آنی بار بین الملل

ارسال خرده بار به کوش آداسی

یکی از روش های ارسال بار و کالا به ترکیه و شهر کوش آداسی ، ارسال بار بصورت خرده بار است . خرده بار به محموله و کالایی گفته میشود که دارای وزن و ابعادی نیست که نیاز به یک خودروی باربری دربستی داشته باشید. 

از همین جهت ، در روش ارسال خرده بار می توانید محموله های کم وزن و کم حجم خود را با کمترین هزینه با آنی بار به کوش آداسی ، مرسین ، آنکارا ، آنتالیا ، استانبول و …. ارسال کنید . 

برای ارسال خرده بار به کوش آداسی بهتر است ابتدا با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید و پس از مشاوره اقدام به ثبت سفارش نمایید .

انواع روش های حمل خرده باری برای کوش آداسی

برای حمل خرده بار به کوش آداسی ، روش های مختلفی وجود دارد که عبارتند از : 

  • حمل هوایی 
  • حمل زمینی 

 

حمل هوایی به ارسال بار و کالای شما از طریق ایرلاین های معتبر برای ترکیه و شهرهای  مختلف آن گفته میشود . این روش سریعترین راه ارسال محموله است . اما این روش هزینه های نسبتا زیادی دارد .  حمل زمینی هم امکان ارسال بار با کامیونت مسقف و تریلی میباشد . این روش هزینه ای کمتر دارد اما از نظر زمانی طولانی تر خواهد بود . 

خدمات ارسال خرده بار به کوش آداسی به صورت همه روزه انجام می شود و هر دو روش به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه می باشند .

ارسال بار به ترکیه تخصص تیم آنی بار است و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می شود . فقط کافیست با ما در تماس باشید.

کوش+آداسی
کوش+آداسکوش+آداسیی

ارسال زمینی خرده بار به کوش آداسی

برای ارسال بار به کوش آداسی چند روش وجود دارد . هر یک از روش ها دارای مزایا و معایبی هستند اما بصرفه ترین روش ارسال خرده بار برای کوش آداسی ، ارسال زمینی است .

در روش ارسال زمینی ، آنی بار محموله و بار شما را در انبارهای مسقف و فلزی ( کانتینر ) نگهداری میکند . پس از گذشت چند روز و تکمیل شدن ظرفیت یک کامیونت مسقف یا یک تریلی ترانزیت چادری ، محموله شما مستقیما به ترکیه ارسال میشود . 

در روش حمل خرده بار بصورت زمینی هزینه های حمل و نقل تا حد زیادی کاهش خواهد یافت . دلیل این موضوع نیز تقسیم هزینه مابین چند مشتری است که یک خودروی باربری به آنها اختصاص پیدا کرده است . در این روش با یک خودروی باربری حداکثر 3 مشتری محموله خود را ارسال می نمایند . 

ارسال خرده بار به کوش آداسی به صورت زمینی یک روش مقرون به صرفه است و برای انتقال محموله های مختلف بسیار مناسب است . مشاوره حرفه ای نیز در این خدمات راهنمای شما خواهد بود .

ارسال خرده بار هوایی برای کوش آداسی

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل و کالاها و …. در حجم کم ، امکان ارسال خرده بار بصورت هوایی برای شهر های مختلف ترکیه مخصوصا کوش آداسی وجود دارد . 

برای ارسال هوایی محموله و کالا برای کوش آداسی ، محموله شما پس از بارگیری و تحویل در فرودگاه ( امام خمینی ) به لاین هوایی آنی بار ، در ظرف مدت کوتاهی به فرودگاه عدنان ازمیر ارسال می شوند . 

شما می توانید محموله خود را در فرودگاه عدنان ازمیر تحویل بگیرید . این روش باربری بسیار سریعتر از روش حمل زمینی است اما هزینه بیشتری نیز خواهد داشت .  روش ارسال هوایی معمولا برای لوازم منزل در ابعاد و تعداد زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد زیرا هزینه های حمل و نقل آن بسیار بالا خواهد شد . 

برای ارسال خرده بار به ترکیه ، آنی بار بهترین و حرفه ای ترین تیم مشاوره ای را در اختیار شما قرار میدهد. 

آیا روش خرده با به صرفه است ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله ، روش حمل و نقل بین المللی بصورت خرده بار برای بارهای کم حجم بسیار بصرفه است . 

اما در این روش ، حمل خرده بار مدت زمان بیشتری صرف خواهد کرد .  ولی هزینه حمل و نقل شما به دلیل حمل اشتراکی با سایر محموله ها به مراتب کاهش خواهد داشت . 

ارسال خرده بار به مرسین بصورت تخصصی و همه روزه انجام میشود .

تماس
تماس

ارسال خرده بار به آنتالیا نیز توسط مجموعه آنی بار در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه میشود . علاوه بر این ، یکی از تخصص های آنی بار باربری ترکیه به ایران است که با کمترین هزینه و به صورت همه روزه انجام خواهد شد . فقط کافیست با ما در تماس باشید .

مشاوره تخصصی برای ارسال خرده بار به کوش آداسی

اگر قصد دارید محموله و کالایی را در حجم و ابعاد و تناز کم به ترکیه ارسال کنید ، بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاوران و کارشناسان آنی بار در ارتباط باشید تا با معرفی بهترین و سریعرین روش محموله شما را در کمترین زمان و با بهترین خدمات و کیفیت به ترکیه ارسال کنند . 

مشاوره تخصصی در یافتن بهترین روش حمل و کاهش هزینه های باربری برای کوش آداسی بسیار مهم است .

علاوه بر ارسال خرده بار به کوش آداسی ، باربری تهران به وان نیز بصورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع