آنی بار بین الملل

باربری از اصفهان به استانبول ترکیه

باربری اصفهان به استانبول برای انتقال همه نوع محموله و کالاهای مختلف در اسرع وقت در اختیار شما قرار میگیرد و امکان حمل و نقل سریع و ارزان توسط آنی بار برای شما فراهم می گردد . تیم متخصص آنی بار برای باربری اصفهان به استانبول از روش های باربری مختلفی استفاده می نماید که هر یک از این روش ها بنا به نوع محموله شما مورد استفاده قرار میگیرند .

برای باربری اصفهان به استانبول ، همه روزه امکان ارسال محموله ها و کالاهای تجاری ، صنعتی و شخصی برای شما عزیزان فراهم خواهد بود . تیم متخصص ما با بهترین قیمت ها آماده انتقال کالا از همه نقاط اصفهان می باشد .

برای باربری اصفهان به استانبول نیز از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می شود .

شرکت باربری استانبول آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد . فقط کافیست با ما در تماس باشید و از خدمات ما بهره مند شوید .

روش های ارسال بار از اصفهان به استانبول چیست ؟ 

برای ارسال بار و کالا از اصفهان به استانبول ، انی بار 2 روش را در اختیار شما قرار میدهد که هر دو روش به صورت همه روزه انجام خواهند شد :

  1. روش حمل  هوایی از اصفهان به استانبول
  2. روش حمل زمینی از اصفهان به استانبول 

روش حمل هوایی سریعترین راه برای ارسال محموله ها به ترکیه یا سایر نقاط کشور است . اما در روش زمینی مدت زمان بیشتری را نیز باید صرف دریافت محموله کرد . برای باربری اصفهان به استانبول ، تیم متخصص آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید . فقط یک تماس با شماره 5 رقمی آنی بار کافیست .

علاوه بر این ، برای باربری استانبول به ایران نیز به صورت همه روزه بهترین خدمات در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه خواهد شد .

حمل هوایی : 

روش حمل هوایی به 2 صورت فریت بار مسافری و کارگو انجام میشود . در این خدمات ، محموله شما بصورت بسته بندی شده و سمپاشی شده تحویل ایرلاین میشود و با  پرواز به استانبول منتقل خواهد شد . این روش برای حمل محموله هایی که نیاز به تحویل سریع دارند بسیار مناسب است .

روش حمل هوایی از نظر هزینه کمی گرانتر از حمل زمینی است .

حمل زمینی : 

روش حمل زمینی مقرون به صرفه ترین روش برای ارسال بار و کالا به استانبول میباشد . در این روش ، حمل بار از طریق جاده های مشترک بین ایران و ترکیه انجام میشود و در کمتر از 1 هفته محموله شما در استانبول تحویل میشود .

حمل زمینی از نظر هزینه ای بسیار مناسب تر از حمل هوایی است .

اما در روش زمینی هزینه های باربری به نسبت کمتر است و در واقع حمل هوایی برای استانبول یک روش پر هزینه است . 

آنی بار برای کاهش هزینه های حمل و نقل ، ارسال خرده بار به استانبول را نیز در اختیار شما قرار میدهد . در این روش ، محموله و کالای شما در انبار شرکت قرار میگیرد و پس از چند روز با تکمیل شدن ظرفیت یک کامیونت یا تریلی ، محموله بارگیری و به ترکیه ارسال میشود . در این روش ، هزینه حمل بار برای استانول بین 2-3 نفر تقسیم خواهد شد . 

ارسال بار از اصفهان به استانبول
ارسال بار از اصفهان به استانبول

ارسال بار از مشهد به استانبول نیز بصورت تخصصی و با بسته بندی حرفه ای توسط تیم آنی بار انجام میشود .

 

ارسال اثاثیه منزل از اصفهان به استانبول

ارسال لوازم منزل و اثاثیه به استانبول همراه با اصولی ترین روش های اثاث کشی انجام می شود . برای حمل و نقل لوازم منزل شما ، مجموعه آنی بار از روش های حمل دربستی و حمل خرده باری استفاده می نماید و شما می توانید بر اساس میزان و ابعاد اثاثیه مناسب ترین روش باربری را سفارش دهید . 

برای حمل اثاثیه ، بهترین و مناسب ترین استفاده از کامیونت مسقف و یا در حجم زیاد اثاث استفاده از کامیونت مسقف میباشد . محموله شما توسط آنی بار در محل مورد نظر در کشور بارگیری و در گمرک استانبول تحویل شما خواهد شد .

اگر در انجام فرایند اثاث کشی به استانبول از خدمات حرفه ای یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر بهره مند نشوید ممکن است ارسال بار شما متحمل هزینه های اضافی زیاد ناشی از جبران ضرر های بارتان شود .

مجموعه آنی بار از همه نقاط کشور مخصوصا از استان اصفهان بروزترین و تخصصی ترین خدمات اثاث کشی برای ترکیه را در اختیار شما قرار میدهد تا با نازلترین نرخ کرایه و با بالاترین کیفیت امکان ارسال بارهای خود را داشته باشید . 

ارسال کالای صادراتی از اصفهان به استانبول 

یکی از تخصص های آنی بار ، حمل و نقل و ارسال انواع بارهای صادراتی به نقاط مختلف ترکیه است . از آنجایی که اصفهان به عنوان یکی از قطب های صنعت ایران مطرح است ، حمل و نقل بار و کالا از این شهر و استان برای استانبول نیز بصورت همه روزه از طریق آنی بار انجام خواهد شد . 

شمما می توانید با ارزانترین نرخ کرایه انواع کالاهای تجاری و صنعتی و صادراتی که مجوز صادرات دارند را را به روش های مختلف حمل و نقل به استانبول ارسال کنید . 

خدمات باربری از تهران به استانبول نیز ازجمله خدمات  همه روزه آنی بار است . 

موارد ممنوعه در ارسال بار به استانبول

لیست زیر ، برخی از اقدام و موارد ممنوع شده برای ورود به ترکیه را مشخص نموده است که این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف دوچار تغییرات گردد

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

آیا باربری اصفهان به استانبول بیمه دارد ؟ 

باید گفت بله . 

چه در روش حمل و نقل زمینی و چه در روش حمل هوایی ، انی بار بصورت کامل از بهترین بیمه نامه برای محموله های شما استفاده مینماید . میزان پوشش بیمه نامه بستگی به ارزش محموله شما دارد و باید بصورت مشخص و دقیق میزان ارزش محموله اعلام شود.

مجموعه آنی بار تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت و محموله شما خواهد داشت . از همین جهت ، برای باربری اصفهان به استانبول تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد .

تماس
تماس

باربری از ترکیه به ایران نیز توسط مجموعه آنی بار در اسرع وقت با کمترین هزینه انجام میشود .

مشاوره تخصصی باربری از اصفهان به استانبول 

مجموعه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان را برای ارائه خدماتی تخصصی در کنارهم گرد آوری کرده است تا شما تنها با یک تماس تلفنی تمامی اطلاعات لازم را بدست آورید . 

ما با تجربه و سابقه طولانی در خدمات ارسال بار به استانبول ، همه روزه بهترین و سریعترین خدمات حمل بار به استانبول را از اصفهان و سایر شهر های کشور به شما ارائه مینماییم و این میسر نخواهد بود جز با مشاوره تخصصی . 

با کارشناسان ما در تماس باشید تا در اسرع وقت بهترین خدمات به شما ارائه شود . 

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع