آنی بار بین الملل

ارسال بار به ارمنستان | کارگو ارمنستان

ارسال بار به ارمنستان با کمترین هزینه

ارسال بار به ارمنستان توسط تیم تخصصی آنی بار به صورت کاملا حرفه ای صورت می پذیرد و ارسال انواع بار و کالا برای همه شهر های ارمنستان با کمترین هزینه انجام خواهد شد . 

حمل و نقل محموله های تجاری و صنعتی و صادراتی و کالاها و لوازم شخصی بصورت تخصصی با کمترین هزینه تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه خواهد .

کشور ارمنستان که با نام جمهوری ارمنستان شناخته شده است، کشوری در قفقاز جنوبی و پایتخت آن ایروان است.کارگو ارمنستان پس از استقلال ارمنستان در سال۱۹۹۱ روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایروان- تهران، به تدریج در یک مسیر در حال توسعه بوده است و ارسال بار به ارمنستان با پیشرفت زیادی مواجه بوده است . مجموعه این فاکتورها نشان می‌دهد که حمل کالا به ارمنستان و کارگو بار نسبت به بسیاری دیگر از کشورهای دیگر برای تجار ایرانی بسیار آسان‌تر به نظر می‌رسد. 

ارسال بار به ارمنستان بعلت تبادلات اقتصادی ، فرهنگی زیاد میان ایران و ارمنستان بسیار مهم و قابل توجه است. حمل و نقل از ایران به ارمنستان بوسیله ی ماشین های باربری مجهز و استاندارد به صورت کاملا حرفه ای صورت می پذیرد.

انواع تریلی ترانزیت چادری – بوژی ها و تریلی های کمرشکن – کامیونت های مسقف و …

آنی بار با داشتن سابقه ای درخشان در انجام پروژه های موفق باربری به ارمنستان و حمل اثاث آماده ی همکاری با شما دوستان عزیز می باشد.

جهت دریافت مشاوره های تخصصی رایگان با ما تماس حاصل نمایید

حمل-بار-بین-المللی
حمل-بار-بین-المللی

حمل و نقل بین المللی با کمترین نرخ کرایه بصورت همه روزه و ارزان

کارگو ارمنستان 

کارگو ارمنستان یکی از خدمات ویژه آنی بار می باشد که برای حمل هوایی بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرد . امروزه تجار زیادی قصد کارگو ارمنستان را دارند و می خواهند با کارگو ارمنستان بارهای خود را از ایران ارمنستان تجارت کنند  زیرا در کمترین زمان ممکن می توانید انواع بار و کالای خود را تحویل مشتری دهید.

کارگو ارمنستان با استفاده را می توانید هم با استفاده از خودروهای ترانزیت و هم با خدمات هواپیماهای باربری و هم با استفاده از کشتی های حمل بار می توانید کارگو کنید.

کارگو بار از کشور ایران به کشور ارمنستان همواره یکی از خدمات رایج میان ایران و ارمنستان می باشد که می تواند کارگو ارمنستان را با استفاده از بیمه نامه جامع باربری استفاده کنید .

خدمات کارگو بار از ایران به ارمنستان را همواره از مجموعه ما می توانید دریافت کنید .

کارگو ارمنستان بصورت همه روزه با ارائه خدمات عالی و مجهزترین و لوکس ترین خودروهای حمل و نقل امکان پذیر می باشد .

کارگو به ارمنستان شرایط ویژه ای دارد که از جمله آن می توان به داشتن وشش بیمه نامه مخصوص کارگو بار به ارمنستان داشت .

کارگو ارمنستان را همه روزه از ما بخواهید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات کارگو می توانید با کارشناسان مجموعه آنی بار تماس حاصل نمایید  .

 علاوه بر ارسال بار به ارمنستان ، همه روزه ارسال بار به دبی نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد .

ارسال بار به ارمنستان
ارسال بار به ارمنستان

 

ارسال بار به آذربایجان بصورت تخصصی و سریع 

ارسال بار به ترکیه با کمترین هزینه بصورت تخصصی 

 فهرست کالاهای  غیر مجاز گمرکی در باربری به ارمنستان

میزان تجارت ایران و ارمنستان پس از روسیه در سطرهای اول جدول قرار دارد و از همین جهت ارسال بار به ارمنستان به صورت همه روزه انجام خواهد شد. ایران از طریق دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل با ارمنستان هم‌مرز است و تردد کالاها به صورت زمینی از این طریق انجام خواهد شد .

بازرگانان ، تجار و مسافران می‌توانند از طریق گمرک نوردوز با این کشور ارتباط داشته باشند زیرا راه زمینی ، آسان‌ترین مسیر برای تجارت با ارمنستان از ایران است.

آنی بار با مجهز بودن به انواع خودرو های باربری  ، ارسال بار به ارمنستان را با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد .

از جمله کالا های غیر مجاز در ارسال بار به ارمنستان :

  • انواع سلاح گرم  شامل : سلاحهای نظامی – تفنگهای شکاری – ساچمه زن
  • سلاحهای اسباب بازی که شباهت زیاد به سلاحهای حقیقی دارند
  • انواع سلاح سرد  شامل : شمشیر – دشنه – کارد سنگری – انواع چاقو – تیغ موکت بری – تیغ جراحی – قیچی – پنچه بوکس و سایر اشیاء مشابه
  • انواع مهمات  شامل : فشنگها – نارنجکها – موارد منفجره از قبیل تی ان تی – سی 4 – دینامیت – چاشنیهای انفجاری موارد محروقه – آتش زا باروتی انفجاری
  • انواع اسپریها شامل : گاز اشک آور – فلفلی – سمی و بیحس کننده
  • مواد سریع الاشتعال شامل : بنزین – کپسولهای گاز مایع

ارسال بار به ارمنستان به صورت حرفه ای و با سابقه چندین ساله توسط انی بار انجام می شود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل خواهند شد .

علاوه بر خدمات ارسال بار به ارمنستان ، همه روزه ارسال بار به عراق نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند .

ارسال بار به صورت هوایی به ارمنستان

یکی از روش های ارسال بار به ارمنستان که توسط انی بار به شما عزیزان ارائه می شود ، حمل و نقل هوایی است . در روش حمل هوایی می توانید انواع محموله ها و کالاها را تا حجم مشخصی از طریق هواپیماهای کارگو و مسافری بارگیری و ارسال نمایید .

برای ارسال هوایی به ارمنستان می توانید از طریق تماس با شماره آنی بار اطلاعات کاملی از شرایط ارسال بار دریافت نمایید .

ارسال هوایی به ارمنستان از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام خواهد شد و برای محموله های شما بهترین و کاملترین بیمه نامه در نظر گرفته خواهد شد . شما عزیزان می توانید با استفاده از این خدمات ظرف چند روز محموله های خود را به ارمنستان ارسال نمایید .

ارسال بار به ارمنستان به صورت زمینی

یکی از بهترین روش ها برای انتقال بار و کالا از ایران به ارمنستان روش حمل زمینی است که امکان ارسال سریع و ارزان محموله ها را برای شما فراهم می نماید . در حمل و نقل زمینی از ایران به ارمنستان ، محموله ها از نقاط مختلف کشور با استفاده از تریلی های ترانزیت یا کامیونت های مسقف بارگیری و به مرز ایران و ارمنستان منتقل می شوند .

پس از انجام تشریفات گمرکی و مرزی ، محموله ها اجازه خروج از ایران و ورود به ارمنستان را پیدا می کنند.

در روش حمل زمینی محموله ها از مبداء تا مقصد به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار میگیرند و علاوه بر این کارشناسان آنی بار نیز برای ارائه مشاوره تخصصی در کنار شما قرار دارند.

علاوه بر ارسال بار به ارمنستان ، ارسال بار به روسیه نیز از طریق حمل زمینی انجام میشود.

علاوه بر ارسال بار به ارمنستان ، برای ارسال بار به قبرس نیز می توانید به صورت تلفنی ثبت سفارش خود را انجام دهید و محموله های خود را منتقل کنید .

صادرات بار از ایران به ارمنستان چگونه است؟

کارگو ارمنستان امروزه با پیشرفته فعالیت های تجاری و شراکت های مختلف تجاری صادرات و واردات ایران و ارمنستان با رشد زیادی مواجه بوده است. صادرات و واردات از ایران به ارمنستان نیازمند آگاهی به قوانین گمرکی و … می باشد . خدمات کارگو ارمنستان همه روزه انجام خواهد شد .

ارسال بار به ارمنستان توسط نیروهای مجرب آنی بار در سریعترین زمان ممکن و با دقیق ترین خدمات صورت می پذیرد.

جهت کارگو بار خود به از ایران به ارمنستان با ما تماس بگیرید.

لیست کالاهای صادراتی ایران به ارمنستان جهت کارگو بار  :

در لیست زیر برخی از اقلام و کالاهای صادراتی که به صورت همه روزه از ایران به ارمنستان ارسال می شوند وجود دارد . مجموعه آنی بار با کمترین هزینه انواع محموله های شما را با کمترین هزینه منتقل خواهد نمود.

  • سوخت‌های فسیلی
  • محصولات پلاستیکی
  • مواد شیمیایی معدنی و فلزات گران‌بها
  • محصولات سرامیکی
  • مواد معدنی گوگرد، آهک، خاک، نمک، گوکرد، سیمان و گچ
  • آهن و فولاد
  • هندوانه، انواع میوه و مرکبات، آجیل
  • شیشه و ظروف شیشه‌ای

ارسال بار به ارمنستان تخصص تیم آنی بار است و با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد . ما برای ارسال محموله های شما به ارمنستان بهترین و ارزانترین خدمات را تنها با یک تماس تلفنی به شما عزیزان ارائه می نماییم.

ویژگی های خدمات ارسال بار به ارمنستان آنی بار

آنی بار با بیش از 30 سال سابقه ی درخشان در زمینه ارسال بار از ایران به ارمنستان اماده ی شروع همکاری با شما دوستان عزیز می باشد. ارسال بار از تمام نقاط ایران به سراسر اروپا همراه با بیمه نامه جامع صورت می گیرد .

کارشناسان آنی بار با کاهش هزینه های اضافی سعی در مقرون به صرفه کردن هزینه های باربری به ارمنستان دارند.

حمل بار را از تمام نقاط ایران به ارمنستان به صورت حرفه ای تجربه کنید .

  1. ارائه ی بیمه نامه ی جامع و کامل جهت ارسال بار به ارمنستان
  2. ارائه ی مشاوره ای حرفه ای در زمینه ی بهترین روش باربری به ارمنستان
  3. استفاده از مدرنترین و به روزترین وسائط حمل بار به ارمنستان
  4. تخلیه و بارگیری حرفه ای و اصولی با توجه به شیوه ی حمل و نقل و نوع بار
  5. آگاهی به تمامی قوانین گمرک در زمینه ی حمل بار بین المللی و لجستیک کالا به ارمنستان
  6. ارائه ی مشاوره ی دقیق در زمینه ی بسته بندی بار با توجه به نوع و حساسیت کالا
  7.  بهره مندی از تیم پشتیبانی قوی و متعهد و پیگیر از زمان شروع همکاری و ارسال بار تا تحویل کامل بار

برای ارسال بار به ارمنستان ، تیم آنی بار با بهترین کارشناسان در کنارشما عزیزان است .

بیمه نامه کامل برای ارسال بار به ارمنستان

برای ارسال بار به ارمنستان توسط آنی بار ، محموله های شما به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار میگیرند . این بیمه نامه امکان ارسال محموله های مختلف با ارزش مالی متفاوت را با بالترین امنیت فراهم می نماید .

در صنعت حمل و نقل و خصوصا حمل و نقل بین المللی ، همواره خطرات زیادی در مسیر های کوتاه و نزدیک وجود دارند که ممکن است به محموله ها آسیب برسانند .

از همین جهت ، استفاده از بیمه نامه کامل سبب حفظ امنیت سرمایه شما عزیزان می شود و امکان بروز خسارات را تا حد زیادی کاهش می دهد .

برای ارسال بار به ارمنستان نیز مجموعه آنی بار از بهترین و تخصصی ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا در صورت بروز حوادث کوچک و بزرگ امکان جبران خسارات فراهم باشد .

مشاوره تخصصی برای ارسال بار به ارمنستان

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار با دارا بودن تمام گواهینامه های بین المللی و مجوز های لازم در زمینه حمل و نقل بین المللی و کارگو ارمنستان می تواند باربری ایمنی را برایتان فراهم کند

شما دوستان عزیز می توانید همه روزه جهت ارسال بار به ارمنستان از ایران با ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان حضوری یا تلفنی بهره مند شوید .

کارشناسان متخصص آنی بار  با صبر و دانش کافی پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند.

شما می توانید از طریق ارسال پیام در واتساپ ، تماس با شماره های مستقیم شرکت آنی بار و یا پر کردن فرم های سایت با ما در ارتباط باشید و در کمترین زمان ممکن خدمات باربری برای ارمنستان را تجربه کنید . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع