آنی بار بین الملل

قیمت هر کیلو بار از ترکیه به ایران

هزینه حمل بار به ترکیه 

ارزانترین هزینه حمل و نقل بار و کالا از ایران به ترکیه را تنها با یک تماس از طریق آنی بار استعلام کنید و با نازلترین نرخ کرایه محموله  و بار خود را به نقاط مختلف ترکیه ارسال کنید .

هزینه حمل بار به ترکیه را می توانید همه روزه با شماره گیری تلفن 5 رقمی مجموعه انی بار (57669-021) بر اساس نرخ دقیق و بروز ارز در کشور استعلام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

هزینه ها و قیمت های حمل بار به ترکیه نرخ ثابت و مشخصی نیست و می بایست که حتما با تماس از مجموعه ما از تعرفه های جدید قیمتی آن آگاه شوید .

 

تماس
تماس

هزینه های مختلف برای روش های مختلف باربری برای ترکیه 

 

هر یک از روش های حمل و نقل بار و کالا برای ترکیه دارای هزینه های مشخص و متفاوتی هستند . به این صورت که در روش حمل هوایی ، هزینه حمل بار بر اساس وزن محموله مشخص میشود و علاوه بر این هزینه های جانبی مانند بسته بندی و سمپاشی نیز به آن اضافه خواهد شد . 

 

 

در روش حمل زمینی بار به ترکیه نیز 2 نوع نرخ کرایه وجود دارد  . حمل بار بصورت فول تراک یا دربستی و حمل بار بصورت خرده باری . 

 

در روش حمل خرده بار ، فضای یک تریلی یا کامیونت به تعداد مشخصی از مشتریان مجموعه اختصاص خواهد یافت و محموله آنها در کنار یکدیگر به ترکیه ارسال میشود . در روش فول تراک یک کامیونت یا تریلی مشخصا برای محموله شما در نظر گرفته میشود و بصورت اختصاصی محموله شما را به ترکیه حمل میکند . در این روش حمل ، هزینه نسبت به خرده باری بیشتر است . 

 

 

هزینه حمل بار تا ترکیه بر اساس نرخ ارز مشخص میشود و نوسانات قیمت ارز تاثیر مستقیم بر تعرفه کرایه باربری برای ترکیه خواهد داشت . 

 

 

هزینه پوشش بیمه حمل بار ترکیه 

 

برای ارسال بار و کالا ، چه بصورت درون کشوری و چه به خارج از کشور میبایست از بیمه نامه کامل بهره مند شد تا در صورت بروز حادثه |، خسارات بصورت کامل پرداخت گردند . 

از همین جهت بر اساس میزان ارزش بار باید هزینه ای بابت بیمه پرداخت نمود . این هزینه پوشش بیمه نامه است که برای هر محموله و کالایی با تناز و مقدار و نوع مختلف متفاوت است . 

 

کرایه حمل بار ترکیه با مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین خدمات امکان پذیر است .

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید و از خدمات عالی ما بهره مند شوید .

هزینه ارسال بار به ترکیه
هزینه ارسال بار به ترکیه

 

ما با استفاده از بهترین و اصولی ترین خدمات هزینه حمل بار به ترکیه همه روزه با مجموعه ما امکان پذیر می باشد . 

شما دوستان عزیز می توانید از خدمات عالی و جامع و مقرون به صرفه ما بهترین استفاده را داشته باشید . 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال بار از ایران به ترکیه همه روزه با استفاده از بهترین خدمات و عالی ترین کیفیت ها از مجموعه ما امکان پذیر می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با استفاده از خدمات عالی و جامع مجموعه ما با ما در تماس باشید .

تماس
تماس

 

هزینه اسباب کشی به ترکیه را نیز از انی بار استعلام کنید

 

 

استعلام تلفنی کرایه و هزینه باربری ترکیه

 

 

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل بین المللی همه روزه آماده ارائه خدمات عالی و مقرون به صرفه هزینه حمل بار به ترکیه به شما عزیزان می باشد . 

 

 

ما با داشتن گواهینامه های معتبر و مجوز های لازم همواره آماده ارائه خدمات عالی و با کیفیت به شما دوستان عزیز می باشیم .

 

 

برای استعلام نرخ دقیق و بروز کرایه و هزینه باربری برای شهر های مختلف ترکیه ، بهترین راه تماس تلفنی و مشاوره با  کارشناسان شرکت است . ایشان با بررسی نوع بار شما ، بهتری نرخ کرایه و دقیق ترین هزینه را به اطلاع شما خواهند رساند . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع