آنی بار بین الملل

باربری تهران به سامسون ( زمینی و هوایی )

باربری تهران به سامسون توسط آنی بار به صورت حرفه ای و تخصصی با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه خواهد شد و انتقال کالاها و محموله های شما با نازلترین قیمت و با بهترین کیفیت ارسال خواهند شد .

باربری تهران به سامسون توسط آنی بار به صورت زمینی و هوایی انجام خواهد شد و برای هر 2 روش از بهترین بیمه نامه استفاده می شود . بیمه نامه مورد استفاده در آنی بار کاملترین بیمه نامه می باشد .

برای انجام باربری تهران به سامسون ، بسته بندی تخصصی برای اثاثیه و لوازم منزل شما انجام خواهد شد .

برای باربری تهران به ترکیه ، همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می شود .

ارسال بار به سامسون از تهران با کمترین هزینه

حمل و نقل بار و کالا به سامسون بصورت همه روزه و با کمترین هزینه و به همراه بهترین بیمه نامه انجام میشود و شما می توانید انواع کالا و اثاثیه منزل خود را از تهران بصورت حرفه ای همراه با خدمات بسته بندی تخصصی از ما بخواهید . 

حمل و نقل بار از تهران برای سامسون با کمترین هزینه و با بهترین خدمات توسط آنی بار به شما ارائه می گردد و علاوه بر تهران نیز سایر شهر های و شهرستان ها تحت پوشش کامل خدمات ما هستند . 

حمل اثاثیه به سامسون تخصص اصلی مجموعه حرفه ای انی بار است .

صامسون (به ترکی استانبولی: Samsun) شهری در ترکیه و مرکز استان سامسون است.این شهر همچنین دارای پیمان خواهر خواندگی با شهر گرگان است. سامسون بر کرانه دریای سیاه واقع شده‌است از بنادر مهم ترکیه محسوب می‌شود.

باربری از ایران برای انتالیا
باربری از ایران برای انتالیا

روش های ارسال بار به سامسون کدامند ؟

برای ارسال بار و کالا از ایران و خصوصا از تهران به سامسون ، 2 روش اصلی وجود دارد که برای حمل و نقل می توانید از آن استفاده کنید .  حمل و نقل اثاثیه کالا به 2 روش زیر انجام میشود . 

  1. هوایی 
  2. زمینی 

هر یک از این 2 روش دارای مزایا و معایبی هستند که حمل و نقل با آن را یک فرایند تخصصی می کند . شما می بایست بر اساس تجربه و نیاز خود ، بهترین روش را انتخاب کنید .  البته مشاوران و متخصصین ما برای اینکه در این فرایند به مشکل بر نخورید ، بهترین و حرفه ای ترین خدمات مشاوره ای را بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند . 

باربری بصورت زمینی از تهران برای سامسون

یکی از روش های باربری ایران به ترکیه ، ارسال زمینی با استفاده از کامیونت و تریلی میباشد . در این روش ، حمل بار شما از مبداء مورد نظر توسط یکی از 2 خودروی نام بده شده انجام میشود و بر اساس حجم بار شما بهترین آنها در اختیارتان قرار میگیرد . 

حمل بار با استفاده از تریلی و کامیونت مسقف به دلیل امکان پلمپ محموله در گمرک به راحتی و با کمترین هزینه انجام میشود .  شما می توانید از طریق حمل و نقل زمینی همه نوع بار و کالای مجاز را با کمترین هزینه به سامسون از تهران ارسال کنید . 

حمل زمینی
حمل زمینی

حمل هوایی بار از تهران به سامسون

یکی از محبوب ترین روش فریت بار/کارگو  بار به ترکیه استفاده از شیوه ی باربری هوایی می باشد . ارسال هوایی بار به سامسون بعلت سرعت بالا در ارسال بار مورد توجه افرادی است که می خواهند بارشان را در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسانند .

باربری از تهران برای سامسون توسط مسیر هوایی و یا استفاده از هواپیمای باربری (جهت کارگو بار) و هواپیمای مسافربری(جهت فریت بار) صورت می گیرد.

باربری هوایی از تهران به سامسون مزایا و معایب مختلفی دارد که لازم است به هزینه ی بیشتر این سبک ارسال بار نسبت به روش ترانزیت زمینی به سامسون نیز توجه کرد . البته تحویل بار نیز در این روش سریعتر خواهد بود . 

خرده بار هوایی برای آنتالیا
خرده بار هوایی برای سامسون

باربری تهران به آنتالیا با کمترین هزینه انجام خواهد شد

ارسال اثاثیه از تهران به سامسون

مهمترین خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، حمل و نقل اثاثیه به سامسون است . از این طریق می توانید پس از مهاجرت خود به ترکیه ، اثاثیه و لوازم خود را نیز به سامسون حمل نمایید و از پرداخت هزینه های بیشتر برای خرید لوازم منزل جلوگیری کنید . 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل از تهران به سامسون باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که عبارتند از : 

  • حمل اثاثیه بصورت زمینی برای ترکیه حدود 10 روز زمان لازم دارد
  • در زمان ارسال اثاثیه ، میبایست بسته بندی مناسب برای لوازم انجام شود
  • هزینه ایکس ری و گمرک ایران و ترکیه بر عهده صاحب بار است
  • ارسال اقلام بهداشتی و خوراکی به ترکیه ممنوع است 

برای باربری تهران به سامسون و انتقال اثاثیه و لوازم خانه ، همه روزه تیم متخصص انی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد نمود . فقط کافیست با تیم آنی بار در تماس باشید و محموله های خود را با خیال آسوده به ما بسپارید

تماس
تماس

ارسال محموله های تجاری از تهران برای سامسون

محموله های تجاری و صنعتی و صادارتی سهم بیشتری نسبت به اثاثیه و ولوازم منزل در حمل و نقل بین المللی برای سامسون دارند . این موضوع سبب شده است که کارشناسان آنی بار بصورت تخصصی برای حمل و نقل محموله های تجاری فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات باربری تهران به سامسون را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه نمایند.

محموله های در برخی موارد نیاز به مجوزات مختلف و خاص دارند . از همین جهت ارسال یک محموله تجاری ، نیاز به بررسی توسط کارشناسان آنی بار دارد. 

  • ارسال آهن آلات و تولیدات فلزی 
  • ارسال منسوجات چوبی 
  • ارسال قطعات و لوازم و دستگاه های صنعتی

ارسال بار و کالا از ایران به ترکیه و شهرهایی مانند سامسون ، استانبول ، ازمیر و . . . یک فرایند تخصصی است که توسط مجموعه های مجاز و متخصص باید انجام شود . آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما نه تنها از تهران ، بلکه از همه شهر ها و شهرستان های کشور بهترین خدمات باربری را در اختیارتان قرار میدهد . 

تنها کافیست با ما در تماس باشید . 

کالای تجاری برای انتالیا
کالای تجاری برای انتالیا

باربری از تهران به آلانیا بصورت همه روزه و تخصصی

 

باربری تهران به آنکارا با کمترین هزینه همراه بیمه نامه 

باربری از غرب تهران به سامسون

خدمات حمل و نقل شامل تمامی مناطق در غرب تهران می بشود . شما می توانید از هر منطقه ای که قابلیت تردد کامیونت ، تریلی یا نیسان سامسون ت را داشته باشد درخواست باربری خود را ثبت کنید . 

مجموعه آنی بار با حضور در محل به سرعت پس از بسته بندی تخصصی و حرفه ای محموله های شما را بارگیری و به انبار منتقل خواهد کرد . در برخی موارد که اثاثیه با خودروی باربری بصورت مسقیم به سامسون ارسال میشود محموله در انبار تخلیه نخواهد شد . 

شهرک غرب ، ستارخان ، آریاشهر ، باغ فیض ، پونک ، خیابان پیامبر ، اکباتان و سایر مناطق در غرب تهران بصورت کامل تحت پوشش خدمات هستند . 

باربری از تهران به سامسون یک خدمات دقیق و تخصصی و ارزان است. با ما همراه باشید . 

تماس
تماس

باربری تهران به ازمیر با کمترین هزینه بصورت همه روزه از طریق روش های زمینی و هوایی 

مشاوره تخصصی برای ارسال بار به سامسون

مجموعه آنی بار با سالها ارائه خدمات باربری به سامسون از تهران و شهرستان های مختلف کشور ، همه روزه بهترین و کاملترین اطلاعات و راهنمایی ها را در  خصوص ارسال بار و کالا از تهران و سایر شهرهای کشور به سامسون یا سایر شهر های ترکیه در اختیارتان قرار میدهیم . 

ارسال محموله به سامسون در صورتی که بدون مشاوره انجام شود ممکن از در مراحل و تشریفات گمرکی دوچار مشکلات شود . هزینه های حمل و نقل شما نیز تا حد زیادی کاهش خواهد یافت و بهتر است ابتدا با کارشناسان ما در تماس باشید . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع