آنی بار بین الملل

ارسال زمینی برای ترکیه ( انواع بار و کالا و لوازم )

یکی از روش هایی که برای ارسال بار به ترکیه مورد استفاده قرار میگیرد روش حمل زمینی است که کاملا مقرون به صرفه و سریع و ایمن است . در روش ارسال زمینی به ترکیه محموله های مختلف که ممنوعیت یا محدودیت خاصی برای ارسال از ایران نیستند به صورت تخصصی توسط مجموعه آنی بار بارگیری و منتقل خواهند شد.

ارسال زمینی به ترکیه توسط آنی بار تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و امکان انتقال محموله های تجاری ، صنعتی و شخصی برای شما با بهترین کیفیت فراهم خواهد بود . تیم متخصص آنی بار با کمترین هزینه حمل زمینی از نقاط مختلف کشور را در دستور کار خود دارد .

برای مشاوره تخصصی در خصوص حمل زمینی به ترکیه فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و با بهترین کیفیت محموله های خود را منتقل کنید.

حمل زمینی از تهران به ترکیه 

تهران بزرگترین شهر کشور و مرکز صنعتی و تجاری است که بسیاری از کارخانجات و صنایع وابسته به آنها در تهران دفتر نمایندگی دارند . از همین جهت ، انبار های بزرگی نیز در استان تهران برای دپو محموله های فراهم گردیده است و کار انتقال بار به ترکیه از تهران حجم وسیعی دارد . 

برای باربری از تهران به ترکیه ، آنی بار همه روزه بهترین خدمات را با تریلی و کامیونت بصورت حرفه ای و با کمترین هزینه در اختیارتان قرار میدهد .  ارسال زمینی از تهران از تمامی نقاط شهر و استان انجام میشود که یکی از مهمترین این مناطق محدوده ها و شهرک های صنعتی می باشد که محل بارگیری کالاهای صنعتی و صادراتی است .

تیم متخصص آنی بار با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل زمینی تهران به ترکیه امکان انتقال محموله ها از همه نقاط استان تهران را فراهم می نماید و از همین جهت می توانید کامل ترین خدمات را از طریق شماره 57669-021 در اختیار داشته باشید.

بدون هزینه های اضافی ، با کمترین نرخ کرایه ، همراه با بیمه نامه

حمل و نقل زمینی برای ترکیه
حمل و نقل زمینی برای ترکیه

کارگو ترکیه به ایران نیز به صورت هوایی در اسرع وقت توسط مجموعه آنی بار انجام خواهد شد.

حمل بار با تریلی به ترکیه

برای حمل و نقل محموله های تجاری و یا کالاهای صادراتی در حجم زیاد، تریلی مناسب ترین گزینه است . علاوه بر این ، محموله های تجاری معمولا در تناژ بالا خریداری میشوند تا از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشند . با توجه به همین موضوع ، ما همه روزه امکان حمل کالا و محموله های شما با تریلی به ترکیه را فراهم می نماییم تا در کمترین زمان ممکن با ارزانترین نرخ کرایه کالاهای صادراتی و صنعتی خود را به سریعترین و معطمئن ترین روش ممکن به ترکیه برسانید. 

با استفاده از تریلی امکان بارگیری محموله های مختلف تا وزن حدود 23-24 تن برای شما عزیزان فراهم می گردد و همین موضوع سبب مقرون به صرفه بودن این روش حمل شده است.

تریلی مورد استفاده برای حمل و نقل بار به ترکیه ، تریلی ترانزیت چادری است . این تریلی به دلیل امکان پلمپ بار در گمرک برای حمل و نقل بار صادراتی بصورت زمینی مورد استفاده قرار میگیرد . 

باربری زمینی با کامیونت برای ترکیه 

یکی دیگر از خودروهای باربری آنی بار برای ارسال بار زمینی به ترکیه مورد استفاده قرار میگیرد ، کامیونت یا خاور مسقف است . این کامیونت مسقف نیز به دلیل امکان پلمپ بار برای حمل بارهای تجاری و صادراتی اما در تناژ کمتر مورد استفاده قرار میگیرند. 

کامیونت های مسقف به دلیل ابعاد کوچکتری که نسبت به تریلی ها دارند برای انتقال محموله های در حجم و وزن کمتر مورد استفاده قرار میگیرند. توان حمل بار کامیونت ها حدود 3/5 تن است که برای انتقال محموله هایی مانند اثاثیه منزل بسیار مناسب هستند.

در حمل زمینی به ترکیه با کامیونت نیز از کامل ترین بیمه نامه استفاده می شود.

حمل زمینی اثاثیه منزل به ترکیه 

امروزه و با داغ شدن تنور مهاجرت از ایران ، درخواست های زیادی مبنی بر حمل و نقل و ارسال اثاثیه به ترکیه به دست مجموعه انی بار می رسد . از همین جهت نیز آنی بار برای خدمات اثاث کشی بهترین تیم خود را آماده نموده است . 

شما می توانید برای اثاث کشی بصورت زمینی به ترکیه ، از کامیونت مسقف یا تریلی چادری آنی بار بهره مند شوید .  این خودروهای باربری در محل مورد نظر شما محموله را بارگیری و در نزدیک ترین گمرک در شهر مورد نظر شما در ترکیه محموله را تحویلتان خواهند داد . 

برای حمل و نقل و جابجایی اثاثیه و لوازم منزل ، آنی بار تیم بسته بندی و حمل و نقل را در کمترین زمان در اختیار شما قرار میدهد . 

تماس
تماس

 

ویژگی های حمل و نقل زمینی برای ترکیه

در صورتی که قصد دارید محموله ای تجاری یا شخصی را به ترکیه ارسال کنید ، باید از ویژگی های آن نیز با خبر باشید . مهمترین ویژگی این نوع روش حمل بار برای کشور های همسایه ، سرعت بهتر نسبت به روش دریایی و سرعت کمتر نسبت به روش هوایی است . 

در روش هوایی هزینه های باربری بیشتر خواهد بود و محدودیت هایی نیز وجود خواهد داشت . اما در روش زمین ، حمل و نقل بار و کالا با سرعتی کمتر و بدون محدودیت انجام میشود . 

ما در مجموعه آنی بار تخصصی ترین خدمات باربری زمینی برای ترکیه را در اختیار شما قرار میدهیم. 

هزینه های حمل بار زمینی برای ترکیه 

برای ارسال بار بصورت زمینی به ترکیه ، هزینه های حمل و نقل  بر اساس مواردی مشخص میشود . نوع روش حمل تاثیر مستقیم در هزینه های باربری شما خواهد داشت . 

حمل بار زمینی بصورت دربستی دارای کرایه بیشتری است . زیرا یک خودروی باربری بصورت کامل در اختیار شما قرار میگیرد . اما حمل خرده باری دارای هزینه کمتری است زیرا خودروی باربری بین 2-3 مشتری بصورت اشتراکی مورد استفاده قرار میگیرد . 

مهمترین موضوع نیز میزان ارزش محموله و نوع کالا میباشد که گمرک ایران و ترکیه بر این اساس هزینه گمرکی را مشخص میکنند . 

هزینه اسباب کشی به ترکیه از نقاط مختلف ایران به  ترکیه توسط آنی بار در کمترین زمان ممکن و با ارزانترین نرخ کرایه انجام میشود و شما می توانید بدون هزینه های اضافی نسبت به جابجایی محموله های خود اقدام نمایید . حمل زمینی تخصصی است و توسط تیم حرفه ای آنی بار با کمترین هزینه به شما ارائه می شود . 

برای مشاوره با کارشناسان شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع