آنی بار بین الملل

حمل بار از ترکیه به ایران | بیمه نامه تخصصی و مشاوره رایگان

تخصصی ترین باربری از ترکیه برای ایران

حمل بار از ترکیه به ایران یکی از تخصصی ترین خدمات شرکت حمل و نقل آنی بار می باشد که با کمترین نرخ کرایه و هزینه به شما عزیزان ارائه می شود . 

حمل بار از ترکیه به ایران را صفر تا صد و با خیال راحت به ما بسپارید .

ما بیش از 30 سال است که با انجام پروژه های سبک ،سنگین و فوق سنگین حمل بار از ترکیه به ایران مفتخریم تا سابقه درخشان خود را در راستای ارائه خدمات با کیفیت و حرفه ای با شما دوستان شریک شویم .

ارسال بار از ترکیه به کشور ایران و (همینطور از ایران به ترکیه ) امروزه بعلت تبادلات قوی فرهنگی اقتصادی تجاری و .. بسیار رایج و فراگیر شده است.

افراد با مقصود های مختلف از جمله اثاث کشی ، ارسال بار و کالا ، صادرات و واردات ، تجارت کالا ، ارسال سوغاتی  و … تصمیم به فریت بار از ترکیه به ایران دارند.

شهر استانبول پایتخت کشور ترکیه می باشد که زیبایی های وصف نشدنی طبیعی آن،حضور اقوام مختلف مردم با سنت ها و ملت های متفاوت ، زیبایی کشور ترکیه را دو چندان کرده است.

تماس
تماس

باربری به ترکیه نیز بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه بصورت تخصصی و همه روزه در اختیار شما قرار میگیرد تا بهترین و کاملترین خدمات را تجربه کنید . 

خدمات ممتاز ما در حمل بار از ترکیه به ایران چیست ؟

حمل بار از ترکیه به ایران فرایندی مهم و تخصصی است که نیازمند اطلاعات بسیار بالای گمرکی ، نیروهای حرفه ای و دوره دیده  و تیم کارشناسی متخصص و با تجربه می باشد.

آنی بار در راستای جلب رضایت شما عزیزان تمام تلاش خود را می کند تا با تلفیق دانش و تخصص ،  مهارت و تجربه های ارزشمند بتواند با ارائه خدمات باربری حرفه ای و مقرون به صرفه موجب رضایت شما و خود بشود.

 خدمات ما در حوزه ارسال کالا از ترکیه به ایران :

  1. کارشناسی دقیق بار شما در خصوص بررسی نوع بار و انتخاب مقرون به صرفه ترین شیوه حمل بار از ترکیه به ایران
  2. بسته بندی کالا و تهیه و ترجمه لیست دقیقی از اقلام بار شما جهت ارائه به گمرک کشور
  3. مشاوره  دقیق  جهت تکمیل مدارک لازم که باعث صرفه جویی در زمان می شود
  4. ترخیص و تخلیه کاملا اصولی و حرفه ای بار توسط نیروهای متخصص و باتجربه

اسباب کشی از ترکیه به ایران

یکی دیگر از خدمات تخصصی انی بار برای آن دسته از مهاجرینی که قصد بازگشت از ترکیه به ایران را دارند ، حمل و نقل اثاثیه و اسباب کشی از ترکیه به ایران است . 

شما می توانید از طریق آنی بار اثاثیه و لوازم منزل خود را از  هر شهر از ترکیه بصورت سریع و تخصصی به تهران ، اصفهان ، شیراز ، کرمان ، یزد و . . . . ارسال نماییدو کمترین هزینه را پرداخت نمایید . 

اسباب کشی از ترکیه با کمترین هزینه و با بهترین خدمات به شما عزیزان ارائه خواهد شد تا لواز خانه خود را در اسرع وقت به ایران منتقل کنید . 

اسباب کشی از ترکیه به ایران
اسباب کشی از ترکیه به ایران

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل شما از ترکیه به ایران ، نیاز به نامه ترک خاک میباشد که کنسولگری ایران در اختیار شما عزیزان قرار میدهد . نمونه این نامه در تصویر زیر دیده میشود : 

نامه ترک خاک anibar
نامه ترک خاک anibar

علاوه بر این ، ارسال اثاثیه به ترکیه نیز بصورت همه روزه از طریق آنی بار انجام خواهد شد . 

روش های حمل بار ترکیه ایران

حمل بار ترکیه ایران به شیوه های مختلف حمل و نقل امکان پذیر می باشد وکارشناسان ما با بررسی بهترین روش حمل بار شما مقرون به صرفه ترین ، سریع ترین و دقیق ترین روش باربری را به شما پیشنهاد می دهند.

حمل بار ترکیه ایران به معنی ارسال بارهایی است که شما برای مقاصد شخصی ، تجاری و وارداتی خود قصد جابجایی آن را دارید .

مثلا اثاث کشی منزل یا ارسال هدیه و سوغاتی از ترکیه به ایران یا …

اما کارگو بار به معنی حمل بار با مقصد تجاری است ؛ مثل صادرات و واردات ، معاملات تجاری بین دو شرکت یا …

معمولا حجم بار کارگو از فریت بیشتر است و از ماشین ها و سرویس های مخصوص باربری و حمل بار با توانایی حمل سنگین استفاده می شود.

مثل تریلی های 18 چرخ و تریلی های کمرشکن ، هواپیماهای باربری یا کشتی های باربری و …

حمل بار از ترکیه به ایران
حمل بار از ترکیه به ایران

شرکت حمل و نقل ترکیه ، متخصص ارسال کالا و اثاثیه

گروپاژ کردن بار از ترکیه به ایران

 حمل خرده بار از ترکیه به ایران به دو شیوه خرده بار و دربست صورت می گیرد.

ارسال خرده بار یا همان گروپاژ کردن به معنی حمل و نقل بارهایی است که از نظر حجم و اندازه کمتر از آن مقداری هستند که بخواهید یک خودرو ترانزیت را بصورت کاملا دربست اختیار کنید .

مثلا ارسال  یخچال ، مبلمان و …

در این گونه مواقع بار شما و بار سایر افراد در یک ماشین باربری مجهز با رعایت تمام پروتکل ها استاندارد باربری قرار می گیرد و پس از اتمام مرحله بارگیری به راه می افتد.

اما ارسال دربست بار به ایران جهت  حمل بار هایی است که یا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردارند به گونه ای که نمی توان آن ها را با سایر بارها یک جا قرار داد یا اینکه از نظر حجمی و وزنی خودشان به تنهایی نیازمند یک یا چند خودرو ترانزیت می باشند.

cropped-khavar-mosaghaf
cropped-khavar-mosaghaf

باربری از ترکیه برای همه شهر های ایران

مجموعه آنی بار با سابقه طولانی در خصوص ارائه خدمات حمل و نقل ، همه روزه امکان ارسال بار و کالای شما از ترکیه به همه شهر های ایران را فراهم می نماید.

حمل و نقل تخصصی و ارزان از ترکیه به تهران ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، قم ، قزوین و . . . صورت میگیرد و محدودیتی در ارسال محموله های شما وجود نخواهد داشت.

با کمترین هزینه اسباب منزل و کالاهای خود را به جای جای ایران ارسال کنید. 

ارسال اثاثیه منزل از وان ترکیه به تهران : 


چگونه می شود حمل بار ترکیه ایران داشت ؟

حمل بار از ترکیه به ایران در گرو عوامل مختلفی است . یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه حمل بار شما انتخاب شرکتی معتمد و معتبر می باشد.

چراکه اگر شما در انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی حرفه ای  که اولین گام جهت حمل بار از ترکیه به ایران می باشد درست عمل کنید می توانید از خدمات عالی آن شرکت همراه با قیمت هایی کاملا مناسب بهره مند شوید.

یک شرکت معتبر با داشتن تخصص دیرینه در زمینه حمل بار می تواند بهترین شیوه حمل و نقل را به شما معرفی کند .

و بتواند فرایند ارسال بار شما را  به ایران به گونه ای ساپورت کند که بدون اتلاف زمان ، بدون اتلاف هزینه ، بدون اتلاف انرژی و بدون آسیب رسیدن به بار و کالای شما ، عملیات فریت بارتان را به آسانی انجام دهد.

همین عوامل منجر به مقرون به صرفه شدن حمل بار شما می شود.

ارائه خدماتی با کیفیت همراه با کمترین قیمت باربری را با ما تجربه کنید.

ما سود خود را در رضایت شما عزیزان و افزایش مشتری خود می بینیم نه قیمت های زیاد حمل و نقل

تماس
تماس

علاوه بر این خدمات آنی بار ، امکان ارسال خرده بار به ترکیه از همه نقاط کشور نیز برای شما فراهم میباشد . 

هزینه ارسال بار از ترکیه به ایران چقدر است ؟ 

هزینه و نرخ کرایه حمل و نقل بر اساس موارد متعددی مشخص میشود که مهمترین انها فاصله مبداء و مقصد است . یعنی از کدام شهر ترکیه به کدام شهر از ایران ارسال بار انجام شود . 

همین موضوع سبب افزایش یا کاهش هزینه های حمل و نقل خواهد شد  . 

علاوه بر این ، میزان وزن و حجم محموله نیز در هزینه های باربری بسیار موثر است. عامل نهایی نیز روش و نحوه انجام خدمات باربری است . روش زمینی ، هوایی یا دریایی هریک دارای هزینه های متفاوتی هستند . 

به همین دلیل ، ممکن است هزینه ارسال بار از ترکیه به ایران برای موارد مختلف متفاوت باشد . این موضوع سبب شده است که استعلام کرایه فقط بصورت تلفنی و با ارائه کامل اطلاعات انجام پذیر باشد . 

مشاوره تخصصی باربری از ترکیه

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از 30 سال سابقه درخشان و با دارا بودن تمامی  گواهینامه نامه های معتبر بین المللی و مجوز های لازم در زمینه حمل و نقل خارجی و داخلی ، هرگونه حمل بار از ترکیه به ایران را می پذیرد.

تیم کارشناسی و مشاوره آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما با بررسی کامل محموله و شرایط آن ، بهترین روش باربری را در اختیار شما قرار میدهد . شما می توانید با مشاوره تخصصی با ما از سلامت محموله خود در زمان حمل و حفظ سرمایه اطمینان حاصل کنید . علاوه بر این ، مشاوره تخصصی باعث کاهش هزینه های حمل بار از ترکیه به ایران نیز خواهد شد . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع