آنی بار بین الملل

حمل خرده بار به ازمیر | گروپاژ ازمیر

یکی از بهترین روش ها برای انتقال محموله های کم وزن و کم حجم به ازمیر ، حمل خرده باری است . در روش حمل خرده بار به ازمیر ، محموله ها و لوازم کم حجم و سبک وزن شما با بهترین کیفیت و از طریق روش های زمینی و هوایی انجام می شود .

حمل خرده بار به ازمیر توسط تیم آنی بار به صورت همه روزه انجام می شود و با کمترین هزینه می توانید محموله های خود را منتقل کنید . حرفه ای ترین و تخصصی ترین خدمات باربری از ایران برای ترکیه توسط تیم متخصص آنی بار انجام خواهد شد و انتقال کالاهای شما تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود.

ارسال خرده بار به ازمیر توسط تیم متخصص آنی بار از همه نقاط ایران انجام خواهد شد و با بهترین کیفیت می توانید انتقال کالاهای خود را انجام دهید .

علاوه بر ازمیر ، برای ارسال بار به آنتالیا نیز می توانید از خدمات تخصصی و همه روزه آنی بار با یک تماس بهره مند شوید . تیم ما بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد نمود .

گروپاژ برای ازمیر به چه معنی است ؟

گروپاژ اصطلاحی است که در صنعت حمل و نقل بین المللی برای جابجایی و ارسال انواع بارهای کوچک ، کم وزن ، کم حجم و . . . به کار برده میشود .  گروپاژ محموله به چند روش توسط انی بار انجام میشود :

  • گروپاژ زمینی 
  • گروپاژ هوایی 

هر یک از این روش ها که نام برده شد دارای شرایط و فرایند خاصی هستند که بر همین اساس باید از سازگاری آن با محموله اطمینان حاصل کرد . برای حمل خرده بار به ازمیر ، تیم متخصصی آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید .

خرده-بار-ترکیه ازمیر
خرده-بار-ترکیه ازمیر

ارسال اثاثیه به ازمیر معمولا به صورت گروپاژ یا خرده بار انجام میشود که از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

ارسال خرده بار بصورت زمینی برای ازمیر

حمل و نقل  زمینی همیشه مدت زمان بیشتری نسبت به حمل هوایی طول خواهد کشید . از همین جهت برای ارسال محموله هایی که از نظر زمانی دارای محدودیت هستند ( dead line ) استفاده از این روش هرگز توصیه نمیشود.

اما روش حمل و نقل زمینی خرده بار بسیار بصرفه و ارزان قیمت تر خواهد بود . در این روش ، محموله و کالای شما در انبار آنی بار نگهداری میشود و پس از تکمیل شدن ظرفیت یک کامیونت یا تریلی ، بارگیری و به سمت ازمیر حرکت میکند.

خدمات خرده باری زمینی معمولا حدود 2 هفته زمان نیاز دارد اما امکان آن نیز وجود دارد که ارسال بار خود را زمانبندی نمایید . به عنوان مثال ، برای محموله را تحویل آنی بار دهید و در تاریخ مشخصی در ازمیر تحویل بگیرید.

گروپاژ هوایی برای ازمیر 

یکی از روش های حمل و نقل خرده بار برای ترکیه ، ارسال خرده بار بصورت هوایی است . در روش حمل گروپاژ هوایی ، محموله باید بصورت کامل سمپاشی شده و در بسته بندی های چوبی و محکم قرار گیرد.

در این روش محموله شما تحویل لاین هوایی آنی بار در فرودگاه میشود و در فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر به شما تحویل میگردد . این روش تحویل بسیار سریعتر از روش زمینی است و برای ارسال محموله های محدودیت دار زمانی مناسب است.

برای حمل خرده بار به ازمیر ، همه روزه تیم حرفه ای و متخصص آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید . ارسال خرده بار به ازمیر توسط ما با کمترین قیمت ها انجام می شود.

ارسال خرده بار به استانبول با کمترین هزینه توسط آنی بار 

ارسال  خرده بار ازمیر با بیمه کامل

مجموعه آنی بار برای ارسال محموله های شما چه بصورت زمینی و چه بصورت هوایی از بیمه نامه استفاده میکند . بیمه نامه آنی بار در حمل و نقل زمینی کاملترین بیمه نامه است تا در صورت بروز هرگونه حادثه ، امکان جبران خسارات بصورت کامل فراهم باشد.

در حمل خرده بار بصورت هوایی برای ازمیر نیز از بیمه نامه بصورت کامل استفاده میشود. شرکت های هواپیمایی برای حفاظت از سرمایه ، بهترین و کاملترین بیمه نامه را در اختیار شما قرار میدهند.

برای ارسال خرده بار به ازمیر ، تیم متخصص آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد و امکان ارسال همه نوع بار و کالا را برای شما فراهم می نماید . بیمه نامه آنی بار قابلیت پوشش انواع محموله ها را دارد .

چرا خدمات خرده بار ازمیر را از آنی بار بخواهیم؟

آنی بار بهترین تیم مشاوره ای و کارشناسی را برای خدمات حمل خرده بار به ازمیر فراهم نموده است تا با ارائه راهکارهای مختلف ، هزینه های شما را کاهش داده و در اسرع وقت بهترین خدمات را در اختیارتان قرار دهد.

آنی بار با روش های زمینی و هوایی بر اساس نیاز شما خدمات باربری را در اختیارتان قرار میدهد و علاوه بر ارسال خرده باری ، امکان ارسال بار بصورت دربستی را نیز برایتان فراهم کرده است.

تمامی محموله هایی که توسط آنی بار به نقاط مختلف جهان ( خصوصا ازمیر و شهر های ترکیه ) ارسال میشوند ، بصورت کامل تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه قرار دارند . 

تماس
تماس

ارسال بار به ازمیر یک فرایند تخصصی است . چه بصورت خرده بار و چه بصورت دربستی می توانید بهترین خدمات را از طریق آنی بار تجربه کنید.

مشاوره تخصصی حمل گروپاژ  ازمیر

برای ارسال بار بصورت دربستی یا گروپاژ حتما با کارشناسان و متخصصین آنی بار در تماس باشید. مشاوران ما بهترین روش ارسال خرده بار برای ازمیر یا سایر شهر های ترکیه را به شما معرفی میکنند و خدمات را با ارزانترین نرخ کرایه در اختیارتان قرار میدهند . تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

علاوه بر ازمیر ، خدمات ارسال خرده بار به آنکارا نیز بصورت تخصصی و همه روزه توسط تیم آنی بار ارائه خواهد شد. امکان انتقال انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی نیز از این طریق فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد

تماس سریع