آنی بار بین الملل

ارسال بار به بودروم

ارسال بار به بودروم یکی از خدمات آنی بار است که به صورت همه روزه انجام خواهد شد و انتقال محموله های شما با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . تیم آنی بار برای ارسال بار به بودروم همه روزه آماده ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه می باشد .

تیم آنی برای برای ارسال بار به بودروم از روش های مختلف استفاده می نماید و امکان انتقال محموله های با تناژ بالا و کم حجم برای شما فراهم خواهد شد . ما در مجموعه آنی بار برای ارسال بار به بودروم از بهترین بیمه نامه استفاده می نماییم .

باربری از ایران به بودروم

یکی از تخصص های آنی بار به عنوان یک شرکت باربری بین المللی ، ارائه خدمات حمل و نقل برای ترکیه است .  ارسال بار و کالا به بودروم به عنوان یکی از مراکز تفریحی و توریستی در کشور ترکیه سالهاست که توسط انی بار انجام میشود . 

مهاجران زیادی که از نقاط مختلف کشور قصد مهاجرت به بودروم ترکیه را دارند ، معمولا اثاثیه و لوازم منزل خود را به آنی بار میسپارند تا در کمترین زمان ممکن با نازلترین نرخ کرایه به این شهر زیبا ارسال شود . 

ارسال بار به بودروم در ترکیه
ارسال بار به بودروم در ترکیه

ارسال اثاثیه و لوازم منزل به بودروم

همانطور که گفته شد ، یکی از مهمترین خدمات انی بار ارسال لوازم منزل و اثاثیه مهاجرانی است که به مقصد بودروم در ترکیه مهاجرت نموده اند . 

پس از مهاجرت 2 راه وجود دارد : 

  • خرید لوازم جدید
  • ارسال لوازم منزل از ایران 

از نظر هزینه ، بسیار بصرفه تر است که اثاثیه و لوازم منزل خود را از ایران به بودروم یا سایر شهر های ترکیه ارسال کنید . مجموعه انی بار خدمات حمل و نقل اثاثیه را در کمترین زمان ممکن با بسته بندی حرفه ای و ارسال سریع به شما عزیزان ارائه می نماید . 

علاوه بر ارسال بار به بودروم ، همه روزه خدمات تخصصی برای ارسال بار به استانبول به شما عزیزان ارائه می شود و امکان ارسال محموله های شما با بهترین قیمت فراهم است .

ارسال بار بصورت زمینی به بودروم

یکی از روش های حمل و نقل بار و کالا برای بودروم ، ارسال زمینی آن است . ارسال زمینی از نظر هزینه برای ما که در همسایگی کشور ترکیه هستیم بسیار بصررفه است . اما یکی از مشکلات این روش ، فاصله زمانی حدود 1 هفته تا 10 روزه از زمان تحویل محموله به کارشناسان انی بار تا لحظه تحویل آن است . 

معمولا حدود 1 هفته زمان برای برای فرایند های گمرکی و ترخیص و . . . نیاز است که البته در مواردی که گمرک مرزی خلوت بوده است این زمان کمترن از یک هفته نیز بوده است . 

در روش حمل و نقل زمینی ، اثاثیه یا کالای شما درب منزل بارگیری و در نزدیک ترین گمرک به شهر بودروم تحویلتان میگردد . 

 >>>  ارسال بار به ازمیر 

 >>> ارسال بار به کوش آداسی 

ارسال هوایی بار به بودروم

حمل و نقل هوایی نیز روش دیگری برای ارسال بارهای شما می باشد . در این روش لوازم ، کالا و اثاثیه شما از طریق فریت بار یا گارکو بصورت هوایی به نزدیکترین فرودگاه به بودروم ارسال میشود و شما آن را تحویل خواهید گرفت . 

ارسال هوایی از نظر زمانی بسیار عالی و سریع است اما هزینه های حمل و نقل آن بالاتر خواهد بود . علاوه بر این نیاز به سمپاشی و دریافت گواهی و بسته بندی چوبی محکم نیز میباشد . 

ارسال بار به بودروم در اسرع وقت انجام می شود و محموله های شما از طریق لاین هوایی آنی بار با بهترین کیفیت و کمترین قیمت انجام خواهد شد .

علاوه بر بودروم ، برای ارسال بار به آدانا نیز از خدمات همه روزه و تخصصی آنی بار با یک تماس تلفنی بهره مند شوید .

تماس
تماس

موارد ممنوعه در ارسال بار به بودروم

لیست زیر ، برخی از اقدام و موارد ممنوع شده برای ورود به ترکیه را مشخص نموده است که این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف دوچار تغییرات گردد. برای ارسال بار به بودروم ، تیم متخصص آنی بار امکان ارسال انواع محموله های مجاز را برای شما فراهم خواهد نمود .

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

علاوه بر شهر بودروم در ترکیه ، ورود این اقلام برای سایر شهر های ترکیه نیز ممنوع است .  از همین جهت ، برای ارسال بار به بودروم یا سایر شهر های ترکیه باید محموله ها به خوبی مورد بررسی قرار گیرند و موارد ممنوعه از آنها خارج شوند .

ارسال بار به آنکارا با کمترین نرخ کرایه و هزینه حمل و نقل توسط تیم متخصص انی بار انجام میشود . 

ویژگی خدمات حمل بار به بودروم آنی بار چیست ؟

شاید بتوان از موارد زیر به عنوان ویژگی های خدمات باربری ترکیه آنی بار نام برد : 

  1. کمترین هزینه و نرخ تعرفه برای ارسال انواع بار و کالا به بودروم یا سایر شهرهای ترکیه 
  2. ارائه روش های متنوع باربری ( خرده بار ، دربستی ، هوایی ، زمینی ) 
  3. مشاوره تخصصی و رایگان 
  4. تیم بسته بندی حرفه ای لوازم
  5. و . . . . 

مجموعه آنی بار با سابقه طولانی در خصوص ارائه خدمات حمل و نقل و باربری در نقاط مختلف تهران برای ترکیه یا سایر کشور های آسیایی و اروپایی ، با ارزانترین نرخ و تعرفه خدمات باربری را در اختیار شما قرار میدهد . 

تخصص آنی بار ارائه خدمات حمل و نقل بار به ترکیه است و محدودیتی در این خدمات ندارد . شما می توانید بهترین و ارزانترین خدمات را تنها با یک تماس از طریق ما در اختیار داشته باشید . 

مشاوره تخصصی برای باربری بودروم

اگر نیاز به خدمات حمل و نقل بار و کالا به بودروم دارید ، قبل از هرگونه ثبت سفارش بهتر است بصورت رایگان با مشاوران مجموعه بصورت حضوری یا تلفنی در تماس باشید . این مشاوره تمامی موارد و نیاز های خدمات را در اختیار شما قرار میدهد و مدارک لازم را مورد بررسی قرار میدهد . در نتیجه با انتخاب روش حمل مناسب ، محموله شما سریعتر و ارزانتر به مقصد خواهد رسید . 

حمل و نقل بار از همه نقاط ایران برای بودروم در ترکیه با نازلترین نرخ کرایه همراه مشاوره تخصصی رایگان توسط آنی بار به شما ارائه میشود . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع