آنی بار بین الملل

باربری تهران به ازمیر بصورت تخصصی و ارزان

بهترین و ارزانترین خدمات بار از تهران به ازمیر با آنی بار

باربری تهران به ازمیر به صورت همه روزه برای انتقال محموله های مختلف شما با بهترین نرخ کرایه انجام میشود و محموله های اثاثیه و کالاهای تجاری در کمترین زمان منتقل خواهند شد .  آنی بار برای باربری تهران به ازمیر در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای جابجایی محموله ها با انجام خدمات گمرکی به شما عزیزان ارائه می نماید .

خدمات باربری تهران به ازمیر به صورت دربستی و همچنین به صورت زمینی و هوایی انجام میشود . ما تخصصی ترین خدمات را برای انتقال محموله های شما ارائه می نماییم و نرخ کرایه ما نسبت به سایر شرکت ها 40 درصد کمتر خواهد بود . 

علاوه بر باربری تهران به ازمیر ، همه روزه برای سایر شهر های ترکیه نیز ما بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماییم .

ارسال کالا صادراتی برای ازمیر 

یکی از مهم ترین و حرفه ای ترین خدمات آنی بار ، ارسال بارهای تجاری و صادراتی از تهران و سایر شهر های کشور به ازمیر ترکیه است . اگر جزو صادرکنندگان و و متخصصین حمل و نقل بار و کالا هستید ، بهتر است با کمترین صرف زمان با آنی بار تماس بگیرید تا از تهران با نازلترین هزینه محموله خود را به ازمیر ارسال کنید . 

ارسال محموله های تجاری و صنعتی در برخی موارد نیاز به مجوزات خاص دارند که باید توسط ما اخذ شده و پس از دریافت مجوز اقدام به صادرات آن نمایید . 

در خدمات باربری تهران به ازمیر ، ترخیص کالا از گمرک نیز بصورت تخصصی انجام میشود و شما می توانید با بهترین کیفیت و در اسرع وقت محموله های خود را با ما منتقل کنید .

ارسال بار از ایران به ازمیر
ارسال بار از ایران به ازمیر

ارسال خرده بار به ازمیر بصورت حرفه ای و ارزان با خدمات آنی بار 

روش های ارسال بار از تهران به ازمیر

برای خدمات باربری تهران به ازمیر ، ما 2 روش حمل را در اختیار شما قرار میدهیم تا بر اساس شرایط و نوع محموله ، امکان انتقال آنها برای شما فراهم باشد . هر یک از روش های باربری تهران به ازمیر ، برای انتقال نوع خاصی از محموله ها مناسب است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم 

  • حمل هوایی به ازمیر 
  • حمل زمینی به ازمیر 

این 2 روش بهترین روش های باربری تهران به ازمیر هستند که امکان حمل بارهای تجاری ، صنعتی و شخصی را در تناز مختلف برای شما فراهم می کنند .  در روش اول ( حمل هوایی ) ارسال بار و کالا از طریق هواپیما صورت میگیرد . بدیهی است که سرعت حمل و تحویل بار در این روش بسیار بالا است . اما در این روش هزینه های حمل و نقل نسبت به روش زمینی اندکی بالاتر است . 

در روش دوم که برای باربری تهران به ازمیر روش مناسب و ارزانتری است ، استفاده از خودروهای باربری مانند کامیونت مسقف و تریلی چادری میباشد . 

این 2 خودروی باری با اخذ مجوزاتی می توانند به راحتی محموله و کالای شما ار از ایران به ترکیه حمل کنند .  این روش هزینه ای کمتر و مقرون به صرفه دارد اما از نظر زمانی حدود 1 هفته تا 10 روز ممکن است زمانبر باشد . 

حمل هوایی
حمل هوایی

علاوه بر باربری تهران به ازمیر ، باربری تهران به استانبول با کمترین هزینه انجام خواهد شد .

باربری تهران به آنتالیا بصورت همه روزه و ارزان 

ارسال اثاثیه و لوازم خانه از تهران به ازمیر

یکی از خدمات تخصصی و حرفه ای آنی بار ، ارسال انواع لوازم خانگی شما از تهران برای ازمیر است . شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان و متخصصین ما در اسرع وقت نسبت به ارسال اثاثیه خود به ازمیر اقدام کنید . 

برای ارسال اثاثیه به ازمیر ابتدا باید اقامت ترکیه شما انجام گیرد و پس از دریافت کیملیک می توانید اثاثیه خود را از هرنقطه ای از ایران و ترکیه به ازمیر ارسال کنید .  تخصصی آنی بار در بسته بندی ، حمل و نقل و تحویل اثاثیه شما در ازمیر سبب شده است که تا کنون هیچ مورد نارضایتی از خدمات ما ثبت نشده باشد . 

بسته بندی حرفه ای برای باربری تهران به ازمیر سبب میشود که امنیت محموله های شما به خوبی حفظ شوند و بدون آسیب به محموله ، انتقال آنها انجام شود .

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل
حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل

 

قدیان لو 4

 

 

ویژگی خدمات باربری آنی بار برای ازمیر 

 

مجموعه آنی بار با سابقه طولانی در ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی و خصوصا باربری تهران به ازمیر ، همه روزه بهترین و کاملترین خدمات را با کمترین هزینه به شما ارائه می دهد . موارد نام برده شده در ذیل برخی از ویژگی های مجموعه انی بار را شرح میدهد . 

 

  • کارشناسی بار شما جهت تعیین شیوه کلی حمل بار به ازمیر
  • بسته بندی و تهیه لیست اقلام دقیق از بار و کالای شما
  • ترجمه لیست کالا و اثاث شما به زبان کشور مقصد جهت ارائه به گمرک
  • ارسال بار توسط خودرو های مجهز ترانزیت به کشور ترکیه
  • ترخیص و تخلیه بار اصولی و حرفه ای
  • پشتیبانی متعهدانه از تمامی مراحل لجستیک بار شما از زمان ارسال بار از ایران تا رسیدن بار به ازمیر (مقصد)

باربری تهران به ازمیر تخصص تیم آنی بار است و با بهترین کیفیت و با ارزانترین تعرفه ها انجام خواهد شد . ما تخصصی ترین تیم انتقال بار و کالاها را برای شما فراهم نموده ایم.

 

ارسال چه محموله هایی به ازمیر ممنوع است ؟ 

 

اگر قصد دارید اثاثیه یا کالاهای تجاری به ازمیر ترکیه ارسال کنید ، لیست زیر را با دقت بررسی کنید . این لیست نشان دهنده برخی از اقلامی است که در گمرک ایران یا ترکیه از خروج یا ورود آنها جلوگیری به عمل می آید . از همین جهت ، برای باربری تهران به ازمیر ابتدا باید از ممنوع نبودن کالا یا محموله خود مطلع باشید و سپس نسبت به ارسال آن اقدام نمایید . 

 

  • ارسال لوازم منزل نو دارای کارتن استفاده نشده 
  • ارسال مواد مخدر و دخانیات 
  • حمل و نقل مواد خوراکی 
  • ارسال کتاب های قدیمی و خطی 
  • ارسال لوازم و قطعات با ارزش عطیقه

این موارد تنها بخشی از مواردی است که در زمان باربری از تهران به ازمیر باید به آن توجه نمود تا مشکلی در فرایند باربری بوجود نیاید . 

بهترین باربری تهران به ترکیه را تنها با یک تماس تلفنی از ما بخواهید .

 

تماس
تماس

مشاوره برای باربری تهران به ازمیر 

 

مجموعه بزرگ آنی بار برای حمل و نقل بار و کالا و محموله  های شما از تهران به ازمیر ، امکان مشاوره تخصصی و رایگان را برای شما فراهم نموده است تا با کمترین هزینه و با کاملترین اطلاعات نسبت به حمل و نقل بار خود اقدام نمایید . 

 

آنی بار بهترین کارشناسان که دارای سابقه طولانی در حمل و نقل بار به سایر نقاط جهان هستند را بصورت حضوری و تلفنی و کاملا رایگان در اختیار شما قرار میدهد .  بهترین و سریعترین خدمات حمل بار از تهران یا سایر نقاط کشور برای ازمیر را از طریق آنی بار انجام دهید .

 

برای باربری تهران به آنکارا نیز آنی بار در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان خدمات تخصصی ارائه می نماید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع