آنی بار بین الملل

ارسال بار به سوئیس | باربری به سوئیس

ارسال بار به سوئیس با کمترین قیمت

ارسال بار به سوئیس بصورت تخصصی و حرفه ای با بهترین و حرفه ای ترین تیم حمل و نقل بین المللی با کمترین نرخ و تعرفه . ارسال بار و کالا و لوازم منزل مهاجرین از تمام نقاط کشور بصورت تضمینی همراه با بیمه نامه کامل و معتبر به همه شهر های کشور سوئیس انجام می شود. 

  

ارسال بار به سوئیس همراه با دریافت بیمه نامه ای جامع و توسط مجهزترین و بروزترین ماشین های باربری انجام می گیرد و برای روش حمل هوایی ، از برترین ایرلاین های بین المللی خدمات به شما عزیزان ارائه میگردد . 

  

ارسال بار به سوئیس را می توان از مسیر های مختلف دریایی زمینی هوایی و … انجام داد.

 

کشور سوئیس که هرساله بعلت مهاجرت بسیار زیاد ایرانیان به سوئیس و اقامت در آن کشور و یا مهاجرت به قصد تفریح تبدیل به یک کشوری شده است که مقیمان ایرانی زیادی در آنجا وجود دارد. ارسال بار به سوئیس را می توانید هرساله با دریافت عالی ترین خدمات تجربه کنید

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص حمل بار به سوئیس حتما با ما تماس حاصل نمایید

 

  • ارائه مشاوره تخصصی رایگان
  • ارائه بیمه نامه جامع و کامل باربری
  • انجام خدمات بسته بندی حرفه ای(packing)
  • تهیه لیست دقیق اقلام بار جهت ارائه به گمرک کشور سوئیس
  • ترجمه  لیست اقلام بار شما به زبان کشور مقصد جهت ارائه به گمرک
  • ارسال بار به سوئیس توسط مدرنترین و مجهزترین وسایل نقلیه
  • برخورداری از تیم پشتیبانی قوی و متعهدانه
  • تسلط و آگاهی به تمامی قوانین گمرک کشورهای مختلف

 علاوه بر ارسال بار به سوئیس ، ارسال بار به سوئد با کمترین هزینه به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد .

تماس
تماس

ارسال بار به سوئیس به روش هوایی

 

ارسال بار به سوئیس ، را می توانید با توجه به نوع بارتان اهمیت زمان در رسیدن بار به مقصد ، هزینه ای که برای لجستیک کالای خود در نظر دارید  و … انتخاب کنید . بهترین شیوه حمل بار به سوئیس برای فریت کالاهایی که زمان زیاد رسیدن به مقصد منجر به تخریب کالا می شود ارسال هوایی بار می باشد .

  

ارسال بار به شیوه هوایی مزایای زیادی دارد که اگر از لحاظ هزینه باربری در مضیغه نیستید می توانید به این روش خوب اعتماد کنید .

 

مزایای ارسال بار هوایی :

 

  • امکان ارسال بار در وزن های سنگین و حجم زیاد
  • امنیت بالای فریت کالا
  • سرعت رسیدن بالای کالا به مقصد

 

معایب باربری هوایی :

 

  • مالیات بالای پرواز
  • هزینه های ناشی از اضافه وزن بار
  • گران تر بودن این روش ارسال بار به سوئیس

 

حمل زمینی بار به سوئیس

 

ارسال بار به سوئیس به روش ارسال زمینی یکی از ارزانترین و بهترین روش های برای حمل و نقل کالا و محموله های مختلف است .  حمل بار به سوئیس به روش جاده ای مزایای زیادی دارد که از جمله مزایای آن منعطف بودن این شیوه می توان نام برد .

 

آنی بار مجهز به مدرنترین و به روزترین ماشین های حمل و نقل انجام می شود . ارسال بار از روش ترانزیت زمینی معمولا راهی خوب و انعطاف پذیر برای ارسال کالاست که با استفاده از شبکه وسیع جاده ای صورت می گیرد .

 

 

اما در نظر داشته باشید که در صورتی که مقیاس و حجم کالای شما بالاست و یا اگر قصد ارسال بار به خارج را با هدف صادرات و تجارت و در حجم بالا دارید ، در روش حمل و نقل زمینی شما ملزم به پرداخت هزینه های همه کامیون ها و ماشین های حمل بار می باشید .

 

پس بهتر است با دریافت مشاوره های تخصصی از شرکت حمل بار بین المللی آنی بار بهترین شیوه را جهت ارسال محموله خود انتخاب کنید .

علاوه بر ارسال بار به سوئیس ، همه روزه ارسال بار به انگلستان و ارسال بار به اتریش نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد .   

ویژگی های حمل زمینی برای سوئیس

برای ارسال بار و کالا به روش زمینی به شهر های مختلف سوئیس ، مزایا و معایبی نیز وجود دارد که عبارتند از :

امکان ردیابی بار از زمان ارسال محموله تا رسیدن کامل به مقصد

  • استفاده از شبکه وسیع خطوط جاده ای
  • ارسال بار به خارج در زمان نسبتا خوب و مناسب
  • مقرون به صرفه بودن هزینه ارسال بار و …

 

همگی از مزایای عالی خدمات حمل بار هوایی به سوئیس می باشد . از معایب این روش نیز میتوان به مدت زمان طولانی برای تحویل بار اشاره نمود که حدود 2 هفته زمان نیاز دارد .

ارسال بار به سوئیس با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد و محموله های شما با نازلترین تعرفه ها منتقل می شوند . ما برای انتقال کالاهای شما در اسرع وقت بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماییم .

 

ارسال بار به سوئیس
ارسال بار به سوئیس

حمل و نقل بین المللی بار و کالا با آنی بار

ارسال کالا به روش خرده بار به سوئیس

ارسال بار به سوئیس برای انتقال خرده بار معمولا از 2 طریق انجام می شود :

 

  1. ارسال خرده بار به صورت زمینی
  2. ارسال خرده بار به صورت هوایی

 

اگر محموله های شما دارای وزن کم و حجم کم می باشند ، ارسال خرده بار به صورت هوایی می تواند مقرون به صرفه تر باشد . اما در صورتی که حجم و اندازه محموله های شما در حد یک نیسان وانت ، کامیونت و . . . باشد می توانید خرده بار خود را به صورت زمینی منتقل نمایید .

ارسال بار به سوئیس به صورت تخصصی و همه روزه انجام می شود و محموله های شما با کمترین هزینه منتقل می شوند . تیم متخصص ما برای انتقال کالاهای شما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید.

تماس
تماس

 

علاوه بر ارسال بار به سوئیس ؛ ارسال بار به آلمان بصورت تخصصی و سریع انجام خواهد شد .

آیا برای ارسال بار به سوئیس از بیمه نیز استفاده میشود ؟ 

 

در پاسخ باید گفت بله ، برای حمل و نقل بار و محموله شما برای همه شهر های کشور سوئیس ، چه به روش هوایی و چه به روش زمینی از بیمه نامه ای کامل که تمام هزینه ها و خسارات ناشی از خطراتی مانند تصادف ، چیدمان نامناسب ، تخلیه و بارگیری در گمرکات مرزی ( در صورت وجود ) و . . . را بصورت کامل به شما عزیزان پرداخت خواهد نمود . 

میزان بیمه نامه بر اساس میزان ارش محموله شما مشخص خواهد شد و سقف مشخصی ندارد . مجموعه آنی بار برای ارسال بار به سوئیس تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد و محموله های شما را با کمترین هزینه منتقل می نماید .

برای حمل هوایی و زمینی تفاوتی وجود ندارد و بر اساس میزان ارزش محموله اعلامی توسط صاحبین آنها میزان بیمه مشخص می شود .

ارسال بار به سوئیس را می توانید تنها با یک تماس تلفنی از ما بخواهید .

علاوه بر سوئیس ، ارسال بار به ترکیه و ارسال بار به دبی نیز از خدماتی است که آنی بار با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید .

 

مشاوره تخصصی باربری سوئیس

ما تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم رضایت کامل شما عزیزان را در زمینه حمل بار داخلی یا خارجی بدست بیاوریم .اعتماد شما به ما در صورتی که برخواسته از حسن انجام کار ما باشد برای ما ارزشمند و مهم است .

 

هدف ما خدمت به شما عزیزان و کمک به فریت مقرون به صرفه تر بار می باشد .حفظ کیفیت در عین کاهش قیمت مساله مهمی است که کارشناسان ما بصورت دقیق و همه روزه به آن می پردازند .

 

خدمات رسانی به شما ، افتخار ما است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات حمل و نقل بار و کالا از ایران به سوئیس به روش ها مختلف و محموله های مختلف ، می توانید از طریق تماس با تیم حرفه ای مشاوران ما از طریق سامانه تلفن 5 رقمی 57669 اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید و در صورت تمایل سرویس مورد نظر خود را رزرو نمایید . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع