آنی بار بین الملل

ارسال بار به باکو | باربری باکو همراه بیمه و مشاوره رایگان

ارسال بار به باکو به صورت همه روزه با کمترین قیمت 

ارسال بار به باکو از تخصصی ترین خدمات شرکت حمل و نقل آنی بار می باشد که بصورت خدمات صفر تا صد ارائه می گردد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن انواع کالا و محموله های تجاری و صنعتی و شخصی خود را به باکو یا سایر شهرهای کشور اذربایجان ارسال کنید.

ارسال بار به باکو را می توان به روش های مختلف زمینی هوایی دریایی انجام داد که بر اساس نوع محموله و شرایط ان باید ارزانترین و مناسب ترین روش را انتخاب نمود . 

آنی بار با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه ارسال بار به باکو  همواره پیشگام در صنعت حمل و نقل بین المللی بوده است .

آنی بار با دارا بودن تمام گواهینامه های بین المللی معتبر و مجوز های لازم در زمینه ی حمل بار به باکو آماده  ارائه  انواع خدمات صفر تا صد کارگو بار / فریت بار به صورت کاملا اصولی می باشد.

فریت بار به باکو همراه با ارائه بیمه نامه جامع باربری صورت می گیرد . جهت دریافت مشاوره های رایگان و تخصصی با ما تماس حاصل نمایید . آنی بار متخصص در ارسال بار از سراسر ایران به سراسر آذربایجان می باشد . ارسال بار از ایران به باکو را با خدمات حرفه ای ما تجربه کنید.

ارسال بار به آذربایجان با بهترین و حرفه ای ترین خدمات به صورت همه روزه انجام خواهد شد .

ارسال بار به باکو به روش خرده بار و دربستی

ارسال بار به باکو به شیوه های مختلف حمل و نقل امکان پذیر می باشد .

باکو یکی از شهر های کشور آذربایجان است که از نظر تجاری ، فرهنگی، اقتصادی از اهمیت بالایی جهت حمل و نقل صادرات واردات انواع معاملات تجارت و حتی مهاجرت به قصد اقامت برخوردار است.

حمل بار به باکو از دو روش خرده بار و ارسال بار دربستی انجام می گیرد .

اما تفاوت این دو روش در چیست ؟

ارسال بار به روش خرده بار به معنی این است که بار شما به همراه بار بقیه افرادی که قصد حمل کالای خود به باکو را دارند در یک ماشین باربری قرار می گیرد و سپس پس از اتمام فرایند بارگیری ماشین و پر شدن فضای ماشین ، خودروی باربری فریت کالا را آغاز می کند .

اما  منظور از  ارسال بار به شیوه دربستی شما ارسال بار خود را به شیوه خصوصی انجام می دهید .

منظور این است که ماشین باربری فقط به قصد حمل بار به باکو جلوی درب منزل شما میابد بارگیری را انجام می دهد و سپس حتی در صورت پر نشدن کل فضای بارگیری به راه می افتد تا ارسال بار شما را انجام دهد

علاوه بر ارسال بار به آذربایجان ، ارسال بار به ارمنستان و ارسال بار به ترکیه نیز از خدمات همه روزه و حرفه ای آنی بار است .

ارسال بار به باکو
ارسال بار به باکو

روش های ارسال با و کالا برای باکو

برای ارسال بار و کالا به باکو در کشور اذربایجان ، روش های مشخصی وجود دارد که هر یک از انها بر اساس ویژگی های مختلف بار شما مورد استفاده قرار میگیرند . 

  • ارسال زمینی به باکو
  • ارسال هوایی به باکو

این 2 روش حمل و نقل بین المللی بنا بر نیاز شما و مشخصا نوع محموله و شرایط ان مورد استفاده قرار خواهند گرفت . هزینه حمل هوایی بیشتر از حمل زمینی است و سرعت تحویل بالایی دارد . اما در حمل زمینی سرعت کمتر و هزینه نیز کمتر خواهد بود . 

علاوه بر باکو ، ارسال بار به دبی نیز در اسرع وقت انجام میشود و انتقال کالاهای شما با بهترین قیمت انجام میشود.

ارسال بار به باکو به صورت زمینی

برای ارسال بار به باکو ، تیم متخصص انی بار آماده ارائه خدمات حمل زمینی به صورت همه روزه می باشد . حمل زمینی از طریق مرزهای شمالی ایران انجام خواهد شد و با انتقال محموله های مختلف از این طریق هزینه های حمل و نقل بسیار کمتر خواهد بود .

ارسال زمینی با استفاده از انواع تریلی چادری و همچنین کامیونت های مسقف انجام میشود.

در روش زمینی ، محموله های شما پس از بارگیری در نقاط مختلف کشور به گمرک غرب تهران منتقل و فرایند پلمپ و گمرکی آنها انجام می شود . البته برای شهر هایی که دارای گمرک هستند این امکان فراهم است که پلمپ محموله در همان شهر انجام شود .

پس از انجام فرایند پلمپ و گمرکی ، محموله های شما به مرز ایران و آذربایجان ارسال میشود و پس از انجام فرایند ترخیص وارد خاک آذربایجان خواهند شد . برای ارسال بار به باکو به صورت زمینی از بهترین بیمه نامه استفاده خواهد شد تا محموله های شما به صورت کامل تحت پوشش قرار گیرند .

برای ارسال بار به آلمان و ارسال بار به انگلستان نیز خدمات حمل زمینی به صورت تخصصی توسط انی بار ارائه می شود .

ارسال بار به باکو به صورت هوایی

یکی از بهترین روش ها برای انتقال محموله ها به باکو روش حمل هوایی است . در روش حمل هوایی انتقال کالاها با استفاده از خطوط هوایی انجام میشود و پرواز های مختلف در بازه های زمانی مشخص محموله ها را بارگیری و انتقال می دهند.

برای ارسال بار به باکو توسط آنی بار می بایست محموله های خود را پس از بسته بندی مناسب در فرودگاه امام خمینی تحویل کارشناسان ما نمایید. در فرودگاه امام خمینی تهران پس از انجام فرایند های بازرسی و تشریفات گمرکی محموله های شما پالت بندی شده و به باکو ارسال می شوند.

حمل هوایی محدودیت های خاص خود را نیز دارد . در این خدمات امکان ارسال برخی کالاها مانند نوشیدنی ها و مایعات ، باطری و برخی موارد دیگر وجود ندارد.

در ارسال بار به باکو به صورت هوایی از بیمه نامه کامل استفاده میشود که امنیت کامل محموله ها را فراهم می نماید. علاوه بر باکو ، ارسال بار به تفلیس نیز از خدمات تخصصی آنی بار است.

چگونه باربری مقرون به صرفه تری از ایران به باکو داشته باشیم ؟

ارسال بار به باکو زمانی مقرون به صرفه می شود که شما در انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل بسیار دقیق عمل کنید

شرکت حمل و نقل آنی بار با اتکا به تجربه باربری و تخصص و دانش و مهارت می تواند با بررسی بهترین شیوه باربری و حمل اثاث به باکو تمام هزینه های محتمل را بررسی کند و با بررسی ها و کارشناسی های دقیق از هزینه های اضافی بکاهد و ارسال بار را به شیوه ای مقرون به صرفه انجام دهد.

انجام کار های مهم همیشه بهتر است بدست متخصصان آن حوزه انجام شود .

فریت بار به باکو را به آنی بار بسپارید 

گاهی بعضی از شرکت ها فقط به قصد بازاریابی و بازارگردانی بر روی باربری ارزان تر تاکید می کنند اما دریغ از اینکه ذره ای مهارت یا تخصص را زمینه ی کار خود کنند .

آنها با استفاده از نیروهای ناشی سعی در ارزان کردن هزینه ها دارند اما همه ی ما می دانیم که هیچ ارزانی بی علت نیست .

ضررهای بوجود آمده از باربری غیر اصولی از جمله خراب شدن شکستن از بین رفتن دزدیده شدن یا گم شدن بار شما مسائلی نیست که بشود به سادگی گذشت .

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار با ارائه بالاترین کیفیت و خدمات آماده حمل اثاث به باکو با مقرون به صرفه ترین هزینه ها می باشد .

تماس
تماس

مشاوره تخصصی باربری باکو

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار بیش از 30 سال است که در زمینه حمل بار از ایران به خارج و بالعکس تخصص ویژه ای دارد .

ما با اتکا بر دانش تخصص تجربه و انجام پروژه های متعدد سبک سنگین و فوق سنگین مفتخریم تا خدمات خود را با عنوان یکی از برترین و نامی ترین شرکت های حمل و نقل در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم .

ارائه  خدمات باکیفیت همراه با رازداری صداقت و مشتری مداری همواره شعار مجموعه ما بوده است .

شما دوستان عزیز می توانید با دریافت مشاوره های تخصصی رایگان از کارشناسان مجموعه ما ضمن آشنا شدن بیشتر با ما به همه سوالات خود نظیر استعلام قیمت و نحوه باربری و رزرو ماشین ها و خودروهای باربری جهت فریت بار و حمل بار به باکو و .. مطلع شوید .

ارائه  خدمات کارگو و حمل بار با مقاصد تجاری و فریت بار به باکو و خدمات ارسال بار به جهت مقاصد بازرگانی و حمل اثاث و اثاث کشی از جمله تخصص ما است .

شما دوستان عزیز می توانید با تماس با شماره های مستقیم شرکت و همینطور ارسال پیام در واتساپ و یا پرکردن فرم های سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع