آنی بار بین الملل

ارسال خرده بار به عراق | حمل خرده بار به عراق

حمل بار کم برای عراق

ارسال خرده بار به عراق را می توان یکی از مهمترین خدمات حمل و نقل بین المللی دانست که بصورت حرفه ای و ارزان در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد . 

ارسال خرده بار به عراق توسط شرکت آنی بار به صورت همه روزه همراه با خدمات حرفه ای و بیمه نامه انجام می شود و از همه نقاط کشور امکان ارسال انواع بار و کالا  تجاری و شخصی ، لوازم موکب و …. برای شما فراهم خواهد بود . 

ارسال خرده بار به عراق را می توانید با خودروهای باربری به روز و مدرن آنی بار از سراسر ایران به سراسر عراق تجربه کنید . ما در این مقاله به بررسی راه ها و روش های خرده باری (گروپاژ ) می پردازیم و شما را با نکات مهم خرده باری آشنا می کنیم.

حمل و نقل بار را با مقرون به صرفه ترین و بالاترین کیفیت با ما تجربه کنید

  • ارسال خرده بار به سامرا
  • ارسال خرده بار به بغداد
  • ارسال خرده بار به …

برای خدمات ارسال خرده بار به عراق ، همه نقاط این کشور تحت پوشش آنی بار می باشد . علاوه بر عراق ، سایر کشور های منطقه نیز به صورت کامل تحت پوشش آنی بار هستند . به عنوان مثال برای امارات و ارسال بار به دبی نیز می توانید همه روزه از طریق هوایی ارسال خرده بار و کالا را انجام دهید .

گروپاژ برای عراق

ارسال خرده بار به عراق یا  گروپاژ بار به این معنی است که زمانی که شما بارتان زیاد نباشد و به حجم کامل یک کانتینر نرسد شما می توانید توسط ماشین های ترانزیت بارتان را گروپاژ کنید.

اما گروپاژ بار چیست و در چه مواقعی به کار می آید  ؟

در ارسال بار به شیوه خرده باری بار شما و بار بقیه افرادی که مثل شما تمایل به گروپاژ کردن دارند در یک ماشین باربری قرار می گیرد و با همدیگر ارسال می شود.

این روش مزایا و معایبی دارد که از جمله مزایای ان می توان به کاهش هزینه ارسال بار تا یک سوم هزینه حمل و نقل اشاره کرد.

ارسال خرده بار به عراق توسط ماشین های ترانزیت می تواند گاها تا چندین روز نیز طول بکشد.

فرایند بارگیری کردن زمانی به اتمام می رسد که ماشین ترانزیت کاملا ظرفیت باربری خود را پر کرده باشد.

طبیعی است که اگر کالای حساس و مهمی دارید نباید از این شیوه ارسال بار استفاده کنید ، چون احتمال آسیب دیدن بارتان وجود دارد.

شاید برایتان سوال شود گروپاژ کردن به عراق مناسب ارسال  چه بارهایی است ؟

  1. ارسال بارهایی با حجم کم به مقصد کشورهای نزدیک
  2. ارسال بارهایی نظیر سمپل شرکت ها و نمونه های کاری شرکت ها
  3. بارهای نمایشگاهی بین دو کشور
  4. اخذ نمونه کالاهای تجاری از شرکت های مختلف

هزینه ارسال خرده بار به عراق نسبت به ارسال دربستی با کامیون و .. بسیار کمتر است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مشاوران آنی بار با ما تماس حاصل نمایید . باربری تهران به عراق بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه 

ارسال خرده بار به عراق
ارسال خرده بار به عراق

 

ارسال خرده بار هوایی به عراق 

یکی از روش های ارسال بار و کالا با وزن و تناژ کم ، خطوط هوایی و حمل هوایی است . حمل هوایی بسیار سریع است و محموله ها با کمترین زمان در عراق تحویل شما خواهند شد . اما هزینه های حمل و نقل هوایی کمی بیشتر خواهد بود . 

ارسال خرده بار هوایی به عراق یک روش سریع و تخصصی برای انتقال محموله های مختلف می باشد که از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام خواهد شد و محموله های مختلف شما به صورت تخصصی و سریع و ارزان منتقل می شوند. 

 

علاوه بر هزینه حمل ، هزینه بسته بندی مخصوص و سمپاشی را نیز باید در نظر داشت . هزینه های تشریفات گمرکی نیز بر اساس نوع محموله و شرایط ان محاسبه می شوند .

ارسال خرده بار هوایی به عراق به فرودگاه بین المللی بغلداد ، نجف ، اربیل و سایر فرودگاه های این کشور انجام خواهد شد .

خرده بار عراق
خرده بار عراق

ارسال خرده بار به عراق از همه نقاط ایران

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار برای ارسال خرده بار به عراق ، امکان ارسال خدمات از همه نقاط ایران است .

از طریق خدمات آنی بار ( خصوصا حمل و نقل زمینی ) شما عزیزان می توانید محموله های خود را از هر نقطه ای از ایران بارگیری و منتقل نمایید . همه شهر ها و استان های کشور تحت پوشش خدمات آنی بار هستند و با کمترین هزینه امکان ارسال محموله های مختلف شما فراهم خواهد شد.

تهران ، مشهد ، اصفهان و تبریز از مهترین شهر هایی هستند که به صورت همه روزه ارسال خرده بار به عراق از آنها توسط آنی بار انجام خواهد شد .

خدمات آنی بار در ارسال خرده بار عراق

ارسال خرده بار به عراق با دارا بودن سابقه بسیار زیاد در زمینه ارسال بار به عراق ارائه دهنده خدمات با کیفیت و عالی به شما عزیزان می باشند. آنی بار ، مجهز به مدرنترین و استانداردترین خودرو های باربری جهت ترانزیت بار از ایران به عراق می باشد.

از جمله خدمات ویژه شرکت آنی بار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کارشناسی بار شما جهت ارائه بهترین روش باربری
  • ارائه بیمه نامه جامع و کامل باربری بین المللی
  • بارگیری بسیار ایمن و حرفه ای  بار
  • ارسال سریع و تحویل به موقع بار به مقصد
  • تخلیه بار بسیار اصولی بدون آسیب رسیدن به بار

 

ارسال خرده بار به عراق توسط آنی بار با بیش از 30 سال سابقه حمل و نقل بین المللی انجام میشود . تیم متخصص ما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است .

ارسال بار به ارمنستان نیز به صورت همه روزه با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد و محموله های شما با نازلترین قیمت ها منتقل می شوند .

ارائه بیمه نامه معتبر جهت ارسال خرده بار به عراق

همراه داشتن بیمه نامه معتبر و جامع جهت پوشش بار شما یکی از ملزومات حمل و نقل و باربری می باشد. ارسال خرده بار به عراق را با داشتن بیمه نامه  جامع باربری با خیالی آسوده تجربه کنید. شرکت حمل و نقل آنی بار ارائه دهنده بهترین و حرفه ای ترین بیمه نامه به شما می باشد که تمامی پوشش های مورد نیاز را برای محموله های شما اعمال می نماید .

ارسال خرده بار به عراق را با سریعترین و بهترین کیفیت تجربه کنید

آنی بار با پوشش دادن بیمه ای بار و اثاث شما در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت دارد

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص حمل بار از ایران به خارج و گروپاژ کردن بار به عراق و ارسال بار به عراق می توانید به صورت تمام وقت با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. 

ارسال خرده بار به ترکیه نیز ازجمله خدمات حرفه ای و همه روزه آنی بار است . با ما در تماس باشید .

تماس
تماس

شرکت حمل و نقل بین المللی عراق ، خدمات باربری بصورت همه روزه در اختیار شما قرار میدهد 

مشاوره تخصصی خرده بار عراق

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از 30 سال سابقه در زمینه حمل و نقل بین المللی می تواند شما را در انجام امور باربری همراهی کند.

مشاوران آنی بار با اتکا بر داشتن و تجربه و با صبر و حوصله ای توصیف نشدنی آماده  پاسخگویی به تمام سوالات شما دوستان عزیز می باشند.

شما دوستان عزیز می توانید با بررسی سابقه درخشان آنی بار در زمینه  ارسال بار داخلی و خارجی ارسال خرده بار به عراق و ارسال هرگونه اثاث و اثاثیه خدمات باربری خود را از ما بخواهید

روش های ارتباط با ما :

تماس مستقیم با شماره تماس شرکت

ارسال پیام در واتساپ

فرم های داخل سایت آنی بار

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع