آنی بار بین الملل

ارسال خرده بار به استانبول|حمل خرده بار به استانبول

بهترین روش برای ارسال خرده بار به استانبول

ارسال خرده بار استانبول را می توانید همه روزه با استفاده از خدمات عالی آنی بار همراه با بیمه نامه جامع مخصوص حمل و نقل تجربه کنید. ما برای ارسال خرده بار و محموله های کم وزن و کم حجم شما ، همه روزه از روش های باربری زمینی و هوایی استفاده می نماییم .

هر یک از روش های باربری دارای هزینه های متفاوتی هستند و برای انتقال نوع خاصی از محموله ها مود استفاده قرار میگیرند . انتخاب روش مناسب برای ارسال خرده بار به استانبول در مرحله اول سبب کاهش هزینه های شما خواهد بود . علاوه بر این سبب افزایش ایمنی محموله های شما نیز خواهد شد .

ارسال خرده بار استانبول را می توانید به روش های مختلف گروپاژ بار از مسیر هوایی یا ارسال کنار باری و حمل خرده بار به استانبول انجام هید. ارسال خرده بار به استانبول با استفاده از مقرون به صرفه ترین هزینه ها  انجام می شود.

گروپاژ کردن خرده بار مزایا و معایبی دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر که در این مقاله درج می شود اشاره کرد. یکی از این مزایا مقرون به صرفه بودن هزینه ها می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمل خرده بار به استانبول می توانید همه روزه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تماس
تماس

چه مواردی بصورت خرده بار به استانبول ارسال میشوند؟

برای ارسال محموله های مختلف به استانبول بصورت خرده بار ( بار کم وزن و یا کم حجم ) باید ابتدا نوع بار و محموله و کالا را مشخص نماییم . روش حمل نیز در ارسال محموله موثر است. 

به عنوان مثال ، برای ارسال یک گاوصندوق ( جدا از امکان ارسال آن ) در صورتی که بصورت هوایی آن را ارسال کنید هزینه ها بر اساس وزن مشخص میشود و چون گاوصندوق سنگین است ، هزینه حمل بسیار بالایی خواهد داشت. اما در کل ، چه بصورت زمینی و چه بصورت هوایی امکان ارسال انواع بار و کالاهای مجاز بصورت خرده بار برای استانبول یا سایر شهر ها فراهم است. 

  • ارسال لوازم شخصی مانند لباس 
  • ارسال سمپل و نمونه 
  • ارسال لوازم خانه 
  • ارسال کالاهایی مانند موبایل ، لپ تاپ و . . . 
  • ارسال دستگاه های صنعتی و تجاری و . . . . 

برای ارسال خرده بار به استانبول ، بهتر است ابتدا با کارشناسان ما در تماس باشید تا با بهترین مشاوره به صورت رایگان محموله های خود را با ارزانترین قیمت بارگیری و منتقل کنید.

خرده بار استانبول-min
خرده بار استانبول-min

علاوه بر ارسال خرده بار برای استانبول ، خدمات باربری از استانبول به ایران نیز بصورت همه روزه و با کمترین هزینه انجام میشود . 

ارسال خرده بار به استانبول چیست ؟

ارسال خرده بار به استانبول به معنی این است که بار شما در کنار بار دیگران درون تریلی های ترانزیت قرار بگیرد و به سمت استانبول فرستاده بشود. بعنوان مثال ممکن است کالاها یا اثاثیه شما به مقداری نباشد که بتواند یک خودرو کامل ترانزیت را پر کند یا شما به هردلیلی صلاح دیده اید که ارسال بار را به صورت خرده باری انجام دهید ، در این شرایط بار شما گروپاژ می شود.

مثلا ممکن است شما یک سرویس مبلمان یادگاری خود را می خواهید از ایران به ترکیه ارسال کنید . در این شرایط بهترین حالت این است که بار شما بصورت خرده بار در کنار بار دیگران یکجا ارسال شود.

شیوه فرستادن این سبک بارها به این صورت است که یک خودرو تریلی مخصوص ارسال خرده بار به استانبول وجود دارد که آماده باربری است.

شما می خواهید یک وسیله تقریبا کم حجم و کم وزن را به خارج بفرستید . بار شما در تریلی ترانزیت قرار می گیرد و آماده فریت و حمل خرده بار به استانبول می شود.

در کنار بار شما بار و اثاثیه دیگران نیز قرار می گیرد . ارسال خرده بار استانبول هم ویژگی مثبت دارد هم منفی.

از جمله ویژگی های مثبت ارسال بار به شیوه حمل و نقل خرده بار می توان به این موضوع اشاره کرد که از لحاظ هزینه گروپاژ به استانبول ، این سبک باربری بسیار مقرون به صرفه و ارزان است.

اما از جمله نکات منفی این شیوه حمل و نقل این است که تاخیر در ارسال وجود دارد و نمیتوات قطعا گفت بار شما به استانبول حتما طی 2 روز یا طی یک هفته به استانبول ارسال خواهد شد.

چون ممکن است که بسیار سریع این کار انجام شود و یا ممکن است گروپاژ کردن بسیار طولانی باشد. در نهایت ملاک پر شدن خودرو ترانزیت و خرده بار است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال خرده بار به ترکیه می توانید همه روزه با کارشناسان مجموعه آنی بار تماس حاصل نمایید .

ارسال خرده بار به استانبول
ارسال خرده بار به استانبول

ارسال خرده بار هوایی برای استانبول

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل و کالاها و …. در حجم کم ، امکان ارسال خرده بار بصورت هوایی برای شهر های مختلف ترکیه مخصوصا استانبول وجود دارد. 

برای ارسال خرده بار به استانبول به صورت هوایی ، محموله شما پس از بارگیری و تحویل در فرودگاه ( امام خمینی ) به لاین هوایی آنی بار ، در ظرف مدت کوتاهی به فرودگاه استانبول  ارسال می شوند. 

شما می توانید محموله خود را در فرودگاه استانبول تحویل بگیرید . این روش باربری بسیار سریعتر از روش حمل زمینی است اما هزینه بیشتری نیز خواهد داشت. 

ارسال بار به ترکیه بصورت تخصصی و بدون هزینه های اضافی توسط انی بار برای شما انجام میشود.

گروپاژ کردن بار به استانبول همراه با بیمه نامه

گروپاژ کردن بار به استانبول همواره با ارائه بیمه نامه جامع رایگان به شما عزیزان انجام می شود . طبیعی است که در امر حمل و نقل خرده بار به استانبول مساله ایمنی ارسال کالا و لجستیک از اهمیت زیادی برخوردار است.

ما برای ارائه خدمات عالی به شما عزیزان به شما بیمه نامه مخصوص خرده بار استانبول ارائه می دهیم تا بتوانیم با خیال راحت بار و اثاثیه خود را به استانبول بفرستید و دیگر نگران حوادثی مثل تصادفات جاده یا ، آتش سوزی ، سیل و زلزله و دزدیده شدن بار و … نباشید.

گروپاژ کردن خرده بار از تهران به استانبول همه روزه با استفاده از بهترین خدمات آنی بار امکان پذیر می باشد. ارسال خرده بار به استانبول همه روزه با خدمات عالی مجموعه آنی بار امکان پذیر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

ارسال اثاثیه به استانبول بصورت صفر تا صد توسط تیم آنی بار انجام خواهد شد و هیچگونه نیازی به حضور شما در گمرک نخواهد داشت . 

حمل خرده بار استانبول با مقرون به صرفه ترین هزینه ها

حمل خرده بار به استانبول با شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار با استفاده از مقرون به صرفه ترین هزینه ها و خدمات امکان پذیر می باشد. کارشناسان آنی بار همه روزه می کوشند تا حمل خرده بار به استانبول را با مقرون به صرفه ترین خدمات انجام دهند.

ارسال خرده بار استانبول را می توانید همه روزه با بهترین خدمات و عالی ترین کیفیت با مجموعه ما تجربه کنید.

انجام کلیه امور صفر تا صد باربری به خارج ، همراه با بیمه نامه حرفه ای و بهره مندی از مجهزترین و استانداردترین خودروهای حمل و نقل خارجی و تریلی های ترانزیت می توانید همه روزه با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه آنی بار همه روزه تماس حاصل نمایید.

برای خدمات ارسال خرده بار به آنکارا نیز می توانید از طریق شماره های آنی بار بهترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

تماس
تماس

 

ارسال بار به استانبول بصورت همه روزه و تخصصی 

 

مشاوره تخصصی برای خرده بار استانبول

شرکت حمل و نقل بین المللی آنی ار با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه ارسال بار به خارج از کشور و حمل خرده بار به استانبول و ارسال خرده بار به استانبول همه روزه آماده ارائه خدمات عالی و مقرون به صرفه به شما عزیزان می باشد .

ارسال بار بصورت کنارباری از از تمام نقاط ایران به تمام نقاط استانبول همه روزه

خدمت به شما ، افتخار ما است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع