آنی بار بین الملل

ارسال بار به عراق | حمل بار به عراق

حمل بار به عراق با کمترین نرخ کرایه و ارزانترین هزینه

ارسال بار به عراق یکی از خدمات مجموعه حمل و نقل بین المللی آنی بار است که با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می شود. مجموعه آنی بار برای ارسال بار به عراق به صورت همه روزه بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد و امکان ارسال همه نوع بار و کالا را برای شما فراهم می نماید.

برای ارسال بار به عراق توسط مجموعه انی بار می توانید از طریق شماره های ما ثبت سفارش خود را انجام دهید و محموله های خود را از هر نقطه ای از ایران انجام دهید . حمل بار به عراق برای تجار ، اشخاص حقوق و موکب ها به صورت همه روزه با کمترین هزینه و از طریق روش های مختلف باربری انجام خواهد شد.

ارسال بار به عراق را می توانید با بهترین کیفت از تیم متخصص ما بخواهید و با کمترین هزینه انتقال کالاهای خود را انجام دهید.

باربری از ایران به عراق

ارسال بار به عراق با استفاده از قوانین خاصی انجام می شود ارسال بار به عراق همه روزه از سرتاسر ایران امکان پذیر می باشد و بنا بر نوع محموله و شرایط آن باید روش های مختلفی را برای حمل و نقل آن انتخاب کرد . 

ارسال بار به عراق یکی از  مهمترین خدمات شرکت حمل و نقل عراق می باشد و با نازلترین نرخ کرایه بصورت تخصصی در اختیار شما قرار میگیرد . 

حمل بار از روش های مختلف و گوناگونی صورت می گیرد اما روش ارسال زمینی بار و روش ارسال هوایی بار دو نوع از متداول ترین روش های ارسال بار می باشد که بنا بر سرعت تحویل محموله و هزینه نهایی حمل و نقل بهترین روش ها هستند . 

برای باربری از ایران به عراق ، همه روزه آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد تا امکان ارسال حرفه ای محموله ها برای شما فراهم گردد . ارسال بار به عراق تخصص آنی بار است که بصورت تخصصی با مشاوره حضوری نیز انجام میشود .

حمل و نقل - ایران-عراق
حمل و نقل – ایران-عراق

کدام شهر های عراق تحت پوشش باربری مستقیم هستند ؟ 

باربری مستقیم به معنی ارسال مستقیم بار و کالا از محل بارگیری به محل تخلیه محموله شما میباشد . مجموعه آنی بار برای ارسال بار به عراق ، امکان ارسال مستقیم انواع بار و کالاهای مجاز با استفاده از تریلی ترانزیت را دارد. 

همه شهر های کشور  عراق تحت پوشش خدمات باربری عراق آنی بار هستند.

 

  • بغداد ، نجف ، کربلا 
  • موصل ، اربیل ، سلیمانیه
  • سامرا ، ناصریه و . . . 

برای ارسال بار به عراق ، همه روزه همه شهر های کشور عراق تحت پوشش خدمات ما هستند و امکان ارسال محموله ها به این نقاط فراهم می گردد . ما حمل بار به عراق را بدون وقفه و از طریق مرز های زمینی بصورت همه روزه انجام خواهیم داد .

شهر هایی که در استان کردستان عراق واقع شده اند نیز بصورت کامل تحت پوشش هستند .

علاوه بر عراق ، برای ارسال بار به آلمان نیز همه روزه تیم متخصص آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید .

ارسال بار برای کشور عراق
ارسال بار برای کشور عراق

ارسال بار زمینی به عراق

آنی بار متخصص خدمات باربری و ارسال بار به عراق است که بصورت زمینی از همه نقاط کشور بهترین خدمات را به شما ارائه می نماید .

ما با مجهز بودن به انواع ماشین های باربری مثل انواع خاورها و کامیون های مسقف و روباز ، انواع کامیونت ها و…می توانیم ارسال محموله شما را با بالاتربن کیفیت و در سریعترین زمان ممکن انجام دهیم.

ارسال بار به عراق بصورت زمینی از طریق پایانه های مرزی کشور انجام میشوند ( مهران ، شلمچه ، سومار ، تمرچین ، خسروی و . . . . )

مزایای ترانزیت زمینی :

  1. منعطف بودن شبکه ی وسیع جاده ای در ارسال بار به عراق
  2. امکان ردیابی محموله ی ارسال شده
  3. هزینه ی مقرون به صرفه ی باربری به عراق
  4. دریافت بیمه نامه ی جامع حمل بار

حمل بار به عراق بصورت زمینی از مقرون به صرفه ترین روش های باربری است و بصورت همه روزه در اسرع وقت انجام میشود و فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید تا محموله های شما در کمترین زمان بارگیری و ارسال شوند .

ارسال بار و کالا به عراق
ارسال بار و کالا به عراق

بارگیری محموله مبلمان برای اربیل عراق 

ارسال بار به عراق از مرزهای ایران

ارسال بار به عراق با خط مرزی ایران و عراق از جنوب خط تالوگ شروع می شود و در نقطه سه‌گانه مرز ایران، عراق، و ترکیه در کوه دالمپر در شمال ختم می‌شود. استان‌های ایرانی خوزستان ایلام کرمانشاه کردستان و آذربایجان قسمتی از این مرز را در بر می‌گیرند. در بین همسایگان ایران و عراق ، ایران بلندترین خط مرزی با ترکیه دارد.

پایانه های مرزی مشترک بین ایران و عراق بصورت همه روزه فرایند های ترخیص کالا ها را انجام میدهند . پایانه های مرزی تمرچین ، خسروی ، سومار و مهران از پر تردد ترین پایانه های ایران هستند و بصورت همه روزه برای ارسال بار به عراق مورد استفاده تجار گرامی قرار میگیرند .

برای ارسال بار به مرز ایران و عراق و ارسال بار به صورت غیر مستقیم نیز آنی بار بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد نمود .

یکی از تخصص های آنی بار ، ارسال بار به انگلستان می باشد که برای هموطنان گرامی با کمترین هزینه و در اسرع وقت انجام خواهد شد .

ارسال بار بصورت هوایی به عراق

یکی از روش های ارسال بار و کالا برای عراق ، استفاده از روش حمل و نقل هوایی است . در روش حمل و نقل هوایی محموله های شما از طریق ایرلاین ها و سازمان های هواپیمایی منتقل میشوند. 

در فرودگاه مورد نظر در عراق ( میبایست فرودگاه بین المللی باشد ) محموله تحویل شما می شود.  مجموعه آنی بار برای حمل و نقل انواع بار و کالا های شما بصورت کارگو و فریت بار آماده ارائه خدمات برای عراق و سایر کشور های آسیایی و اروپایی میباشد. 

ارسال بار به عراق بصورت هوایی در اسرع وقت انجام میشود و محموله های شما سریعا منتقل خواهند شد .

حمل هوایی عراق-min
حمل هوایی عراق-min

باربری عراق با بیمه نامه معتبر

دریافت بیمه نامه جامع باربری در ارسال بار به عراق از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چراکه چون حمل بار همیشه با خطرات پیش بینی شده و پیش بینی نشده ای همراه می باشد.

داشتن بیمه نامه حرفه ای موجب آرامش خاطر شما دوستان گرامی می شود. آنی بار با ارائه بیمه نامه  جامع باربری سعی در حفظ ایمنی بار شما دارد.

شما می توانید پوشش های بیمه نامه خود را بر اساس ارزش بارتان افزایش دهید. ارسال بار به عراق از ایران همه روزه توسط باربری آنی بار انجام می پذیرد. برای ارسال بار به عراق ، مجموعه آنی بار از 2 نوع بیمه نامه استفاده می نماید که امنیت محموله های شما به خوبی حفظ شود .

بیمه نامه ایرانی و بیمه نامه بین المللی که برای ارسال بار به عراق استفاده میشوند از بهترین و کاملترین بیمه نامه ها هستند .

علاوه بر عراق ، برای ارسال با به دبی نیز آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را ارائه می نماید

ارسال بار به عراق
ارسال بار به عراق

باربری از تمام نقاط کشور برای عراق

یکی از ویژگی های متمایز آنی بار نسبت به سایر شرکت های باربری ، امکان ارائه خدمات حمل و نقل بار و کالا از تمام نقاط ایران برای عراق است . شما می توانید از هر نقطه ای از ایران انواع کالا و محموله های خدماتی ، تجاری ، صنعتی و شخصی خود را با کمترین هزینه به شهر های مختلف عراق ارسال کنید . 

ارسال بار به عراق بصورت تخصصی و همه روزه از تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز ، یزد و . . . . انجام میشود و برای ارائه خدمات ، محدودیت خاصی وجود ندارد . 

همه شهر های کوچک نیز بصورت کامل تحت پوشش خدمات باربری زمینی و حتی هوایی آنی بار هستند . 

علاوه بر ارسال بار به عراق ، ارسال بار به اروپا نیز توسط آنی بار انجام خواهد شد .

لیست کالاهای صادراتی ارسال بار به عراق :

یکی از مقاصد محصولات ایرانی ، بازار کشورهایی مانند عراق است . بصورت همه روزه از همه نقاط کشور خدمات ارسال بار به عراق برای انتقال انواع مواد غذایی و محصولات تجاری و صنعتی توسط آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد . از جمله پرطرفدارترین کالاها برای صادرات به عراق می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صادرات لبنیات ایران

در کشور ایران محصولات لبنی زیادی تولید می شود که بخش از آن در ایران به مصرف می رسد و بخش اعظمی از آن صرف ارسال بار به عراق می شود.

  •  صادرات لباس و پوشاک 

صادرات لباس به عراق نیز یکی از رایج ترین ارسال کالاهایی است که توسط تجار صورت می گیرد. این ارسال بار به عراق برای ساکنان عراق ارزان تر از تهیه این لباس ها در کشور خودشان است.

تنوع و سبک لباس های ایرانی برای ساکنان عراق بسیار جذاب است.

  •  صادرات مصالح ساختمانی ، سنگ و کاشی

صادرات مصالح ساختمانی و سنگ با توجه به وجود معادن بزرگ سنگی در ایران یکی دیگر از راه های درامد زایی برای ایران می باشد.

  •  کولر

عراق کشوری گرم و خشک است که زودتر از سایر کشورهای همجوار گرم می شود. در فصل تابستان نیاز شدید به وسایل خنک کننده کاملا ملموس می شود.

ارسال بار به عراق و تهیه کولر های ایرانی برای مردم عراق ارزان تر از کالا در کشور خودشان است.

  • صادرات فرش

از دیگر محصولاتی که در صادرات به این کشور روند افزایشی پیدا کرده است ، صادرات فرش می باشد که یکی از پر صادرات ترین کالاهای ایرانی محسوب می گردد و حتی تبلیغات فرش ایرانی و برپایی نمایشگاه ها در کشورهای خارجی به ویژه عراق روز به روز بیشتر می شود.

  • صادرات ادویه

اگر تجار ایرانی بتوانند ادویه هارا با هزینه های کمتری نسبت به کشور هند صادر کنند موجب سود اوری خود می شوند.

ارسال بار به عراق همه روزه توسط متخصصان آنی بار از ایران صورت می گیرد.

  • ارسال بار به بغداد
  • ارسال بار به بابل
  • ارسال بار به کربلا
  • ارسال بار به بصره
  • ارسال بار به سلیمانیه
  • ارسال بار به تیسفون
  • ارسال بار به سومر
  • ارسال بار به سامرا و …

شرکت حمل و نقل آنی بار جهت ارسال بار از ایران به عراق همه روزه اعلام آمادگی دارد.

برای ارسال بار به ارمنستان نیز می توانید از خدمات تخصصی آنی بار بهره مند شوید .

تماس
تماس

علاوه بر ارسال بار به عراق ، حمل بار به ترکیه بصورت همه روزه و با نازلترین نرخ کرایه انجام میشود .

مشاوره تخصصی و رایگان برای ارسال بار به عراق

ما با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل داخلی و  بین المللی همواره با ارائه خدمات شایسته ارسال بار به عراق و ارزان قیمت سعی در جلب رضایت شما مشتریان عزیز و گرامی داریم.

مشاوران آنی با آماده پاسخگویی همه ساعته به تمامی سوالات شما در خصوص استعلام قیمت، نحوه ارسال بار ، انتخاب بهترین شیوه حمل و نقل و … می باشند و با ارائه خدمات مشاوره ، سریعترین امکان حمل و نقل بار را برای شما فراهم خواهند نمود که علاوه بر این نازلترین نرخ کرایه را نیز شامل میشود . 

برای ارسال بار به عراق ، کارشناسان آنی بار بصورت تلفنی و حضوری آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما عزیزان میباشند. 

نتیجه گیری :

 

برای ارسال بار به عراق ، حمل و نقل بصورت زمینی ، هوایی و ریلی انجام میشود که آنی بار به عنوان متخصص ارائه این خدمات ، در تمامی طول سال خدمات باربری را در اختیار شما قرار میدهد . حمل و نقل تخصصی و ارزان بار و کالا تحت پوشش بهترین بیمه نامه و با بارنامه بین المللی معتبر انجام میشود. 

علاوه بر این ، شرکت آنی بار برای حمل و نقل محموله های شما به عراق ، خدمات تشریفات گمرکی را نیز بر عهده خواهد گرفت . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع