آنی بار بین الملل

ارسال اثاث به اتریش | صفر تا صد اسباب کشی به اتریش

ارسال اثاث و لوازم منزل به اتریش

ارسال اثاث به اتریش همواره با استفاده از خدمات تخصصی و مقرون به صرفه آنی بار همراه با بیمه نامه جامع باربری امکان پذیر می باشد. ارسال اثاث به اتریش را می توانید همه روزه با تماس با کارشناسان ما به شیوه ای حرفه ای و مناسب انجام دهید .

ارسال اثاث به اتریش به شیوه های گوناگونی امکان پذیر می باشد که از جمله روش های لجستیک کالا ( ترانزیت زمینی + حمل دریایی + فریت هوایی کالا ) می باشد.

کشور اتریش یکی از کشورهای زیبا و جذاب توریستی می باشد که امروزه با گسترش بسیار زیاد صنعت و فرهنگ و افزایش مهاجرت به این کشور مهاجرت به قصد اقامت و تحصیل روز به روز افزایش پیدا کرده است  .

افراد نیاز دارند تا وسایل شخصی خود را با خود به کشور اتریش حمل کنند . حمل و نقل بین المللی بار از کشور ایران به کشور اتریش یکی از تخصص های مهم شرکت حمل و نقل آنی بار می باشد .

اسباب کشی به اتریش را همه روزه از تمام نقاط کشور ایران امکان پذیر می باشد . اسباب کشی به اتریش همه روزه از تمام نقاط ایران با استفاده از بیمه نامه جامع و کامل باربری امکان پذیر می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

تماس
تماس

 علاوه بر ارسال اثاثیه به اتریش ، ارسال اثاثیه منزل به آلمان بصورت حرفه ای و ارزان و همه روزه با بهترین کیفیت انجام میشود.

پوشش تمام شهر های کشور اتریش 

 

مجموعه آنی بار خدمات حمل و نقل زمینی و هوایی خود را برای حمل اثاثیه و لوازم منزل شما برای تمام شهر های کشور اتریش در اختیارتان قرار میدهد . 

 

  • وین
  • گراتس
  • لینتس
  • زالتسبورگ
  • کلاگن فورت
  • فیلاخ 
  • و . . . 

برای ارسال اثاثیه به اتریش ، همه روزه تیم آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید تا امکان انتقال لوازم شما با بهترین کیفیت فراهم شود . ما برای ارسال اثاث به اتریش از بهترین بیمه نامه استفاده می نماییم تا امنیت محموله شما تامین گردد .

برای ارسال اثاث به ترکیه نیز تیم متخصص ما بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید . ما با نازلترین تعرفه ها محموله های شما را منتقل می نماییم .

ارسال اثاث به اتریش به روش ترانزیت زمینی و هوایی

ارسال اثاث به اتریش را می توانید به روش های مختلف انجام بدهید که هر کدام از این شیوه ها مزایا و ویژگی های مخصوص به خودشان را دارند . اسباب کشی به اتریش و لجستیک کالا به خارج به شیوه ترانزیت زمینی یکی از روش های انعطاف پذیر است که بعلت وجود شبکه گسترده ای از راه ها همواره مقرون به صرفه بوده است .

  • ارسال بار همراه با ارائه پوشش بیمه نامه ای رایگان
  • بهره مندی از مجهزترین خودروهای باربری  ( انواع خاور ها ، کامیون ها ، تریلی ها ، بوژی ها و.. )
  • امکان تحویل خصوصی مرسوله

از جمله مزایای فریت بار به شیوه هایی می باشد .

اما ارسال بار به شیوه هوایی ویژگی های خاص خود را دارد که برای افرادی بسیار مناسب است که قصد ارسال بار خود را در سریع ترین زمان ممکن دارند .

چون زمان رسیدن کالاهایشان در سلامت بارشان تاثیر دارد مثل تاجری  که قصد کارگو بار میوه و مواد غذایی را دارد .

  • ارسال اثاث به اتریش در طیف وسیع اندازه حجم و وزن
  • اسباب کشی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • امنیت بسیار بالای ارسال بار

از جمله ویژگی ها و مزایای ارسال بار با هواپیماهای باربری می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه حمل و نقل می توانید همه روزه با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل نمایید و با دریافت خدمات از کارشناسان حرفه ای آنی بار در راستای مقرون به صرفه کردن هزینه ا با ما تماس حاصل نمایید .

حمل بار به اتریش با بیمه تخصصی و کامل انجام می شود تا محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل شوند.

ارسال اثاث به اتریش
ارسال اثاث به اتریش

ارسال بار به اروپا توسط مجموعه آنی بار به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام میشود و برای انتقال محموله های شما از بهترین بیمه نامه استفاده خواهد شد. مشاوره تخصصی برای انتقال محموله ها با بهترین کیفیت و از طریق شماره 57669-021 انجام میشود.

حمل لوازم منزل به اتریش همراه با خدمات عالی آنی بار

اسباب کشی به اتریش نیازمند خدمات حرفه ای و تخصصی زیادی است . شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل خارجی و داخلی و ارسال بار بین المللی نیازمند دانش و تخصص حرفه ای می باشد .

ارسال اثاث به اتریش یکی از مهمترین خدمات آنی بار است که ما بصورت صفر تا صد ارائه دهنده آن هستیم .

  1. ارائه صفر تا صد خدمات اسباب کشی به اتریش
  2. انجام بسته بندی با شیوه های بسیار ایمن و مستحکم
  3. تهیه لیست اقلام کالاها و اثاثیه همراه با جزییات بار مثل وزن و ابعاد و تعداد و …
  4. ترجمه پکینگ لیست به زبان کشور مقصد
  5. انجام تشریفات گمرکی توسط متخصصان امور گمرکی
  6. بهره گیری از تیم ماهر و با تجربه حمل و نقل
  7. بهره مندی از تیم متخصص پشتیبانی جهت پیگیری وضعیت بار
  8. ارسال اثاث به اتریش از تمام نقاط ایران همراه با بیمه نامه جامع مخصوص حمل و نقل بین المللی

اسباب کشی به اتریش با بهترین خدمات و اثاث کشی بصورت خدمات صفر تا صد

ارسال اثاث به انگلستان نیز توسط تیم متخصص ما با ارزانترین قیمت انجام میشود تا محموله های شما در اسرع وقت به انگلیس ارسال شوند.

تماس
تماس

حمل و نقل بین المللی با بهترین و حرفه ای ترین تیم حمل بار 

مشاوره تخصصی حمل اثاث به اتریش

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه ارسال بار به داخل و خارج از کشور و با داشتن گواهینامه های معتبر بین المللی و مجوز های لازم  همواره آماده ارائه خدمات عالی به تمام مشتریان عزیز می باشد .

کارشناسان مجموعه سعی دارند تا با کم کردن هزینه های الکی و اضافی سعی در مقرون به صرفه کردن خدمات داشته باشند تا بتوانند در راستای جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان گام های مهم و موثری بردارند .

رسیدن به هدف اساسی مجموعه بر پایه ” رضایت مشتری  “ و اصل اساسی  ” مشتری مداری “ یکی از مهمترین خدمات اعضای تیم آنی بار می باشد .

ارسال اثاثیه از تمام نقاط ایران به تمام نقاط اتریش همه روزه همراه با بیمه نامه جامع حمل و نقل

خدمت به شما ، افتخار ما است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار به خارج از کشور و استعلام هزینه باربری می توانید همه روزه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید

علاوه بر ارسال اثاث به اتریش ، برای ارسال بار به دبی نیز می توانید بهترین و حرفه ای ترین خدمات را از ما بخواهید .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع