آنی بار بین الملل

ارسال بار به آنتالیا | باربری به آنتالیا

ارزانترین و حرفه ای ترین باربری به آنتالیا

ارسال بار به آنتالیا از تهران و سایر شهر های کشور بصورت همه روزه و تخصصی با کمترین هزینه همراه با بسته بندی حرفه ای و حمل سریع و تخصصی توسط حرفه ای ترین تیم باربری ایران انجام میشود . ما به عنوان برترین شرکت ارالئه دهده خدمات ارسال اثاث به ترکیه نیز امکان انتقال اثاثیه شما را برای ترکیه فراهم می نماییم .

ارسال بار به آنتالیا بصورت زمینی و هوایی تحت پوشش بهترین بیمه انجام میشود و می توانید با خیال راحت محموله خود را به آنتالیا ارسال کنید.  تخصصی ترین خدمات باربری برای آنتالیا را بدون هزینه های اضافی همراه با بسته بندی ، حمل و تشریفات گمرکی از ما بخواهید .

برای ارسال بار به آنتالیا ، آنی بار با استفاده از روش های باربری متنوع انواع محموله ها را با کمترین هزینه منتقل خواهد نمود . فقط کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم .

حمل و نقل حرفه ای و انتقال سریع بار به آنتالیا توسط تیم ما برای بسیاری از مهاجرین انجام شده است .

باربری از ایران برای آنتالیا

ارسال بار و کالا از نقاط مختلف ایران برای آنتالیا بصورت همه روزه و تخصصی و ارزان قیمت توسط آنی بار با روش های مختلف باربری ارائه میشود که امکان ارسال انواع کالا و اثاثیه را برای شما فراهم می کند

حمل و نقل لوازم منزل و کالاهای تجاری صادراتی از همه نقاط ایران برای آنتالیا با کمترین هزینه و همراه با بهترین خدمات انجام میشود . شما می توانید با یک تماس با کارشناسان آنی بار ، در اسرع وقت دقیق ترین نرخ کرایه برای باربری آنتالیا را استعلام کنید . 

ارسال بار به آنتالیا از تخصصی ترین خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار است و به دلیل تجربه زیاد در این امر ، همه روزه سرویس های حمل و نقل برای شما فراهم می باشد . 

ارسال بار به آنتالیا بصورت همه روزه و از سرتاسر نقاط ایران توسط شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار انجام می شود.

مشاوران تخصصی ما می توانند  شما را در امر باربری مقرون به صرفه تر یاری کنند و شیوه های مختلفی جهت فریت اثاث و کارگو بار به ترکیه وجود دارد  که با توجه به نوع بار کارشناسی می شود را در اختیار شما قرار دهند . 

آنی بار با تسلط بر تمام قوانین باربری اصولی شما را در حمل بارتان به آنتالیا یاری می کند.

ارسال اثاث و فریت بار از تمام نقاط ایران به آنتالیا توسط آنی بار انجام می شود.

جهت دریافت خدمات مشاوره ای رایگان جهت ارسال بار به آنتالیا با ما تماس حاصل نمایید.

ارسال بار به آنتالیا با خدمات تخصصی و ویژه آنی بار

سابقه ای دیرینه در زمینه ارسال بار به آنتالیا و انجام پروژه های موفق حمل بار و اثاث به خارج از کشور و اثاث کشی به آنتالیا همگی موجب دلگرمی و اعتماد شما عزیزان به خدمات حرفه ای ما است.

ارسال بار به آنتالیا همه روزه از سرتاسر ایران همراه با ارائه خدمات حرفه ای صورت می گیرد.

از جمله خدمات شرکت آنی بار در خصوص باربری به آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ارائه بیمه نامه ای کامل و جامع
  • انجام تمامی تشریفات گمرکی بصورت کاملا تخصصی و قانونی
  • صفر تا صد خدمات packing و بسته بندی بار
  • تهیه لیست اقلام بار و ترجمه  آن به زبان کشور مقصد
  • ارسال بار به آنتالیا بوسیله خودروهای باربری مدرن و عالی
  • عملیات تخلیه بار حرفه ای و اصولی توسط نیروهای حرفه ای و با تجربه و …

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار به آنتالیا می توانید همه روزه با ما تماس حاصل نمایید. ما برای ارسال بار به آنتالیا از همه نقاط کشور خدمات را با مشاوره تخصصی در اختیار شما قرار میدهیم .

ارسال بار به آنتالیا
ارسال بار به آنتالیا

باربری تهران به ترکیه بصورت تخصصی و ارزان از طریق تماس با کارشناسان و متخصصین انی بار 

روش های مختلف ارسال بار به آنتالیا

ارسال بار به آنتالیا به روش های گوناگونی صورت می پذیرد ، که هرکدام مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند. شما دوستان عزیز باید با بررسی نوع بار و حجم بار خود مناسب ترین روش باربری را انتخاب کنید. مشاوران آنی بار به شما در خصوص ارسال بار ارزان تر به آنتالیا راهنمایی می دهند .

با توجه به مرزهای متفاوت کشور های مختلف با همدیگر بطور کلی ارسال بار از 4 روش زیر انجام می پذیرد  .

  1. ارسال بار هوایی 
  2. ارسال بار زمینی
  3. ارسال بار دریایی
  4. ارسال بار ریلی

برای ارسال بار به آنتالیا ، کارشناسان ما بر اساس میزان و حجم محموله های شما بهترین روش باربری را به شما عزیزان پیشنهاد میدهند . هریک از روش های باربری دارای شرایط و هزینه های متفاوتی است .  

ارسال بار هوایی به آنتالیا

ارسال بار هوایی به آنتالیا مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارد و برای حمل بسیاری از انواع کالا و محموله های مناسب است . حمل و نقل هوایی از طریق خطوط هواپیمایی و با بالاترین ایمنی انجام میشود و سرعت بالایی در تحویل محموله به شما وجود خواهد داشت . 

آنی بار آماده ارسال بار به آنتالیا به شیوه هوایی می باشد.

ارسال بار به شیوه هوایی بعلت سرعت بالای باربری از محبوبیت زیادی برخوردار است اما باید توجه داشت که این سبک حمل و نقل  هزینه بیشتری نسبت به سایر روش های ارسال بار به آنتالیا دارد . هزینه های حمل و نقل هوایی برای آنتالیا بر اساس وزن محموله و ابعاد آن محاسبه میشود اما هزینه های جانبی مانند بسته بندی ، سمپاشی و . . . نیز به آن افزوده خواهد شد . 

از جمله مزایای ارسال بار به روش هوایی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان ارسال بار در طیف وسیع حجم باربری
  • سرعت بسیار بالای باربری که از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا جهت ارسال بارهایی که زمان در کیفیت آن ها نقش تعیین کننده ای دارد مثل ارسال بار مواد غذایی و …
  • امکان ارسال بار در فواصل بسیار زیاد بین قاره ای
  • ایمنی بالای حمل بار جهت ارسال بارهایی حساس

علاوه بر ارسال بار به آنتالیا ، ارسال بار به استانبول نیز از خدمات آنی بار 

حمل هوایی آنتالیا
حمل هوایی آنتالیا

ترانزیت زمینی بار به آنتالیا

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های ارسال بار به آنتالیا ، حمل و نقل زمینی و ترانزیت بار است . در این روش ، محموله های مختلف داخل کامیونت ها یا تریلی ها بارگیری میشوند و از طریق مرز زمینی به ترکیه ارسال میشوند .

 مجهز به انواع خاور ها و کامیون های مسقف و روباز، تریلی 18 چرخ ، کامیونت های مسقف و روباز و تریلی های کمر شکن و بوژی ها و … می باشد.

از مزایای حمل بار زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • انعطاف مسیرهای جاده ای جهت ارسال بار از ایران به استانبول
  • امکان ردیابی بار توسط دستگاه های ردیاب پیشرفته
  • مجهز بودن به ماشین های باربری مدرن و به روز که موجب بالابردن امنیت جابه جایی کالا می شود
  • بهره مندی از رانندگان بسیار مجرب و متخصص
  • هزینه مناسب و مقرون به صرفه

ارسال بار به آنتالیا بصورت زمینی همه روزه از همه نقاط کشور انجام میشود و محموله های شما با کمترین هزینه بارگیری و منتقل میشوند . جهت انتخاب بهترین شیوه ارسال بار به آنتالیا با مشاوران ما تماس بگیرید.

ارسال بار به آنتالیا
ارسال بار به آنتالیا

نمونه بسته بندی برای ارسال بار به آنتالیا توسط آنی بار 

حمل دریایی برای آنتالیا

یکی از روش های ارسال بار به آنتالیا یا شهر ها و کشورهایی که به دریا دسترسی دارن حمل دریایی می باشد که هزینه های حمل در این روش نسبتا کمتر از سایر روش هاست . اما این روش نیاز به حمل ترکیبی دارد . ابتدا از طریق مسیر زمینی باید کانتیر شما به بنادر ارسال و از طریق دریا به کشور مورد نظر حمل شود . در کشور مورد نظر نیز از طریق زمینی باید محموله به شهر مورد نظر انتقال یابد . 

در این روش ، هزینه های حمل از بندر به بندر بسیار مقرون به صرفه است . اما ممکن است هزینه ها در شرایط خاص بصرفه نباشند و حمل زمینی گزینه ساده و سریعتری باشد . برای ارسال بار به آنتالیا نیز بارگیری از بندرعباس بصورت همه روزه انجام میشود و محموله های شما با بالاترین ضریب ایمنی بارگیری و منتقل میشوند .

برای حمل دریایی به آنتالیا نیز می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان ما خدمات و اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشید . 

 علاوه بر ارسال بار به آنتالیا ، حمل بار به آنکارا بصورت همه روزه و با کمترین هزینه نیز توسط آنی بار انجام خواهد شد .

ارسال لوازم و اثاثیه منزل به آنتالیا 

از آنجایی که شرایط اقتصادی کشور ما در حال حاضر دارای التهاباتی است ، بسیاری از هموطنان تصمیم به مهاجرت گرفته اند و مقصد اول انها کشور ترکیه است . از همین جهت ، روزانه حجم زیادی از انواع بار و کالاهای مختلف و خصوصا اثاثیه به آنتالیا ارسال میشوند . از همین جهت ، آنی بار برای ارسال بار به آنتالیا بصورت همه روزه بارگیری اثاثیه و لوازم خانه را از نقاط مختلف انجام خواهد داد .

یکی از شهر های پر طرفدار ، شهر آنتالیا است و از همین جهت خدمات آنی بار برای این شهر زیبا بصورت ویژه به شما ارائه میشود . ارسال لوازم منزل و خانگی به انتالیا در کمترین زمان ممکن با بهترین و کاملترین بیمه نامه بصورت زمینی و هوایی انجام میشود . 

 

معمولا بهترین روش برای حمل و نقل اثاثیه به آنتالیا ، حمل زمینی با استفاده از کامیونت مسقف میباشد .  برای ارسال بار به آنتالیا ، آنی بار خدمات بسته بندی اثاثیه را در اختیار شما قرار میدهد.

-حمل-اثاث-به-ترکیه-
-حمل-اثاث-به-ترکیه-

پکینگ لیست :

بعد از تهیه کیملیک ما باید بررسی کنیم که چه لوازمی از منزل خود را میخواهیم به ترکیه ( آنتالیا )  انتقال دهیم و چه لوازمی برای ما ارزش ارسال دارد ، برای این منظور ما باید یک لیست از لوازم خود تهیه کنیم  که به اصطلاح به آن پکینگ لیست اطلاق میشود.

برای طراحی پکینیگ لیست  ابتدای لوازم بزرگ مانند تخت و مبلمان و … را هر کدام یک کد قرار میدهیم و بعداز زدن برچسب روی لوازم فوق داخل لیست نوع لوازم را مشخص میکنیم .

به طور مثال کد شماره یک  تخت خواب و کد شماره دو میز نهار خوری و برای لوازم خرده ریز مانند جدول زیر هر کالایی را در هر کارتن قرار دادیم به طور مشخص معین میکنیم که در کارتن شماره 5 چه لوازمی را قرار دادیم همین طور تا آخر این لیست را ماننده نمونه به دو زبان فارسی و ترکی تنظیم کرده و به شرکت حمل تحویل میدهیم.

ارسال اثاثیه به انتالیا بدون پکینگ لیست ممکن نخواهد بود . 

ارسال کالاهای تجاری و صادراتی به آنتالیا

برای ارسال بارتجاری و صنعتی به آنتالیا باید از قوانین گمرکی کشور ترکیه اطلاعات کامل داشته باشید . علاوه بر این باید از ممنوعیات ارسال بار از کشور خودمان نیز مطلع باشید . برای ارسال بار به آنتالیا نیز باید اطلاعات کافی در خصوص محموله های قابل حمل داشت .

به عنوان مثال ، ارسال شکر از ایران به هر نقطه ای از جهان ممنوع است . ممکن است ترکیه واردات شکر را بدون ممنوعیت انجام دهد اما گمرک ایران اجازه خروج شکر را نخواهد داد . در نتیجه مشکلات بسیار زیادی ایجاد خواهد شد . 

ارسال برخی کالاهای صنعتی نیز ممنوع است . در آخرین روزهای سال 99 گمرک ترکیه دستگاه های بطری ساز را نیز ممنوع اعلام کرد . پس قبل از ارسال هرنوع کالا و محموله تجاری  یا صنعتی ، ابتدا از امکانپذیر بودن گمرک آن مطلع شوید . 

تنها یک تماس کافیست تا کارشناسان اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند و خدمات ارسال بار به آنتالیا در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام شود . 

کالای تجاری برای انتالیا
کالای تجاری برای انتالیا

آشنایی با آنتالیا و قوانین و مقررات ارسال بار در گمرک 

یکی از شهر های کشور ترکیه ،آنتالیا نام دارد . آنتالیا به دلیلی داشتن مراکز توریستی جذاب ، مرکز تفریحی و گردشگری کشور ترکیه است . بافت قدیمی ساختمان ها همراه با خیابان های پیچ در پیچ نمای زیبا و دل انگیزی به این شهر داده است.

امروزه با افزایش چشمگیر مهاجرت به ترکیه بخصوص آنتالیا و همچنین گسترش دامنه تجارت میان ایران و ترکیه مساله حمل و نقل به ترکیه و ارسال بار به ترکیه بسیار مهم و با اهمیت شده است.

آنی بار با حمل تخصصی بار شما از ایران به آنتالیا و برعکس آماده ارائه خدمات همه روزه به شما عزیزان می باشد.

ارائه خدمات عالی در زمینه باربری به آنتالیا به شما دوستان عزیز افتخار ماست .

اقلام غیر مجاز در گمرک ترکیه :

یکی از مهمترین موارد برای ارسال بار به آنتالیا یا سایر شهر های ترکیه ، اطلاع از موارد غیر مجاز است که ممکن است مشکلات زیادی به وجود بیاورد .

  • فرش ماشینی یا دستباف نو
  • صنایع دستی بیش از حد یک یا دو از یک نوع
  • مواد، اشیا و اسباب بازی های پلاستیکی
  • داروهای دامی و داروهای مصرفی بیش از مقدار مورد نیاز
  • اجناس ساخت کشور چین
  • مواد خوراکی بیش از حد مصرف مسافر و …

در زمان ارسال بار به آنتالیا ، محموله شما ( خصوصا اثاثیه و لوازم منزل ) بصورت کامل از طریق دستگاه اسکن ایکس ری مورد بررسی قرار میگیرد . علاوه بر این ، سگ های مواد یاب نیز محموله ها را مورد بررسی قرار میدهند. 

در صورت وجود هرگونه اقلامی که برای ورود به ترکیه ممنوعیت دارند ، محموله بصورت کامل تخلیه میشود و مورد بازرسی قرار میگیرد. 

تماس
تماس

 

باربری از تمام نقاط کشور برای آنتالیا 

یکی از ویژگی های آنی بار امکان ارائه خدمات باربری و حمل و نقل از تمام نقاط استان تهران و سایر استان های کشور است . این خدمات نه تنها برای ارسال بار به آنتالیا بلکه برای حمل و نقل همه نوع بار و کالای مجاز به همه شهر های ترکیه انجام میشود. 

تخصصی ترین و ارزانترین خدمات باربری به آنتالیا از تهران ، شیراز ، اصفهان ، مشهد ، تبریز و . . . . با کمترین هزنیه انجام میشود و محدودیتی در ارائه خدمات حمل و نقل وجود نخواهد داشت . 

با خدمات آنی بار ، از کل ایران به کل ترکیه بار و کالا و خصوصا اثاثیه شما ارسال خواهد شد.

مشاوره تخصصی ارسال بار به آنتالیا

شرکت حمل و نقل ترکیه مفتخر است تا با ارائه خدمات با کیفیت و دقیق و همچنین مقرون به صرفه رضایت شما عزیزان را همواره جلب نماید و خدمات ارسال بار به آنتالیا را با بالاترین میزان رضایت مشتریان انجام دهد .

مشاوران ما برای حمل و نقل انواع بار و کالا ، بهترین و سریعترین خدمات مشاوره ای را در اختیار شما قرار میدهند تا با کاهش هزینه ها نیز به شما کمک شایانی کرده باشند . 

با آنی بار حرفه ای قدم بردارید 

جابجایی اثاث و بار از تمام نقاط ایران به تمام شهر های ترکیه و بالعکس صورت می گیرد.

جهت دریافت مشاوره های رایگان و تخصصی با ما تماس بگیرید.

ارسال بار به آنتالیا تحت بهترین و کاملترین بیمه نامه تا سقف 500 میلیون بصورت رایگان انجام میشود. خدماتی دقیق و تخصصی را با آنی بار تجربه کنید . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع