آنی بار بین الملل

ارسال بار به تکریت با کمترین نرخ کرایه

باربری از ایران به تکریت

ارسال بار به تکریت و سایر شهر های کشور عراق بصورت همه روزه و با کمترین هزینه تحت پوشش بهترین بیمه نامه . ارسال کالاهای تجاری و صنعتی و محموله های شخصی ( مانند اثاثیه و لوازم منزل  ، تجهیزات کارگاهی و . .  ) در کمترین زمان ممکن با بهترین و کاملترین خدمات توسط انی بار انجام میگیرد .

ارسال بار به تکریت را می توانید با کمترین دغدغه ، مقرون به صرفه ترین هزینه ، عالی ترین خدمات با آنی بار تجربه کنید. ارسال بار به تکریت بعلت اهمیت زیارتی بودن کشور عراق امروزه در بین شرکت های حمل و نقل بسیار رایج است.

تکریت یکی از شهر های کشور عراق می باشد که دارای اهمیت زیادی می باشد. هرساله ایرانیان زیادی به جهت حمل بار به تکریت یا صادرات و واردات کالا به عراق تصمیم به حمل بار به تکریت دارند

ما برای ارسال زمینی بار به تکریت مجهز به مدرن ترین و با کیفیت ترین ماشین های باربری هستیم و شما می توانید ارسال بار به عراق را می توانید با دریافت بیمه ای جامع و کامل دریافت نمایید.

بیمه نامه ای حرفه ای که پوشش دهنده ارزش بار شما می باشد .

ایران - عراق
ایران – عراق

تکریت (عربی: تکریت) نام شهری است در کشور عراق واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی بغداد و بر کرانه رود دجله (۳۴٫۶۱° شمالی، ۴۳٫۶۸° شرقی). تکریت مرکز استان صلاح‌الدین عراق است و جمعیت آن در سال ۲۰۰۲ در حدود ۲۶۰٬۰۰۰ نفر برآورد شده‌است. بیشتر جمعیت تكريت عرب سنی هستند .نام تکریت، به عنوان تیگریس نخستین بار در «گزارش سقوط آشور» و به عنوان پناهگاهی برای نبوپلسر شاه بابِل در جریان حمله‌هایش به شهر آشور در ۶۱۵ پیش از میلاد ذکر شده‌است.

برای ارسال بار به عراق ، تنها کافیست با کارشناسان و متخصصین آنی بار در تماس باشید تا در اسرع وقت بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نمایند . 

خدمات آنی بار در ارسال بار به تکریت

ارسال بار به تکریت توسط تیم حرفه ای آنی بار با ارائه بالاترین کیفیت ممکن می باشد. خدمات حمل بار به تکریت را می توانید همه روزه از سرتاسر نقاط ایران به سرتاسر نقاط عراق به صورت تمام وقت دریافت نمایید.

فریت بار به تکریت یکی از مهمترین خدمات باربری است که نیازمند خدمات خاص و تخصصی می باشد. حمل بار را از تمام نقاط ایران به شهر تکریت عراق به صورت کاملا حرفه ای تجربه کنید .

  1. ارائه بیمه نامه جامع و کامل جهت ارسال بار به تکریت
  2. ارائه مشاوره ای حرفه ای در زمینه بهترین روش باربری به تکریت
  3. استفاده از مدرنترین و بروزترین وسائط حمل بار به عراق
  4. تخلیه و بارگیری حرفه ای و اصولی با توجه به شیوه حمل و نقل و نوع بار
  5. آگاهی به تمامی قوانین گمرک در زمینه حمل بار بین المللی و لجستیک کالا به تکریت
  6. ارائه مشاوره دقیق در زمینه بسته بندی بار با توجه به نوع و حساسیت کالا
  7.  بهره مندی از تیم پشتیبانی قوی و متعهد و پیگیر از زمان شروع همکاری و ارسال بار تا تحویل کامل بار

 

تیم متخصص آنی بار علاوه بر ارسال بار به تکریت ، به صورت همه روزه برای ارسال بار به سلیمانیه نیز بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید .

ارسال خرده باری به عراق
ارسال خرده باری به عراق

ارسال بار به کرکوک بصورت همه روزه و با کمترین نرخ کرایه توسط تیم آنی بار انجام خواهد شد . 

نرخ و تعرفه ارسال بار به تکریت

نرخ و تعرفه جابجایی بار به تکریت را می توانید با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان ما مطلع شوید. عوامل مختلفی در جهت تعیین نرخ و تعرفه ارسال بار به تکریت تاثیر می باشد.

از جمله عوامل مهم تاثیر گذار در نرخ باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع و شیوه ارسال بار ( هوایی ، زمینی و … )
  • بهره مندی از انواع خودرو باربری
  • ارسال بار بصورت دربست یا خرده بار و …

جهت دریافت مشاوره های رایگان و تخصصی از کارشناسان آنی بار می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید .  مشاوران ما با بررسی دقیق نوع بار مقرون به صرفه ترین روش ارسال بار را به شما دوستان عزیز معرفی می کنند .

  • ارسال بار به اربیل
  • ارسال بار به بغداد
  • ارسال بار به تکریت
  • ارسال بار به دهوک
  • ارسال بار به کربلا
  • ارسال بار به نینوا
  • ارسال بار به نجف
  • ارسال بار به …

ارسال بار به اربیل نیز از خدماتی است که تیم حرفه ای آنی بار به صورت همه روزه انجام خواهد داد و محموله های شما را منتقل خواهد کرد .

ترانزیت زمینی بار به تکریت

ارسال بار به تکریت به شیوه ترانزیت زمینی یکی از روش های متداول ارسال بار در بین مردم ایران می باشد. ما مجهز به بروزترین و مدرنترین ماشین های حمل بار به تکریت می باشیم.

حمل بار از ایران به تکریت از روش ترانزیت زمینی مزایای ویژه ای دارد. ترانزیت زمینی بار به تکریت یکی از منعطف ترین روش های حمل بار به تکریت می باشد.

فریت بار به تکریت را می توان با خیالت راحت به ما بسپارید.

  • امکان ردیابی محموله در فریت بار از زمان ارسال محموله تا رسیدن به مقصد
  • داشتن پوشش بیمه ای جامع و کامل
  • امکان تحویل خصوصی بار در مقصد
  • هزینه مناسب ارسال بار
  • استفاده از ایمن ترین و مجهزترین ماشین های باربری و …

جهت دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان و اطلاع از نرخ و استعلام هزینه قیمت و … با ما تماس حاصل نمایید.

برای ارسال بار به کربلا نیز آنی بار همه روزه امکان ارسال انواع محموله ها و خصوصا لوازم موکب را برای شما فراهم می نماید

ارسال زمینی به عراق
ارسال زمینی به عراق

ارسال بار به بصره در کمترین زمان ممکن همراه با کاملترین پشتیبانی و خدمات گمرکی انجام میشود .

تفاوت های حمل بار به روش خرده بار و دربستی 

حمل بار به تکریت به شیوه های مختلف حمل و نقل امکان پذیر می باشد . تکریت یکی از شهر های کشور عراق است که از نظر تجاری ، فرهنگی، اقتصادی از اهمیت بالایی جهت حمل و نقل ، صادرات واردات انواع معاملات تجارت و حتی مهاجرت به قصد اقامت برخوردار است.

حمل بار به تکریت از دو روش خرده بار و ارسال بار دربستی انجام می گیرد .

اما تفاوت این دو روش در چیست ؟

ارسال بار به روش خرده بار به معنی این است که بار شما به همراه بار بقیه افرادی که قصد حمل کالای خود به تکریت را دارند در یک ماشین باربری قرار می گیرد و سپس پس از اتمام فرایند بارگیری ماشین و پر شدن فضای ماشین ، خودروی باربری فریت کالا را آغاز می کند.

اما  منظور از  ارسال بار به شیوه دربستی شما ارسال بار خود را به شیوه خصوصی انجام می دهید .

منظور این است که ماشین باربری فقط به قصد بارگیری تا جلوی درب منزل شما می آید بارگیری را انجام می دهد و سپس حتی در صورت پر نشدن کل فضای بارگیری به راه می افتد تا ارسال بار شما را انجام دهد.

حمل بار به بغداد نیز از جمله خدمات آنی بار است که بصورت همه روزه برای حمل و نقل محموله های تجاری و شخصی به شما عزیزان ارائه خواهد شد. 

تماس
تماس

 

مشاوره تخصصی باربری تکریت

شرکت حمل و نقل عراق با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل بین المللی  دارد . این شرکت با انجام پروژه های موفق کوچک و بزرگ سعی در جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان دارد.

حمل و نقل بار به تکریت از تمام نقاط ایران امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با ما تماس نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع