آنی بار بین الملل

باربری تهران به ترکیه | صفر تا صد خدمات

ارسال بار از تمام تهران به ترکیه

باربری تهران به ترکیه یکی از مهمترین فعالیت های شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار می باشد و بصورت همه روزه برای حمل و نقل محموله و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی در اختیار شما قرار میگیرد . 

باربری تهران به ترکیه یکی از تخصصی ترین فرایند های باربری به خارج می باشد که نیازمند آگاهی به تمام قوانین می باشد و نیاز به تجربه در خدمات این چنینی بسیار زیاد است . 

آنی بار با ارائه صفر تا صد خدمات باربری تهران به ترکیه سعی در ارائه خدمات با کیفیت و دقیق دارد و با ارزانترین نرخ کرایه محموله های شما را از تهران یا سایر نقاط کشور به همه مقاصد در ترکیه ارسال می کند .

ما با مجهز بودن به بروزترین خودروهای باربری ؛ باربری تهران به ترکیه را در ایمن ترین حالت ممکن و سریع ترین زمان حمل بار و اثاث برایتان انجام می دهیم .

آنی بار مجهز به انواع خودروهای حمل و نقل مدرن مثل کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت و … می باشد که حمل و نقل زمینی برای ترکیه را در کمتر از 1 هفته انجام میدهند .

سابقه دیرینه آنی بار در باربری تهران به ترکیه موجب تسلط تیم آنی بار به تمام قوانین باربری تهران ترکیه شده است و فرایند حمل و نقل با سرعتی بالا و بدون مشکل انجام خواهد شد . 

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان ما کافی است با شماره های ما تماس حاصل نمایید

  • باربری تهران به ازمير
  • باربری تهران به استانبول
  • باربری تهران به آلانيا
  • باربری تهران به وان
  • باربری تهران  به بورسا
  • باربری تهران  به آدانا
  • باربری به آنتاليا
  • باربری به قيصريه
  • باربری به بندر مرسین
  • باربری به آنکارا
  • باربری به  آدنا
  • باربری به قونیه
  • باربری به دنیزلی
  • باربری به  ترابزون  و ..

برای باربری تهران به ترکیه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و محموله های خود را در اسرع وقت منتقل نمایید.

علاوه بر باربری تهران به ترکیه ، همه روزه برای ارسال بار به عراق نیز تیم آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد .

باربری تهران به ترکیه
باربری تهران به ترکیه

مراحل ارسال بار از تهران به ترکیه چیست ؟ 

باربری تهران به ترکیه  مراحل خاصی دارد که ما در این مقاله شما را با برخی از مراحل حمل و نقل آشنا می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار از ایران به ترکیه _ تهران به ترکیه همه روزه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

خدمات باربری تهران به ترکیه از ابتدا تا انتها بصورت زیر میباشد :

  1. بازدید کارشناسان از بار شما جهت بررسی نوع بار
  2. مشاوره کارشناسان به شما جهت تکمیل مدارک مورد نیاز باربری تهران به ترکیه ( داشتن کیملیک کارت و … )
  3. بسته بندی بار شما بصورت کاملا حرفه ای
  4. تهیه لیست اقلام بصورت دقیق و ترجمه آن جهت ارائه به گمرک کشور مقصد
  5. پلمپ بار شما در گمرک غرب انجام می شود
  6. باربری توسط ماشین حمل بار مجهز و متناسب با وزن و حجم و حساسیت بار شما
  7. پیگیری و ردیابی اثاثتان از زمان شروع ارسال بار از ایران به ترکیه
  8. ترخیص و تخلیه حرفه ای و اصولی بار

برای باربری تهران به ترکیه ، روش های حمل و نقل متعددی وجود دارد که هریک دارای مزایا و معایبی هستند . در ادامه با روش های باربری تهران به ترکیه بصورت کامل آشنا خواهیم شد.

شیوه های باربری از تهران به ترکیه

همانطور که گفته شد ، باربری تهران به ترکیه دارای روش های مختلفی است که هریک از آنها ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارند . در ادامه مقاله با همه روشه های باربری تهران به ترکیه آشنا خواهیم شد تا بهترین روش را انتخاب نماییم. 

از جمله روش های ارسال بار به ترکیه  می توان از روش های زیر نام برد :

  • باربری زمینی تهران به ترکیه (ترانزیت جاده ای )
  • باربری هوایی به ترکیه
  • باربری ریلی به ترکیه
  • باربری دریایی به ترکیه

انتخاب یک روش مناسب برای ارسال بار و کالا از باربری تهران به ترکه بستگی به شرایط خاصی دارد .یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب روش باربری تهران به ترکیه موثر است ، میزان بودجه صاحبین بار است. هر روش باربری دارای هزینه ها و نرخ کرایه متفاوتی است . علاوه بر این ، نوع محموله و شرایط آن نیز در انتخاب خودروی باربری بسیار تعیین کننده است.

ارسال زمینی بار برای ترکیه

یکی دیگر از روش های باربری تهران به ترکیه که از روش های مقرون به صرفه و مناسب برای ارسال بار و کالاهای مختلف است ، استفاده از حمل و نقل زمینی است . 

در روش حمل و نقل زمینی بار و کالا به ترکیه ، با استفاده از تریلی ترانزیت یا استفاده از کامیونت مسقف ، انواع محموله های صادراتی ، اثاثیه و لوازم منزل با کمترین هزینه به ترکیه حمل میشوند . 

باربری تهران به ترکیه بصورت زمینی از نظر هزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است اما از نظر زمانی ممکن است حدود 1 هفته تا 10 روز زمان بر باشد . 

روش زمینی برای باربری تهران به ترکیه می تواند از درب منزل یا انبار شما انجام شود و محموله با کمترین تعداد تخلیه و بارگیری به محل مورد نظر شما ارسال نماید.

 

مزایای باربری زمینی بار تهران به ترکیه :

باربری تهران به ترکیه توسط ماشین های بسیار مجهز باربری انجام می شود که برای حمل و نقل مسافت طولانی طراحی شده اند . 

باربری تهران به ترکیه بصورت زمینی، با تریلی ترانزیت یا کامیونت مسقف انجام می شود ، که بر اساس نوع بار و حجم آن باید یکی را در نظر گرفت . بستگی به وزن ، ابعاد و چیدمان محموله میتوانید هریک از این خودروها را جهت حمل بار از باربری تهران به ترکیه در اختیار بگیرد . 

البته محل بارگیری هم بسیار مهم و تاثیرگذار است .

تریلی و کامیونت های آنی بار پس از بارگیری محموله شما در مبداء ، از طریق گمرک پلمپ میشوند و سپس به مرز ایران و ترکیه حرکت می کنند . پس از انجام فرایند و تشریفات گمرکی امکان عبور از مرز فراهم میشود . 

از جمله مزایا باربری تهران به ترکیه بصورت زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از شبکه وسیع مسیر های جاده ای تهران ترکیه که موجب سرعت در باربری و حمل کالا می شود
  • امنیت بالای باربری و امکان تحویل خصوصی اثاث
  • امکان ردیابی بار  باربری تهران به ترکیه
  • مقرون به صرفه بودن هزینه حمل و نقل ترانزیت زمینی 
  • همراه داشتن بیمه نامه ای حرفه ای و جامع که موجب پوشش تمام اثاث و کالا شما می شود

برای استعلام کرایه باربری به ترکیه با شماره های ما در تماس باشید .

باربری تهران به ترکیه
باربری تهران به ترکیه

باربری هوایی از تهران به ترکیه

حمل و نقل و باربری هوایی یکی از خدماتی است که مجموعه آنی بار برای سهولت انتقال محموله ها و تسریع در ارسال کالاها در اختیار شما قرار میدهد. در خدمات باربری تهران به ترکیه محموله های شما عزیزان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت از طریق فرودگاه امام خمینی با پرواز های ایرانی و ترکیه ای به صورت تخصصی ارسال می شود.

حمل هوایی از تهران به ترکیه به صورت فریت بار مسافری و کارگو در اسرع وقت انجام خواهد شد و محموله های مختلف در ابعاد و اندازه های مختلف بدون مشکل و با کمترین هزینه منتقل میشوند . در حمل بار هوایی از تهران به ترکیه امکان انتقال برخی از محموله ها به دلیل خطراتی که ممکن است برای پرواز ایجاد کند ممنوع است اما محموله هایی که از نظر هواپیمایی ممنوع نمی باشند به صورت تخصصی و همه روزه پس از انجام بسته بندی کامل ارسال می شوند.

کارگو ترکیه به ایران بصورت تخصصی و همه روزه با ارزانترین نرخ کرایه به شما عزیزان ارائه خواهد شد. 

باربری دریایی از تهران به ترکیه

باربری تهران به ترکیه بصورت دریایی با اضافه شدن یک مرحله ترانزیت زمینی امکان پذیر می باشد. بار شما ابتدا به گمرک غرب ارسال شده و در گمرک غرب پلمپ می شود. سپس با مجهزترین وسایل حمل بار و ترانزیت به جنوب کشور ارسال می شود.

اثاث شما در بندر جنوب بارگیری شده و فریت بار از بندر های جنوب به بندر مرسین یا سایر بنادر ترکیه انجام می شود. فریت / کارگو بار از بندر جنوب کشور به بندر مرسین کشور ترکیه توسط کشتی های باربری مجهز صورت می گیرد.

ا

شما می توانید با دریافت مشاوره های تخصصی بهترین شیوه باربری تهران به ترکیه را انتخاب نمایید. برای ارسال خرده بار به ترکیه نیز می توانید از روش های متفاوتی استفاده کنید.

باربری تهران به ترکیه بصورت دریایی مزایا و معایبی دارد .

مزایای حمل و نقل دریایی :

  1. ارسال بار در طیف وسیع از باربری تهران به ترکیه
  2. ایمنی بالای حمل بار به ترکیه

برای باربری تهران به ترکیه بصورت دریایی ، هزینه های حمل و نقل نسبت به روش هوایی بسیار کمتر خواهد بود.

معایب حمل و نقل دریایی :

تاخیر در ارسال بار بدلیل نامنظم بودن جدول زمان بندی  ارسال بار

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار ، همه روزه بهترین خدمات باربری تهران به ترکیه را در اختیار شما قرار می دهد.

تماس
تماس

ارسال لوازم منزل از تهران به ترکیه

بسیاری از هموطنان به دلیل شرایط اقتصادی کشور قصد مهاجرت از ایران را دارند و ترکیه اولین مقصد مهاجران ایرانی است.  اگر قصد دارید از ایران به ترکیه مهاجرت کنید ، بهتر است بدانید که آنی بار امکان ارسال اثاثیه و لوازم شما از هر نقطه ای از تهران را دارد و ارسال بار به ترکیه را در اسرع وقت انجام میدهد.

شما می توانید پس از نهایی شدن اقامت ترکیه و دریافت کیملیک ، تنها با یک تماس اثاثیه و لوازم خود را در ترکیه تحویل بگیرید .  برای حمل و نقل اثاثیه ، مجموعه انی بار روش زمینی و هوایی را در اختیار شما قرار میدهد . 

تحویل اثاثیه شما در گمرک شهر مورد نظر در ترکیه ( استانبول آسیایی ، اروپایی ، انتالیا ، آنکارا ، ازمیر و . . . . ) انجام میشود .

برای ارسال بار از تهران به ترکیه و خصوصا انتقال اثاثیه و لوازم منزل ، مجموعه آنی بار خدماتی مانند اثاث کشی درون شهری و به همین سادگی در اختیار شما قرار میدهد . محموله ها و اثاثیه شما پس از انجام بسته بندی تخصصی کارشناسان به صورت حرفه ای درب منزل شما بارگیری و در محل مورد نظر در ترکیه تحویل خواهند شد.

باربری از تمام تهران برای تمام ترکیه 

همانطور که گفته شد ، خدمات باربری آنی بار برای باربری تهران به ترکیه کاملا گسترده و تخصصی است . شما می توانید از هر نقطه ای از تهران برای ارسال بار و کالا و اثاثیه خود خدمات تخصصی را درخواست دهید. 

ولنجک ، پونک ، شهرک غرب ، الهیه ، تجریش ، تهرانپارس ، نیاوران ، نارمک ، لواسان ، رودهن ، بومهن ، اسلامشهر ، ورامین و . . . . . همگی تحت پوشش خدمات باربری تهران به ترکیه هستند و بدون مشکل با کمترین هزینه می توانید انواع بار و کالای خود را به شهر های مختلف ترکیه ارسال کنید.

همه مناطق استان تهران بصورت کامل تحت پوشش خدمات باربری تهران به ترکیه آنی بار است. 

یکی از مهمترین خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، امکان ارسال اثاثیه منزل به ترکیه میباشد که همه روزه از همه نقاط کشور انجام خواهد شد . 

بهترین بیمه نامه برای باربری تهران به ترکیه

همانطور که گفته شد ، همواره در حمل و نقل در فواصل طولانی احتمال بروز حوادث مختلف وجود دارد . همین موضوع اهمیت استفاده از بیمه نامه را روشن می نماید . از همین جهت ، مجموعه آنی بار برای ارسال بار از باربری تهران به ترکیه از بهترین و کامل ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا محموله های شما تحت پوشش کامل منتقل شوند .

از طریق هر یک از روش های باربری تهران به ترکیه که اقدام به ارسال محموله های خود نمایید ، بیمه نامه آنی بار همراه شماست و محموله های شما را کاملا پوشش می دهد . تیم متخصص انی بار برای ارسال محموله ها از تهران به ترکیه تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می نماید .

مشاوره تخصصی برای ارسال از تهران به ترکیه

یکی از ویژگی های مجموعه آنی بار در خدمات باربری تهران به ترکیه ، در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین مشاوران و کارشناسان است . مشاوران ما پس از بررسی کامل محموله شما بهترین و حرفه ای ترین روش حمل و نقل را در اختیارتان قرار میدهند تا علاوه بر تسریع در خدمات رسانی و افزایش ایمنی محموله  ، هزینه های باربری تهران به ترکیه ، نیز تا حد زیادی کاهش یابد. 

برای ارسال بار خود از تهران به همه نقاط ترکیه می توانید تنها یک تماس با مشاوران و کارشناسان ما داشته باشید. 

بهترین . تخصصی ترین خدمات باربری تهران به ترکیه را می توانید از طریق شماره های آنی بار با مشاوره تخصصی و رایگان ما تجربه کنید.

ارسال بار به دبی نیز توسط تیم متخصص انی بار انجام می شود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل خواهند شد .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع