آنی بار بین الملل

ارسال بار به افغانستان با کمترین هزینه

مجموعه آنی بار برای ارسال بار به افغانستان به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان می باشد و محموله های شما را با کمترین هزینه به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید . آنی بار برای ارسال بار به افغانستان در اسرع وقت و با بهترین قیمت ها خدمات سریع برای ارسال محموله های تجاری و صنعتی و صادراتی و محموله های شخصی مانند لوازم منزل را به شما عزیزان ارائه می نمایند .

 برای ارسال بار به افغانستان همه روزه از همه نقاط ایران خدمات تخصصی در اختیارتان قرار خواهد گرفت و امکان انتقال همه نوع کالا فراهم خواهد شد . تیم متخصص آنی بار برای محموله های شما از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا با خیال آسوده محموله های خود را منتقل کنید.

برای ارسال بار به افغانستان می توانید از طریق شماره 57669-021 از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

ارسال بار به افغانستان
ارسال بار به افغانستان

روش های ارسال بار به افغانستان

افغانستان همسایه غربی کشور عزیزمان است که به دلیل نزدیکی و داشتن مرز مشترک روش های متعددی برای انتقال محموله های مختلف به این کشور وجود دارد. مجموعه آنی بار به عنوان متخصص ارسال بار و کالا به افغانستان به صورت حرفه ای و همه روزه آماده همکاری با شما عزیزان برای ارسال محموله های مختلف به این کشور می باشد و شما می توانید از طریق روش های زیر محموله های خود را منتقل کنید :

  • ارسال هوایی
  • ارسال زمینی
  • ارسال ریلی

هر یک از این روش ها دارای شرایط و ویژگی های خاص خود هستند و برای انتقال نوع خاصی از محموله ها استفاده می شوند . اگر قصد دارید با بهترین روش و با کمترین هزینه محموله های خود را منتقل کنید تنها کافیست با شماره های ما در تماس باشید. در ادامه به بررسی روش های انتقال بار به افغانستان می پردازیم

علاوه بر افغانستان ، ارسال بار به قبرس نیز به صورت تخصصی و ارزان انجام میشود.

تماس
تماس

ارسال زمینی برای افغانستان 

روش های ارسال بار و کالا برای کشور های مختلف  بصورت زمینی ، هوایی ، دریایی و ریلی میباشد اما از این بین ، به دلیل عدم دسترسی افغانستان به مسیر دریایی ، این روش ممکن نیست و مجموعه آنی بار در حال حاظر تنها خدمات ارسال زمینی بار و کالا برای افغانستان به شما عزیزان ارائه می نماید. 

تریلی های چادری ترانزیت در هر نقطه ای از ایران محموله شما را بارگیری و با به نقاط مختلف افغانستان حمل می نمایند. 

این روش در حال حاضر روشی امن و سریع میباشد که توسط آنی بار به شما ارائه می گردد. 

  •  حمل بار به کابل 
  • حمل بار به هرات
  • حمل بار به قندهار 
  • حمل بار به مزار شریف
  • حمل بار به جلال آباد 
  • حمل بار به کندوز 
  • حمل بار به بغلان 
  • حمل بار به غزنی 
  • حمل بار به لشکرگاه

ارسال بار به افغانستان به صورت زمینی بهترین و سریعترین راه می باشد . این روش برای انتقال محموله های مختلف به کار می رود و با کمترین هزینه امکان ارسال محموله ها را فراهم می آورد . آنی بار بهترین خدمات شرکت حمل و نقل به افغانستان را به شما عزیزان ارائه می نماید.

ارسال بار هوایی به افغانستان

یکی از روش های انتقال محموله و کالا به افغانستان روش حمل بار هوایی است که امکان ارسال سریع ، ایمن و مقرون به صرفه را برای شما فراهم می نماید . در روش حمل بار هوایی ، محموله های شما پس از انجام بسته بندی تخصصی در اسرع وقت توسط خطوط هوایی ایرانی و خارجی ( معمولا هواپیمایی ماهان که در هفته 2 پرواز مستقیم به کابل دارد ) منتقل می شوند.

ارسال هوایی به افغانستان از طریق فرودگاه امام خمینی تهران انجام میشود و انتقال محموله های مختلف شما به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود. در خدمات حمل و نقل هوایی به افغانستان نیز می توانید از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان و متخصصین ما مشاوره نموده و با کمترین هزینه محموله های خود را ارسال کنید.

علاوه بر ارسال بار به افغانستان ، همه روزه بهترین خدمات برای ارسال بار به آذربایجان نیز به صورت تخصصی انجام می شود.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای افغانستان

برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل میتوانید با کمترین هزینه از طریق آنی بار اقدام نمایید. حمل ونقل کالا و بار و محموله های شخصی که مهاجران افغان قصد ارسال آن را دارند ، بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه انجام میشود .

برای ارسال این اثاثیه ، ۲ روش وجود دارد . حمل مستقیم و حمل غیر مستقیم 

برای حمل مستقیم ، یک تریلی ترانزیت پس از بارگیری محموله شما از طریق مرز وارد خاک افغانستان شده و در منطقه و شهر مورد نظر محموله را تخلیه می نماید .

در روش غیر مستقیم ، محموله و اثاثیه شما به مرز دوغارون ارسال و در آنجا داخل یک کامیون افغان بارگیری میشود .

علاوه بر افغانستان ، ارسال بار به ترکیه نیز به صورت همه روزه و تخصصی انجام خواهد شد .

تماس
تماس

ممنوعیات ارسال بار به افغانستان

افغانستان نیز مانند بسیاری از کشور های جهان ورود برخی اقلام را بر اساس شرایط سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی خود ممنوع اعلام نموده است که همین موضوع سبب شده است که امکان ارسال این محموله ها فراهم نباشد .

برای ارسال بار به افغانستان ، مجموعه آنی بار فقط اقلامی که در لیست ممنوعیت ورود نباشند را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل خواهد نمود .

  • انواع مشروبات الکلی
  • مواد مخدر
  • مواد منفجره و تجهیزات نظامی
  • برخی اقلام مواد خوراکی
  • مواد پتروشیمی نیاز به مجوز دارند
  • دارو
  • لوازم آرایشی

برای ارسال بار به افغانستان ، مشاوره با کارشناسان ما سبب می شود بهترین خدمات را با کمترین هزینه تجربه کنید . با شماره های ما در تماس باشید و به صورت رایگان با کارشناسان ما مشاوره نمایید .

علاوه بر افغانستان ، ارسال بار به دبی نیز به صورت همه روزه انجام می شود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل خواهند شد .

بیمه نامه کامل برای ارسال بار و کالا به افغانستان

برای ارسال بار و کالای شما به افغانستان ، آنی بار بهترین خدمات باربری را با بهترین بیمه نامه به شما ارائه می نماید . 

بیمه نامه مورد استفاده در آنی بار برای حمل و نقل بارهای تا حد کامل محموله را تحت پوشش خود قرار میدهد و اگر در حین حمل و نقل بار خسارتی به محموله شما وارد شود بصورت کامل هزینه و خسارات را پرداخت می نماید . 

بیمه نامه CMR برای حمل و نقل بار شما تا مرز 20 هزار دلار پوشش بیمه قرار میدهد اما آنی بار برای پوشش کاملتر ، با شرکت های بیمه ایرانی نیز تحت قرارداد است که در صورت بروز حادثه جبران خسارات از طریق این بیمه نامه نیز انجام پذیرد . 

 ارسال بار به عراق بصورت تخصصی و ارزان نیز ازجمله خدمات آنی بار است.

مشاوره حرفه ای و کامل برای ارسال بار به افغانستان

 

اگر قصد دارید برای افغانستان محموله و کالایی را ارسال کنید و اطلاعات کافی از موارد و موضوعات مختلف گمرکی مربوط به صادرات و واردات ندارید ، با آنی بار در ارتباط باشید .

کارشناسان ما بهترین و کاملترین خدمات مشاوره ای برای خدمات حمل و نقل بین المللی را برای شما در نظر گرفته اند و در اسرع وقت امکان حمل بار را برای شما فراهم خواهند نمود . 

 

مشاوران ما در انتخاب روش حمل ، شرایط حمل ، مجوزات و مدارک لازم و . . . در کنار شما خواهند بود و بهترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهند تا محموله شما سلامت به هر ولایت افغانستان برسد .

علاوه بر ارسال بار به افغانستان ، همه روزه ارسال بار به ارمنستان نیز با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام خواهد شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع