می باشد . برای ارسال اثاثیه به آنتالیا ، همه روزه تیم آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید .

>> ارسال اثاثیه به آنکارا با کمترین نرخ کرایه می توانید با شماره های آنی بار در تماس باشید و محموله های خود را به ما بسپارید .

تماس
تماس

بیمه نامه کامل برای ارسال اثاثیه به آنتالیا

برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل به آنتالیا ، بیمه نامه معتبر و کاملی در نظر گرفته شده است . بیمه نامه معتبر آنی بار برای انتقال محموله ها و کالاهای تجاری نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت اما بیشتری میزان پوشش بیمه مربوط به خدمات حمل و نقل اثاثیه است .

برای ارسال اثاثیه به آنتالیا ، محموله شما تا سقف 500 میلیون تومان بیمه رایگان دریافت خواهد نمود تا در صورت بروز هرگونه خسارت ، هزینه های آن به صورت کامل به شما عزیزان پرداخت شوند .

برای باربری تهران به آنتالیا ، همه روزه تیم آنی بار بهترین خدمات مشاوره ای را به شما عزیزان ارائه می نماید .

مشاوره برای ارسال اثاثیه به آنتالیا

برای ارسال اثاثیه به آنتالیا ، مشاوره در راستای انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله ها بسیار مهم است . با مشاوره تخصصی ، خدمات حمل و نقل اثاثیه برای آنتالیا با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت منتقل خواهند شد.

تیم آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارسال محموله های شما در نظر گرفته است تا با بالا ترین ایمنی محموله های خود را منتقل نمایید . ما همواره تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات با کیفیت بکار می گیریم و امیدواریم تا بتوانیم در راستای جلب اعتماد شما عزیزان قدم های موثری برداریم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خدمات حمل و نقل به داخل و خارج از کشور با ما تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع