آنی بار بین الملل

ارسال بار به مانیسا ترکیه

ارسال بار و کالا و لوازم شخصی و کالاهای تجاری و صنعتی از ایران به شهر مانیسا در ترکیه بصورت همه روزه و سریع و ارزان . بهترین خدمات باربری بین المللی از ایران به ترکیه با خدمات آنی بار 

حمل و نقل تخصصی و حرفه ای همه نوع محموله و کالای مجاز برای ترکیه و شهر مانیسا را با آنی بار تجربه کنید . 

برای باربری ایران به ترکیه فقط کافیست با ما در تماس باشید . بهترین و ارزانترین تعرفه های ارسال بار به مانیسا در اختیار شما قرار میگیرد .

باربری از تمام ایران به مانیسا

آنی بار برای خدمات حمل و نقل ، از همه نقاط کشور امکان ارسال بار و کالا برای مانیسا را فراهم می نماید . شما می توانید با نازلترین نرخ کرایه نسبت به حمل و نقل محموله های خود به شهر مانیسا اقدام نمایید .

از همه مراکز استان ها ، شهر های کوچک و بزرگ ، پایانه های مرزی و بنادر امکان ارسال بار و کالا با کمترین هزینه به مانیسا برای شما فراهم می باشد . 

مانیسا شهری است در کشور ترکیه که در استان مانیسا واقع شده‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی ۲۷۸٬۹۶۷ نفر و بر اساس برآوردهای سال ۲۰۰۹ میلادی ۲۹۱٬۳۷۴ نفر است.

مجموعه کارخانجات وستل، این شهر رابه یکی از قطب‌های مهم صنعتی ترکیه تبدیل کرده‌است.

ارسال بار به کوش آداسی بصورت حرفه ای و ارزان

باربریارسال کالا به مانیسا
باربریارسال کالا به مانیسا

ارسال اثاثیه منزل به مانیسا

آنی بار علاوه بر خدمات حمل و نقل کالا و تجهیزات و لوازم صنعتی ، خدمات حمل و نقل انواع لوازم و اثاثیه شما را نیز انجام میدهد . اگر از مهاجرانی هستید که قصد ادامه زندگی در مانیسا ترکیه را دارید ، با یک تماس ببا همکاران ما میتوانید با کمترین هزینه نسبت به ارسال لوازم منزل خود اقدام نمایید . 

هزینه های ارسال اثاثیه و لوازم منزل نسبت به فروش اثاثیه در ایران و تهیه مجدد در ترکیه بسیار بصرفه است و بسیاری از هموطنان این روش را ترجیح میدهند . 

حمل و نقل تخصصی و حرفه ای اثاثیه و لوازم منزل را می توانید با خدمات آنی بار تجربه کنید . 

روش های ارسال بار به مانیسا

برای ارسال بار و کالا و محموله های شما به مانیسا، انی بار 2 روش اصلی را در اختیار شما قرار میدهد . روش اول حمل بصورت زمینی ، روش دوم حمل بصورت هوایی

برای حمل و نقل زمینی 2 روش حمل خرده بار و حمل بار دربستی فراهم میباشد . بر اساس میزان وزن ، حجم و تعداد و فرصت ارسال یکی از روش های حمل و نقل را می توانید انتخاب نمایید .

ارسال بار به ترکیه توسط انی بار با روش ترکیبی ( زمینی ، دریایی ) نیز انجام خواهد شد . 

ویژگی های ارسال هوایی بار به مانیسا

از جمله مزایای ارسال بار به روش هوایی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان ارسال بار در طیف وسیع حجم باربری
  • سرعت بسیار بالای باربری که از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا جهت ارسال بارهایی که زمان در کیفیت آن ها نقش تعیین کننده ای دارد مثل ارسال بار مواد غذایی و …
  • امکان ارسال بار در فواصل بسیار زیاد بین قاره ای
  • ایمنی بالای حمل بار جهت ارسال بارهایی حساس

ارسال بار به استانبول بدون هزینه های اضافی ، سریع و تخصصی با روش زمینی و هوایی 

تماس
تماس

ارسال بار به آنتالیا با کمترین هزینه 

مزایای روش حمل زمینی به مانیسا

از مزایای حمل بار زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • انعطاف مسیرهای جاده ای جهت ارسال بار از ایران به استانبول
  • امکان ردیابی بار توسط دستگاه های ردیاب پیشرفته
  • مجهز بودن به ماشین های باربری مدرن و به روز که موجب بالابردن امنیت جابه جایی کالا می شود
  • بهره مندی از رانندگان بسیار مجرب و متخصص
  • هزینه مناسب و مقرون به صرفه

جهت انتخاب بهترین شیوه ارسال بار به مانیسا با مشاوران ما تماس بگیرید . علاوه بر ارسال بار به مانیسا ، ارسال بار به آنکارا نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام می شود .

حمل و نقل زمینی برای مانیسا ترکیه
حمل و نقل زمینی برای مانیسا ترکیه

باربری برای مانیسا با بهترین بیمه نامه

برای حمل و نقل محموله و کالا به مانیسا در ترکیه ، ما بهترین بیمه نامه را برای حمل و نقل محموله های شما در اختیارتان قرار میدهیم . بیمه نامه مورد استفاده در باربری ایران به ترکیه ، کاملترین و بهترین بیمه نامه است که هرگونه خسارت وارده به محموله چه در خاک ایران و چه در خاک ترکیه را تحت پوشش کامل خود قرار میدهد. 

بهترین و کاملترین خدمات باربری برای شهر زیبای مانیسا از ایران را با آنی بار تجربه کنید . میزان پوشش یک بیمه نامه بر اساس نوع بار و ارزش آن مشخص میشود . اگر از بیمه نامه معتبر استفاده شود ، در زمان بروز حوادث تمام خسارات در کمترین زمان به شما پرداخت خواهد شد . 

ارسال بار به ازمیر با کمترین هزینه بصورت حرفه ای 

مشاوره برای باربری مانیسا

برای ارسال بار و کالا به مانیسا مشاوره نقش بسیار مهمی دارد . مشاوره ای تخصصی سبب انتخاب روش حمل درست و کاهش هزینه های حمل و نقل خواهد شد . 

علاوه بر این ، در صورتی که اطلاعات کافی و کامل در خصوص حمل و نقل و شرایط ان داشته باشید و از هزینه های گمرکی نیز اطلاع داشته باشید ، قطعا هزینه های باربری و زمانی شما کمتر خواهد . 

 

باربری به مانیسا را با حرفه ای ها انجام دهید . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع