آنی بار بین الملل

نحوه ارسال بار به دبی با کمترین هزینه

باربری از ایران به دبی

باربری و ارسال بار از ایران به دبی یکی از پیش نیاز های تجارت است . اگر تاجر یا تولیدکننده بنامی هستید بدون امکان انتقال محموله ها به دبی ورود به بازار جهانی برای شما غیر ممکن خواهد بود.

برای ارسال بار به دبی باید مراحل مختلفی را طی کرد تا محموله ها در اسرع وقت و با کمترین هزینه منتقل شوند. راهکار مناسب برای انتقال ایمن و سریع محموله تماس با شماره 57669-021 و کارشناسان آنی بار است که با بررسی نوع و شرایط محموله شما بهترین روش را در اختیار شما قرار میدهند.

برای ارسال بار به دبی می توانیم از روش هوایی و دریایی استفاده نماییم که بر اساس نوع محموله و وزن و ابعاد آنها باید روشی مناسب را انتخاب نمود.

برای ارسال بار به دبی باید مراحل زیر را طی کنیم :

  • تماس با متخصصین آنی بار و مشاوره رایگان
  • انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله
  • تهیه پکینگ لیست و مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به دبی
  • بسته بندی تخصصی محموله ها
  • انتقال محموله به گمرک جهت بازرسی و پلمپ
  • انتقال کالا برای بارگیری و ارسال به دبی

تمامی مراحل نام برده شده به صورت تخصصی توسط کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار انجام خواهد شد تا محموله های شما در اسرع وقت به دبی ارسال می شوند. مشاوران و کارشناسان از طریق شماره 5 رقمی 57669-021 آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان می باشند.

حمل و نقل بین المللی بصورت همه روزه 

چه مدارکی برای ارسال بار به دبی نیاز داریم ؟

برای ارسال بار به دبی باید بر اساس قوانین گمرکی ایران و امارات مدارک مشخصی را فراهم نماییم . برخی از مدارک ممکن است در گمرک ایران مورد استفاده قرار گیرند و برخی در گمرک امارات ( دبی ) مورد نیاز باشند.

به صورت کلی ، مدارک زیر برای ارسال بار های شخصی به دبی مورد نیاز می باشند :

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده

برای ارسال یا ترخیص محموله های تجاری مدارک زیر مورد نیاز است : 

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده

برای تهیه مدارک و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را با کمترین هزینه از آنی بار دریافت کنید. تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به دبی تمامی نیاز های شما را برطرف خواهد نمود . فقط یک تماس با ما کافیست.

تماس
تماس

آیا برای ارسال بار به دبی از بیمه استفاده می شود ؟

ارسال بار به دبی با توجه به انتقال بین المللی و مدت زمان زیاد حمل محموله باید به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار گیرد. بیمه نامه ضامن امنیت محموله ها می باشد و باید برای انتقال محموله ها از کاملترین پوشش آن استفاده شود.

مجموعه آنی بار برای ارسال بار به دبی از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید تا محموله های شما به صورت ایمن منتقل شوند . در حمل هوایی یا حمل دریایی محموله های شما به صورت کامل تحت پوشش خواهند بود و تا 500 میلیون تومان بیمه نامه به صورت رایگان در اختیارتان قرار میگیرد.

علاوه بر ارسال بار به دبی ، همه روزه برای ارسال بار به قبرس نیز بهترین خدمات را می توانید از ما بخواهید.

ارسال بار به صورت هوایی به دبی

همانطور که می دانید ، دبی یکی از پر تردد ترین فرودگاه های جهان را دارد . وجود پرواز های متعدد برای این شهر سبب شده است که امکان ارسال محموله ها به صورت همه روزه برای این شهر فراهم شود.

حمل هوایی به دبی توسط تیم متخصص آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد و محموله های شما با ارزانترین قیمت منتقل می شوند.

حمل هوایی به 2 روش انجام میشود :

  • فریت بار مسافری
  • کارگو هوایی

برای ارسال بار به دبی ، همه روزه و با بهترین کیفیت خدمات تخصصی ما به شما عزیزان ارائه می شود و امکان انتقال محموله های شما در اسرع وقت فراهم خواهد شد . برای ارسال بار به دبی به صورت هوایی ، خدمات حمل و نقل از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام خواهد شد .

علاوه بر دبی ، ارسال بار به انگلستان و ارسال بار به آلمان نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد .

حمل هوایی
حمل هوایی

ارسال بار به دبی به صورت دریایی

یکی از روش های حمل بار به دبی ، روش دریایی است که برای انتقال محموله در حجم بالا بسیار مناسب است . در این روش ، ارسال محموله ها به صورت ترکیبی انجام خواهد شد. حمل ترکیبی عبارت است از بارگیری و انتقال محموله های شما از نقاط مختلف کشور به صورت زمینی به بندرعباس و سپس بارگیری داخل کشتی و ارسال از طریق دریا به دبی.

روش حمل دریایی به دبی یک روش مقرون به صرفه است که امکان ارسال محموله های مختلف تجاری و صنعتی را برای شما فراهم می نماید. از همین جهت بسیاری از تجار که حجم زیادی از محموله ها را منتقل می نمایند از طریق خدمات دریایی این امر را انجام می دهند.

برای ارسال بار به دبی ، همه روزه تیم متخصص آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه خواهد نمود . برای مشاوره با کارشناسان ما می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

برای ارسال بار به سوئد و ارسال بار به یونان نیز می توانید از خدمات تخصصی ما با کمترین هزینه بهره مند شوید . فقط یک تماس با ما کافیست.

مناطق تحت پوشش ارسال بار دبی

ارسال بار دبی را می توانید همواره با خدمات عالی و مقرون به صرفه آنی بار با مجموعه ما تجربه کنید . ارسال بار به دبی همراه با بیمه نامه جامع از سراسر کشور ایران امکان پذیر می باشد .

ارسال بار به دبی را می توانید از مجموعه ما بخواهید

جهت استعلام قیمت باربری از تمام نقاط تهران به تمام دبی می توانید همه روزه با مجموعه ما تماس حاصل نمایید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه باربری دبی و کسب مشاوره از کارشناسان مجموعه در خصوص هزینه های ارسال بار می توانید همه روزه با ما تماس حاصل نمایید .

کارشناسان آنی بار می کوشند همه روزه با ارائه خدمات عالی و مقرون به صرفه به شما عزیزان در راستای کسب اعتماد و رضایت شما عزیزان تلاش کنند .

شما دوستان عزیز می توانید کالاهای خود را توسط تیم حمل و نقل دبی آنی بار با ما تجربه کنید .

علاوه بر ارسال بار به دبی ، ارسال بار به ترکیه با کمترین هزینه انجام خواهد شد .  

تماس
تماس

مشاوره تخصصی باربری دبی

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار با داشتن گواهینامه های معتبر بین المللی و مجوزهای لازم هم روزه می کوشد تا با ارائه خدماتی عالی به شما عزیزان در راستای ارائه خدماتی به شما عزیزان و ” کسب رضایت مشتریان “ قدم هایی مهم و اساسی بردارد .

ارسال بار از تمام نقاط ایران به تمام نقاط دبی همراه با بیمه نامه جامع مخصوص حمل و نقل

خدمت به شما ، افتخار ما است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار به دبی و استعلام هزینه باربری به دبی می توانید همه روزه با کارشناسان آنی بار تماس حاصل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع