آنی بار بین الملل

باربری کرج به آنتالیا (ارزانترین کرایه + بیمه رایگان)

حمل بار از کرج برای آنتالیا بصورت تخصصی

ارسال بار از کرج به آنتالیا بصورت همه روزه با کمترین هزینه تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه باربری توسط مجموعه معتبر آنی بار انجام میشود که سابقه طولانی در خصوص انتقال انواع بار و کالا و اثاثیه به ترکیه دارد . حمل بار به آنتالیا از تمام نقاط کرج ، شهر های اطراف کرج و سایر استان ها نیز انجام میشود. 

ارسال تخصصی بار و کالا از کرج با تیم متخصص باربری و کارشناسی و مشاوره انجام میشود و محموله شما در اسرع وقت در آنتالیا تحویل خواهد شد. 

حمل بار از کرج برای آنتالیا و سایر شهر های ترکیه انجام میشود و اثاث کشی نیز بخشی از خدمات ما خواهد بود .

برای ارسال بار به ترکیه ، همه روزه تیم متخصص آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه امکان انتقال محموله های شما را بر عهده خواهد گرفت .

ارسال بار به آنتالیا در اسرع وقت با کمترین هزینه

حمل و نقل بار و کالا به آنتالیا بصورت همه روزه و با کمترین هزینه و به همراه بهترین بیمه نامه انجام میشود و شما می توانید انواع کالا و اثاثیه منزل خود را از کرج بصورت حرفه ای همراه با خدمات بسته بندی تخصصی از ما بخواهید. 

حمل و نقل بار از کرج برای آنتالیا با کمترین هزینه و با بهترین خدمات توسط آنی بار به شما ارائه می گردد و علاوه بر کرج نیز سایر شهر های و شهرستان ها تحت پوشش کامل خدمات ما هستند. 

انتالیا
انتالیا

ارسال بار به آنتالیا تخصص اصلی مجموعه حرفه ای آنی بار است.

روش های ارسال بار به آنتالیا کدامند ؟

برای ارسال بار و کالا از ایران و خصوصا از کرج به آنتالیا ، 2 روش اصلی وجود دارد که برای حمل و نقل می توانید از آن استفاده کنید . 

حمل و نقل اثاثیه کالا به 2 روش زیر انجام میشود . 

  1. هوایی 
  2. زمینی 

هر یک از این 2 روش دارای مزایا و معایبی هستند که حمل و نقل با آن را یک فرایند تخصصی می کند . شما می بایست بر اساس تجربه و نیاز خود ، بهترین روش را انتخاب کنید . 

ارسال بار از شیراز به آنتالیا نیز بصورت تخصصی و همه روزه با بهترین بیمه نامه به شما عزیزان ارائه میشود . با ما در تماس باشید . 

حمل و نقل زمینی برای ترکیه

همانطور که میدانید ، کشور ترکیه در همسایگی ایران است و دارای مرز زمینی مشترک با کشور ما میباشد. از همین جهت ، انتقال بار و کالا بصورت زمینی بصورت همه روزه از طریق این مرز مشترک میسر میباشد . بصورت کلی ، حمل و نقل زمینی از نظر هزینه مقرون به صرفه تر از حمل هوایی است ( چه برای آنتالیا ، چه برای سایر شهر های ترکیه ) . 

یکی از روش های حمل و نقل بار از ایران به ترکیه ، ارسال زمینی با استفاده از کامیونت و تریلی میباشد . در این روش ، حمل بار شما از مبداء مورد نظر توسط یکی از 2 خودروی نام بده شده انجام میشود و بر اساس حجم بار شما بهترین آنها در اختیارتان قرار میگیرد . 

حمل بار با استفاده از تریلی و کامیونت مسقف به دلیل امکان پلمپ محموله در گمرک به راحتی و با کمترین هزینه انجام میشود . 

شما می توانید از طریق حمل و نقل زمینی همه نوع بار و کالای مجاز را با کمترین هزینه به آنتالیا از کرج ارسال کنید . 

حمل و نقل زمینی با تریلی
حمل و نقل زمینی با تریلی

باربری تهران به آنتالیا بصورت تخصصی و ارزان قیمت 

حمل و نقل هوایی ترکیه 

باربری از کرج برای آنتالیا توسط مسیر هوایی و یا استفاده از هواپیمای باربری (جهت کارگو بار) و هواپیمای مسافربری(جهت فریت بار) صورت می گیرد. برای حمل محموله بصورت هوایی به ترکیه ، 2 روش وجود دارد که هزینه ها و نوع محموله ها در این 2 روش متفاوت است.

  • فریت بار مسافری 
  • کارگو

برای ارسال محموله و کالاهای تجاری و شخصی به آنتالیا که حجم و وزن کمی دارند ، فریت بار مسافری مناسب است . اما برای حمل و نقل محموله های با وزن و ابعاد و حجم بالاتر ، استفاده از روش کارگو بهترین گزینه است. 

البته مشاوران و متخصصین ما برای اینکه در این فرایند به مشکل بر نخورید ، بهترین و حرفه ای ترین خدمات مشاوره ای را بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند. 

حمل هوایی
حمل هوایی

ارسال اثاثیه از کرج به آنتالیا

مهمترین خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، حمل اثاثیه به آنتالیا است . از این طریق می توانید پس از مهاجرت خود به ترکیه ، اثاثیه و لوازم خود را نیز به آنتالیا حمل نمایید و از پرداخت هزینه های بیشتر برای خرید لوازم منزل جلوگیری کنید . 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل از کرج به انتالیا باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که عبارتند از : 

  • حمل اثاثیه بصورت زمینی برای ترکیه حدود 10 روز زمان لازم دارد
  • در زمان ارسال اثاثیه ، میبایست بسته بندی مناسب برای لوازم انجام شود
  • هزینه ایکس ری و گمرک ایران و ترکیه بر عهده صاحب بار است
  • ارسال اقلام بهداشتی و خوراکی به ترکیه ممنوع است 

برای ارسال اثاثیه به آنتالیا ، انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه ای مهمترین بخش کار است . 

تماس
تماس

ارسال محموله های تجاری از کرج برای آنتالیا

محموله های تجاری و صنعتی و صادارتی سهم بیشتری نسبت به اثاثیه و ولوازم منزل در حمل و نقل بین المللی برای آنتالیا دارند . این موضوع سبب شده است که کارشناسان آنی بار بصورت تخصصی برای حمل و نقل محموله های تجاری فعالیت خود را گسترش دهند . 

محموله های در برخی موارد نیاز به مجوزات مختلف و خاص دارند . از همین جهت ارسال یک محموله تجاری ، نیاز به بررسی توسط کارشناسان آنی بار دارد. 

  • ارسال آهن آلات و تولیدات فلزی 
  • ارسال منسوجات چوبی 
  • ارسال قطعات و لوازم و دستگاه های صنعتی

ارسال بار و کالا از ایران به ترکیه و شهرهایی مانند آنتالیا ، استانبول ، ازمیر و . . . یک فرایند تخصصی است که توسط مجموعه های مجاز و متخصص باید انجام شود .

آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما نه تنها از کرج ، بلکه از همه شهر ها و شهرستان های کشور بهترین خدمات باربری را در اختیارتان قرار میدهد . 

تنها کافیست با ما در تماس باشید . 

برای ارسال خرده بار به آنتالیا می توانید به صورت همه روزه از طریق شماره های ما ثبت سفارش خود را انجام دهید .

حمل بار به آنتالیا با بیمه کامل

برای حمل و نقل بار و کالا ( چه تجاری و چه شخصی ) برای انتالیا ، استفاده از بیمه نامه یکی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد . حمل و نقل بین شهری ، درون شهری و بین المللی همیشه با چالش ها و خطرات فراوانی مواجه بوده است که ضرورت استفاده از بیمه نامه را به وضوح نمایش داده است . از همین جهت ، چه برای محموله های کم ارزش و چه پر ارزش باید از بیمه نامه استفاده نمود . 

برای حمل بارهای شما به آنتالیا ، چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی آنی بار از بیمه نامه کامل استفاده مینماید. بیمه نامه آنی بار هرگونه خسارت به محموله را بصورت کامل تحت پوشش خود قرار میدهد . 

خساراتی که بر اثر آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و خسارات بالایای طبیعی بوجود می آیند بصورت کامل تحت پوشش بیمه هستند . مجموعه آنی بار بر اساس نوع بار و ارزش محموله از بیمه نامه بین المللی و بیمه نامه ایرانی استفاده مینماید . 

باربری کرج به استانبول بصورت تخصصی و ارزان با خدمات آنی بار

مجموعه آنی بار برای باربری از کرج به آنتالیا بصورت همه روزه بهترین و کاملترین خدمات باربری را با نازلترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهد و علاوه بر این خدمات مشاوره ای تخصصی آنی بار برای کاهش هزینه ها و همچنین حمل و نقل سریع و صحیح و سالم محموله شما میباشد و در اسرع وقت می توانید بصورت حضوری و یا تلفنی برای ارسال بار به آنتالیا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع