آنی بار بین الملل

حمل و نقل کالا به اروپا | خدمات حمل و نقل اروپا

حمل و نقل کالا به اروپا

حمل و نقل کالا به اروپا از طریق شرکت حمل و نقل آنی بار با ارائه ی بهترین خدمات و نازل ترین قیمت به آسانی میسر می باشد حمل بار و فریت بار به اروپا یکی از مهمترین دغدغه های افراد و بازرگانان و یا حتی افرادی است که قصد مهاجرت و حمل اثاث به کشور های اروپایی را دارند. 

ارسال بار به اروپا دارای شرایط خاصی است که باید شرکت های حمل و نقل بین المللی از قوانین آن مطلع و آگاه باشند تا بتوانند با تلفیق مهارت و تجربه و تخصص حمل و نقل بار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

برای حمل و نقل کالا به اروپا ، تیم متخصص آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید و پوشش سراسری در این قاره سبب شده است که انتقال محموله های شما با بهترین کیفیت و برای همه شهر ها و کشور های این قاره انجام شود .

خدمات شرکت حمل بار آنی بار به اروپا 

در بین تعداد زیادی از شرکت های حمل و نقل بین المللی ای که امروزه در ایران وجود دارد ، خدمات ویژه ی هر شرکت میتواند فرق بزرگی بین شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای و شرکت باربری معمولی باشد 

آنی بار با سابقه ای دیرینه در زمینه ی حمل و نقل بین المللی به خصوص حمل بار به اروپا و با بهره مندی از نیرو های فوق العاده متخصص و حاذق و همچنین با عملکردی مطلوب در زمینه ی حمل بار افتخار داشته تا همواره مورد رضایت مشتریان باشد ، از جمله خدمات ویژه ی آنی بار می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. ارائه ی بیمه نامه ی جامع و کامل برای حمل بار به اروپا
  2. ارائه ی مشاوره ای حرفه ای در زمینه ی بهترین روش باربری به اروپا
  3. استفاده از مدرنترین و به روزترین وسائط حمل بار به اروپا
  4. تخلیه و بارگیری حرفه ای و اصولی با توجه به شیوه ی حمل و نقل و نوع بار
  5. آگاهی به تمامی قوانین گمرک در زمینه ی حمل بار بین المللی و لجستیک کالا به اروپا
  6. ارائه ی مشاوره ی دقیق در زمینه ی بسته بندی بار با توجه به نوع و حساسیت کالا
  7.  بهره مندی از تیم پشتیبانی قوی و متعهد و پیگیر از زمان شروع همکاری و ارسال بار تا تحویل کامل بار

 

برای حمل و نقل کالا به اروپا نیاز به مشاوره و خدماتی تخصصی می باشیم تا محموله ها با ارزانترین قیمت و با بهترین کیفیت منتقل شوند . تیم آنی بار برای انجام تمامی این امور آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است. برای حمل بار صادراتی نیز می توانید روی خدمات تخصصی ترخیص کالای ما حساب کنید .

تماس
تماس

 برای باربری به خارج از کشور ، ما همه نقاط جهان را تحت پوشش قرار می دهیم .

انواع روش های لجستیک حمل بین الملل اروپا 

قاره اروپا، در نیم‌کره شمالی زمین قرار دارد ، قاره اروپا با قاره آسیا در یک پهنه خشکی قرار گرفته‌اند و با یک ‌دیگر خشکی بزرگ اوراسیا را تشکیل می‌دهند. مرز طبیعی میان اروپا و آسیا را کوه‌های اورال تشکیل می‌دهند ؛ با توجه به موقعیت قاره ی اروپا نسبت به ایران روش های حمل  گوناگونی را می توان برای باربری استفاده کرد از جمله :

برای حمل و نقل کالا به اروپا ، تیم آنی بار همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است و بر اساس نوع محموله شما و شرایط آن بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیارتان قرار میدهیم . تیم متخصص ما با بهترین کیفیت آماده همکاری با تجار و متخصصین و اشخاص حقیقی می باشد .

حمل هوایی به اروپا

این روش جهت باربری با سرعت بالا گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. از مزایای این روش حمل و نقل می توان به سرعت انتقال بالا در مسافت های طولانی ، امنیت کالاهای حساس و آن هم در طیف وسیع اشاره کرد.

اما باید یاداور شد که هزینه ی این سبک باربری از سایر راه های ترانزیت بالاتر می باشد.

 

حمل دریایی به اروپا

اگر شما هم به فکر حمل اثاث و بار با وزن بسیار بالا و درمقیاس زیادی هستید اما دنبال روشی ایمن و هزینه ای مناسب میگردید حمل و نقل دریایی بهترین گزینه است. اما فقط در صورتیکه زمان تحویل بار برای شما اهمیت زیادی نداشته باشد ، چرا که تاخیر در حمل و نقل دریایی امری عادی است که بعلت شرایط متغیر جو .. بوجود می اید.

حمل و نقل کالا به اروپا به روش دریایی به صورت تخصصی و همه روزه امکانپذیر است . در این روش برای حمل و نقل کالا به اروپا ابتدا محموله های شما از طریق حمل زمینی و با استفاده از کانتینر بارگیری و به بندرعباس منتقل میشوند .

پس از این ، کشتی بارگیری شده برای ارسال بار به اروپا راهی می شود و محموله های شما با بهترین ایمنی منتقل می شوند .

حمل جاده به اروپا 

انعطاف پذیرترین روش برای باربری بین المللی ترانزیت جاده ای است که برای حمل و نقل کالا به اروپا نیز مورد استفاده قرار میگیرد . در این روش ، برای حمل کالاها از تریلی ترانزیت چادری استفاده می شود .

حمل جاده ای کالا به اروپا بسیار مقرون به صرفه است و امکان انتقال انواع محموله ها را برای شما فراهم می نماید .

  • هزینه ی کم
  • استفاده از خطوط بسبار زیاد راه ها
  • امکان ردیابی بار مرسوله
  • تحویل ایمن و خصوصی

از جمله فواید استفاده از این روش حمل بار می باشد . برای حمل و نقل کالا به اروپا این روش تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام خواهد شد . از همین جهت می توانید با خیال آسوده با کارشناسان ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید .

حمل ریلی به اروپا

استفاده از شبکه ی ریلی برای ترانزیت بار می باشد که معمولا زمان بیشتری نسبت به حمل و نقل جاده ای را دارد 

ترانزیت اروپا

قوانین گمرک در زمینه ی حمل و نقل کالا به اروپا 

برای حمل و نقل کالا به اروپا باید یک سری شرایط و قوانین به صورت دقیق اجرا شود . ما شما را با برخی از مقررات گمرک در زمینه ی لجستیک به اروپا آشنا می کنیم

  1. جهت صادرات به اتحادیه ی اروپا باید استاندارد های لازم و همینطور قوانین وضع شده در جهت بسته بندی بار و نصب اتیکت برای مواد غذایی و شیمیایی و منسوجات رعایت شود
  2. مهر ce مطابق با مقررات ایمنی می باشد که اتحادیه ی اروپا به صورت کامل آن را بررسی میکند
  3. تمامی ماشین آلاتی که در لیست حمل بار به اروپا وجود دارد باید شامل مهر ce باشند.
    مصالح ساختمانی اعم از خام و غیر خام ، تجهیزات مخابراتی و دستگاه های پزشکی نیز شامل این قانون می شوند
  4. لوازم ورزشی و اسباب بازی ها باید نشان اعتبار داشته باشند .
  5. در ترانزیت و لجستیک کالا به اروپا محصولاتی که ارزش آن های جمعا از ۱۰۰۰ یورو کمتر باشد نیازی به اظهارنامه ی گمرک ندارند .
  6. ارائه ی صورتحساب تجاری گمرک برای حمل بار به اروپا امری لازم است ، صورتحساب تجاری به این معنی است که شرح دقیق کالای ترانزیت شده به اروپا مورد بررسی قرار گیرد از جمله وزن بار ، ابعاد کالا ، تعداد اثاث و …
  7. دربرگه ی صورتحساب تجاری بخش های دیگری وجود دارد که نشان دهنده ی اطلاعاتی از قبیل نشانی مبدا ، ارسال کننده ی کالا ، دریافت کالا ، کشور وارد کننده است که دو نسخه ی کپی به همراه بارنامه باید تحویل گمرک گردد .

برای حمل و نقل کالا به اروپا ، همه روزه می توانید از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید و تنها با یک تماس تلفنی محموله های خود را منتقل کنید .

تماس
تماس

امیدواریم که اطلاعات این مقاله در خصوص حمل بار به اروپا بتواند شما را برای باربری اسان تر و مقرون به صرفه تر یاری کند 

و همچنین خیالی اسوده تر در زمینه ی حمل و نقل بین المللی و لجستیک کالا به خارج را بتان محقق سازد

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع