آنی بار بین الملل

ارسال بار به کانادا

حمل بار به کانادا به صورت همه روزه

ارسال بار به کانادا امروزه با رشد چشمگیری مواجه شده است ، امروزه با افزایش تبادلات فرهنگی اقتصادی و سیاسی میان ایران و اروپا  ارسال بار به کانادا توجه همه تجار و بازرگانان مختلف را به خود جلب می کند. ارسال بار به کانادا یکی از پر اهمیت ترین مبحث صادرات و واردات است چون ارسال بار و کالاهای تجاری در امر کارگو میان ایران و کانادا بسیار افزایش یافته است.

حمل بار به کانادا را می توانید همه روزه با مجهز ترین و استانداردترین و لوکس ترین خودروهای باربری تجربه کنید.

حمل بار به کانادا می تواند به قصد ارسال کالا و اثاثیه نیز باشد یعنی مقاصد شخصی که با هدف بازرگانی و تجارت نیست. در این صورت شما فریت بار به کانادا را انجام می دهید ، فریت بار به معنی ارسال اضافه بار های شخصی است که به هدف تجارت نیست.

ارسال بار به همه ایالت ها و شهر های کانادا انجام میشود و مجموعه آنی بار با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لجستیک کالا می توانید همه روزه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. علاوه بر کانادا ، تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به دبی را نیز می توانید از ما بخواهید.

ارسال بار به کانادا همراه با خدمات آنی بار و بیمه نامه جامع باربری

ارسال بار به کانادا را می توانید با بهترین خدمات و کیفیت از کارشناسان ما بخواهید. تیم ما با سابقه زیاد در زمینه فریت بار به کانادا می توانند همه روزه به شما دوستان عزیز مشاوره های اصولی ارائه دهند.

یکی از مهمترین مسائل در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه بیمه نامه جامع باربری می باشد. بیمه نامه جامع می تواند جبران خسارت بار شما را به راحتی انجام دهد و در مقابل خطرات پیش بینی نشده از بار شما محافظت نماید.

از جمله خدمات ویژه ارسال کالا به کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انجام صفر تا صد امور فریت و کارگو بار به کشور کانادا
  • ارائه خدمات بسته بندی و تهیه لیست اقلام به صورت دقیق و جزئی و ترجمه لیست جهت ارائه به کشور مقصد
  • استفاده از رانندگان حرفه ای جهت ارسال مرسوله شما
  • ردیابی مرسوله از زمان ارسال از مبدا تا رسیدن به مقصد
  • انجام کلیه امور گمرکی توسط متخصصان آنی بار
  • تخلیه و ترخیص حرفه ای بار

ارسال کالا به کانادا به صورت همه روزه از سراسر ایران امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما تماس حاصل نمایید. علاوه بر ارسال بار به کانادا ، برای ارسال بار به آلمان نیز بهترین خدمات با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه میشود.

تماس
تماس

ارسال هوایی بار به کانادا

ارسال هوایی بار نیز شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد این شیوه لجستیک کالا برای افرادی مناسب است که علاوه بر اینکه هزینه ارسال بار برایشان اولویت نیست اما زمان رسیدن بار برایشان مهم است. چون ممکن است زمان رسیدن بار در سلامت کالاهایشان تاثیر بگذارد و یا اینکه موجب فساد بار شود ؛ مثل ارسال بار میوه و مواد غذایی و …

از جمله ویژگی های ارسال هوایی بار می توانید به موارد زیر اشاره کنید.

  • ارسال بار در طیف وسیع حجم و وزن
  • امکان ارسال سریع بار از مبدا به مقصد
  • ارسال بار با هزینه ای نسبتا گران قیمت تر

علاوه بر ارسال بار به کانادا ، تیم متخصص انی بار برای ارسال بار به ترکیه نیز بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیازن ارائه می نماید . حمل هوایی به کانادا یا سایر کشور های جهان با بهترین بیمه نامه و با کاملترین خدمات انجام خواهد شد.

ارسال بار به کانادا به صورت دریایی

یکی از روش های ارسال بار به کانادا ، روش دریایی است که امکان انتقال محموله های شما با هزینه ای کم را فراهم می نماید . حمل دریایی نسبت به سایر روش های حمل و نقل هزینه کمترین را خواهد داشت اما مدت زمان انتقال محموله ها کمی بیشتر از روش زمینی خواهد بود .

در روش حمل دریایی برای کانادا ، محموله های شما داخل کانتینر های 40 و 20 فوت بارگیری خواهند شد و از طریق حمل و نقل زمینی به بنادر جنوبی ( خصوصا بندرعباس ) منتقل خواهند شد .

در روش حمل دریایی به کانادا مدت زمان تحویل محموله ها حدود 30 تا 40 روز است و بنا بر شرایط جوی ممکن است تغییراتی در زمان تحویل ایجاد شود . علاوه بر کانادا ، ارسال بار به انگلستان نیز با کمترین هزینه انجام خواهد شد .

مشاوره تخصصی برای باربری کانادا

دوستان عزیز شما می توانید با اعتماد به مجموعه  آنی بار تجربه  استفاده از خدماتی با کیفیت و درعین حال با قیمتی مناسب را داشته باشید.

ما با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه ارسال بار به داخل و خارج از کشور و همچنین با بدست آوردن موفقیت های بزرگ در زمینه حمل و نقل دستگاه ها و پروژه های سنگین صنعتی و …می توانیم به شما عزیزان خاطر نشان شویم که با بسط کیفیت خدمات و با بهره گیری از کادر پرسنلی مجرب آماده ارائه انواع خدمات لجستیک کالا هستیم.

شما عزیزان می توانید جهت ارسال بار به کانادا و یا نقاط مختلف شهر ها و کشورهای اروپایی با ما در تماس باشید.

جهت ارتباط با ما می توانید یا با شماره تماس های مستقیم ما تماس حاصل نمایید.

و یا با ارسال پیام در شبکه واتساپ و همینطور با پر کردن فرم های سایت نیز از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید . علاوه بر کانادا برای ارسال بار به فرانسه نیز می توانید از طریق شماره های ما بهترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

خدمت به شما ، افتخار ماست .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع