آنی بار بین الملل

ارسال بار به مرسین | باربری ارزان ایران به بندر مرسین

ساده ترین روش ارسال بار به مرسین از ایران 

ارسال بار به مرسین یکی از تخصصی ترین خدمات شرکت آنی بار می باشد که امکان ارسال همه نوع بار و کالا از نقاط مختلف ایران برای شهر بندری مرسین را برای شما فراهم می نماید . 

ارسال بار به مرسین به روش های متفاوت حمل و نقل صورت می گیرد که بر اساس نیاز شما و نوع محموله باید بهتری ترین روش حمل که از نظر هزینه و ایمنی بار مناسب است را انتخاب نمود . 

آنی بار با بیش از 30 سال تجربه و تخصص در زمینه  ارسال بار به مرسین یا سایر شهر های کشور ترکیه فعالیت گسترده ای دارد و با تجربه بالا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است . 

حمل بار به مرسین نیازمند دانش حرفه ای حمل و نقل بین المللی می باشد

آنی بار مجهز به مدرنترین و استانداردترین تجهیزات حمل و نقل به بندر مرسین می باشد

ارسال بار از ایران به مرسین
ارسال بار از ایران به مرسین

 چرا تجار علاقه مند ارسال بار به مرسین هستند ؟

مِرسین ( Mersin ) یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است . در همسایگی مرسین نزدیکترین شهر آدانا است که می توان از مرسین تا آدانا را بخاطر نزدیکی زیاد به همدیگر زمین سفر کرد.

حمل بار از ایران به مرسین بعلت جاذبه زیاد توریستی و فرهنگی و گردشگری مرسین بسیار رایج است. علاوه بر این حضور همیشگی گردشگران در این شهر بازار بسیار فعال را بوجود آورده که نیاز به حضور انواع تولیدکنندگان دارد . 

کارگو بار از ایران به مرسین ترکیه امروزه در بین تجار از جایگاه ویژه ای برخوردار است که برای حمل بارهای با تناژ کم و بصورت هوایی انجامم میشود .

باربری به مرسین را به صورت تخصصی به ما بسپارید

این شهر چشم انداز زیبایی دارد و در امتداد دریای مدیترانه قرار گرفته است. از نکات مهمی که موجب افزایش گردشگری به شهر مرسین شده است دسترسی راحت دریایی ، زمینی و ریلی می باشد

فریت بار به مرسین به شیوه های مختلف انجام می شود.( کارگو بار را می توان به روش زمینی دریایی ریلی و …) انجام داد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره  رایگان با شماره های ما تماس حاصل نمایید

برای باربری ترکیه به ایران نیز می توانید بهترین خدمات را از ما بخواهید . ما همه روزه برای ارسال بار به مرسین و ارسال بار از مرسین به ایران آماده همکاری با شما عزیزان هستیم.

ارسال بار از ایران به مرسین ترکیه
ارسال بار از ایران به مرسین ترکیه

ارسال بار به ترکیه در کمترین زمان ممکن همراه با بیمه نامه

روش های مختلف برای انتقال بار به مرسین

برای ارسال بار به مرسین روش های مختلفی وجود دارد که امکان حمل سریع محموله ها را برای شما فراهم می نماید . مجموعه آنی بار از همه روش های ممکن برای ارسال بار به مرسین استفاده خواهد نمود تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه انتقال کالاهای شما انجام شود .

برای ارسال بار به مرسین روش های زیر در اختیار شما قرار میگیرند :

  • حمل دریایی
  • حمل زمینی
  • حمل هوایی

هر یک از روش هایی که برای ارسال بار به مرسین مورد استفاده قرار میگیرند برای محموله های خاصی مناسب هستند . به عنوان مثال ، برای حمل محموله های تجاری در حجم زیاد بهتر است از روش دریایی یا زمینی استفاده شود زیرا هزینه مناسب تری خواهد داشت .

ارسال بار دریایی به مرسین :

ارسال بار به مرسین با روش دریایی یکی از روش های ایمن و نسبتا مقرون به صرفه می باشد که امکان انتقال محموله ها در حجم و وزن زیاد را برای شما فراهم می نماید . برای باربری دریایی به مرسین ، همه روزه تیم تخصص آنی بار آماده همکاری با شما عزیزان میباشد .

از ویژگی های ارسال بار به مرسین بصورت دریایی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • کارگو بار در حجم و وزن بسیار زیاد میسر می باشد
  • مقرون به صرفه بودن حمل دریایی نسبت به حمل هوایی
  • امنیت بسیار بالای باربری دریایی به مرسین

اما باید به این نکته توجه داشت که زمان دقیق ارسال بار در حمل و نقل دریایی مشخص نیست و ممکن است شرایط جوی و دریا در زمان تحویل محموله ها اندکی تاخیر ایجاد کند .

علاوه بر ارسال بار به مرسین ، برای ارسال بار به استانبول با کمترین هزینه نیز با ما در تماس باشید.

ارسال بار به مرسین بصورت هوایی:

یکی از روش های ارسال بار به مرسین ، حمل بار به صورت هوایی است که در اسرع وقت انجام میشود و امکان انتقال محموله های کوچک تا 300 کیلو را برای شما فراهم می نماید . برای ارسال بار به مرسین بصورت هوایی انتقال محموله ها از طریق فرودگاه امام خمینی انجام میشود .

  • سرعت بسیار بالای ارسال بار
  • امنیت بسیار زیاد در حمل بار به مرسین و …

همگی از جمله ویژگی ای مثبت ارسال بار به روش هوایی می باشد . اما یکی از مهمترین نکات منفی در ارسال هوایی بار برای مرسین ، هزینه حمل و نقل بالا می باشد . 

حمل هوایی بار و کالا
حمل هوایی بار و کالا

برای ارسال بار به ازمیر نیز می توانید از خدمات تخصصی آنی بار بهره مند شوید و با بهترین کیفیت محموله های خود را بارگیری و منتقل کنید .

ارسال بار به مرسین بصورت زمینی

برای ارسال بار به مرسین ، روش حمل زمینی ( جاده ای ) یکی از مهمترین و اصلی ترین روش های باربری است که توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه میشود . حمل بار به مرسین به صورت زمینی روشی کم هزینه و نسبتا سریع است که امکان انتقال بار تا 24 تن با یک تریلی را برای شما فراهم می نماید .

وجود مرز زمینی بین ایران و ترکیه سبب شده است که ارسال بار به مرسین بصورت همه روزه برای حمل بارهای تجاری و اثاثیه انجام شود .

  • مقرون به صرفه بودن ارسال بار
  • امنیت باربری به خارج
  • امکان ردیابی محموله
  • بیمه نامه قوی و حرفه ای
  • امکان تحویل خصوصی بار  و …

برای ارسال بار به مرسین می توانید از همه نقاط کشور با کمترین هزینه محموله های خود را بارگیری نمایید . برای ارسال اثاث به ترکیه ، روش زمینی بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای انتقال محموله ها می باشد.

تماس
تماس

 

ارسال بار به آنکارا و ارسال بار به آنتالیا بصورت همه روزه و حرفه ای انجام خواهد شد . با ما همراه باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید. 

آیا برای ارسال بار به مرسین از بیمه استفاده میشود ؟

برای ارسال بار به مرسین محموله های شما با هر روش حمل که منتقل شوند بصورت کامل تحت پوشش بیمه قرار میگیرند . بیمه نامه مجموعه آنی بار برای ارسال بار به مرسین کاملترین نوع بیمه می باشد که محموله های شما در داخل ایران و خارج از ایران را تحت پوشش قرار میدهد .

بیمه نامه مربوط به CMR و علاوه بر این بیمه ایران که شرکت بیمه داخلی میباشد برای محموله شما مورد استفاده قرار مییگرد .بیمه نامه هرگونه خسارت در زمان انتقال بار به مرسین یا سایر شهر ها را بصورت کامل متقبل میشود. 

امیدواریم که هرگز نیازی به استفاده از بیمه وجود نداشته باشد اما استفاده از بیمه کامل بسیار مهم و اساسی است.  برای ارسال بار به مرسین تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد .

موارد ممنوعه برای ارسال بار به مرسین

برای ارسال بار به مرسین نیز مانند سایر شهر های ترکیه ممنوعیات مشخصی وجود دارد . این ممنوعیات سبب شده است که ارسال برخی اقلام ممنوع باشد و امکان انتقال انها نه تنها برای آنی بار بلکه برای سایر شرکت ها نیز فراهم نباشد .

برای ارسال محموله های خارج از لیست ممنوعه به مرسین می توانید روی خدمات آنی بار حساب ویژه باز کنید .

  • ارسال انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی
  • ارسال مواد آتش زا
  • مواد اسیدی
  • ارسال برخی مواد غذایی
  • دارو
  • عتیقه
  • فرش های قدیمی
  • و برخی موارد دیگر

برای ارسال بار به مرسین بهتر است ابتدا با کارشناسان ما در تماس باشید تا محموله های شما به راحتی و در اسرع وقت منتقل شوند و شامل ممنوعیت های ارسال بار نشوند .

مشاوره تخصصی برای ارسال بار برای مرسین

برای ارسال بار و کالا به کشورهای خارجی همیشه سوالات فراوانی ذهن را درگیر خواهد کرد . برای رفع این مشکل ، آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارائه خدمات مشاوره در اختیارشما قرار میدهد تا ارسال بار به مرسین را با بالاترین کیفیت و ایمنی تجربه کنید .

مشاوره با کارشناسان ما سبب کاهش هزینه های شما نیز خواهد شد و با انتخاب روش مناسب برای انتقال محموله های شما ، ایمنی کامل برای ارسال بار به مرسین فراهم می شود.

شرکت حمل و نقل آنی بار متخصص در ارسال بار به مرسین و ارسال بار از ایران به خارج می باشد.

سابقه درخشان انجام پروژه های موفقیت آمیز فریت بار و باربری بین المللی برای ترکیه و سایر کشور های اروپایی و آسیایی موجب افتخار ما است.

خدمت به شما هدف ماست

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع