آنی بار بین الملل

باربری از تهران به عراق ( زمینی و هوایی ) + بیمه

ارسال بار از تمام تهران به عراق

باربری تهران به عراق یکی از مهمترین فعالیت های شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار می باشد و بصورت همه روزه برای حمل و نقل محموله و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی در اختیار شما قرار میگیرد . 

باربری تهران به عراق یکی از تخصصی ترین فرایند های باربری به خارج می باشد که نیازمند آگاهی به تمام قوانین می باشد و نیاز به تجربه در خدمات این چنینی بسیار زیاد است . 

آنی بار با ارائه صفر تا صد خدمات باربری به عراق سعی در ارائه خدمات با کیفیت و دقیق دارد و با ارزانترین نرخ کرایه محموله های شما را از تهران یا سایر نقاط کشور به همه مقاصد در عراق ارسال میکند . 

ما با مجهز بودن به بروزترین خودروهای باربری ؛ باربری تهران به عراق را در ایمن ترین حالت ممکن و سریع ترین زمان حمل بار و اثاث برایتان انجام می دهیم .

آنی بار مجهز به انواع خودروهای حمل و نقل مدرن مثل کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت و … می باشد که حمل و نقل زمینی برای عراق را در کمتر از 1 هفته انجام میدهند .

سابقه دیرینه آنی بار در باربری تهران به عراق موجب تسلط تیم آنی بار به تمام قوانین باربری تهران عراق شده است و فرایند حمل و نقل با سرعتی بالا و بدون مشکل انجام خواهد شد . 

جهت دریافت مشاوره های رایگان و تخصصی از کارشناسان ما کافی است با شماره های ما تماس حاصل نمایید

  • ارسال بار به کربلا
  • ارسال بار به نجف
  • ارسال بار به سامرا
  • ارسال بار به بغداد
  • ارسال بار به ناصریه
  • ارسال بار به بصره 
  • ارسال بار به سلیمانیه 
  • ارسال بار به اربیل

علاوه بر باربری تهران به عراق ، برای ارسال بار به ارمنستان نیز به صورت همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات با کمترین هزینه ارائه خواهد شد .

ایران - عراق
ایران – عراق

مراحل ارسال بار از تهران به عراق چیست ؟ 

باربری تهران عراق  مراحل خاصی دارد که ما در این مقاله شما را با برخی از مراحل حمل و نقل آشنا می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار از ایران به عراق _ تهران به عراق همه روزه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

  1. بازدید کارشناسان از بار شما جهت بررسی نوع بار
  2. مشاوره کارشناسان به شما جهت تکمیل مدارک مورد نیاز باربری تهران عراق ( داشتن کیملیک کارت و … )
  3. بسته بندی بار شما بصورت کاملا حرفه ای
  4. پلمپ بار شما در گمرک انجام می شود
  5. باربری توسط ماشین حمل بار مجهز و متناسب با وزن و حجم و حساسیت بار شما
  6. پیگیری و ردیابی اثاثتان از زمان شروع ارسال بار از ایران به عراق
  7. ترخیص و تخلیه حرفه ای و اصولی بار

شیوه های باربری از تهران به عراق

ارسال بار به عراق با روش های گوناگونی انجام می شود که هر یک بر اساس شرایط و وضعیت محموله ها انجام خواهد شد . برای باربری تهران به عراق ، همه روزه تیم متخصص آنی بار با بهترین کیفیت خدماتی تخصصی و همه روزه به شما عزیزان ارائه می نماید .

  • باربری زمینی تهران به عراق (ترانزیت جاده ای )
  • باربری  هوایی به عراق
  • باربری ریلی به عراق

 

علاوه بر باربری تهران به عراق ، از سایر نقاط کشور نیز می توانید محموله ها و کالاهای خود را بارگیری و به عراق ارسال کنید . تیم متخصص ما با بهترین کیفیت محموله های شما را ارسال خواهد نمود .

ارسال زمینی بار برای عراق

یکی دیگر از روش های باربری که از روش های مقرون به صرفه و مناسب برای ارسال بار و کالاهای مختلف است ، استفاده از حمل و نقل زمینی است . در روش حمل و نقل زمینی بار و کالا به عراق ، با استفاده از تریلی ترانزیت یا استفاده از کامیونت مسقف ، انواع محموله های صادراتی ، اثاثیه و لوازم منزل با کمترین هزینه به عراق حمل میشوند . 

این روش از نظر هزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است اما از نظر زمانی ممکن است حدود 1 هفته تا 10 روز زمان بر باشد . 

مرز های زمینی ایران و عراق در تمام استان های غربی کشور وجود دارند و برای حمل و نقل محموله ها مستقیما از پایانه های مرزی استفاده میشود که مهمترین آنها مرز مهران است . 

 

ارسال زمینی به عراق
ارسال زمینی به عراق

باربری تهران به ترکیه نیز بصورت تخصصی و همه روزه توسط تیم انی بار انجام خواهد شد.

مزایای باربری زمینی بار تهران به عراق :

باربری تهران به عراق توسط ماشین های بسیار مجهز باربری انجام می شود که برای حمل و نقل مسافت طولانی طراحی شده اند . 

برای ارسال زمینی از تهران ، خودروی تریلی ترانزیت یا کامیونت مسقف مورد استفاده قرار میگیرد که بر اساس نوع بار و حجم آن باید یکی را در نظر گرفت . بستگی به وزن ، ابعاد و چیدمان محموله میتوانید هریک از این خودروها را در اختیار بگیرد . 

البته محل بارگیری هم بسیار مهم و تاثیرگذار است .

تریلی و کامیونت های آنی بار پس از بارگیری محموله شما در مبداء ، از طریق گمرک پلمپ میشوند و سپس به مرز ایران و عراق حرکت می کنند . پس از انجام فرایند و تشریفات گمرکی امکان عبور از مرز فراهم میشود . 

از جمله مزایا ارسال بار زمینی کالا به عراق می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از شبکه وسیع مسیر های جاده ای تهران عراق که موجب سرعت در باربری و حمل کالا می شود
  • امنیت بالای باربری و امکان تحویل خصوصی اثاث
  • امکان ردیابی بار  باربری تهران به عراق
  • مقرون به صرفه بودن هزینه حمل و نقل ترانزیت زمینی 
  • همراه داشتن بیمه نامه ای حرفه ای و جامع که موجب پوشش تمام اثاث و کالا شما می شود

برای باربری تهران به عراق فقط کافیست با شماره کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت کنید . تیم آنی بار حرفه ای ترین تیم حمل و نقل ایران است .

باربری هوایی تهران به عراق

لجستیک هوایی بار یکی از محبوب ترین روش ها جهت ارسال بار  ایران عراق می باشد.این روش جهت ارسال بارهایی که زمان حمل در کیفیت و سلامتشان تاثیر گذار است مناسب است.

آنی بار همه روزه انواع بار را به روش حمل هوایی  از سراسر ایران به تمام نقاط عراق ارسال می نماید.

ارسال بار توسط هواپیماهای باربری صورت می گیرد و یکی از معایب این روش هزینه بالای حمل و نقل می باشد . الزام استفاده از بسته بندی قوی و محکم و سمپاشی محموله سبب می شود هزینه حمل اندکی بالاتر باشد . علاوه بر این ، هزینه حمل و نقل هوایی بر اساس وزن محموله محاسبه خواهد شد . 

ارسال هوایی عراق
ارسال هوایی عراق

ارسال خرده بار به عراق بصورت تخصصی و ارزان قیمت نیز از جمله خدمات آنی بار است .

تماس
تماس

 علاوه بر باربری تهران به عراق ، برای ارسال بار به قبرس نیز می توانید از طریق شماره های آنی بار بهترین و ارزانترین خدمات را ثبت سفارش نمایید .

ارسال تجهیزات موکب برای عراق 

یکی از خدمات حرفه ای و ارزان قیمت و سریع انی بار ، حمل و نقل تجهیزات و لوازمات مربوط به موکب ها در اربعین حسینی است . از طریق خدمات انی بار می توانید هرنوع کالا و محموله ای که مجاز به ارسال به عراق میباشد را از تمام نقاط استان تهران بارگیری و در هر نقطه ای که مورد نیاز است تخلیه نمایید . 

 

حمل و نقل تخصصی داربست خیمیه ها ، ظروف و لوازمات کوچک و بزرگ و . . . . با کمترین هزینه همراه بیمه نامه معتبر 

 

شرکت حمل و نقل عراق بصورت تخصصی و حرفه ای بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . بهترین راه برای استعلام هزینه های حمل و نقل ، تماس با شماره های آنی بار است . 

مشاوره تخصصی برای ارسال از تهران به عراق

یکی از ویزگی های مجموعه آنی بار ، در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین مشاوران و کارشناسان است . مشاوران ما پس از بررسی کامل محموله شما بهترین و حرفه ای ترین روش حمل و نقل را در اختیارتان قرار میدهند تا علاوه بر تسریع در خدمات رسانی و افزایش ایمنی محموله  ، هزینه های حمل و نقل نیز تا حد زیادی کاهش یابد . 

برای ارسال بار خود از تهران به همه نقاط عراق می توانید تنها یک تماس با مشاوران و کارشناسان ما داشته باشید . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع