آنی بار بین الملل

ارسال بار به یونان | باربری به یونان

ارسال بار به یونان به صورت همه روزه توسط تیم متخصص آنی بار انجام خواهد شد. برای ارسال بار به یونان با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت ، همه روزه تیم متخصص ما برای انتقال محموله های شما با ارزانترین قیمت خدمات مورد نیاز شما را تامین می نماید.

ما برای ارسال بار به یونان از طریق روش های مختلف باربری در اسرع وقت آماده همکاری و ارائه خدمات به شما عزیزان می باشیم.

ارسال بار به یونان توسط تیم آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود و به دلیل سابقه طولانی در ارائه خدمات حمل و نقل داخل کشوری و بین المللی ، تیم آنی بار به عنوان برترین شرکت حمل و نقل این حوزه ها شناخته میشود.

علاوه بر یونان ، برای ارسال بار به ترکیه و ارسال بار به قبرس نیز در اسرع وقت بهترین و کاملترین خدمات به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

حمل کالا به یونان

ارسال بار و کالا و لوازم شخصی شما از ایران به یونان به صورت همه روزه و تخصصی با کمترین نرخ کرایه از طریق هوایی ، دریایی و زمینی انجام خواهد شد و انواع کالاها با کمترین هزینه منتقل می شوند. 

آنی بار متخصص حمل و نقل بارهای شما با کمترین هزینه برای یونان می باشد که ارسال بار و کالا را بصورت خرده بار و دربستی از همه نقاط کشور انجام میدهد.

ارسال بار به یونان همراه با بیمه نامه جامع حمل و نقل بین المللی به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد ، از جمله ترانزیت زمینی و لجستیک هوایی و حمل دریایی 

شما دوستان عزیز می بایست با توجه نوع بار خود شیوه ارسال بار به یونان را انتخاب کنید .

برای مثال اگر قصد ارسال وسایل منزل و اثاثیه خود را دارید می توانید از طریق فریت زمینی بار این کار را انجام دهید و اگر قصد تجارت و انجام امورات بازرگانی را دارید می بایست از طریق کارگو بار با استفاده از حمل دریایی استفاده کنید

همچنین هزینه در نظر گرفته شده برای لجستیک کالا نیز اهمیت دارد چرا که چون هر کدام ازین روش ها کاربردها ویژگی های مخصوص به خود را دارند و هزینه ارسال بار و فریت کالا و حمل و نقل به یونان برای هرکدام کاملا متفاوت است .

شما دوستان عزیز می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص باربری به یونان و روش ها و هزینه های حمل و نقل با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

علاوه بر ارسال بار به یونان که تخصص اصلی آنی بار است ، ارسال بار به ارمنستان و ارسال بار به آلمان نیز به صورت همه روزه انجام میشود .

باربری یونان
باربری یونان

ارسال بار به یونان به روش ترانزیت زمینی

ارسال بار به یونان را می توانید با استفاده از روش های مختلفی انجام دهید هر کدام از این روش ها جهت فریت کالا و کارگو بار با یکدیگر متفاوت هستند و از مزایا و ویژگی های مخصوص به خود بهره مند هستند

مزایای ارسال بار به شیوه ترانزیت زمینی به یونان :

  • بهره مندی از بیمه نامه مخصوص ارسال بار به شیوه ترانزیت زمینی
  • استفاده از مجهزترین خودروهای حمل و نقل در باربری به یونان
  • استفاده از ماهرترین رانندگان حمل و نقل بین المللی
  • امکان تحویل خصوصی بار در مقصد
  • امکان ردیابی مرسوله
  • استفاده از شبکه منعطف راه و جاده ای
  • ایمنی بسیار بالای لجستیک کالا               

ارسال بار به یونان تخصص آنی بار است و با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . ما برای انتقال کالاهای شما در کمترین زمان ممکن خدمات تخصصی را به شما عزیزان ارائه می نماییم .

علاوه بر یونان ، ارسال بار به انگلستان نیز توسط تیم متخصص آنی بار انجام می شود .

تماس
تماس

ارسال بار به یونان به شیوه هوایی و دریایی

ارسال بار به شیوه لجستیک هوایی برای افرادی مورد پسند است که می خواهند بار خود را در کوتاهترین زمان ممکن به کشور یونان ارسال کنند و زمان رسیدن بارشان در سلامت کالایشان تاثیر گذار است .

  • ارسال بار در کوتاهترین زمان ممکن
  • ایمنی بسیار بالای باربری به یونان
  • امکان ارسال طیف وسیعی از بار در وزن و حجم بالا

همگی از جمله مزایای ارسال هوایی می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با کارشناسان مجموعه آنی بار تماس حاصل نمایید . علاوه بر ارسال دریایی برای یونان ، همه روزه ارسال بار به دبی نیز در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند .

ارسال دریایی بار به یونان از ایران :

فریت و کارگو بار را می توانید با استفاده از خدمات عالی و مقرون به صرفه آنی بار همراه با خدمات بسیار عالی و مقرون به صرفه از ما دریافت نمایید .

ارسال دریایی بار نیز ویژگی های مخصوص به خود را دارد . مثلا تاجرانی که قصد کارگو بار در مقیاس های بسیار بالا را دارند می توانند از کشتی های باربری جهت حمل بار به یونان استفاده کنند

  • امکان ارسال بار در حجم و وزن بسیار زیاد
  • امنیت بسیار بالای باربری به یونان
ارسال بار به یونان
ارسال بار به یونان

حمل بار به مجارستان بصورت تخصصی

حمل بار به یونان و شهرهای تحت پوشش

حمل بار به یونان یکی از مهمترین خدمات آنی بار می باشد که همواره با ارائه خدمات عالی و با کیفیت و مقرون به صرفه از کشور ایران به کشور یونان ارائه می گردد .

باربری به یونان همراه با بهترین بیمه نامه جامع مخصوص و حمل و نقل از ایران به یونان امکان پذیر می باشد . حمل بار از ایران به یونان از تمام شهر های ایران بصورت همه روزه امکان پذیر می باشد .

ارسال بار از تمام شهرهای ایران به تمام شهرهای یونان همه روزه همراه با بیمه نامه جامع تخصصی

  • ارسال بار به آتن
  • ارسال بار به تسالونیکی
  • ارسال بار به پاتراس
  • ارسال بار به لاریسا
  • ارسال بار به پیرائوس

ارسال بار از تمام نقاط ایران به تمام نقاط یونان بصورت همه روزه امکان پذیر می باشد .

انتقال بار و کالا به یونان تحت پوشش کاملترین بیمه نامه

مهمترین ویژگی خدمات آنی بار بر خلاف سایر شرکت های حمل و نقل ، استفاده از بهترین و کامل ترین بیمه نامه برای ارسال محموله ها به یونان است . هر محموله ای که به روش زمینی ، هوایی و دریایی توسط مجموعه آنی بار بارگیری و منتقل میشود به صورت کامل تحت پوشش قرار میگیرد و از لحظه شروع بارگیری تا لحظه تخلیه محموله بیمه نامه از محموله شما حفاظت می نماید.

برای ارسال بار به یونان ما از بیمه نامه ایران و آسیا و cmr برای حمل زمینی ، بیمه نامه شرکت های هواپیمایی برای حمل و نقل هوایی و بیمه نامه کشتی رانی برای حمل دریایی استفاده می نماییم که کاملترین پوشش را برای محموله شما فراهم می نمایند.

برای خدمات انتقال بار و کالا از ایران به یونان تا 500 میلیون تومان از بیمه کامل و تخصصی به صورت رایگان بهره مند خواهید شد که تمامی پوشش های لازم را برای محموله های شما ارائه می نماید.

ارسال بار یونان به روش مقرون به صرفه

حمل و نقل کالا را می توانید بصورت همه روزه با کارشناسان آنی بار به صورت کاملا مقرون به صرفه تجربه کنید .

کارشناسان آنی بار همه روزه در تلاشند تا بتوانند با حذف هزینه های اضافی در راستای مقرون به صرفه کردن خدمات قدمهایی مهم بردارند و بتوانند در راستای کسب رضایت شما عزیزان گامهای بلندی بردارند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات بیشتر از مجموعه آنی بار می توانید همه روزه با کارشناسان آنی بار تماس حاصل نمایید .

تماس
تماس

ارسال بار به اروپا بصورت تخصصی و ارزان قیمت با خدمات حرفه ای انی بار 

مشاوره تخصصی باربری یونان

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه ارسال بار به داخل و خارج از کشور و همچنین با داشتن گواهینامه های معتبر بین المللی و مجوز های لازم همواره آماده ارائه خدمات مقرون به صرفه و عالی به شما عزیزان می باشد .

ارائه خدماتی عالی و مقرون به صرفه به شما عزیزان در راستای کسب اعتماد و رضایت شما عزیزان یکی از مهمترین اهداف تیم مجموعه آنی بار می باشد .

ارسال بار از تمام نقاط ایران به تمام نقاط یونان همراه با بیمه نامه رایگان

ارائه خدمات به شما، افتخار ما است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع