آنی بار بین الملل

ارسال خرده بار به مرسین

ارسال خرده بار و کالاهای با وزن کم و حجم و ابعاد کم از تهران و شهرستان های کشور برای بندر مرسین واقع در کشور ترکیه با کمترین هزینه توسط تیم متخصص آنی بار انجام خواهد شد . ارسال انواع بار و کالاهای مجاز در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت خدمات رسانی توسط تیم آنی بار برای ارسال بار به ترکیه به شما عزیزان ارائه خواهد شد و.

ارسال خرده بار بندر مرسین را می توانید به روش های مختلف گروپاژ بار از مسیر هوایی یا ارسال کنار باری در حمل و نقل زمینی برای مرسین انجام هید .

چه خرده بار هایی به مرسین ارسال می شوند ؟

برای ارسال محموله های مختلف ، خرده بار ها توسط تیم آنی بار در اسرع وقت منتقل می شوند و امکان ارسال انواع کالا و محموله های مجاز فراهم است . اگر محموله های شما جزو اقلام ممنوعه صادراتی از ایران یا اقلام ممنوعه واردات به ترکیه نباشد مشکلی برای ارسال آن وجود ندارد .

انواع لوازم شخصی و اثاثیه خانه که جزو محموله های آکبند نیستند از طریق خدمات خرده بار مرسین قابل ارسال هستند .

علاوه بر این ، اگر نمونه تولید ، قطعات صنعتی و ….. برای ارسال به مرسین دارید به راحتی می توانید از طریق آنی بار ارسال نمایید .

علاوه بر مرسین ، ارسال بار به آنتالیا نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام می شود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند .

ارسال زمین خرده بار برای مرسین

ارسال خرده بار به مرسین به معنی این است که بار شما در کنار بار دیگران درون تریلی های ترانزیت یا کامیونت مسقف قرار بگیرد و به سمت مرسین ارسال بشود .

بعنوان مثال ممکن است کالاها یا اثاثیه شما به مقداری نباشد که بتواند یک خودرو کامل ترانزیت یا کامیونت مسقف را بصورت کامل پر کند یا شما به هردلیلی صلاح دیده اید که ارسال بار را به صورت خرده باری انجام دهید  تا هزینه حمل شما کاهش داشته باشد ، در این شرایط بار شما گروپاژ می شود .

مثلا ممکن است شما یک سرویس مبلمان یادگاری خود را می خواهید از ایران به ترکیه ارسال کنید . در این شرایط بهترین حالت این است که بار شما بصورت خرده بار در کنار بار دیگران یکجا ارسال شود تا اینکه یک کامیونت دربستی محموله شما را به ترکیه حمل کند. 

در این روش ، در کنار بار شما بار و اثاثیه دیگران نیز قرار می گیرد . ارسال خرده بار مرسین هم ویژگی مثبت دارد هم منفی .

از جمله ویژگی های مثبت ارسال بار به شیوه حمل و نقل خرده بار می توان به این موضوع اشاره کرد که از لحاظ هزینه گروپاژ به مرسین ، این سبک باربری بسیار مقرون به صرفه و ارزان است .

اما از جمله نکات منفی این شیوه حمل و نقل این است که تاخیر در ارسال وجود دارد و نمیتوات قطعا گفت بار شما به استانبول حتما طی 2 روز یا طی یک هفته به استانبول ارسال خواهد شد چون ممکن است که بسیار سریع این کار انجام شود و یا ممکن است گروپاژ کردن بسیار طولانی باشد .

در نهایت ملاک پر شدن خودرو ترانزیت و خرده بار است .

ارسال بار به مرسین با بهترین روش های باربری 

ارسال خرده بار برای بندرمرسین
ارسال خرده بار برای بندرمرسین

ارسال خرده بار هوایی برای مرسین

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل و کالاها و …. در حجم کم ، امکان ارسال خرده بار بصورت هوایی برای شهر های مختلف ترکیه مخصوصا مرسین وجود دارد . 

برای ارسال هوایی محموله و کالا برای مرسین ، محموله شما پس از بارگیری و تحویل در فرودگاه ( امام خمینی ) به لاین هوایی آنی بار ، در ظرف مدت کوتاهی به فرودگاه آدانا ارسال می شوند . 

شما می توانید محموله خود را در فرودگاه آدانا تحویل بگیرید . این روش باربری بسیار سریعتر از روش حمل زمینی است اما هزینه بیشتری نیز خواهد داشت . 

 

ارسال خرده بار به آنکار نیز بصورت تخصصی و همه روزه توسط تیم آنی بار انجام میشود . با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید . 

ارسال  خرده بار مرسین با بیمه کامل

مجموعه آنی بار برای ارسال محموله های شما چه بصورت زمینی و چه بصورت هوایی از بیمه نامه استفاده میکند . بیمه نامه آنی بار در حمل و نقل زمینی کاملترین بیمه نامه است تا در صورت بروز هرگونه حادثه ، امکان جبران خسارات بصورت کامل فراهم باشد . 

در حمل خرده بار بصورت هوایی برای مرسین نیز از بیمه نامه بصورت کامل استفاده میشود .شرکت های هواپیمایی برای حفاظت از سرمایه ، بهترین و کاملترین بیمه نامه را در اختیار شما قرار میدهند  . 

ارسال اثاثیه به مرسین در کمترین زمان ممکن با انی بار 

تماس
تماس

ارسال خرده بار به استانبول بصورت  همه روزه 

مشاوره تخصصی برای حمل خرده بار مرسین

برای ارسال بار و کالا به مرسین ، آنی بار بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان را گرد آورده است تا با ارائه ارهکارهای صحیح و حرفه ای ، علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل شما بهترین و سریعترین خدمات را فراهم نمایند .

شما عزیزان می توانید برای هر یک از روش های حمل و نقل برای هر نقطه ای از ترکیه مخصوصا مرسین ، استانبول و آنتالیا با آنی بار تماس بگیرید و با مشاوره با کارشناسان ما بهترین خدمات را دریافت کنید . 

برای ارسال خرده بار به ترکیه ، انی بار همه روزه بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه خواهد کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع