آنی بار بین الملل

ارسال بار از مشهد به استانبول ( هوایی و زمینی )

باربری مشهد به استانبول به صورت همه روزه با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه توسط آنی بار انجام خواهد شد . تیم متخصص آنی بار برای باربری مشهد به استانبول با کمترین هزینه آماده ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه به شما عزیزان است .

تیم آنی بار بار برای باربری مشهد به استانبول همه روش های باربری قابل استفاده را در اختیار شما قرار میدهد و امکان انتقال انواع کالا و محموله های سبک و سنگین تجاری و صنعتی و لوازم شخصی را برای شما فراهم می نماید .

مجموعه آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت به صورت همه روزه خدمات مورد نیاز شما را تامین خواهد نمود . علاوه بر باربری مشهد به استانبول ، خدمات باربری استانبول به ایران نیز انجام خواهد شد .

روش های ارسال بار از مشهد برای استانبول

برای باربری مشهد به استانبول ، روش های مختلف وجود دارد که بنا بر نیاز شما و بر اساس نوع بار و محموله می توانید مناسب ترین روش را انتخاب کنید . روش های باربری بر اساس شرایط محموله های شما مورد استفاده قرار میگیرند و باید ابتدا نوع محموله و شرایط آن به صورت کامل توسط مشاوران آنی بار مورد بررسی قرار گیرند .

  • روش حمل ترکیبی یا دریایی 
  • حمل زمینی 
  • حمل هوایی 

این روش ها برای حمل انواع محموله های مورد استفاده قرار میگیرند و به همراه بیمه نامه کامل برای حفاظت از محموله و سرمایه شما در اختیارتان قرار خواهند داشت. 

حمل بین المللی برای استانبول
حمل بین المللی برای استانبول

باربری از تهران به استانبول با انی بار در  اسرع وقت  و با کمترین هزینه انجام میشود 

حمل زمینی از مشهد برای استانبول

حمل زمینی مهمترین و کاملترین خدماتی است که برای ارسال اثاثیه و لوازم خانه و کالاهای تجاری و صنعتی از مشهد در اختیار شما قرار میگیرد . حمل و نقل محموله ها از همه نقاط مشهد مانند گوهردشت ، عظیمیه ،  مهرشهر و . . . انجام میشود و محدودیتی در خدمات رسانی وجود ندارد. 

اما برای حمل زمینی ، ابتدا یک کامیونت مسقف برای بارگیری و اثاثیه و کالاهای شما به محل مورد نظرتان ارسال و خدمات بارگیری انجام و در صورتی که خدمات دربستی مدنظر شما باشد ، همین کامیونت به سمت ترکیه و استانبول حرکت خواهد کرد. 

در صورتی که خدمات گروپاژ مورد نیاز شما باشد ، اثاثیه و کالا به انبار انی بار در تهران منتقل و با سایر محموله ها با استفاده از تریلی به استانبول ارسال میشود. 

حمل زمینی برای استانبول از مشهد از نظر هزینه ای بسیار بصرفه است. 

شرکت باربری استانبول بصورت همه روزه با بهترین نرخ کرایه و هزینه خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار میدهد . 

باربری هوایی مشهد به استانبول

لجستیک هوایی بار یکی از محبوب ترین روش ها جهت ارسال باراز ایران برای ترکیه می باشد.این روش جهت ارسال بارهایی که زمان حمل در کیفیت و سلامتشان تاثیر گذار است مناسب است.

آنی بار همه روزه انواع بار را به روش حمل هوایی  از سراسر ایران به تمام نقاط ترکیه ارسال می نماید.

ارسال بار توسط هواپیماهای باربری صورت می گیرد و یکی از معایب این روش هزینه بالای حمل و نقل می باشد . الزام استفاده از بسته بندی قوی و محکم و سمپاشی محموله سبب می شود هزینه حمل اندکی بالاتر باشد . علاوه بر این ، هزینه حمل و نقل هوایی بر اساس وزن محموله محاسبه خواهد شد. 

از طریق این روش می توانید انواع محموله و بار و کالا را از اصفهان به آنتالیا ارسال کنید . البته این روش حمل اندکی هزینه بر است اما از ویژگی های آن می توان به سرعت بالا در تحویل محموله اشاره نمود.

برای ارسال هوایی بار از مشهد به استانبول ، پس از بسته بندی و دریافت گواهینامه سمپاشی باید محموله به فرودگاه امام خمینی منتقل شود . این امر می توانید توسط شخص شما یا توسط همکاران ما در انی بار انجام شود . در صورتی که شما بصورت شخصی محموله را به فرودگاه امام منتقل کنید در محل مشخص شده که همکاران ما حضور دارند محموله را باید تحویل ایشان دهید. 

حمل بار از کرج به استانبول
حمل بار از مشهد به استانبول

ارسال بار از ارومیه به استانبول نیز بصورت تخصصی و همه روزه با کمترین هزینه توسط تیم انی بار انجام میشود . 

ارسال اسباب و لوازم منزل از مشهد به استانبول

برای حمل و نقل بار و کالا های تجاری یا اسباب و لوازم منزل از مشهد به استانبول  ، یکی از بهترین و قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل آنی بار است که خدماتی دقیق و حرفه ای با کمترین نرخ را در اختیار شما قرار میدهد. 

شرکت آنی بار برای حمل و نقل اسباب و لوازم منزل شما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات اثاث کشی را در اختیارتان قرار میدهد. 

حمل اثاثیه و لوازم منزل نیاز به تهیه لیست اثاث دارد که با راهنمایی های کارشناسان ما می توانید به راحتی مناسب ترین لیست را تهیه نمایید. 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل نیاز به دریافت کارت اقامت (کیملیک) ترکیه دارد . پس از دریافت کیملیک می توانید اثاثیه منزل خود را از مشهد به استانبول یا سایر شهر های ترکیه ارسال کنید. 

یکی از مهمترین ویژگی های خدمات ارسال بار به ترکیه آنی بار ، ارائه بهترین بیمه نامه برای محموله های شما می باشد . فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید .

چه لوازمی را از مشهد به استانبول نمیتوان ارسال کرد ؟ 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به استانبول ، باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی اقدام و لوازم منزل را نمیتوانیم به ترکیه ارسال کنید . ممکن است محدودیت از طریف گمرک ایران و یا ترکیه اعمال شده باشد اما در هرصورت ، ارسال این موارد ممنوع است : 

  • ارسال مواد خوراکی ( میوه و سبزیجات خشک و منجمد )
  • هرگونه مواد منفجره و نظامی 
  • مواد مخدر و دخانیات
  • عرقیجات و ترشیجات 
  • اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن

این موارد در گمرک بصورت کامل مورد بررسی قرار میگیرند و در صورت کشف ، از محموله شما خارج خواهند شد. 

تماس
تماس

 

برای ارسال بار از کرج به استانبول با کارشناسان ما در تماس باشید . 

باربری مشهد به استانبول با بیمه کامل

یکی از مهمترین ویژگی های خدمات آنی بار ، ارائه بیمه نامه معتبر و تخصصی می باشد که برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از مهمترین ویژگی های بیمه نامه آنی بار ، پوشش محموله در خاک ایران و خاک ترکیه است .

در صورت بروز هرگونه حادثه در مسیر ، جبران این خسارات با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد و شما می توانید با خیال آسوده محموله های خود را منتقل کنید .

تیم آنی بار برای خدمات باربری مشهد به استانبول تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می نماید .

مشاوره برای حمل کالا از مشهد برای استانبول 

یکی از ویژگی های مجموعه انی بار ، ارائه خدمات مشاوره ای بصورت رایگان است . مشاوره برای ارسال بار به استانبول یا هر نقطه دیگری از ترکیه چه از مشهد و چه از سایر شهر های کشور  بصورت تلفنی یا بصورت حضوری بصورت رایگان میباشد . 

مشاوره تخصصی ما سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و همچنین بهبود خدمات حمل و نقل خواهد . با خدمات حمل هوایی و زمینی آنی بار از همه نقاط استان خراسان رضوی خصوصا از مشهد امکان باربری برای استانبول با کمترین هزینه برای شما فراهم خواهد شد . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع