آنی بار بین الملل

ارسال اثاث به هلند | اثاث کشی به هلند

ارسال اثاث به هلند

ارسال اثاث به هلند یکی از تخصصی ترین خدمات شرکت حمل و نقل آنی بار می باشد که از هر نقطه ای از ایران برای همه شهر های و نقاط هلند در اختیار شما قرار میگیرد . مجموعه انی بار بدون محدودیت از طریق روش های مختلف حمل و نقل بین المللی خدمات حرفه ای و ارزان خود را در اختیار شما قرار میدهد . 

ارسال اثاث به هلند را می توان با استفاده از مجهزترین و لوکس ترین خودروهای باربری تجربه کنید. ارسال اثاث به هلند با اهداف متفاوتی انجام می شود برای مثال ممکن است که شما جهت اقامت در کشور هلند و یا تحصیل نیاز به اثاث کشی به هلند داشته باشید.

هلند یکی از کشورهای زیبایی است که با داشتن طبیعی زیبا مکانی دلپذیر برای جذب توریست شده است.

طبیعتی زیبا همراه با مکان های دیدنی لوکس و داشتن دانشگاه های معتبر همگی موجب افزایش سالانه توریست و مهاجر به این کشور شده است. اثاث کشی به هلند را می توانید با استفاده از خدمات عالی و بی نظیر آنی بار همراه با بیمه نامه جامع تخصصی تجربه کنید.

ارسال اثاث از همه نقاط ایران به همه نقاط هلند به صورت همه روزه امکان پذیر می باشد.

  • ارسال اثاث به آمستردام
  • ارسال اثاث به روتردام
  • ارسال اثاث به لاهه
  • ارسال اثاث به اوترخت
  • ارسال اثاث به …

علاوه بر ارسال اثاث به هلند ، همه روزه ارسال اثاث به آلمان بصورت تخصصی و حرفه ای  انجام خواهد شد .

تماس
تماس

ارسال اثاث به هلند به شیوه ( زمینی + هوایی )

ارسال اثاث به هلند را می توان با استفاده از خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه آنی بار به شیوه های زمینی و یا هوایی انجام دهید. ارسال به شیوه ارسال زمینی بعلت وجود شبکه جاده ای یکی از منعطف ترین شیوه های ارسال اثاث می باشد.

اثاث کشی به شیوه زمینی مزایای زیادی دارد از جمله :

  • هزینه مقرون به صرفه
  • ارسال اثاثیه با استفاده از پوشش بیمه نامه جامع
  • تحویل بار به صورت خصوصی
  • استفاده از ایمن ترین و مجهز ترین خودروهای حمل و نقل

فریت هوایی کالا برای ارسال اثاثیه مهم است که می خواهید در کمترین زمان ممکن ارسال را انجام دهید. ارسال اثاث به هلند را می توانید با تخصصی خدمات اثاث کشی به هلند از ما بخواهید.

ارسال اثاثیه با استفاده از فریت هوایی بار یکی از مهمترین خدمت ماست که شما می توانید با استفاده از مزایا و ویژگی های خاص از آن استفاده کنید.

مزایای ارسال هوایی :

  1. ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن
  2. امنیت بسیار بالای پرواز
  3. امکان ارسال اثاثیه در طیف گسترده ای از حجم و وزن

همگی از جمله مزایای اثاث کشی به هلند می باشد .

خدمات ارسال بار به هلند به صورت تخصصی انجام میشود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل خواهند شد .

ارسال اثاث به هلند همراه با بیمه نامه جامع تخصصی

ارسال اثاث به هلند همواره با اهمیت خاصی از بابت خطرات باربری مواجه بوده است .خطرات پیش بینی شده و پیش بینی نشده ای که می تواند باعث بروز خسارت و ضرر و زیان به اموال شما بشود در اینجا ما متوجه اهمیت بیمه نامه در اثاث کشی به هلند هستیم و این امکانات را در اختیار شما عزیزان قرار می  دهیم تا بیمه نامه ای جامع و حرفه ای به شما ارائه بدهیم.

بیمه نامه ای تخصصی مخصوص ارسال بار از ایران به خارج که طی آن بتوانید در برابر خطرات تصادفات ، آتش سوزی ،زلزله و سیل و … از پوشش های بیمه نامه جامع بهره مند شوید.

بیمه نامه جامع حمل و نقل به محض بروز خساراتی اینچنینی سریعا به جبران خسارات وارد شده می پردازد.

ارسال اثاث به هلند همراه با بیمه نامه جامع تخصصی از مهمترین خدمات ماست

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال اثاثیه و رزرو ماشین های حمل و نقل می توانید به صورت همه روزه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

برای ارسال بار به انگلستان و ارسال بار به سوئد نیز به صورت همه روزه خدمات حمل و نقل اثاثیه در اسرع وقت انجام خواهد شد .

ارسال اثاث به هلند
ارسال اثاث به هلند

حمل و نقل بین المللی با بهترین تیم و حرفه ای ترین کارشناسان

 

اثاث کشی به هلند را چگونه مقرون به صرفه کنیم ؟

ارسال اثاثیه به شیوه ارزان قیمت تفاوت زیادی به ارسال مقرون به صرفه دارد . انتخاب این که کدام روش مناسب شماست کاملا به خودتان بستگی ذارد اما ما در این جا به توضیح در خصوص این مورد خواهیم پرداخت.

شرکت هایی نامعتبر که با جملاتی نظیر ” ارزان تر “ شما را به دام بازاریابی خود می کشند افرادی هستند که جهت دریافت سود بیشتر از کیفیت خدمات شما کم می کنند .

مثلا از افراد و نیروهایی استفاده می کنند که یا تازه کارند و یا اینکه ناشی هستند و هیچ گونه تخصصی در زمینه بار و باربری ندارند .

این افراد بعلت نداشتن مهارت های کافی در زمینه ارسال اثاثیه به خارج موجب ایجاد مشکلاتی در انجام مسائل گمرکی و باربری و خساراتی نظیر جرایم قانونی و یا آسیب رسیدن به اثاثیه شما مثل شکستن وسایل شما ، گم شدن و یا … می شوند و علنا شما را متحمل پرداخت هزینه هایی بیشتر از یک باربری گران قیمت می کنند !

البته با این تفاوت که اثاث کشی به هلند برای شما با اتلاف زمان و اتلاف هزینه زیادی انجام می شود .

شرکت هایی معتبر که قصد ارائه خدمات مقرون به صرفه دارند با بررسی های دقیق و همه جانبه و ارائه خدماتی دقیق و درست و اصولی تمام مراحل ارسال اثاث شما را به درستی انجام می دهند .

>> ارسال اثاثیه به سوئیس بصورت تخصصی و حرفه ای و ارزان

تماس
تماس

ارسال بار به اروپا بصورت همه روزه با بهترین خدمات باربری 

مشاوره تخصصی و رایگان برای هلند

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل داخلی و خارجی و همچنین با داشتن گواهینامه های معتبر بین المللی و مجوز های لازم مفتخر است تا با ارائه خدماتی با کیفیت و تخصصی و همچنین مقرون به صرفه موجب کسب رضایت شما عزیزان شود.

کارشناسان مجموعه آنی بار با بررسی های دقیق و درست سعی دارند تا با حذف هزینه های اضافی باعث مقرون به صرفه شدن خدمات بشوند.

خدمت رسانی به شما ، افتخار ماست .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع