آنی بار بین الملل

ارسال اثاثیه منزل به گرجستان

حمل لوازم خانه به گرجستان

ارسال اثاث به گرجستان امروزه یکی از متداول ترین زمینه های حمل و نقل بین المللی  هست که می توان به شیوه های مختلف ترانزیت زمینی و لجستیک هوایی و حمل دریایی انجام داد.

ارسال اثاث به گرجستان را می توانید با دریافت خدمات عالی بین المللی و بیمه نامه حرفه ای باربری حرفه ای با اصولی ترین و دقیق ترین خدمات انجام دهید.

ارسال اثاث به گرجستان یکی از مهمترین تخصص های ما در زمینه حمل و نقل که شرکت آنی بار با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل داخلی و خارجی همواره موجب ارائه خدماتی با کیفیت و مقرون به صرفه به شما عزیزان می باشد.

گرجستان یکی از کشورهای بزرگ و زیبا و دیدنی است که همواره با داشتن طبیعتی زیبا و جذابیت های توریستی سالانه با رشد جمعیت و افزایش روز افزون مهاجرت به قصد اقامت و تحصیل و تفریح می باشیم مردم کشور ایران که قصد اسباب کشی به گرجستان را دارند نیاز دارند تا وسایل منزل و اثاثیه منزل خود را با خود به رویه حمل کنند .

فریت بار به گرجستان یکی از تخصصی ترین امور و فعالیت های شرکت آنی بار می باشد که با توجه به سابقه دیرینه و پروژه های موفق اثاث کشی در این امر بسیار ماهر هستیم.

اسباب کشی به گرجستان از تمام نقاط ایران امکان پذیر می باشد

تماس
تماس

ارسال بار به گرجستان بصورت تخصصی و سریع و ارزان 

ارسال اثاث به گرجستان و خدمات آنی بار

ارسال اثاث به گرجستان همراه با بیمه نامه کامل یکی از مهمترین خدمات آنی بار می باشد پرسنل ما مهارت و تجربه زیادی را در زمینه لجستکی کالا و فریت کالا به کشور گرجستان دارند.

پس بنابراین شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده صفر تا صد حمل و نقل کالا به گرجستان و ارسال اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید

  1. انجام صفر تا صد امور باربری به گرجستان
  2. ارائه بیمه نامه معتبر بین المللی اسباب کشی به گرجستان
  3. مجهزترین و لوکس ترین خودروهای ترانزیت و حمل بار
  4. انجام کلیه تشریفات گمرکی توسط متخصصان امور اثاث کشی به گرجستان
  5. بسته بندی و تهیه لیست اقلام و کالا با جزییات جهت تهیه پکینگ لیست
  6. ترجمه لیست اقلام کالاها و اثاث ها به زبان کشور مقصد جهت ارائه به گمرک در دو نسخه
  7. بهره مندی از رانندگانی ماهر و با تجربه
  8. انجام کلیه امور تخلیه و ترخیص به صورت کاملا حرفه ای
  9. بهره مندی از تیم پشتیبانی حرفه ای و متعهد جهت پیگیری وضعیت اثاثیه شما

جهت کسب اطلاعات در خصوص ارسال اثاث به گرجستان و همچنین انجام کلیه مراحل اسباب کشی می توانید همه روزه با کارشناسان مجموعه آنی بار تماس حاصل نمایید.

علاوه بر گرجستان ، ارسال اثاث به ارمنستان نیز توسط تیم متخصص آنی بار انجام خواهد شد و محموله های شما با کمترین هزینه منتقل می شوند.

روش های ارسال اثاثیه و لوازم منزل به گرجستان 

برای ارسال اثاثیه به گرجستان در حال حاضر آنی بار 2 روش را ارائه می نماید : 

  • حمل زمینی 
  • حمل هوایی 

این دو روش برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرند  و هر یک شرایط خاص خود را دارند . در روش زمینی ، مدت زمان تحویل بار در گرجستان طولانی تر است . اما هزینه های حمل و نقل نیز کمتر خواهد بود.

در روش حمل هوایی ، مدت زمان تحویل بسیار کاهش خواهد داشت و از طرفی هزینه های باربری نیز بالاتر خواهد بود .

برای ارسال وسایل منزل به خارج ، می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان و متخصصین ما بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید .

اسباب کشی به گرجستان به شیوه مقرون به صرفه

اسباب کشی به گرجستان را همیشه از شرکت های معتبری بخواهید که هم سابقه موفق زیادی در انجام فریت بار به گرجستان دارند و هم اینکه با داشتن مجوز های لازم بین المللی می توانند تمامی مراحل ارسال اثاث به گرجستان را با اصولی ترین خدمات و قدم هایی دقیق و درست بردارند .

اما اهمیت این موضوع در صرفه جویی در زمان ، صرفه جویی در هزینه بسیار مهم می باشد.

شرکت های نامعتبر که تخصصی در زمینه ارسال اثاث به خارج از کشور ندارند ممکن است با شعارهایی نظیر باربری ارزان به خارج سعی در جذب بیشتر مشتری داشته باشند.

اما مساله این است که در هر مرحله ای از فریت کالا از شما درخواست پول می کنند و یا ممکن است با عدم مهارت در اسباب کشی موجود آسیب رساندن به وسایل شما و خسارات زیادی شوند .

مثلا فرض کنید که در انجام فرایند اسباب کشی به گرجستان یکی از اقلام اثاثیه شما نظیر مبلمان شما خراب شود یا بشکند و شما مجبور هستید که دوباره این اثاثیه را تهیه نمایید.

ارسال اثاثیه به اروپا همه روزه توسط آنی بار انجام میشود .

ارسال اثاث به روسیه
ارسال اثاث به گرجستان

ارسال اثاثیه به ترکیه با کمترین هزینه بصورت حرفه ای و تخصصی با بهترین مشاوره بصورت رایگان

 

شهر های تحت پوشش ارسال اثاث به گرجستان

ارسال اثاث به گرجستان از تمامی نقاط ایران به صورت همه روزه همراه با عالی ترین خدمات و مقرون به صرفه ترین هزینه ها امکان پذیر می باشد. جهت اطلاع پیدا کردن از نحوه اسباب کشی به گرجستان و سایر اطلاعات می توانید همه روزه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  1. ارسال اثاثیه منزل به تفلیس 
  2. ارسال اثاثیه منزل به باتومی 
  3. ارسال اثاثیه منزل به روستاوی
  4. ارسال اثاثیه منزل به زوگدیدی
  5. ارسال اثاثیه منزل به گوری 
  6. ارسال اثاثیه منزل به پوتی
  7. ارسال اثاثیه منزل به سامتردیا

اسباب کشی به گرجستان به صورت همه روزه با مقرون به صرفه ترین هزینه ها انجام می شود و ارائه خدمات برای همه شهر های این کشور میسر می باشد .

یکی از مهمترین خدمات آنی بار ، ارسال بار به دبی است که با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت توسط تیم متخصص ما انجام خواهد شد .

تماس
تماس

ارسال اثاثیه به ارمنستان بصورت همه روزه 

مشاوره تخصصی برای ارسال اثاثیه به گرجستان

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه فریت بار به داخل و خارج از کشور مفتخر است تا با داشتن گواهینامه های بین المللی و مجوز های لازم سعی در ارائه خدمات و با کیفیت و مقرون به صرفه به شما عزیزان دارد.

ارسال اثاث به گرجستان همه روزه از تمام نقاط ایران امکان پذیر می باشد

شما می توانید با مشاوره با کارشناسان و متخصصان انی بار ، با نازلترین نرخ کرایه محموله و کالای خود و اثاثیه و لوازم منزل را از هر نقطه ای از تهران و شهرستان ها با کمترین هزینه به گرجستان ارسال کنید . تخصصی ترین خدمات باربری اثاث برای کشور های اروپای شرقی را می توانید از آنی بار بخواهید . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع