آنی بار بین الملل

ارسال اثاثیه به مرسین + بیمه

ارسال اثاثیه به مرسین ترکیه به صورت همه روزه توسط تیم متخصص آنی بار انجام می شود و امکان انتقال انواع بار و کالاهای مختلف را برای شما فراهم می نماییم . بهترین و تخصصی ترین خدمات ارسال اثاثیه به مرسین به صورت همه روزه با بهترین کیفیت انجام می شود .

برای ارسال اثاث منزل به مرسین ، آنی بار با کمترین هزینه به صورت زمینی و هوایی آماده انتقال کالاهای شما می باشد . فقط کافیست با ما در تماس باشید .

ارسال اثاثیه منزل از تهران به مرسین 

هموطنان گرامی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند ، پس از اخذ کیملیک خود میتوانند درخواست ارسال اثاثیه را از تهران یا شهر های دیگر کشور برای مرسین یا سایر شهر های ترکیه ثبت نمایند . 

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل با کمترین هزینه از همه نقاط استان تهران انجام میشود و علاوه بر این آنی بار تیم حرفه ای برای بسته بندی اثاثیه نیز در اختیارتان قرار میدهد . 

اثاث کشی از تهران به مرسین به سادگی حمل اثاث از یک خانه به خانه دیگر در تهران میباشد و تنها نیاز است که با آنی بار در تماس باشید . 

ارسال اثاثیه به مرسین ترکیه
ارسال اثاثیه به مرسین ترکیه

ارسال اثاثیه به آدانا بصورت همه روزه و تخصصی با آنی بار 

روش های ارسال لوازم منزل به مرسین

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به شهر بندری مرسین در ترکیه ، ابتدا باید بر اساس میزان و حجم اثاثیه مناسب ترین روش باربری را انتخاب نماییم .  حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل برای مرسن به 2 روش زمینی و هوایی توسط انی بار انجام میشود که هرکدام از این روش ها دارای مزایا و معایب مشخصی هستند . 

در ادامه به روش های حمل و نقل بار بیشتر می پردازیم و با آنها آشنا خواهیم شد تا ارسال بار به مرسین را بهتر و ساده تر انجام دهیم . 

ارسال زمینی اثاثیه به مرسین 

شاید مقرون به صرفه ترین روش حمل و نقل اثاثیه به مرسین همین روش حمل زمینی باشد . البته در روش حمل زمینی اثاثیه به مرسین  نیز 2 نوع خدمات به شما ارائه می گردد . 

  1. حمل دربستی 
  2. حمل خرده بار 

حمل دربستی به اختصاص یک دستگاه کامیونت یا تریلی برای حمل اثاثیه شما بصورت اختصاصی گفته میشود . این روش ایمنی بالایی دارد و اثاثیه شما تنها در یک خودرو قرار میگیرد. 

در روش حمل خرده باری برای مرسین ، اثاثیه و لوازم منزل شما در کنار اثاثیه 2 یا نهایتا 3 نفر ( بستگی به نوع خودرو دارد ) قرار میگیرد و پس از طی چند روز در انبار جهت تکمیل ظرفیت خودرو و چیدمان ، مستقیما به ترکیه ارسال میشوند.

این روش هزینه حمل کمتری نسبت به حمل دربستی دارد و برای اثاثیه منزل کم مناسب است.

ارسال اثاث به ترکیه با کمترین هزینه توسط انی بار 

ارسال هوایی اثاثیه برای مرسین 

یکی از روش های حمل و نقل اثاثیه ، حمل هوایی است . این روش علاوه بر سرعت تحویل بالایی که دارد ، هزینه های حمل بیشتری نیز دارد . 

در روش حمل اثاثیه بصورت هوایی ، لوازم منزل شما باید بصورت کامل سمپاشی و بسته بندی مخصوص برای آنها تهیه شود که البته آنی بار این خدمات را به شما ارائه خواهد داد . 

این روش از طریق خطوط هواپیمایی بین المللی که به مرسین و ترکیه پرواز دارند انجام میشود .

 
ارسال هوایی ترکیه
ارسال هوایی ترکیه

علاوه بر اسال اثاثیه به مرسین ، همه روزه ارسال اثاثیه به آنتالیا نیز به صورت تخصصی و با کمترین هزینه انجام می شود .

آیا برای ارسال اثاثیه به مرسین بیمه در نظر گرفته میشود ؟ 

بله ، آنی بار برای حمل و نقل محموله های تجاری و یا اثاثیه و ولوازم منزل شما به مرسین یا هرنقطه دیگری از ترکیه ، از بهترین بیمه نامه بر اساس میزان ارزش کالای شما استفاده مینماید . 

بیمه نامه آنی بار برای حمل و نقل اثاثیه تا سقف 20 هزار دلار تحت پوشش بیمه CMR است و علاوه بر این شرکت بیمه داخلی نیز تا میزان ارزش اعلامی شما اثاثیه را بصورت کامل تحت پوشش قرار میدهد تا در صورت بروز هرگونه حادثه حتی کوچک ، امکان جبران خسارات بصورت کامل فراهم باشد . 

ارسال اثاثیه به استانبول بصورت تخصصی و سریع نیز از جمله خدمات آنی بار است . 

تماس
تماس

چه مواردی قابل ارسال به مرسین نیست ؟ 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل ، محدودیت هایی از نظر نوع لوازم وجود دارد . در بسته بندی های اثاثیه باید به این موضوع توجه داشته باشید که همراه داشتن مواد خوراکی مجاز نیست . 

علاوه بر مواد خوراکی ، همرا داشتن مواد مخدر و دخانیات  ، مواد منفجره و آتش زا و . … . نیز ممنوع است .  علاوه بر این ، اثاثیه که ای بسته بندی نو دارند و دستگاه نیز نو می باشد قابل ارسال نیست چون در مجموعه صادرات قرار میگیرد . 

ارسال اثاثیه به استانبول بصورت همه روزه توسط آنی بار انجام خواهد شد . با ما همراه باشید  و محموله های خود را بدون هزینه اضافی به مرسین ، انکارا ، آنتالیا و . . . انتقال دهید . 

مشاوره تخصصی باربری مرسین 

اگر قصد ارسال اثاثیه به مرسین را دارید ابتدا با مشاوران مجموعه انی بار در تماس باشید . مشاوران و کارشناسان انی بار برای حمل و نقل اثاثیه شما بهترین و مناسب ترین روش حمل که ایمنی محموله را تامین نماید و هزینه آن نیز مقرون به صرفه باشد را در نظر میگرند . 

مشاوره آنی بار کاملا رایگان است و شما می توانید از طریق سامانه تلفن 5 رقمی و واتساپ شرکت با ما در ارتباط باشید تا اثاثیه خود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به مرسین ارسال کنید . 

علاوه بر ارسال اثاثیه به مرسین ، همه روزه ارسال بار به ازمیر نیز توسط انی بار انجام می شود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع