آنی بار بین الملل

ارسال اثاث به استانبول | اسباب کشی به استانبول

حمل اثاثیه به استانبول از تمام نقاط کشور

ارسال اثاث به استانبول از همه نقاط ایران با کمترین هزینه بصورت همه روزه و ارزان با آنی بار  .  تخصصی ترین خدمات اثاث کشی برای استانبول و سایر شهر های کشور ترکیه بصورت همه روزه با بهترین و کاملترین بیمه نامه 

ارسال اثاثیه ( میز ، مبلمان ، سرویس خواب ، تلوزیون ، یخچال و . . . ) به استانبول اروپایی و آسیایی در کمترین زمان ممکن بصورت زمینی و هوایی با کمترین هزینه همراه با کاملترین بیمه نامه برای حفاظت از محموله و لوازم شما انجام میشود.

برای ارسال اثاث به استانبول 2 روش اصلی وجود دارد که حمل زمینی و حمل هوایی میباشد . برای اثاث کشی به استانبول ، آنی بار مشاوره تخصصی و رایگان را نیز برای شما در نظر گرفته است تا در اسرع وقت با بهترین خدمات امکان جابجایی بار را داشته باشید .

حمل اثاثیه منزل به استانبول بصورت همه روزه و ارزان

ارسال اثاث به استانبول یکی از خدمات تخصصی و ویژه شرکت حمل و نقل آنی بار می باشد که برای حمل و نقل لوازم منزل افرادی که به ترکیه مهاجرت نموده اند بسیار مناسب است . 

در این خدمات ، شما می توانید با کمترین هزینه اثاثیه و لوازم منزل خود را از هر نقطه ای از ایران به ترکیه و خصوصا استانبول ارسال کنید . 

ارسال اثاث به استانبول را می توانید با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان ما به راحتی انجام دهید. حمل لوازم منزل به استانبول همراه با بیمه نامه جامع حمل و نقل بین المللی میسر می باشد.

امروزه با گسترش روابط ایران – ترکیه و با افزایش تبادلات و معاملات تجاری و صادرات و واردات کشور  تبدیل به کشوری با جاذبه توریستی شد.

روابط بین ایران و ترکیه بقدری افزایش یافته است که سالانه افراد زیادی به قصد اقامت و یا تحصیل و یا تفریح به استانبول مهاجرت می کنند و می خواهند اثاث منزل شخصی خود را با خود به استانبول ببرند.

ارائه خدمات عالی در ارسال اثاث به استانبول را همواره از ما بخواهید

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل برای شهر های مختلف ترکیه
حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل برای شهر های مختلف ترکیه

ارسال اثاث به استانبول از تمام شهرهای ایران امکان پذیر می باشد

مراحل و شرایط ارسال لوازم منزل به استانبول

حمل لوازم منزل به استانبول قوانبن و شرایط خاصی دارد که مراحل آن را در زیر به ترتیب خدمت شما بیان می شود . با رعایت این موارد خدمات اسباب کشی در کمترین زمان و با بالاترین ایمنی برای استانبول انجام میشود .  ما برای ارسال اثاث به استانبول در اسرع وقت تیم متخصص باربری و بسته بندی را به محل بارگیری شما ارسال می نماییم .

تخصصی ترین تیم برای ارسال اثاث به استانبول در خدمت شما می باشد .

  • بسته بندی درست و اصولی در جعبه های مشخص شده
  • جعبه ها را عدد گذاری کنید تا تعداد دقیق بسته ها را بدانید تا در حمل لوازم منزل به استانبول بسته هایتان گم نشود  
  • روی هر بسته نوع محتویات آن حتما درج شود مثلا بنویسید لوازم آشپزخانه ، لوازم سرویس دستشویی و..
  • بسته های شکستنی و مهم تر را با نوشتن کلماتی مثل احتیاط یا شکستنی یا … مشخص کنیم 
  • از نیروها و افرادی متخصص و ماهر در امر باربری استفاده کنیم . 
  • از بیمه نامه های مخصوص حمل اثاث استفاده کنیم .

حمل لوازم منزل به استانبول و ارسال اثاث به استانبول را می توانید همه روزه با استفاده از بهترین و تخصصی ترین مشاوره حضوری و یا تلفنی با آنی بار تجربه کنید .  جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمل لوازم منزل به استانبول و رزرو خودروهای حمل اثاث می توانید همه روزه با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید .

 

ارسال اثاث استانبول همراه با خدمات بیمه نامه جامع

ارسال اثاث به استانبول یکی از مهمترین امور تجارت و حمل و نقل ایران استانبول است و روزانه حجم زیادی از مهاجرین ایرانی برای استانبول یا سایر شهر های ترکیه اثاثیه و لوازم منزل خود را ارسال میکنند . 

باربری به کشورهای مختلف نیازمند سنجیدن تمام جوانب حمل و نقل و باربری می باشد اسباب کشی به استانبول و ارسال اثاث به استانبول به هر روشی که صورت بگیرد ما برای شما بیمه نامه ای جامع را در نظر می گیریم.

داشتن بیمه نامه ای کامل و جامع می تواند اثاث شما را در برابر خطرات پیش بینی شده یا پیش بینی نشده پوشش می دهد. امنیت خاطر در فرایند فریت اثاث و باربری یکی از مهمترین نکته های یک حمل و نقل حرفه ای است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی پیدا کردن از نرخ و شرایط و تعرفه های اسباب کشی به استانبول می توانید همه روزه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

ارسال بار و کالا به استانبول را بصورت حرفه ای و مقرون به صرفه تر با ما تجربه کنید.

تماس
تماس

خدمات ما در اسباب کشی به استانبول

فریت کالا به استانبول تخصص 30 ساله شرکت آنی بار است

شرکت حمل و نقل آنی بار با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه ارسال اثاث به استانبول سعی در جلب رضایت شما دوستان عزیز دارد.

کارشناسان ما با آگاهی کامل از شرایط ارسال اثاث به استانبول و قوانین حمل و نقل می توانند با سریعترین و دقیق ترین خدمات موجب آسودگی شما عزیزان گردند.

ما صفر تا صد خدمات حمل و نقل به استانبول را بصورت کاملا حرفه ای انجام می دهیم

از جمله خدمات ویژه اسباب کشی به استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کارشناسی بار شما جهت تعیین شیوه کلی ارسال اثاث به استانبول
  • بسته بندی و تهیه لیست اقلام دقیق از اثاث و کالای شما
  • ترجمه لیست کالا و اثاث شما به زبان کشور مقصد جهت ارائه به گمرک
  • ارسال بار توسط خودرو های مجهز ترانزیت 
  • ترخیص و تخلیه بار اصولی و حرفه ای
  • پشتیبانی متعهدانه از تمامی مراحل لجستیک بار شما از زمان ارسال کالا

 

قوانین گمرک در ارسال اثاث به استانبول

اسباب کشی به استانبول نیازمند تسلط به دانش گمرک و قوانین آن است اما هموطنان عموما اطلاعاتی در این خصوص ندارند و نیاز هست که شرکت باربری که اطلاعات کافی در این خصوص دارد برای انتقال محموله های اثاث منزل وارد کار شود .

حرفه ای بودن در زمینه باربری موجب می شود تا در زمان ، هزینه ، انرژی مدیریت شود و با کمترین هزینه خدمات ارسال اثاث به استانبول انجام شود .

اما گمرک ها و قوانین مربوط به آن مسایلی است که هرساله با توجه به اهمیت صادرات و واردات و اهمیت افزایش حمل و نقل به کشور های مختلف تغییر می کند سخت تر می شود و مهمتر می شود.

فریت اثاث به استانبول و  ترخیص کالا در گمرک آن شهر و کشور صورت می گیرد.

گمرک کاپی کوی
گمرک گوربولاغ
گمرک خوی و …

از جمله قوانین کالاهای مجاز و غیر مجاز در خصوص اسباب کشی به استانبول و ارسال اثاث به استانبول از ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کالاهای مهم صادراتی 

  • حمل بار زعفران
  • حمل بار پسته
  • حمل بار خشکبار
  • حمل چمدان و …

برای ارسال اثاث به استانبول ، آنی بار بصورت تخصصی بهترین خدمات را ارائه می نماید . فقط کافیست با کارشناسان امور بین الملل ما در تماس باشید .

ارسال اثاث به استانبول
ارسال اثاث به استانبول

 حمل اثاثیه به ترکیه بصورت تخصصی و همه روزه 

 روش های اسباب کشی به استانبول ( زمینی – هوایی – دریایی )

ارسال اثاث از روش های گوناگون ارسال اثاث به استانبول امکان پذیر است جهت اسباب کشی به استانبول می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از کارشناسی های حرفه ای و رایگان بهره مند شوید.

انتخاب روش مناسب برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم ،علاوه بر تسرع در خدمات اثاث کشی سبب کاهش هزینه های شما نیز خواهد شد . از همین جهت مهمترین موضوع انتخاب روش مناسب است که کارشناسان ما بر اساس نوع بار و محموله شما مناسب ترین روش را در اختیار شما قرار میدهند . 

روش های متنوع برای ارسال اثاثیه به استانبول سبب میشود که هزینه ها و مدت زمان خدمات به خوبی مدیریت شوند .

ارسال اثاثیه بصورت دریایی به استانبول :

کارگو بار به شیوه باربری دریایی از ایران از طریق بنادر جنوب کشور انجام می شود . کالا و بار شما ابتدا توسط خودروهای مجهز ترانزیت به جنوب ایران باربری می شود سپس از بنادر جنوب ایران توسط کشتی های باربری بارگیری  می شود و به مقصد ارسال می شود.

این روش معمولا برای ارسال اثاثیه به استانبول مورد استفاده قرار نمیگیرد . زیرا این روش علاوه بر مدت زمان طولانی برای تحویل بار و اثاثیه ، مشکلات خاص خود را نیز دارد . اما برای حمل بار و کالاهای تجاری و صنعتی این روش بسیار مقرون به صرفه و مناسب است .

مزایای ارسال اثاث به استانبول به شیوه دریایی :

  1. کارگو بار در حجم و وزن بسیار زیاد میسر می باشد
  2. مقرون به صرفه بودن حمل دریایی نسبت به حمل هوایی
  3. امنیت بسیار بالای باربری دریایی
حمل دریایی . آنی بار
حمل دریایی . آنی بار

ارسال خرده بار به استانبول نیز بصورت همه روزه و انجام میشود و انواع کالا و محموله های شما با کمترین هزینه منتقل خواهند شد . 

ارسال اثاثیه بصورت هوایی به استانبول :

فریت بار به استانبول با استفاده از هواپیماهای باربری نیز میسر می باشد. در این روش ، اثاثیه و لوازم شما با بسته بندی مشخصی تحویل ایرلاین های بین المللی خواهد شد و پس از آن با هزینه ای مشخص و معقول در فرودگاه مورد نظر شما تحویل خواهد شد . 

برای بهره مندی از روش فریت بار به استانبول ، باید اثاثیه و لوازم خود را در بسته بندی های مورد تایید سازمان های هواپیمایی به شرکت آنی بار تحویل دهید. 

روش ارسال اثاثیه بصورت هوایی ( فریت بار استانبول) محدودیت هایی از نظر وزن و ابعاد نیز دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. 

از مزایای روش حمل هوایی برای استانبول عبارتند : 

  • سرعت بسیار بالای ارسال بار
  • امنیت بسیار زیاد در ارسال اثاث به استانبول و …

همگی از جمله ویژگی های مثبت ارسال بار به روش هوایی می باشد.

برای حمل اثاثیه به استانبول به روش هوایی ، آنی بار در اسرع وقت بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . با ارزانترین تعرفه های باربری می توانید محموله های خود را منتقل نمایید .

ارسال اثاثیه کارگو هوایی برای استانبول

یکی از روش های حمل هوایی اثاثیه به ترکیه ، روش کارگو است . روش کارگو با استفاده از هواپیما های باربری انجام میشود و امکان حمل حجم زیادی از انواع بار و کالا را برای شما فراهم می نماید . 

در روش کارگو ، محموله های حجیم و سنگین با وزن بالا قابل ارسال هستند و در فرودگاه بین المللی استانبول به شما تحویل خواهد شد . 

برای ارسال اثاث به استانبول بصورت کارگو هوایی ، هزنه های باربری نسبتا زیاد خواهد بود .

حمل هوایی
حمل هوایی

ارسال زمینی اثاثیه به استانبول :

آنی بار با استفاده از تجهیزات به روز باربری و ترانزیت همه روزه آماده ارسال بار از ایران به شهر استانبول می باشد. روش حمل زمینی برای کشور های همسایه مانند ایران و ترکیه بسیار مناسب است . 

این روش امکان حمل اثاثیه شما بصورت عادی و مانند اثاث کشی درون شهری را برای شما فراهم می نماید . به سادگی کارشناسان و کارگران مجموعه آنی بار در محل منزل شما اثاثیه را بارگیری و با کامیونت به ترکیه ارسال مینمایند . از ویژگی های آنی بار تحویل محموله اثاثیه شما در استانبول دقیقا با همان خودروی کامیونت است که بارگیری توسط ان انجام شده است . 

ترانزیت زمین یکی از منعطف ترین روش های ارسال بار است که مزایای زیادی دارد.

  • مقرون به صرفه بودن ارسال بار
  • امنیت باربری به خارج
  • امکان ردیابی ترانزیت
  • بیمه نامه قوی و حرفه ای
  • امکان تحویل خصوصی بار  و …

کارشناسان مجموعه به همراه تیم تخصصی بسته بندی اثاثیه ، آماده انجام خدمات بسته بندی و تهیه پکینگ لیست و آماده سازی لوازم برای ارسال اثاث به استانبول برای شما عزیزان میباشند  .

تماس
تماس

شما دوستان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمل و نقل اثاثیه منزل به خارج با ما تماس حاصل نمایید .

مجموعه آنی بار تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات باربری برای استانبول ( چه محموله تجاری و چه محموله اثاثیه ) را در اختیار شما قرار میدهد . شما می توانید با خیال آسوده و با اطمینان محموله خود را به آنی با بسپارید و در صحت و سلامت در ترکیه تحویل بگیرید . 

پیشنیاز های ارسال اثاثیه به استانبول اروپایی و آسیایی 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به استانبول آسیایی و اروپایی یا سایر شهر های ترکیه ، ابتدا باید مدارک اقامتی شما تایید و در اختیارتان قرار گرفته باشد ( کیملیک ) . 

پس از این مرحله گمرک اجازه ارسال اثاثیه  و لوازم به استانبول را برای شما صادرخواهدکرد. 

در مرحله بعدی ، بسته بندی تخصصی و تهیه پکینگ لیست صحیح از مهمرین مواردی است که در ارسال اثاثیه باید مورد توجه قرار گیرد .  از همین جهت ، بهترین راه تماس با تیم حرفه ای آنی بار برای بسته بندی و تهیه پکینگ لیست حرفه ای است . 

شرکت باربری استانبول بصورت تخصصی تمام خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم را انجام خواهد داد . 

پکینگ لیست چیست ؟

پکینگ لیست درواقع یک فاکتور یا لیست از لوازم و اثاثیه شما میباشد که باید بصورت مشخص و شماره گذاری شده بسته بندی شده باشد . به عنوان مثال ، در داخل یک جعبه با شماره X چه اقلام و کالایی وجود دارد . 

پکینگ لیست باید به 2 زبان فارسی و ترکی استانبولی ترجمه شده و در اختیار گمرک ایران و ترکیه قرار بگیرد. در مراحل بازرسی در گمرکات ، بر اساس پکینگ لیست برخی موارد مورد بررسی قرار میگیرد که مغایرت لیست با اقلام داخل جعبه ها ممکن است مشکلاتی بوجود آورد . 

از همین جهت ، برای ارسال اثاثیه به استانبول باید پکینگ لیست و بسته بندی توسط کارشناسان و متخصصین مجرب تهیه شود که مشکلی بوجود نیاید . 

راهکار اثاث کشی سریع و ساده برای استانبول 

برای ارسال محموله های اثاثیه و لوازم منزل برای استانبول آسیایی و اروپایی ، آنی بار برای کاهش هزینه های شما و بهبود خدمات بهترین تیم مشاوره را فراهم نموده است . 

تیم مشاوره آنی بار برای حمل و نقل محموله های شما در انتخاب روش باربری ، زمان و نحوه ارسال ، مدارک مورد نیاز ، پیش نیاز های خدمات و . . . . در کنار شما هستند . 

حمل و نقل محموله های اثاثیه و لوازم منزل بصورت تخصصی و سریع برای استانبول توسط تیمی متشکل از بهترین کارشناسان باربری استانبول انجام میشود. با ما در تماس باشید . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع