آنی بار بین الملل

ارسال بار به ترکیه | باربری به ترکیه ( ارزان و سریع )

ارزانترین روش ها برای ارسال بار به ترکیه از تمام ایران

بهترین و سریعترین خدمات ارسال بار به ترکیه + بیمه نامه کامل + مشاوره رایگان ؛ با کمترین هزینه محموله و کالای خود را به سراسر ترکیه ارسال کنید . مجموعه آنی بار بهترین خدمات را برای شما در نظر میگیرد تا از هر نقطه ای از ایران خدمات باربری را با کمترین هزینه تجربه کنید . 

ارسال برای تمامی شهر های ترکیه از جمله استانبول ، آنکارا و آنتالیا ترکیه بصورت زمینی و هوایی انجام میشود.  باربری به ترکیه یک خدمت کاملا تخصصی است . لطفا فقط با متخصصین با تجربه همکاری کنید تا محموله شما متحمل آسیب یا سرقت نشود. 

برای ارسال بار به ترکیه ، تیم باربری آنی بار همه روزه بهترین و ارزانترین خدمات را به شما ارائه می نماید . ارسال بار به ترکیه را به ما بسپارید و با خیال آسوده محموله های خود را در هر نقطه ای از ترکیه تحویل بگیرید .

ارسال بار به ترکیه از همه نقاط ایران انجام میشود . فقط کافیست با ما در تماس باشید .

برای انتقال بار و کالا برای ترکیه چه مواردی باید توجه کرد ؟ 

هرگونه ارسال بار به ترکیه نیاز به بررسی کامل نوع بار و شرایط آن دارد که میبایست توسط متخصصین با تجربه انجام شود . انتقال بار و کالاهای تجاری و صنعتی و محموله های شخصی مانند اثاثیه و لوازم منزل باید بصورت تخصصی به ترکیه ارسال شوند . به عنوان مثال ، برای عبور از پیچ و خم تشریفات گمرکی نیاز به متخصص ترخیص کار میباشد که با آشنایی به امور گمرکی با ارائه مدارک کمترین هزینه گمرکی شامل محموله شما شود . 

علاوه بر این ، برای ارسال محموله هایی مانند اثاثیه منزل ، باید ابتدا پکینگ لیست کامل و معتبر برای محموله تهیه شود که در فرایند گمرکی به مشکلات جزئی برخورد نشود . در بسیاری از موارد ، وجود اقلام غیر مجاز در محموله سبب بروز مشکلاتی مانند معطلی ، عدم اجازه خروج بار و …. می شوند. به همین جهت ، با بهره مندی از مشاوره تخصصی و بسته بندی حرفه ای بار می توانید از بروز این مشکلات بصورت کامل جلوگیری نماییم . 

ما برای ارسال بار به ترکیه ، همه مسیر ها و روش های باربری را در اختیار شما قرار میدهیم تا با کمترین هزینه محموله های شما به ترکیه ارسال شوند.

شما عزیزان می توانید قبل از سفارش خدمات ارسال بار به ترکیه بصورت حضوری در جلسه مشاوره تخصصی آنی بار حاضر شده و ابتدا از مدارک مورد نیاز ، ممنوعات و . . . بصورت کامل مطلع شوید و محموله خود را در کمترین زمان ممکن با ارزانترین هزینه به ترکیه ارسال کنید . 

حمل و نقل انواع کالا به ترکیه

ارسال بار به ترکیه ، یکی از مهمترین خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار می باشد و شما عزیزان می توانید از هر نقطه ای از ایران با خدمات آنی بار انواع بار و کالای خود را به شهر های مختلف ترکیه ارسال کنید . 

ارسال بار به ترکیه را ما با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه حمل بار بین المللی آمادگی ارائه صفر تا صد انواع خدمات باربری از ایران به ترکیه را داریم. شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار ، متخصص در ارسال بار به ترکیه بصورت دربستی و  فریت کالا  به تمامی شهرهای کشور ترکیه می باشد

انواع محموله ها و کالاهای تجاری که برای ارسال بار به ترکیه نیاز به مجوز های سختگیرانه و خاص نداشته باشند در اسرع وقت توسط آنی بار بارگیری و منتقل خواهند شد .

اگر قصد حمل بار به ترکیه را دارید می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات رایگان مشاوره ای ما بهره مند شوید تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه امکان جابجایی باربری و محموله خود را داشته باشید . 

ترکیه
ترکیه
  • ارسال بار به ترکیه از تهران
  • ارسال بار به ترکیه از اصفهان 
  • ارسال بار به ترکیه از شیراز 
  • ارسال بار به ترکیه از مشهد
  • ارسال بار به ترکیه از تبریز
  • ارسال بار به ترکیه از ارومیه
  • ارسال بار به ترکیه از کرمان
  • و . . . . . . 

خدمات ویژه آنی بار در ارسال بار به ترکیه 

ارسال بار به ترکیه  توسط این مجموعه دارای خدمات ویژه و تخصصی ای در زمینه باربری بین المللی می باشد .

ما همواره تلاش می کنیم تا اصل رضایت مشتری ، کیفیت عالی و دقیق خدمات و مقرون به صرفه بودن باربری را به صورت توام با هم در هسته مرکزی اهداف شرکت جاری بسازیم .

  • مشاوره و ارائه ی بیمه نامه ی جامع و کامل حمل اثاثیه بار به ترکیه
  • انجام خدمات بسته بندی حرفه ای(packing) و تهیه ی لیست دقیق اقلام بار جهت ارائه به گمرک کشور ترکیه
  • ارسال بار به ترکیه (فریت بار یا کارگو ) توسط مدرنترین و مجهزترین وسایل نقلیه
  • برخورداری از تیم پشتیبانی قوی و متعهدانه که پیگیر لحظه به لحظه جابجایی کالا شما به ترکیه تا زمان تحویل مرسوله می باشند

برای ارسال بار به ترکیه ، مهمترین موضوع داشتن تجربه کافی در این خصوص است . فرایند های بسته بندی ، بارگیری ، تهیه لیست اقلام ، و فرایند گمرکی همگی نیاز به دانش ،  تجربه و تعهد دارد . بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری ترکیه را می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان ما در اختیار داشته باشید . 

ارسال بار به ترکیه توسط تیم آنی بار کاملا سریع و ارزان انجام میشود.

حمل بار به ترکیه و شهرهای تحت پوشش

حمل بار به ترکیه شرکت حمل و نقل آنی بار مفتخر است تا به صورت کاملا تخصصی فریت/کارگو بار شما را از سرتاسر نقاط ایران به تمامی شهر های ترکیه بعهده بگیرد . مجموعه انی بار از هر نقطه ای از ایران برای هر نقطه ای از ترکیه در صورتی که امکان ارائه خدمات باربری فراهم باشد ، آماده حمل و نقل تخصصی محموله های شما می باشد. 

ارسال بار به شهرهای مختلف ترکیه بصورت روزانه و در تعداد زیادی توسط آنی بار انجام میشود که همین موضوع تضمین خدمات ما و مشتریان به شما می باشد. 

  • ارسال بار به ازمير
  • ارسال بار  به استانبول
  • ارسال بار به آلانيا
  • ارسال بار به وان
  • ارسال بار به بورسا
  • ارسال بار به آدانا
  • ارسال بار به آنتاليا
  • ارسال بار به قيصريه
  • ارسال بار به بندر مرسین
  • ارسال بار به آنکارا
  • ارسال بار به  آدنا
  • ارسال بار به قونیه
  • ارسال بار به دنیزلی
  • ارسال بار به  ترابزون  و …

در ارسال بار به ترکیه روش های مختلفی وجود دارند که بر اساس شرایط و وضعیت محموله های شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت . ما تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهیم.

جهت دریافت مشاوره های رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و ارسال بار به ترکیه را بسیار ساده و سریع تجربه کنید.

در برخی از شهر های ترکیه ، امکان تحویل بار درب منزل فراهم است و در برخی از شهر ها تنها تحویل بار در گمرک انجام میشود. 

حمل و نقل هوایی بین المللی آنی بار
حمل و نقل هوایی بین المللی آنی بار

ارسال بار ترکیه به روش فریت بار

ارسال بار ترکیه خدمات فریت بار به طور کلی به فرستادن کالا یا انسان از کشوری به کشوری دیگر گفته می شود که به قصد تجارت و خدمات بازرگانی و یا صادرات و واردات نمی باشد و فقط به قصد باربری به ترکیه مقاصد و اهداف شخصی است.

منظور از فریت بار ، ارسال محموله به ترکیه از طریق خطوط هوایی است که البته این محموله میبایست شرایط مشخصی داشته باشد . این نوع حمل بار با استفاده از هواپیماهای مسافربری انجام میشود.

روش فریت بار برای ارسال بار به ترکیه و انتقال محموله های کم وزن و سبک بسیار مناسب است و در اسرع وقت محموله شما در شهر مورد نظر تحویلتان خواهد شد. 

  • ارسال مواد غذایی 
  • ارسال تجهیزات و لوازم شخصی 
  • ارسال سمپل و نمونه کار 
  • ارسال لوازم خانه کم وزن و سبک 
  • و. . . . . 

شرکت حمل و نقل ترکیه با داشتن سابقه ای دیرینه در زمینه ارسال بار به ترکیه آماده بعهده  گرفتن صفر تا صد باربری شما به خارج از کشور می باشد.

کارگو بار (Cargo) ترکیه 

خدمات کارگو به طور کلی به هرگونه باربری و حمل و نقل که با هدف صادرات و واردات و مقاصد تجاری و بازرگانی انجام شود کارگو بار می گویند که برای ارسال بار به ترکیه نیز در اختیار شما قرار میگیرد.

کارگو ترکیه با استفاده از هواپیما های باربری انجام میشود که به منظور انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند . در روش حمل کارگو محدودیت های ابعادی و وزنی کمتری وجود دارد.

شما تجار گرامی می توانید صفر تا صد امور ارسال بار به ترکیه و از سرتاسر نقاط ایران به تمام شهرهای ترکیه با خیالی آسوده به ما بسپارید و در مقصد مورد نظر در ترکیه محموله را تحویل بگیرید. 

حمل بار ترکیه به شیوه های مختلف

ارسال بار به ترکیه با توجه به مرزهای هوایی و زمینی کشورمان با کشور ترکیه فقط  از دو طریق زیر صورت می گیرد.

  • حمل و نقل زمینی بین المللی
  • حمل و نقل هوایی بین المللی

مزایای ارسال بار به ترکیه

باربری به ترکیه از طریق شبکه وسیع خطوط جاده ای و با استفاده از مدرنترین وسایل حمل و نقل ( مثل انواع ها ، خاور ها  و کامیونت مسقف و … ) ممکن است .

از جمله ویژگی های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • استفاده از شبکه وسیع جاده ای
  • امکان ردیابی محموله در ارسال محموله 
  • سرعت نسبتا بالای انتقال بار 
  • امکان تحویل خصوصی بار به مقصد معین شده  

ارسال بار به ترکیه از طریق روش ها مختلف سبب میشود که شما در حالی که روشی متناسب با محموله خود انتخاب کرده اید ، در زمان و هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید . 

حمل-بار-به-ترکیه
حمل-بار-به-ترکیه

انواع روش های ارسال بار ترکیه

حمل زمینی بار به ترکیه به دو صورت خرده بار و دربستی صورت می پذیرد که این دو روش برای همه مشتریان آنی بار قابل ارائه است. در برخی موارد که حجم محموله زیاد باشد ، روش حمل دربستی و در زمانی که حجم و تعداد محموله کم باشد حمل خرده بار یا گروپاژ برای ترکیه بصرفه تر است.

ارسال بار به ترکیه بصورت زمینی پر طرفدار ترین و پر استفاده ترین روش حمل و نقل بین ایران و ترکیه است و به دلیل داشتن مرز زمینی و مناسب برای تردد خودروهای باربری ، حجم زیادی از انواع بار و کالا از این طریق به ترکیه ارسال میشود . 

حمل محموله به صورت خرده بار ( گروپاژ ) :

زمانی که بار شما و بار دیگر افراد به صورت جمعی در یک وسیله حمل و نقل قرار بگیرد به این سبک خرده بار می گویند .

این روش ارسال بار به ترکیه مزایا و معایبی دارد  :

مزایای فرستادن بار به صورت خرده به کمتر بودن هزینه فرستادن بار نسبت به ارسال دربست بار می توان اشاره کرد .

از معایب ارسال بار به ترکیه به صورت خرده می توان به تاخیر در ارسال اشاره کرد .

چون ممکن است که ماشین ترانزیت جهت تکمیل بار خود مجبور به تاخیر چند روزه در حرکت باشد .

ارسال بار به ترکیه به صورت دربست :

ارسال بار به ترکیه در این روش ترانزیت بار به صورتی است که ماشین حمل بار پس از بارگیری حتی درصورت پر نشدن کامل هم شروع به حرکت در سریعترین زمان ممکن می کند.

از مزایای این روش می توان به سرعت بالاتر و انتقال خصوصی تر بار اشاره کرد و عدم قرار گرفتن محموله شما در کنار سایر محموله ها از نظر حشرات و موجودات موذی نیست بسیار مهم میباشد . 

اما از معایب ارسال بار به ترکیه به صورت دربست می توان به بالاتر بودن هزینه باربری اشاره کرد.

شرکت آنی بار با ارائه انواع خدمات تخصصی در حمل بار آماده ارائه خدمات عالی به شما دوستان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل نمایید

مزایای ارسال بار به ترکیه به روش هوایی

 یکی از مهمترین و اصلی ترین روش های ارسال بار به ترکیه حمل و نقل هوایی می باشد که به 2 صورت فریت بار ترکیه و کارگو ترکیه به شما عزیزان ارائه میشود . 

لجستیک هوایی بار ترکیه بعلت سرعت بالا در ارسال بار مورد توجه افرادی است که می خواهند بارشان را در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسانند . این روش حمل برای محموله های تجاری یا صنعتی که سریعا میبایست به مقصد برسند بسیار مناسب است . 

در حمل و نقل هوایی برای ترکیه ، 2 مفهوم فریت بار و کارگو مورد توجه هستند و اشاره به میزان محموله قابل ارسال و نوع خدمات دارد. 

  • در فریت بار مسافری ، محدودیت های وزن و حجم اقلام وجود دارد. 
  • در کارگو برای ترکیه ، حمل و نقل توسط هواپیماهای غول پیکر ترابری انجام میشود که محدودیتی برای حمل محموله های شما ندارند و ارسال در هر حجمی انجام میشود.

شرکت حمل و نقل آنی بار با پیشینه ای درخشان و قدیمی ، متخصص در  حمل بار هوایی ترکیه  می باشد .

ارسال بار به ترکیه را به متخصص آن واگذار کنید تا با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت محموله های خود را تحویل بگیرید .

حمل هوایی
حمل هوایی

ارسال لوازم منزل از ایران به ترکیه

بسیاری از هموطنان به دلیل شرایط اقتصادی کشور قصد مهاجرت از ایران را دارند و ترکیه اولین مقصد مهاجران ایرانی است .  اگر قصد دارید از ایران به ترکیه مهاجرت کنید ، بهتر است بدانید که آنی بار امکان ارسال اثاثیه و لوازم شما از هر نقطه ای از ایران را دارد و ارسال بار به ترکیه را در اسرع وقت انجام میدهد.

شما می توانید پس از نهایی شدن اقامت ترکیه و دریافت کیملیک ، تنها با یک تماس اثاثیه و لوازم خود را در ترکیه تحویل بگیرید .  برای حمل و نقل اثاثیه ، مجموعه انی بار روش زمینی و هوایی را در اختیار شما قرار میدهد . 

تحویل اثاثیه شما در گمرک شهر مورد نظر در ترکیه ( استانبول آسیایی ، اروپایی ، انتالیا ، آنکارا ، ازمیر و . . . . ) انجام میشود .  ارسال بار به ترکیه تخصص ماست ، به ما اعتماد کنید .

یک نمونه از بسته بندی و ارسال اثاثیه از ایران به استانبول را در ادامه مشاهده میکنید :

برای ارسال اثاثیه منزل شما به ترکیه ، مجموعه آنی بار بارگیری لوازم را بصورت تخصصی از درب منزل شما انجام میدهد و با بالاترین سرعت از تهران یا هرشهر دیگری در کشور به ترکیه ارسال مینماید. تنها کافیست با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید . 

تهیه پکینگ لیست باربری ترکیه

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه ، ابتدا باید یک لیست کامل از اثاثیه بر اساس بسته بندی خود تهیه نمایید . به این صورت که ، در یک جعبه چه محتویاتی قرار گرفته است و شماره این جعبه در لیست ارائه شده مشخص باشد . 

پس از تهیه لیست ، ترجمه ان به زبان ترکیه و ارائه هر دو نسخه ترکی و پارسی به مسئول بارگیری ضروری است . 

بر اساس پکینگ لیست ، ممکن است در گمرک ایران یا ترکیه برخی بسته ها مورد بازرسی قرار گیرند که عدم تطابق پکینگ لیست و محتویات داخل جعبه ها مشکلات گمرکی را پدید خواهد آورد . 

در تهیه پکینگ لیست می توانید از مشاوره و همراهی کارشناسان ما بهره مند شوید تا بهترین و دقیق ترین لیست تهیه شود .  در  تصاویر  زیر ، نمونه ای از بسته بندی مناسب برای پکینگ لیست را مشاهده می نمایید که توسط آنی بار انجام شده است . 

برای ارسال بار به ترکیه ، از لحظه تماس با ما تا لحظه تحویل محموله در ترکیه در کنارتان هستیم .

نمونه لیست اثاثیه منزل که توسط آنی بار تهیه شده است : 

>>>دانلود نمونه پکینگ لیست <<<

موارد مورد نیاز برای باربری اثاثیه ترکیه چیست ؟ 

یکی از مهمترین موارد در ارسال بار به ترکیه و برای ارسال اثاثیه منزل به ترکیه ، در اولین مرحله باید کیملیک کارت خود را دریافت کرده باشید . اگر دارای کیملیک نیستید ، امکان ارسال اثاثیه برای شما فراهم نیست . 

پس از دریافت کیملیک کارت ، بسته بندی و ایجاد لیست اثاثیه مهمترین موضوع است .  برای تهیه پکینگ لیست می توانید از طریق تماس با مشاوران ما کاملترین راهنمایی را در اختیارتان داشته باشید . 

نکته بعدی ، برای ارسال بار به ترکیه ، لوازم و اثاثیه باید بصورت کارکرده باشند و ارسال لوازم نو ممکن نیست . این موارد در دسته بندی کالاهای صادراتی شناخته میشوند . 

در هنگام ارسال اثاثیه به ترکیه ، در کمرگ ایران و ترکیه هزینه هایی بابت انتقال اثاثیه به عنوان هزینه گمرکی از شما دریافت میشود که بر اساس نوع لوازم منزل شما مشخص میشود .

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل برای شهر های مختلف ترکیه
حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل برای شهر های مختلف ترکیه

بسته بندی تخصصی اثاثیه و کالا برای ارسال به ترکیه

برای ارسال بار به ترکیه ، خصوصا اثاثیه و لوازم منزل باید بسته بندی منظم و مرتب و حرفه ای انجام گیرد تا به خوبی از محموله های حفاظت شود . 

تیم آنی بار با در اختیار داشتن متخصصی حرفه ای برای بسته بندی ، بهترین و مناسب ترین بسته بندی را برای اثاثیه و لوازم شما ارائه مینماید تا با خیال آسوده محموله خود را به ترکیه ارسال کنید . 

در تصاویر زیر تعدادی از بسته بندی های آنی بار برای خدمات ارسال بار به ترکیه مشاهده می شوند . 

چیدمان مبلمان در کامیونت برای ارسال به ترکیه
چیدمان مبلمان در کامیونت برای ارسال به ترکیه
بسته بندی مبلمان برای ارسال به ترکیه
بسته بندی مبلمان برای ارسال به ترکیه
بسته بندی دوچرخه برای ارسال به ترکیه
بسته بندی دوچرخه برای ارسال به ترکیه

آیا خدمات حمل بار به ترکیه شامل بیمه نامه است ؟

بله ، برای حمل و نقل بار و کالا از هر نقطه ای از ایران برای هرنقطه ای از ترکیه ، مهمترین موضوع استفاده از بیمه نامه کامل و تخصصی است . بیمه نامه در صورتی که حادثه ای برای محموله بوجود آید ، بصورت کامل هزینه های تحمیل شده را پرداخت خواهد کرد . 

خسارات چه بصورت کلی و چه بصورت جزئی ، چه در خاک ایران و چه در خاک ترکیه باشد در کمترین زمان ممکن توسط شرکت بیمه طرف قرارداد با آنی بار پرداخت خواهد شد . پس برای ارسال بار به ترکیه خیالتان از خدمات آنی بار راحت باشد.

آنی بار علاوه بر پوشش 20 هزار دلاری cmr ، با انعقاد قرارداد با شرکت های بیمه داخلی بهترین و کاملترین پوشش خدمات بیمه را برای شما در نظر گرفته است . بر اساس میزان ارزش محموله شما ، بیمه کامل ارائه میشود . 

برای ارسال بار به ترکیه ، آنی بار بهترین و کاملترین خدمات را با بیمه نامه کامل در اختیارتان قرار میدهد .

تماس
تماس

چگونه می شود ارسال بار به ترکیه را ارزان تر تجربه کرد ؟

ارسال بار به ترکیه را می توان به روش های مختلفی مقرون به صرفه تر و ارزان تر کرد . 

اما برای اینکه بتوانید حمل بار به ترکیه را بصورت ارزان تر تجربه کنید لازم است که در قدم اول با استفاده از شرکت معتبر حمل و نقل بین المللی این کار را انجام دهید . 

شرکت معتبر بین المللی می تواند با استفاده از اصولی ترین قدم ها و کارشناسانه ترین بررسی ها از هزینه های اضافی بکاهد و باعث افزایش رضایت شما عزیزان شود .

همجنین ارسال بار به ترکیه را با بالاترین تسلط و تخصص و تجربه بدون اتلاف زمان و اتلاف هزینه انجام دهد . شرکت های نامعتبر شما را دچار خسارات مالی مثل آسیب به بار یا جریمه های گمرکی و یا مالیات زیاد می کنند . 

پس اگر قصد ارسال بار به ترکیه را دارید در قدم اول باید به  افرادی مراجعه کنید که سال ها است در این امر تجربه و مهارت دارند . 

حمل بار به ترکیه را می توانید همه روزه از مجموعه عالی و بی نظیر آنی بار با استفاده از بیمه نامه مخصوص حمل و نقل با مقرون به صرفه ترین هزینه ها تجربه کنید .

ارسال بار از تمام مناطق تهران به تمام مناطق ترکیه همه روزه با بیمه نامه جامع باربری

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و یا با ارسال پیام در شبکه واتساپ جهت رزرو خودورهای ترانزیت و یا استعلام قیمت اقدام کنید. 

همچنین شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم های سایت سوالات خود را از کارشناسان فنی ما جویا شوید.

چرا  آنی بار ؟

ما با اتکا به سابقه درخشان و کهن خود در زمینه می توانیم به شما دوستان عزیز متعهد شویم که تمامی امورات حمل بار به ترکیه شما همراه خدماتی تخصصی و شایسته  و درخور شان شما صورت می پذیرد .

چرا که چون رضایت صد در صد مشتری اصل اساسی آنی بار می باشد.

برای ارسال بار و کالا از ایران به ترکیه ، مجموعه آنی بار همه روزه در اسرع وقت بهترین و کاملترین خدمات را با ایمنی بالا در اختیار شما عزیزان قرار میدهد . تنها کافیست بصورت حضوری یا تلفنی از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید و با کمترین هزینه بدون دردسر محموله های خود را به نقاط مختلف ترکیه حمل نمایید . 

ارسال بار به ترکیه را به آنی بار بسپارید و نگران نباشید .

ترکیه (turkey)، یکی از کشورهای مهم منطقه خاورمیانه و قاره اروپا است. این کشور زیبا و منحصر به فرد در ناحیه‌ای میان آسیا و اروپا واقع شده است و به عنوان یک منطقه با ارزش اقتصادی و فرهنگی شناخته می‌شود. به خاطر نزدیکی ترکیه به ایران و تشابهات فرهنگی میان این دو کشور، ایرانی‌های بسیاری به تحصیل، کار و زندگی در ترکیه تمایل دارند. دیدنی های ترکیه از مهمترین عوامل برای بازدید از ترکیه م باشد.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «ارسال بار به ترکیه | باربری به ترکیه ( ارزان و سریع );

  1. سلام به تیم حرفه ای آنی بار ، اثاثیه من رو به ازمیر ارسال کردید . فقط خواستم از شما تشکر کنم . خیلی سریع و کاملا سالم رسید . مرسیییییییییی

    پاسخ
    • سلام خانم احمدی . انجام وظیفه بوده . امیدواریم موفق باشید و زندگی در ازمیر براتون لذت بخش باشه .

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع