آنی بار بین الملل

ارسال بار به سامرا

ارسال انواع بار و کالا از تمام نقاط ایران برای سامرا با کمترین هزینه توسط تیم آنی بار ، حمل و نقل همه نوع بار و کالای سبک و سنگین و تجاری و صنعتی و نذورات شما بصورت همه روزه به نقاط مختلف عراق مخصوصا برای سامرا و کاظمین 

آنی بار ارزانترین خدمات باربری و حمل و نقل بین المللی برای نقاط مختلف عراق را برای شما در کمترین زمان ممکن فراهم می نماید . 

ارسال بار از تهران به سامرا 

تهران به عنوان مرکز اقتصادی و صنعتی کشور ، همه روزه مایحتاج نقاط مختلف کشور را تامین و حجم زیادی از مازاد آن را به سایر نقاط مانند عراق و سامرا صادر می نماید . 

از همین جهت یکی از مهمترین و اصلی ترین نقاطی که برای ارسال بار و کالا به سامرا نیاز به خدمات حمل و نقل بین المللی دارد ، تهران میباشد .

برای ارسال بار از تهران به سامرا تنها کافیست با مشاوران ما در تماس باشید و با توصیف نوع و شرایط محموله خود ، بهترین روش حمل و نقل را کارشناسان ما در اختیارتان قرار دهند.

علاوه بر ارسال بار به سامرا ، برای ارسال بار به سلیمانیه عراق نیز بهترین خدمات به شما عزیزان ارائه خواهد شد .

انواع روش های باربری برای سامرا

برای ارسال بار و کالا از تهران و سایر شهر های کشور به مقصد سامرا ، کارشناس انی بار 2 روش حمل و نقل را در اختیار شما قرار میدهند تا بر اساس شرایط محموله خود از آن استفاده کنید . 

  • حمل هوایی 
  • حمل زمینی 

حمل هوایی به دلیل استفاده از خطوط هواپیمایی بین المللی ، سرعت بالایی در تحویل محموله شما خواهد داشت . 

حمل و نقل زمینی به دلیل داشتن مرز زمینی گسترده بین ایران و ترکیه ، از نظر هزینه بصرفه تر خواهد بود . اما مدت زمان تحویل محموله کمی بیشتر از روش حمل هوایی خواهد بود . 

در حمل و نقل زمینی امکان ارسال بار بصورت فول تراک و خرده بار وجود دارد . 

ارسال بار به نجف بصورت همه روزه و سریع و ارزان 

ارسال زمینی بار و کالا به سامرا

یکی از روش های انتقال محموله ها به سامرا ، استفاده از روش حمل و نقل زمینی است که از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است . به دلیل وجود مرز زمینی بین ایران و عراق ، محموله های مختلف به راحتی از طریق پایانه های مرزی وارد خاک عراق شده و به سمت مقصد مورد نظر ارسال می شوند .

برای ارسال بار به سامرا نیز می توانید از این خدمات آنی بار استفاده نمایید و محموله های خود را منتقل کنید . برای ارسال زمینی به سامرا از تریلی چادری و یا کامیونت مسقف استفاده می شود که در کمترین زمان ممکن و با ارزانترین نرخ کرایه امکان انتقال محموله ها برای شما فراهم می شود .

در روش حمل زمینی از بیمه نامه کامل برای حفاظت از محموله ها استفاده می شود .

ارسال بار و کالا بصورت زمینی از ایران به سامرا در عراق
ارسال بار و کالا بصورت زمینی از ایران به سامرا در عراق

علاوه بر سامرا ، ارسال بار به بصره نیز توسط تیم آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد و محموله های شما با کمترین قیمت منتقل می شوند.

باربری برای سامرا تحت پوشش بهترین بیمه نامه

برای حمل و نقل بار و کالا برای سامرا ، باید از بیمه نامه معتبر و کامل استفاده کرد .

بیمه نامه تضمین حفظ بار و سلامتی آن است و در صورتی هرگونه خسارتی به محموله شما وارد شود ، هزینه های تحمیلی توسط بیمه نامه پرداخت خواهد شد .

ما از بیمه نامه کنوانسیون CMR و در کنار آن بیمه نامه معتبر بیمه ایران برای حمل و نقل بار و کالای شما استفاده میکنیم تا در صورت بروز حادثه ای ، هزینه های تحمیلی به شما پرداخت گردد .

آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و . . . . همگی تحت پوشش بیمه هستند .

تماس
تماس

<> ارسال بار از ایران به کربلا بصورت تخصصی و حرفه ای 

چه کالاهایی به سامرا ارسال میشوند ؟ 

به دلیل اهمیت سامرا برای مسلمانان و مخصوصا شیعیان و مراجعه ایشان برای زیارت در این شهر ، معمولا اقلام تجاری که مربوط به رفع احتیاجات زائران باشد در حجم زیادی به سامرا ارسال میشوند. 

علاوه بر این ، کالاهای و تجهیزات صنعتی نیز برای خدمات رسانی به زائران مورد نیاز است . تجهیزات نگهداری هتل ها ، رستوران ها و . . . بخش زیادی از آنها توسط صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی تامین میشود. 

ارسال بار به کربلا نیز بصورت همه روزه توسط تیم حرفه ای انی بار در کمترین زمان ممکن انجام میشود و تمامی تشریفات گمرکی نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد . 

مشاوره تخصصی برای حمل و نقل بار به شهر سامرا

برای ارسال بار و کالا به سامرا قطعا داشتن مشاوری دقیق و قوی و آشنا به امور حمل و نقل بین المللی سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و بهبود شرایط و خدمات حمل و نقل خواهد شد.

مشاوران و کارشناسان شرکت حمل و نقل عراق آنی بار برای ارسال بارهای شما بصورت کامل از ابتدا تا لحظه تحویل محموله در کنار شما خواهند بود و با بررسی نوع بار، بهترین و مقرون به صرفه ترین روش باربری را در اختیار شما قرار میدهند تا علاوه بر کاهش هزینه های شما ، محموله نیز در امنیت کامل به سامرا ارسال شود.  ارسال بار به عراق از همه شهر های ایران انجام میشود و محموله های متنوع قابل ارسال هستند . خصوصا برای نجف و شهر های زیارتی عراق . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع