آنی بار بین الملل

ارسال بار به ترابزون ( زمینی ، هوایی )

ارسال بار به ترابزون به صورت حرفه ای و تخصصی با بهترین کیفیت انجام خواهد شد و محموله های شما با نازلترین قیمت توسط تیم آنی بار بارگیری و منتقل می شوند . برای ارسال بار به ترابزون ، همه روزه خدمات حرفه ای و تخصصی را می توانید از ما بخواهید و با کمترین هزینه محموله های خود را منتقل کنید .

ارسال بار به ترابزون توسط آنی بار به صورت زمینی و هوایی انجام می شود و انتقال کالاهای شما تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام خواهد شد . ما برای ارسال بار به ترابزون مشاوره تخصص رایگان را در اختیار شما قرار میدهیم .

ارسال بار به ترکیه توسط آنی بار یک تخصص می باشد که بسیاری از شرکت های واسطه برای ارسال بار به ترابزون یا سایر شهر های ترکیه از خدمات آنی بار استفاده می نمایند .

حمل کالا برای ترابزون

یکی از خدمات آنی بار، حمل و نقل محموله و کالاهای تجاری از ایران به ترکیه است . ترابزون یکی از شهرهای نوار شمالی ترکیه است که به دریا نیز دسترسی دارد . اما روش حمل و نقل بر اساس نیاز صاحبین بار و شرایط محموله مشخص میشود . 

برای حمل کالاهای تجاری ، می توانیم از روش های متداول استفاده کنیم اما درصورتی که ممنوعیتی برای خروج یک نوع کالا وجود داشته باشد ، انی بار امکان ارسال آن به ترابزون یا سایر شهر های ترکیه را ندارد . 

برای حمل کالاهای تجاری ، مجموعه آنی بار بهترین و کاملترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد تا با نازلترین نرخ کرایه خدمات را در اختیار داشته باشید . 

حمل و نقل بین المللی برای ترابزون
حمل و نقل بین المللی برای ترابزون

علاوه بر ارسال بار به ترابزون ، ارسال بار به آنکارا بصورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد .

حمل و نقل اثاثیه به ترابزون از تهران

همانطور که گفته شد ، برای ارسال بار به ترابزون تیم متخصص آنی بار بدون هزینه اضافی و دردسر آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است . شما می توانید با یک تماس تلفنی در کمترین زمان ممکن اثاثیه و لوازم خانه خود را از طریق آنی بار بارگیری و منتقل نمایید .

آنی بار به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور ، به صورت همه روزه برای حمل و نقل اثاثیه از تهران به ترابزون بدون دردسر آماده همکاری با شما عزیزان است .

برای ارسال بار به ترابزون فقط کافیست با شماره 5 رقمی آنی بار در تماس باشید. 

باربری تهران به وان با کمترین هزینه بصورت تخصصی و همه روزه با خدمات آنی بار 

روش های حمل و نقل به ترابزون

برای ارسال بار و کالا و محموله های شما به ترابزون  ، آنی بار 2 روش اصلی را در اختیار شما قرار میدهد . روش اول حمل بصورت زمینی ، روش دوم حمل بصورت هوایی

برای حمل و نقل زمینی 2 روش حمل خرده بار و حمل بار دربستی فراهم میباشد . بر اساس میزان وزن ، حجم و تعداد و فرصت ارسال یکی از روش های حمل و نقل را می توانید انتخاب نمایید .

یکی دیگر از  روش های حمل و نقل ، حمل دریایی یا ترکیبی است که به دلیل قرار گرفتن ترابزون در شمال ترکیه و فاصله زیاد تا خلیج فارس ، استفاده از روش های زمینی و هوایی مناسب تر است . 

تماس
تماس

مزایای روش حمل زمینی به ترابزون

روش حمل زمینی به ترابزون امکان ارسال محموله ها با کمترین هزینه را برای شما فراهم می نماید . برای ارسال بار به ترابزون از طریق روش زمینی ، بارگیری و انتقال محموله های شما با استفاده از کامیونت مسقف و تریلی ترانزیت انجام خواهد شد .

از ویژگی های ارسال بار به ترابزون به روش زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • انعطاف مسیرهای جاده ای جهت ارسال بار از ایران به ترابزون
  • امکان ردیابی بار توسط دستگاه های ردیاب پیشرفته
  • مجهز بودن به ماشین های باربری مدرن و به روز که موجب بالابردن امنیت جابه جایی کالا می شود
  • بهره مندی از رانندگان بسیار مجرب و متخصص
  • هزینه مناسب و مقرون به صرفه

برای ارسال بار به ترابزون به صورت زمینی ، فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تنها از طریق مشاوره با ما در اختیار داشته باشید . یک تماس کافیست

علاوه بر ترابزون ، برای ارسال بار به استانبول نیز بهترین و کاملترین خدمات با کمترین قیمت در اختیار شما قرار میگیرد .

ترابزون
ترابزون

ارسال هوایی به ترابزون

یکی دیگر از روش هایی که برای ارسال بار به ترابزون مورد استفاده قرار میگیرد ، روش حمل هوایی است . در حمل هوایی به ترابزون مجموعه آنی بار با کمترین هزینه محموله های شما را از طریق فرودگاه امام خمینی بارگیری و با کمترین هزینه به ترابزون ارسال می نماید .

برای ارسال بار به ترابزون ، ما در اسرع وقت بسته بندی تخصصی محموله های شما را نیز برعهده خواهیم گرفت . سرعت ارسال بار به ترابزون به روش هوایی بسیار بالا می باشد و محموله های شما در ظرف چند روز منتقل خواهند شد .

ارسال بار به مرسین با کمترین هزینه توسط آنی بار 

حمل و نقل ترابزون با بیمه کامل

برای حمل و نقل و ارسال انواع کالا و محموله به ترابزون ، بیمه نامه مهمترین موضوعی است که باید در نظر داشت . اما متاسفانه بسیار از افراد به بیمه نامه اهمیت چندانی نمی دهند . این موضوع سبب میشود که در زمان بروز حوادث مشکلات بسیار زیادی برای افراد و صاحبین کالا و محموله به وجود آید . 

ما برای حمل بار شما تا ترابزون ، علاوه بر بیمه نامه cmr از بیمه نامه داخلی نیز برای حفاظت از سرمایه شما استفاده مینماییم .

بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار همه نوع خسارات وارده به محموله را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار میدهد . به خصوص در حمل زمینی به ترابزون که احتمال بروز حوادث به دلیل تردد جاده ای بیشتر است .

از همین جهت ، برای ارسال بار به ترابزون به صورت زمینی تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود .

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد نمود. تنها کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید  .

درباره ترابزون 

ترابزون  شهری است در کشور ترکیه که در کنار دریای سیاه قرار دارد. این شهر مرکز استان ترابزون است. این شهر در ساحل دریای سیاه در شمال شرقی ترکیه و مرکز استان ترابزون است.

ترابزون، واقع در جاده تاریخی ابریشم، قرنها به عنوان تقاطع ادیان، زبان‌ها و فرهنگ بوده و یک دروازه تجارت به ایران در جنوب شرقی و قفقاز به شمال شرقی بود. چنان‌که ابن حوقل گوید، بزرگ‌ترین بندری بود که در آغاز دولت عباسیان از قسطنطنیه مال‌التجاره به آن وارد می‌گردید و از آنجا به سایر بلاد اسلامی فرستاده می‌شد.

تماس
تماس

برای ارسال بار به آنتالیا نیز می توانید با آنی بار در تماس باشید و بهترین خدمات را از این طریق با ارزانترین نرخ کرایه در اختیار داشته باشید . 

مشاوره تخصصی برای باربری ترابزون 

برای ارسال بار و کالا چه کالای شخصی مانند اثاثیه و لوازم منزل ، و چه کالاهای تجاری و صادراتی ، آنی بار بهترین و حرفه ای ترین تیم مشاوره ای را در اختیار  شما قرار میدهد تا با بهره مندی از تجربیات و راهنمایی های ایشان ، با نازلترین نرخ کرایه حمل و نقل تخصصی برای ترکیه را انجام دهید . 

انتخاب روش باربری مهمترین بخش کار است که کارشناسان با ارائه راهنمایی سعی در ساده کردن آن دارند . برای ترابزون یا سایر شهر های ترکیه می توانید بهترین خدمات را از آنی بار بخواهید . 

 

علاوه بر ترابزون ، ارسال بار به آدانا نیز بصورت همه روزه توسط تیم آنی بار انجام خواهد شد . 

برای ارسال اثاثیه به ترابزون نیز آنی بار خدماتی دارد ؟

بله ، برای ارسال اثاثیه و لوازم خانه و همچنین کالاهای صادراتی و تجاری روی ما حساب کنید .

باربری به ترابزون دارای بیمه می باشد ؟

بله ، برای حمل و نقل محموله های شما به ترابزون ، بیمه نامه مورد استفاده توسط انی بار کامل ترین پوشش را ارائه خواهد نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع