آنی بار بین الملل

ارسال اثاث به سوئیس | اسباب کشی به سوئیس

ارسال اثاث به سوئیس

ارسال اثاث به سوئیس را می توانید همه روزه با استفاده از خدمات عالی آنی بار از مجموعه ما دریافت کنید و انواع اثاثیه و لوازم منزل خود را بصورت تخصصی و حرفه ای به شهر های مختلف این کشور ارسال کنید /. 

 

 

ارسال اثاث به سوئیس همه روزه از تمام نقاط ایران همراه با بیمه نامه کامل و تخصصی انجام می شود و برای حفاظت از سرمایه و محموله شما ما بهترین بیمه نامه را در اختیارتان قرار میدهیم . 

 

 

ارسال اثاث به سوئیس را می توانید به روش های مختلف باربری کالا و حمل و نقل مثل ( ترانزیت زمینی – حمل بار دریایی – فریت هوایی اثاثیه) انجام دهید.

 

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل به سوئیس یکی از مهمترین خدمات عالی و حرفه ای مجموعه ما می باشد که با ارائه تخصصی ترین خدمات در زمینه  اسباب کشی به سوئیس به شما دوستان عزیز ارائه می شود .

 

هر کدام از روش هایی که به شما عزیزان گفته شد ویژگی های خاص و مزایای خودشان را دارند که شما عزیزان می توانید جهت آشنایی بیشتر با مجموعه آنی بار با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید . ارسال بار و اثاثیه و کالاهای شما با بهترین خدمات و مقرون به صرفه ترین هزینه ها امکان پذیر می باشد .

 

  • ارسال اثاث به زوریخ (‏Zurich‏ )‏‏‏
  • ارسال اثاث به  زرمات (‏Zermatt‏ )‏‏‏‏‎
  • ارسال اثاث به  اینترلاکن (‏Interlaken‏ )‏‏
  • ارسال اثاث به  ژنو ( ‏Geneva‏ )‏‏‏‎
  • ارسال اثاث به  لوزان (‏Lausanne‏ )‏
  • ‏ارسال اثاث به لوگانو (‏Lugano‏ )‏‎
  • ارسال اثاث به لوسرن (‏Lucerne‏ )‏‏
  • ارسال اثاث به برن (‏Bern‏ )‏‏ ‎
  • ارسال اثاث به سن موریتز (‏St.Moritz‏ ) ‏‏ ‎

علاوه بر ارسال اثاث به سوئیس ، ارسال بار به انگلستان نیز از خدمات تخصصی و همه روزه تیم انی بار است و با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می شود .

تماس
تماس

ارسال بار و کالا به سوئیس بصورت همه روزه انجام میشود و انتقال انواع بار و کالا به صورت تخصصی خواهد بود.

 

ارسال اثاث به سوئیس به روش ترانزیت زمینی یا جاده ای

 

ارسال بار به روش ترانزیت زمینی در حمل و نقل اثاثیه به سوئیس مزایا زیادی دارد که از جمله آن می توان به استفاده از شبکه وسیع جاده ای و انعطاف پذیر بودن ترانزیت زمینی استفاده کرد.

 

  • ارسال مقرون به صرفه بار
  • انجام صفر تا صد خدمات حمل و نقل به سوئیس
  • بهره مندی از رانندگان بسیار ماهر حمل بار
  • بهره مندی از مجهزترین خودروهای ترانزیت و باربری
  • داشتن پوشش بیمه نامه ای کامل

 

 

همگی از جمله مزایا ارسال بار و اسباب کشی به سوئیس می باشد . اما متاسفانه به دلیل عبور از کشور های مختلف ، فرایند گمرک و . . . مدت زمان تحویل محموله از طریق ارسال زمینی اندکی بیشتر خواهد بود و حدود 2 هفته زمان نیاز دارد . 

 

علاوه بر سوئیس، ارسال بار به آلمان نیز در دستور کار کارشناسان ما قرار دارد . شما می توانید محموله های خود را در کمترین زمان ممکن منتقل نمایید .  

ارسال هوایی اثاثیه به سوئیس

 

 

ارسال اثاث به سوئیس به روش لجستیک هوایی برای افرادی بسیار مناسب است که می خواهند ارسال اثاثیه خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و یا قصد فریت بار بارهایی را دارند که زمان نقش تعیین کننده ای در کیفیت کالا دارد .

 

علاوه بر این ، برای ارسال انواع سمپل ، تجهیزات و لوازماتی که نیاز به تحویل سریع انها وجود دارد این روش بهترین و مناسب ترین روش باربری است . 

 

 

مزایا ارسال اثاثیه به سوئیس به روش هوایی :

 

  • ارسال بار در کوتاهترین زمان ممکن
  • امکان ارسال بار در حجم وسیع از نظر حجمی و وزنی ( کارگو )

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همراه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید . علاوه بر ارسال اثاثیه به سوییس ، ارسال بار به سوئد نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود و محموله های مختلف شما با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت منتقل خواهند شد .  

فریت اثاث سوئیس از طریق لاین هوایی و زمینی

 

فریت بار اصطلاحی برای ارسال حجم نسبتا کم از کالا و اثاثیه منزل از طریق هواپیمای مسافری به نقاط مختلف میباشد . این خدمات برای سوئیس نیز بصورت همه روزه به شما عزیزان ارائه می شود . 

 

 

ارسال کالا به سوئیس نیازمند مهارت و دانش و تجربه می باشد شما دوستان عزیز می توانید همه روزه جهت اطلاع از خدمات عالی آنی بار با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید .

 

 

ارسال اثاثیه به سوئیس همواره با خدماتی نظیر :

 

  • خدمات بیمه نامه جامع مخصوص حمل و نقل بین المللی
  • انجام بسته بندی به شیوه کاملا اصولی
  • تهیه لیست اقلام همراه با جزییات اثاثیه
  • ترجمه پکینگ لیست به زبان کشور سوئیس جهت ارائه به گمرک کشور مقابل
  • انجام کلیه امور تشریفاتی گمرکی جهت اسباب کشی به روسیه
  • ارسال بار با استفاده از مجهزترین خودروهای ترانزیت و باربری
  • بهر مندی از رانندگانی ماهر و باتجربه جهت حمل بار به خارج
  • بهره مندی از تیم تخصصی پشتیبانی متعهد جهت پیگیری وضعیت بار و اثاث سوئیس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه با کارشناسان مربوطه آنی بار تماس حاصل نمایید و از خدمات مشاوره ای ما بصورت کاملا رایگان بهره مند شوید و استعلام قیمت ها را بصورت روزانه دریافت نمایید .

 

 

همچنین می توانید با ارسال پیام در شبکه واتساپ و یا با پر کردن فرم های سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 

ارسال اثاثیه از تمام نقاط ایران به تمام نقاط سوئیس همه روزه با ارائه بیمه نامه جامع رایگان

علاوه بر ارسال اثاثیه به سوئیس ، برای ارسال اثاث به هلند نیز می توانید از طریق شماره های ما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را ثبت سفارش کنید .

 

ارسال اثاث به سوئیس
ارسال اثاث به سوئیس

 

علاوه بر ارسال اثاث به سوئیس ، ارسال اثاثیه به ترکیه با کمترین هزینه به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود.

نرخ و هزینه ارسال اثاث به سوئیس

 

نرخ و هزینه های ارسال اثاثیه و لوازم منزل به نقاط مختلف سوئیس مبلغی ثابت نیست که بتوان بصورت کلی اعلام کرد و به عوامل مختلفی بستگی دارد برای مثال اینکه دقیقا مبدا ارسال اثاثیه کجاست و به کدام یک از شهرهای سوئیس ارسال می شود ؟

ارسال اثاثیه توسط چه خودروی حمل و نقلی انجام می شود ؟ 

ارزش بار شما در کارگو چقدر می باشد ؟

 

علاوه بر این ، هزینه های حمل و نقل بین المللی بر حسب دلار یا یورو محاسبه میشوند و نرخ دقیق ارز در کشور نیز در هزینه های حمل و نقل موثر خواهد بود . 

 

 

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل اثاثیه شما ، پس از بررسی کامل محموله بهترین و ارزانترین نرخ کرایه را در نظر میگیرد و با اطمینان از قیمت اعلام شده نسبت به رقبا ، بهترین خدمات را نیز در اختیارتان قرار میدهد . 

 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به اروپا ( چه اثاثیه و چه محموله های تجاری ) به صورت کامل از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید. حمل و نقل تخصصی و حرفه ای را می توانید از طریق شماره های ما دریافت کنید. 

تماس
تماس

 

ارسال اثاث به اتریش بصورت همه روزه 

 

مشاوره تخصصی باربری اثاثیه برای سویس

 

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار با سی سال سابقه درخشان در زمینه ارسال بار داخلی و خارجی مفتخر است تا با داشتن گواهینامه های معتبر بین المللی و مجوزهای لازم همه روزه با ارائه بیمه نامه جامع مخصوص ارسال اثاثیه به شما عزیزان در راستای کسب رضایت و اعتماد شما عزیزان بکوشد .

 

مجموعه آنی بار برای بهبود خدمات حمل و نقل ، بهترین و سریع ترین و با کیفیت خدمات مشاوره ای را در اختیار شما قرار میدهد تا با دید باز و با اطلاع از تمام شرایط برای ارسال اثاثیه خود به سوئیس تصمیمات درست و حساب شده ای بگیرید . 

 

برای بهره مندی از مشاوره تلفنی یا حضوری رایگان ، بهترین راه تماس با سامانه آنی بار و واحد حمل بین الملل است . مشاوران ما بهترین توضیحات و اطلاعات را در خصوص حمل و نقل بار به خارج از کشور را در اختیار شما قرار میدهند . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع