آنی بار بین الملل

ارسال اثاثیه به آدانا ( ارزان و تخصصی )

انتقال لوازم منزل به آدانا بصورت همه روزه و سریع 

ارسال اثاثیه به آدانا یکی از تخصص های آنی بار است و با کمترین هزینه و با بهترین بیمه نامه این خدمات به شما عزیزان ارائه خواهند شد . تیم متخصص انی بار برای ارسال اثاثیه به آدانا از همه نقاط کشور آماده ارائه خدمات هستند .

شما میتوانید محموله های لوازم منزل خود را با کمترین قیمت و به صورت همه روزه بارگیری و از طریق روش های مختلف به آدانا ارسال نمایید . بهترین راه برای تجربه خدمات ارسال اثاثیه به ترکیه و خصوصا برای آدانا تماس با شماره های آنی بار است .

ما بیش از 30 سال است که با انجام پروژه های سبک ،سنگین و فوق سنگین ارسال اثاثیه به آدانا مفتخریم تا سابقه درخشان خود را در راستای ارائه خدمات با کیفیت و حرفه ای با شما هموطنان شریک شویم .

اثاث کشی به آدانا در ترکیه امروزه با رشد چشمگیری مواجه بوده است و دلیل آن نیز افزایش میزان مهاجرت به ترکیه است . آدانا در حال حاضر پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه پس از شهرهای استانبول، آنکارا، ازمیر و بورسا است و مرکز استان آدانا می‌باشد. در آمار سال 91 ، در آدانا بیش از 3000 ایرانی سکونت داشته اند . 

ارسال اثاث به آدانا
ارسال اثاث به آدانا

برای ارسال بار به آدانا ، ما همه روزه همه نوع خدمات باربری را در اختیار شما قرار میدهیم . تنها کافیست با ما در تماس باشید . 

ویژگی های خدمات حمل اثاثیه به آدانا توسط آنی بار 

برای خدمات ارسال اثاثیه به آدانا ، تیم متخصص انی بار بهترین و حرفه ای ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید تا محموله های شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه منتقل شوند . برای ارسلا بار اثاثیه به آدانا یا سایر شهر های ترکیه بهتر است با ویژگی های آنی بار آشنا شوید.

برخی از ویژگی های آنی بار عبارتند از : 

  1. کارشناسی دقیق بار شما در خصوص بررسی نوع بار و انتخاب بهترین شیوه حمل و نقل اثاث
  2. بسته بندی کالا و تهیه و ترجمه لیست دقیقی از اقلام بار شما جهت ارائه به گمرک کشور
  3. مشاوره  دقیق  جهت تکمیل مدارک لازم که باعث صرفه جویی در زمان می شود
  4. ترخیص و تخلیه کاملا اصولی و حرفه ای بار توسط نیروهای متخصص و باتجربه
  5. ارائه بیمه نامه تخصصی ارسال بار به آدانا
  6. بهره مندی از تیم مجرب پشتیبانی جهت پیگیری امور اثاث کشی 

علاوه بر ارسال اثاثیه به آدانا ، ارسال اثاثیه منزل به آنتالیا بصورت حرفه ای و ارزان با بهترین کیفیت انجام خواهد شد .

نکات مهم برای اثاث کشی به آدانا

برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل به آدانا باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا سریعتر و راحت تر اثاثیه شما منتقل شود . بسیاری از شرکت ها با بی توجی به موارد مهم مشکلات زیادی را برای هموطنان گرامی فراهم می نمایند که هزینه های گزافی به آنها تحمیل می نماید .  

  1. تمامی وسایل را داخل بسته های مستحکم و ایمن بسته بندی کنید 
  2. سعی کنید وسایل مربوط به هم را در بسته های جداگانه بسته بندی کنید ، مثلا وسایل آشپزخانه و  …
  3. روی هر بسته دسته بندی مربوط به کالاها را بنویسید و جعبه هایتان را با عدد گذاری مشخص کنید تا در پایان اثاث کشی مطمین شوید که بسته ای کم نشده است 
  4. پس از رسیدن به مقصد مورد نظرتان بسته های مربوط به کالاهای لازم را اول باز کنید و بچینید و در زمان های خالی ای که دارید کم کم بسته های غیر ضروری تر را باز کنید .

موارد دکر شده برای ارسال اثاثیه به آدانا یا سایر شهر های ترکیه بسیار مهم است و در هزینه و امنیت محموله های شما بسیار تاثیر گذار است . تیم آنی بار برای ارسال بار به آنکارا نیز به صورت همه روزه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه می نماید و شما می توانید از طریق یک تماس تلفنی با تیم آنی بار بهترین ها را تجربه کنید .

تماس
تماس

ارسال اثاثیه به آنکارا با کمترین هزینه توسط انی بار 

روش های ارسال اثاثیه به آدانا 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل ، 2 روش حمل هوایی و حمل زمینی وجود دارد . حمل هوایی معمولا برای حجم کمی از اثاثیه انجام میشود که سرعت تحویل آن بسیار بالاتر از حمل زمینی است . البته هزینه حمل و نقل نیز بیشتر خواهد بود . 

اما روش حمل زمینی برای هر حجمی از اثاثیه مناسب است . 

در روش حمل زمینی به ترکیه ، اثاث و لوازم شما به 2 صورت امکان انتقال به ترکیه را دارند . حمل خرده باری یا دربستی . 

در روش حمل خرده باری ، اثاثیه شما توسط تیم آنی بار از منزل ایران بارگیری و در انباری داخل تهران تخلیه میشود . اثاثیه شما پس از چند روز در کنار اثاثیه 2-3 نفر دیگر از هموطنان به سمت ترکیه ارسال میشود . در این روش زمان تحویل اندکی زیاد است . 

در روش حمل دربستی که روش پیشنهادی آنی بار است ، کامیونت مسقف یا تریلی ( بستگی به حجم اثاثیه دارد ) اثاثیه شما را از درب منزل بارگیری می نماید و همان خودروی باربری مستقیما به سمت ترکیه حرکت میکند . 

حمل و نقل زمینی برای ترکیه
حمل و نقل زمینی برای ترکیه

این روش باربری سریعترین روش حمل زمینی بار به ترکیه است و تیم آنی بار این روش را برای حمل و نقل بار و کاثاثیه به شما پیشنهاد میکند . 

ارسال هوایی اثاثیه به آدانا

یکی از مهمترین ویژگی های خدمات آنی بار ، امکان ارسال اثاثیه به صورت هوایی می باشد . در این روش محموله های شما سریع و با بالاترین ایمنی به شهر مورد نظر ( در اینجا آدانا ) منتقل خواهند شد . در خدمات ارسال هوایی اثاثیه به آدانا ، هزینه های حمل و نقل بر اساس وزن حجمی محموله ها محاسبه می شوند .

برای ارسال اثاثیه به آدانا از طریق روش هوایی ، گمرک فرودگاه امام خمینی انتخاب اول خواهد بود . شما عزیزان می توانید محموله های خود را از طریق خدمات آنی بار با بهترین کیفیت به ترکیه و خصوصا برای آدانا ارسال کنید .

علاوه بر ادانا ، ارسال بار به استانبول نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد و فقط کافیست با ما در تماس باشید .

مدارک مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به آدانا

برای انتقال اثاثیه و لوازم منزل ف ابتدا باید مراحل اخذ کیملیک توسط شما انجام شده باشد و کیملیک کار برای شما صادر شده باشد . پس از دریافت کیملیک کارت ، با در اختیار داشتن کپی از شناسنامه و پاسپورت میتوانید انتقال اثاثیه را انجام دهید . 

 

برای ارسال اثاث به آدانا و ترکیه ، باید لیست اثاثیه ( پکینگ لیست ) نیز تهیه شده باشد که توسط کارشناسان و متخصصین انی بار انجام خواهد شد . 

 

برای ارسال هرنوع بار و کالایی به آدانا و سایر شهر های ترکیه ، مشاوره تخصصی با کارشناسان بهترین و سریعترین راه با کمترین هزینه را در اختیار شما قرار میدهد . مشاوران ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند و در کمترین زمان بهترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهند . 

مشاوره برای ارسال اثاثیه به آدانا

یکی از مهمترین ویژگی های باربری تهران به آدانا برای انتقال اثاثیه و لوازم خانه ، ارائه مشاوره حرفه ای به صورت رایگان است . شما می توانید با یک تماس تلفنی از طریق مشاوره با کارشناسان ما بهترین و تخصصی ترین خدمات را تجربه کنید و حمل و نقل حرفه ای و ارزان را از ما بخواهید .

ارسال اثاثیه به آدانا در کمترین زمان انجام خواهد شد و مشاوره کارشناسی ما برای کاهش هزینه و افزایش ایمنی محموله های شما بسیار موثر خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع